Klacht keurig opgelost

Na een melding van mijn kant dat de bloemen niet naar tevredenheid waren is meteen actie ondernomen en een nieuw boeket bezorgd!

• Duurzaamheid

Prachtige bloemen en persoonlijke touch !

Al vroeg in de ochtend werd ik gebeld door mijn enthousiaste 5-jarig kleindochter, die mij vertelde dat ze prachtige bloemen had gekregen. Ze was bij het bezorgmomentje uitgebreid in het zonnetje gezet en voelde zich daardoor "echt jarig" ! Heel erg bedankt, Paul en Elian !

• Duurzaamheid

Bedankt voor het regelen van de mooie bos bloemen met vaas! De ontvanger was enthousiast verrast. Zelf heb ik de bestelling niet gezien. Maar door de reactie wist ik dat jullie precies gedaan hadden wat we hadden afgesproken.

helemaal goed

Ik heb telefonisch een rouwstuk besteld. Werd heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Moest snel geleverd geworden. Alles prima gegaan en mooi stuk geleverd.

Persoonlijk, kwaliteit en eerlijk

Communicatie was perfect, bloemstuk voor crematie was boven verwachting mooi en vers, prijs uitstekend!

Super service!

Altijd correcte bezorging, vriendelijke medewerkers en prachtige boeketten. Zelfs wanneer de ontvanger op vakantie blijkt te zijn wordt op eigen initiatief extra moeite gedaan om op een later moment alsnog een boeket te bezorgen. Dat is pas prettig thuiskomen. Paul en Elian, bedankt!

Een pracht krans!

Goedemiddag beste mensen, Ook dit jaar maakten jullie een prachtige krans voor ons bij gelegenheid van dodenherdenking in Echt. Een prachtstuk, dat uitstekend past bij waar wij als stichting samen met 'onze' jongeren voor willen staan. Veel dank daarvoor. We horen elk jaar weer fijne reacties over jullie werk en daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Maar jullie mogen er zeker ook trots op zijn! namens het bestuur van de stichting Jongeren Ontmoeten Edith Stein Echt, Frank de Vries

Geweldige service, mooie bloemen

Plotseling wordt je geconfronteerd met het overlijden van een dierbare vriendin. Het bestellen van de bloemen was een eenvoudig telefonisch geregeld. De bloemen waren mooi en keurig op tijd geleverd. Je kunt het in dit soort situaties maar één keer goed doen, een herkansing is er immers niet. Dankzij Paul en zijn team was dat ook niet nodig.

Dikke 10

Gebeld voor een bosje bloemen voor mijn collega. Werd meteen geregeld, hele mooie bos de zelfde dag gebracht. Top!!!! En super vriendelijk.

Super fijne service

Mooi rouwboeket besteld wat afgeleverd werd bij het crematorium. Geen omkijken naar ophalen en betaling nadien via een tikkie. Gemakkelijk en top service.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Geweldig mooi werk..!!!

Topwerk geleverd voor de bloemstukken van de uitvaart van mijn moeder. De bloemen hebben nog extreem lang gestaan na de uitvaart. Heel fijn en persoonlijk contact.

• Duurzaamheid

Vriendelijke, efficiënte service! Voor herhaling vatbaar!

Heel fijn dat het bestelde boeket al in de ochtend is geleverd. Complimenten.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Erg klantvriendelijk en vertrouwelijk

Ik belde heel laat na ik hoorde dat mijn tante die in Echt woont positief getest was op Corona en ze deden heel begripvol en soepel om toch nog een bloemetje te bezorgen.

Heel vriendelijk en efficiënt

Tijdens de lockdown heb ik telefonisch een boeket laten bezorgen bij mijn jarige tante. Het bedrag kon ik via een tikkie overmaken en mijn tante belde me heel blij op dat ze een prachtige bos bloemen gekregen had. Hele fijne en vriendelijke service!

Helemaal naar wens

Telefonisch boeket besteld, dezelfde dag bezorgd. Boeket zag er prima uit en naar smaak vd ontvanger. Kwaliteit bloemen perfect. Betaling dmv tikkie, volledig op vertrouwen…. Maakje niet veel meer mee… Volgende keer weer!

• Duurzaamheid

Uitermate tevreden met bloemen EN persoonlijke service

Bloemen boeket en corsages besteld voor Diamanten huwelijks jubileum van mijn ouders. Prachtig boeket en zeer mooie corsages op de feestdag mooi thuis bezorgd Geweldig!

Aan te bevelen

Telefonisch een rouwboeket besteld. Uitstekende begeleiding bij maken van keuze. Het boeket zag er prima uit. Bedankt Sijtse en Anneke Alberda Heerenveen

• Duurzaamheid N.v.t.

goede service, persoonlijke benadering en vakmanschap

Mijn persoonlijke wensen zijn gehonoreerd en uitstekend naar wens tot uitvoer gebracht.

• Duurzaamheid

Super bloemen! Super service! Super klantvriendelijkheid!

Super sevice

Zoals altijd hoef je Paul maar te bellen en hij probeert alles zo goed mogelijk voor je te regelen!

Top bloemen. Top service. Top klantvriendelijkheid! Een passend boeket voor elke gelegenheid. Goed advies.

Dank je wel voor de mooie complimenten. We staan graag voor je klaar

Goede kwaliteit en perfecte service.

Zeer tevreden over de geleverde bloemstukken en het advies om tot de juiste keuze te komen. Top zaak!

Dank je wel voor het compliment we staan graag voor je klaar

Super !!!!

Alweer het zoveelste prachtige bloemstuk voor ons gemaakt. Super, dankjewel Paul

We doen iedere keer ons best er iets moois van het maken Bedankt voor het compliment

Tevreden!

Bloemen besteld voor een crematie. Het was een mooi boeket. Ook de bezorging was ik tevreden over.

Dank je wel. We staan voor iedereen klaar

Persoonlijke service

Ik heb het contact met Dingelstad bloemen als zeer prettig ervaren. Ik heb telefonisch mijn wensen voor een rouw bloemstuk doorgegeven. Ze snapten precies wat ik bedoelde en de bloemstukken waren prachtig en groter dan ik dacht.