Heel veel mogen leren!

Ik heb de Milo als een hele leerzame opleiding ervaren. Vanaf de eerste praktijkles ga je heel bewust kijken naar bewegingen, hoe je deze graag zou willen zien en welke interventies er mogelijk zijn. Ik heb hier ook veel aan gehad bij mijn eigen manier van bewegen. Zorg wel dat je voldoende tijd vrijmaakt om te investeren in deze opleiding, de lesstof is namelijk veel en zeker niet gemakkelijk. Wat mij betreft mocht er elke week wel een praktijkles zijn, want tijdens deze lessen viel voor mij steeds het kwartje waardoor ik de theorie begreep. Iedere mentor weet goed waar hij/zij het over heeft en deelt deze informatie met een hoop passie voor het vak. Ik ben heel blij dat ik voor de Milo gekozen heb.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik de lesstof wel aan zou kunnen, omdat ik weinig kennis had van krachttraining.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik heel veel kennis opgedaan heb en hard heb moeten leren. Nu heb ik het gevoel dat ik mensen met voldoende basiskennis kan trainen.

Alles dat je wilt leren als personal trainer, maar ook nog zoveel meer!

Waar ik aan de start van de opleiding dacht enkel te gaan leren over functionele anatomie, beweegpatronen en hoe dit over te brengen op anderen, heb ik naast dit alles nog zoveel meer geleerd. De mentoren zijn een stel vakidioten die je met open armen en hun enthousiasme meenemen in het proces om een kwalitatief goede personal trainer te worden maar ook te groeien als mens op zich. Ze hebben oog voor jou als individu, wat je beginpunt is en waar je naar toe wilt. Zij weten een omgeving te creëren waarin jij deze ontwikkeling volledig aan kan gaan en kan groeien tot jouw potentie. De combinatie van de zelfstudie aan de hand van de digitale omgeving samen met de praktijkdagen waar je alles tot leven brengt zorgt voor verbondenheid en toewijding waarmee ze onwijs veel waarde weten te creëren.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Voor ik de opleiding begon had ik het idee om mijzelf als vitaliteitscoach met extra kennis te vergaren op het gebied van anatomie en sport zodat ik mensen ook op bewegingsvlak vitaler kan maken. Voor de opleiding dacht ik dit enkel als eventuele aanvulling te gaan gebruiken bij mijn bestaande coaching waarbij het dus meer een uitzondering zou worden dan iets waar ik veel mee zou gaan doen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Tijdens de opleiding is mijn liefde en passie alleen maar gegroeid voor krachttraining maar ook voor het mensen hierin coachen/begeleiden. Het enthousiasme hebben de mentoren zo over weten te brengen dat ik nu ook deels werkzaam ben als personal trainer en ook niet anders zou willen.

Met deze kennis op zak heb ik nu écht het vertrouwen om mijzelf als goede trainer te zien

Met een fitvak A op zak en al een aantal jaar ervaring met coachen dacht ik al een redelijke basis op zak te hebben. Toch voelde ik mij altijd een beetje onzeker over mijn kennis op gebied van krachttraining. Door mijzelf volledig open te stellen voor de opleiding van Milo ben ik maand voor maand gaan groeien. Zowel in kennis als in vertrouwen. De opleiding vergde veel tijd en focus maar is het dubbel en dwars waard! De praktijkdagen waren natuurlijk het allerleukst en meest leerzaam. Geen vraag was voor de instructeurs te gek en ik kreeg door deze dagen altijd weer nieuwe energie en motivatie. Er wordt niet alleen gefocust op kennis maar er gaat ook veel aandacht naar coaching. Ik heb altijd gevoeld dat deze opleiding is opgezet vanuit passie! Echt een aanvulling voor iedere trainer!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) ik twijfelde of ik het nog wel kon, het leren, huiswerk maken, mijn motivatie houden.. school was namelijk al zo lang geleden en was daar nooit echt een studiebol geweest. De praktijkdagen waren wel echt een stok achter de deur.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben door consistent te blijven leren hartstikke geslaagd voor de opleiding! :)

Geweldige opleiding gegeven door vakidioten

De opleiding was voor mij veel nieuwe informatie. Ik heb erg genoten van de opleiding. Het is een goede mix van online lesstof en praktijkdagen. De Milo leraren zijn allemaal erg gemotiveerd en ervaren in het vakgebied. Ik zou deze opleiding zeker aanbevelen als je gecertificeerd personal trainer wil worden!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik twijfelde omdat ik nog niet veel voorkennis had qua sportopleiding.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Als je er genoeg tijd in steekt is dat helemaal geen probleem!

