Snelle en correcte en kwaliteit levering

Medewerkers leveren zeer goed werk en leveren alles schoon op. Met alle medewerkers is het plezierig werken en denken met de klant mee. GEWOON EEN TOP BEDRIJF MET TOP MEDEWERKERS.

Prima bedrijf.

Goede voorbereiding, correcte uitvoering en goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Kundig advies en spoedig verloop

We zijn erg blij met onze nieuwe zonnepanelen! Vooraf is alles goed uitgelegd waardoor wij snel een keuze konden maken, terwijl we er eigenlijk zelf weinig verstand van hebben. Ook de installatie verliep vlot en goed. Dank!

• Nazorg en Garantie

Professioneel, kundig en komen afspraken na

Zelf ben ik iemand die eerst goed kijkt naar het product zelf. Kwaliteit en durrzaamheid vindt ik belangrijk bij aanschaf en zo kwam ik bij Zonsimpel terecht. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en denken goed mee. Kleine tip, uit kader van duurzaamheid wellicht een andere zakkelijke bank keuze.

• Nazorg en Garantie

Bij Zonsimpel ontmoet ik deskundigheid, eerlijkheid, voorkomendheid en degelijkheid.

Bij de duurzaamheidsinvesteringen waarvoor wij hebben gekozen (twee keer zonnepanelen en zonneboiler) zijn wij goed geadviseerd over zowel de harde techniek als de eventuele opbrengsten. Garantiezaken worden vlekkeloos verholpen. De mensen bij Zonsimpel zijn voorkomend en werken secuur. De installaties worden nauwgezet gedocumenteerd en ook de esthetische details worden niet over het hoofd gezien. Over investeringen die (nog) niet rendabel zijn geeft men eerlijk advies om het niet te doen. Het einddoel is om stapsgewijs de complete verwarmingsinstallatie en energievoorziening bij Zonsimpel belegd te krijgen.

Alles goed geregeld.

Het is gegaan zoals ik gehoopt had

• Nazorg en Garantie

Het duurde even voordat ze er lagen, maar toen hadden we ook wat !

Door de belangstelling voor zonnepanelen, lange wachttijden, en nog wat aarzeling over de toch forse investering, nadat uiteindelijk de BTW eraf ging, de zonnepanelen besteld. Tussen eerste gesprek/informatie en het eindelijk plaatsen van de zonnepanelen verliep ruim 1 1/2 jaar. De tijd die nu verstreken is sinds het plaatsen oktober 2023 en nu februari 2024 is nog te kort om verslag te doen over zonnestroom opbrengsten die sky high gaan. Dat zal iedereen begrijpen. Alles werkt, is redelijk goed te volgen met de Apps en ik heb er het volste vertrouwen in dat we een zonnige stroom opbrengst tegemoet gaan, daar heeft het team Zonsimpel van harte aan meegewerkt. Ik zou de branche willen adviseren de overheid aan te sporen de thuisbatterij te subsidiëren met € 100,- per kWh capaciteit en de BTW voor particulieren niet van toepassing te verklaren bij aanschaf. . Een EIGEN thuisbatterij ONTLAST HET NET, EN PROVIDER, niet langer alleen afhankelijk van de energie providers en geen uitbreiding en verzwaring van het NET geeft een GIGANTISCHE BESPARING van tientallen miljarden euro’s die de subsidie regeling en BTW aftrek/inkomsten neutraal financiert. Het NET krijgt slechts een ACHTERWACHT functie ! Houd het vooral voor de Consument/Burger heel eenvoudig en overzichtelijk.

Fijn bedrijf, vakkundig personeel

Gewoon prima!

• Nazorg en Garantie

Vakmensen snelle aanleg en goede aanleg en uitleg

Goed ervaren de mensen van dit bedrijf.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer goed en vakkundig gemonteerd

Ik had al reeds zonnepanelen van zonsimpel dus voor mij wat de keus snel gemaakt om weer contact op te nemen voor uitbreiding van de zonnepanelen . Dit omdat we een hybride ketel hebben laten plaatsen. De deskundigheid en vakmanschap is in een woord "indrukwekkend" . Kortom een echte aanrader .

• Nazorg en Garantie

Het is ons goed bevallen.

Voldoende informatie gekregen. Vakkundige installatie. Kortom wij zijn tot nu tor tevredem.

• Nazorg en Garantie

Zeer kundig en fijne partij!

Niet verder kijken als je zonnepanelen zoekt.

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf, nette afwikkeling en communicatie

Komen afspraken na. Bij wijzigingen in offerte duidelijke reden waarom. Dag van plaatsing keurig op tijd allemaal en keurig achtergelaten. Ook de hulp bij alles regelen naderhand was professioneel en erg prettig

• Nazorg en Garantie

Komen afspraken goed na en zeer klantvriendelijk personeel Netjes afgewerkt

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professioneel, veilig en zeer klantvriendelijk

Zonsimpel heeft bij ons op veilige en professionele wijze 14 panelen gelegd. Ze werken netjes, denken mee en communiceren helder wat ze doen.

• Nazorg en Garantie

Werken netjes, veilig en komen hun beloften na.

Onze ervaringen met Zonsimpel zijn simpelweg zonnig te noemen, dat is simpel zat. Onze installatie uit maart 2019 bestond aanvankelijk uit 2 x 8 panelen van elk 390 Wp. in een oost/west opstelling. De 5 kW omvormer liet echter nog iets ruimte voor nog eens 2 x 2 panelen van elk 425 Wp. Met een totaal opgesteld vermogen van 7940 Wp. sinds december 2023 lijkt ons dit wel even voldoende. Mocht er ooit nog iets nodig zijn op het gebied van zonnepanelen dan is het simpel. Zonsimpel.

Vakwerk

Uiterst klantvriendelijk personeel en correcte uitvoering van de overeengekomen afspraken.

Goed werk afgeleverd!

De voorbereiding was prettig en goed geregeld. Ter plekke is eerst alles goed in beeld gebracht. Voor ons betekende dat eerst het schuurdag laten versterken. Daarna verliep alles volgens planning. In iets meer dan een dag was alles functioneel.

Zeer positief

Uitgebreide offerte met duidelijke informatie. Personeel werkt netjes en correct. Na installatie duidelijke uitleg hoe installatie werkt.

• Nazorg en Garantie

Goede kennis en goede materialen.

Prettige samenwerking en goede uitleg. Het plaatsen werdt vakkundig gedaan.

Zeer goede service

Het is een goed bedrijf dat alle afspraken nakomt.

• Nazorg en Garantie

Goede begeleiding bij de aanschaf zeer nette afwikkeling

Meedenken

De installatie moest ter plekke anders worden ingeregeld en er wordt snel met ons/installateurs /kantoor Zonsimpel geschakeld.

Top service.

Heldere en informatieve voorlichting. Komen afspraken na. Oplossingsgericht handelen als er obstakels zijn.

Over Techniek Nederland