Betrouwbaar en goed

Goede voorlichting en komen afspraken na, wordt netjes opgeleverd.

Heel tevreden

Er werd m.i. vakkundig en heel netjes gewerkt door vriendelijk personeel. Ook na een probleempje die naderhand niet meer bleek te bestaan werd heel vlot gereageerd door een monteur langs te sturen

• Nazorg en Garantie

Klantgerichte, open en goede service.

Erg prettige communicatie met even open en eerlijke adviezen over te nemen stappen in het installatieproces.

onverwacht snelle levering

We zouden juni 2023 aan de beurt zijn om de zonnepanelen te plaatsen. Maar het werd november 2022. De mannen waren in de stomende regen aan het werk.

• Nazorg en Garantie

Fijn dat we de zonnepanelen hebben, alles is goed geregeld, ze hebben netjes hun werk gedaan, alles netjes weer opgeruimd, onze meterkast helemaal aangepast, heel fijn. Ook administratief hebben ze ons geholpen met formulieren invullen, kan niet beter.

• Nazorg en Garantie

Prettig personeel, werken netjes en komen beloftes na

Ik beveel dit bedrijf aan. Goede voorlichting, denken mee.

Duidelijk en vriendelijk

We hebben meerdere aanbieders benaderd. De doorslag was uiteindelijk het goede gesprek, duidelijke informatie en advies. Installatie is goed verlopen. Vriendelijk personeel.

• Nazorg en Garantie

Leuke mensen die echt verstand van zaken hebben

Ik had er gelijk al een goed gevoel van goed vakmanschap en top bedrijf

Vakkundig en volgens afspraak

Ze doen wat ze beloven

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een aanrader voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen!

Goed advies, duidelijke communicatie, komt afspraken na, vakkundig, meedenkend uitvoeringspersoneel.

Helemaal top

Jullie hebben fijne werknemers en werken heel netjes top.

Erg prettig en precies

Alles volgens afspraak en altijd opzoek naar oplossingen. Fijn contact en prima service. Een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Vooruitstrevend in hun vakgebied!

Wij zijn enorm enthousiast en zeer tevreden over Zonsimpel. Er werken zeer vakbekwame mensen. Van installateurs tot mensen op kantoor, iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam en op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Van begin tot het eind wordt het gehele proces begeleid en ondersteund door middel van informatie en proces-updates via mail. Tevens zijn alle medewerkers te bereiken en beschikbaar voor vragen. Afspraken en planning worden zeer nauwkeurig nagekomen. Ik zou iedereen Zonsimpel aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Met recht een aanrader! Top en eerlijk bedrijf

Een bedrijf die nog de tijd voor je neemt, eerlijk advies geeft en waarbij de vakmensen netjes werk leveren. Zonsimpel heeft bij ons 14 Solarwatt Zonnepanelen geplaatst en onze verouderde meterkast weer helemaal up-to-date gemaakt. Wij zijn uiterst tevreden over Zonsimpel en raden het bedrijf dan ook zeker aan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel vriendelijk en bekwaam personeel.

Ja zoals ik al zei het personeel is vriendelijk en bekwaam. Denken met je mee. Werken snel en het is een heel leuk team wat goed samen werkt. Ik heb dit team mee gemaakt bij mij thuis maar ook op het bedrijf waar ik werk. Ze zijn eerlijk en transparant, zo ook over de levertijd. Zonsimpel is wat mij betreft een aanrader!!

• Nazorg en Garantie

Wat er afgesproken was werd ook gerealiseerd.

Fijn bedrijf alles klopte wat we hadden afgesproken. En de uitvoering was prima. Je ziet dat hier een bedrijf is was zij beloven ook waar maken.

Met zorg geplaatst!

Het was een hele uitdaging maar de panelen zijn netjes geplaatst. Afwerking meterkast super.

• Nazorg en Garantie

Goed advies, hoge kwaliteit materialen.

Na een inventarisatie van onze behoefte kwam er snel een helder en zinvol advies. Vervolgens in goed overleg de installatie bepaald en een prijs vastgesteld: prima. En uiteindelijk op de afgesproken plaatsingsdatum zijn de zonnepanelen vakkundig geplaatst met daarbij een goede uitleg over de installatie en de technische handelingen.

• Nazorg en Garantie

We zijn uitermate tevreden over Zonsimpel: nakomen afspraken, uitvoeren van werkzaamheden en nazorg.

Vanaf het eerste contact een prettig gevoel bij dit bedrijf. De werkzaamheden zijn heel netjes uitgevoerd. De panelen liggen keurig op het dak en de kabel naar de meterkast is op een hele nette manier gelegd: geen kabel is te zien aan de buitenkant! Na montage werd al het “afval” meegenomen.

• Nazorg en Garantie

Zeer fijn bedrijf met kundige mensen en een goede uitleg

Zeker een aanrader om zonnepanelen te kopen

Uitstekende service

Correct en vlot geleverd. Erg blij met vriendelijkheid en service van de monteurs

• Nazorg en Garantie

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen: leveren kwaliteit.

Persoonlijk advies, duidelijke aanbieding, goede afspraken en alles geheel volgens afspraak geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wat een ervaring en enthousiasme bij de werknemers!

Het mail verkeer van begin tot eind was altijd netjes, concreet en snel. Ook nu alles verder geregeld moet worden is alles netjes aangegeven. Ook viel op dat de monteurs erg netjes hebben gewerkt en van te voren het een en ander hebben besproken wat voor een niet installateur ook te begrijpen is haha. Blij gekozen te hebben voor dit mooie bedrijf!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De zonnepanelen zijn in een dag geinstalleerd. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Voorts is alles netjes aangelegd. Ben zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

uitstekende panelen en dito service

In maart zijn de panelen geïnstalleerd. Na goed en eerlijk advies telefonisch en op locatie. Zijn ze uiterst vakkundig geplaatst. Ook de BTW teruggaaf hoefde je geen zorgen om te maken. Ze liggen er nu enkele maanden erop en dankzij de zonnige zomer nu al flink opgewekt. Kan Zonsimpel iedereen aanraden.

Over Techniek Nederland