Genoeg theorie aanbod die je direct ook in praktijk kan toepassen in de praktijklessen!

Het fijne aan deze opleiding is het feit dat je kan beginnen op verschillende niveaus. Er zijn ervaren PT coaches die aan de opleiding beginnen, maar ook mensen die slechts een korte periode pas bezig zijn in de fitness industrie. Hoeveel je uit de studie haalt ligt dan ook vooral aan je eigen bereidheid. De opleiding biedt je in ieder geval genoeg fundamentals, tools en theorie aan om te starten als succesvolle personal trainer. Zelf heb ik een geweldige ervaring gehad met de klasgenoten en top coaches!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Prijs-kwaliteit verhouding.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Uiteindelijk heb je binnen een jaar zoveel gekregen voor wat je hebt betaald. Dus zeker wel waard!

Zo ontzettend veel geleerd. Zo'n waardevolle opleiding!

In de 30 weken heb ik zo ontzettend veel geleerd. Over het lichaam, het vak en mezelf. Met ruim 2 jaar sportervaring en veel zelf inlezen dacht ik dat ik wel aardig wat wist, maar bij de opleiding kwam ik erachter dat ik echt pas aan het begin stond. Het geeft echt de verdiepingsslag in het lichaam en leert je hoe te bewegen en waarom. Het is niet alleen een opleiding waar je veel over het vak leert, maar ook over jezelf. Je wordt regelmatig uit je comfort zone getrokken en spiegels worden voor gehouden. Onwennig op het begin, maar uiteindelijk zo waardevol. De mentoren weten (natuurlijk) ontzettend veel en brengen dat over op de groep. Tijdens de praktijkdagen kan je voor al je vragen bij hen terecht wat super fijn is. Het zijn écht een stel vakidioten. Wel een kleine tip van mijn kant: besteed genoeg aandacht aan de lesstof. Maak er tijd voor in je planning en neem het serieus. Het is veel leren en voorbereiden naar de praktijkdagen toe en als je er niet voldoende aan doet gaat dat tegenwerken. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding gekozen heb! (en dat ik hem gehaald heb natuurlijk)

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het niveau wel aan zou kunnen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) GESLAAGD!

Op een paar mental breakdowns na geweldig.

Begin dit jaar dacht ik, ah dat doe ik wel even. Naast mijn fulltime baan in de zorg en nog net nieuw in het trainers wereld begon ik aan mijn Milo avontuur. 30 weken lang wordt je uit je comfort zone gehaald en uitgedaagd. Tijdens de opleiding leer je zo veel, lesstof is pittig, maar aan het einde van de rit vallen alle puzzelstukjes in elkaar. De mentoren verstaan hun vak, zijn enthousiast en weten dat op de leerlingen over te brengen. Prachtige ervaring!! Milo bedankt.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) geen twijfels over de opleiding zelf
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Heel veel nodige kennis opgedaan!

Keihard leren buiten je comfortzone

Denk je al veel te weten over bewegen? Think again. De Milo mentoren weten precies de vinger op de zere plek te leggen, waardoor je hier en daar echt wel buiten je comfortzone moet gaan. Maar dan op de beste manier! Eerst keihard studeren aan de zeeën van gestructureerde informatie waarvan je voorzien wordt en daarna in de praktijk aan de slag met wat je in de voorafgaande weken geleerd hebt. Een perfecte balans. Ik voel me als PT nu een stuk zelfverzekerder in mijn doel om cliënten te helpen hun doelen te bereiken dankzij de rugzak aan kennis die ik heb meegekregen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) In hoeverre ik bij Milo zou leren wat ik nog niet wist.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Toch flink de comfortzone uit en ontzettend veel bijgeleerd.

