Uitmuntend

Het probleem is dat je tegenwoordig overgeleverd bent aan grote organisatie. Daarin is Otter een hele prettige loodgieter om mee samen te werken. Het proactief meedenken in de beste oplossing is heel fijn als klant. Puur vakwerk. Ga zo door om deze kwaliteit voort te zetten!

Top proffesionals

Top bedrijf met vriendelijke enthousiaste vakmensen . Hoef ik niks meer over te zeggen

geweldig

een mooie maatwerk oplossing bedacht voor onze situatie. waardoor we nog duurzamer zijn met een hoog conform. De monteur was ook erg vakkundig en snel. alleen de koffie kosten is groter uitgevallen als begroting!

• Nazorg en Garantie

Veel kennis en advies bij werkzaamheden. Ik adviseer mensen in de omgeving voor jullie service en vakmanschap

• Nazorg en Garantie

Snelle professionele service ook buiten werktijden

Geen warm water in het weekend en binnen 2 uur opgelost met vervanging nieuwe pomp. Uitstekende service!

• Nazorg en Garantie

Zeer klant vriendelijk, ontzorgend, deskundig, perfecte nazorg

Otter Installatie B.V Heeft bij ons de warmtepomp geïnstalleerd. Vanaf begin tot het eind een hele fijne klantvriendelijke samenwerking. Snel en deskundig geïnstalleerd. Ook de nazorg is heel fijn en word altijd gereageerd op vragen!

• Nazorg en Garantie

Eerste ervaring met bedrijf - is op zijn hoogst matig

Serviceverlening op nieuwe ketel leek aardig echter duurt het 1,5 uur om tot conclusie te komen dat voordruk te laag is en vervolgens nog een hernieuwd bezoek van 45 minuten na vervanging van regelaar door gasbedrijf (Stedin); dit alles om de voordruk gasketel opnieuw in te stellen. Een gloednieuwe ketel, in april opgehangen waarna Otter het nodig vindt om, zonder enige commerciële gedachten richting de klant maximaal te factureren. Ja, het initiële probleem lag niet bij de geïnstalleerde ketel maar om 2 uur en 15 min. te factureren voor het hernieuwd instellen van de voordruk - een tijd die ze overigens bij lange na niet bij mij zijn geweest - is voor mij reden om nooit meer dit bedrijf in te schakelen. Het verweer van het bedrijf dat klanten het waarderen dat ze vlot voor ze klaarstaan en dat is toch al service genoeg.... is mi. niet echt onderscheidend; dat verwacht ik van elk installatiebedrijf als ik me meld met een storing. Ongetwijfeld zal bedrijf met reactie komen dat ze toch tijd hebben besteed (incl. reistijd) maar één ding is zeker, dat is incl. reistijd 'never nooit' ruim 2 uur geweest. Ik betaal de factuur, is mij de tijd verder niet meer waard, en daarna 'never nooit' meer Otter Installatie B.V.

Kwaliteitgericht ontzorgen.

Regulier onderhoud CV-ketel

• Nazorg en Garantie

Zeer goed en snel geholpen

Zeer goed en snel geholpen met een lekkage

• Nazorg en Garantie

Een betrouwbaar bedrijf dat helder communiceert en prima werk aflevert.

Fa. Den Otter is een bedrijf dat afspraken nakomt en op een vriendelijke manier communiceert. Deskundige monteur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wat een fijne monteur kwam er bij ons langs!

Bedrijf met vakkundig personeel!

Klantgerichte vakkundige mensen

Fijne mensen die, binnen hun mogelijkheden, je zo spoedig mogelijk helpen. Dat doen ze vakkundig en op een prettige manier tegen een normale prijs.

Super netjes tewerk

Monteur was stipt optijd Was beleefd Werkte systematisch zijn onderhoudswerkzaamheden af Netjes alle drukken gemeten / waarde opgeschreven

Expansievat verplaatsen

Nadat in ons nieuwbouwhuis het expansievat op een totaal onlogische plaats was gemonteerd door de aannemer is deze vakkundig verplaatst door installatiebedrijf de Otter.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

geweldig snel gerepareerd

snel en vakkundig gerepareerd

• Nazorg en Garantie

Deskundig bedrijf met veel kennis over duurzame energie opwekkers.

Veel kennis over duurzame energie opwekkers, Duidelijk omschreven offertes en gebruikt de beste materialen. Dit bedrijf weet net iets meer dan de gemiddelde installateur voor de particuliere woningmarkt. Met name om verschillende energie opwekkers goed te combineren ook op regeltechnisch gebied.

Hoge Giessen 6

4221 MA Hoogblokland