Filters

3

Reparatie prima, maar service daarna heel slecht

Mijn wasmachine maakte een raar geluid dus ik belde naar de smid reparatie. 3 weken later was er tijd voor een afspraak, behoorlijk laat maar vooruit. De pomp bleek kapot, dus die werd besteld. Een week later gemonteerd. De volgende dag kwam ik erachter dat het wasmachine deurtje een klap herrie maakt bij het dicht doen. Ergens is er dus iets niet goed vast gezet, want dit geluid hebben we nooit eerder gehoord. Enfin, ruim een week geleden heb ik hier het eerste mailtje over gestuurd, en sindsdien is het probleem niet opgelost. Ik moest een filmpje maken van het defect, en dit moet dan beoordeeld worden door een werkvoorbereider en daarna een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. En dan komt het ergste nog. De monteur woont 2 straten bij mij vandaan…..maar kennelijk komt niemand op het idee om gewoon simpelweg aan hem te vragen of hij bij ons de wasmachine kan checken. De paarse krokodil….iets simpel kunnen oplossen maar alles via omwegen en formuliertjes. Een volgende keer bel ik ze niet meer iig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Komt afspraken niet na. Telefonisch niet bereikbaar

Mijn Bora kookplaat werkt niet en geeft een foutmelding-code. Na wat zoek werk bleek dat ik bij 'de Smid Reparatie' moest zijn. Mailtje gestuurd, geen antwoord ! Gaan bellen: nemen niet op ! Uiteindelijk, na drie dagen bellen, contact en er wordt een afspraak gemaakt voor 7 dagen later. Lastig maar begrijpelijk. De medewerker verzekert mij dat de servicemonteur, dankzij de foutmelding-code alle eventuele onderdelen bij zich heeft en dat het aannemelijk is dat ik na het bezoek weer kan koken. Ik neem die dag vrij maar krijg aan het einde van de middag voor de dag van de afspraak een telefoontje: ze komen niet! Dankzij de meldingscode weten we welk onderdeel vervangen moet worden. Pas nu ontdekken ze dat het onderdeel niet aanwezig is. Vreemd verhaal omdat zij de enige serviceverlener van Bora in Nederland zijn. Mijn verzoek is om vast een afspraak in te plannen wordt afgewezen. Mijn vraag hoe het zit met hun logistiek en ze pas na een dikke week ontdekken dat ze geen onderdeel hebben, wordt niet beantwoord... Triest voor een A-merk dat zich beroept op kwaliteit.. u hoort het vervolg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snelle service, prettige medewerker met kennis van zaken

Toen na een aantal weken onze Bora kookplaat het begaf, baalden we flink. Na wat zoekwerk op internet bleken we contact te moeten zoeken met de Smid voor een reparatieverzoek. Ik sprak een vriendelijke medewerker die alles op alles zette om ons snel van service te voorzien. De monteur die een aantal dagen later ter plaatse kwam was vriendelijk en had goede kennis van zaken. Al snel was het probleem duidelijk en werd dit gerepareerd waarna we de kookplaat gelijk weer in gebruik konden nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

geweldige service !!! is tegenwoordig niet vanzelfsprekend

reparatie aeg vaatwasser duidelijke afspraken monteur ronnie heeft het probleem opgelost en gaf ook nog wat extra tips en uitleg zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede service

Een klantvriendelijk monteur (Ibrahim) die welwillend was om mee te werken om onze combi magnetron te repareren. Het inbouwapparaat ging er eerst niet uit maar door de inbouwkoelkast een klein stukje naar voren te halen lukte het. Daarna vakkundig gerepareerd en na afloop nog zo vriendelijk om even te helpen een stroomstoring op te sporen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer goed geholpen door dit reparatiebedrijf

Ik kreeg te maken met dit bedrijf nadat mijn Bora Kookplaat kuren kreeg. De communicatie met dit bedrijf was vanaf het eerste moment goed. Zij reageren snel, zijn vriendelijk aan de telefoon en komen hun afspraken na. De servicemonteur was zeer vriendelijk en deskundig. Ik kan dit bedrijf zeer aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Kanaalstraat 24

5347 KM Oss

412693693

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.