AMAZING

Wat een top opleiding is dit mensen! Je word keihard klaargestoomd om aan de slag te gaan als PT. De mentoren helpen je enorm en dagen je uit waar nodig. In de bijeenkomsten pas je de kennis toe die je hebt voorbereid. In 7 maanden ben ik van een leek naar echte Pt gegaan. Zo trots en nu ga ik aan de bak ! Bedankt MILO!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het niveau niet hoog genoeg was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd met een 8 yeahh

Leerzaam op alle fronten van personal training!

Hele goede opleiding met een duidelijke structuur en opbouw. Met de coaches wordt er diep op de stof ingegaan en is er veel ruimte voor interactie. De praktijklessen zijn heel leerzaam en geven telkens energie om jezelf te ontwikkelen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Afstand maar toen kwam die in EHV en dat paste prima.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Kennis met betrekken tot krachttraining en bewegen enorm gegroeid.

Pittig, Fun, Waardevol!

Goede opbouw en juiste dosering leerstof voor elke les. Genoeg prikkel om scherp te blijven door de praktijklessen elke drie weken. Die zijn leerzaam en erg fun! Tijdens de les wordt je uitgedaagd om kritisch te denken en de theorie wordt vaak herhaald. De coaches zijn ervaren en alle feedback is erg waardevol. Kan het iedereen aanraden, zelfs ervaren trainers.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het is best pittig, had twijfels of ik het allemaal wel kon bijhouden 30 weken lang.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Door veel herhaling tijdens de lessen, bleef alles beter zitten

LIFE CHANGING

Dit is toch wel echt de opleiding die je gedaan moet hebben. Je leert zoveel en de manier waarop de opleiding is opgezet is dan ook super alles valt als puzzel stukjes in elkaar je leert denken in bewegen en anatomie is een groot deel wat heel leuk is :) door de anatomie die je leert leer je verbanden leggen in bewegingen zodat je goed interventies kan aanbieden en eventuele energie lekken kan voorkomen. De docenten zijn erg betrokken en dagen uit in je coaching en onderbouwing en zeggen eerlijk of het klopt of niet zodat jij kan groeien. Het is te goed de beste pt opleiding in mijn ogen zou nog veel meer kunnen vertellen maar dan schrijf ik een heel boek . Ik zeg gewoon DOENNN

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het niet te lastig was het is uitdagend maar als je goed je best doet goed te doen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geweldig

Uitdagende en complete praktijk gerichte PT opleiding!

In 30 weken wordt je flink uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen tijdens de praktijklessen. De Mentoren stellen jou continue vragen over hoe en waarom. Hier leer je onwijs veel van! Fijne combinatie met thuis de theorie doornemen en dan komt alles tot leven tijdens de praktijkdag. Na iedere praktijk dag ging ik met een goed gevoel en met veel opgedane kennis naar huis.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen twijfels aan de opleiding gehad. Ik wist dat het een goede opleiding is.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een mooie diploma! Veel leerzame ervaringen.

Fantastische en leerzame ervaring

Milo was echt een hele mooie ervaring waarin ik in een korte tijd super veel heb geleerd. Ik was een beginner in dit vak en door de leerzame praktijk lessen en duidelijke structuur in de theorie, kon ik mezelf heel snel ontwikkelen in deze 7 maanden.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Niet
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) .

Mezelf goed ontwikkeld tijdens deze opleiding

Ik heb super veel belangrijke informatie en tools geleerd,van coaching tot aan zelfontwikkeling. Daarnaast zijn de mentoren zeer ervaren en is niks fout, zolang alles onderbouwd is . trainingsleer is zoveel meer dan alleen het trainen zelf maar ook alles wat er omheen speelt op psychologisch persoonlijk gebied etc. Alles komt terug in de opleiding. Kortom ik heb heel veel waardevolle kennis opgedaan en zal altijd mezelf blijven doorontwikkelen, en dat alles is vanwege deze opleiding (=

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het wel de moeite waard was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd!

Een complete opleiding met super fijne mentoren

Ik heb ontzettend veel geleerd en nu een solide basis om als PTer aan de slag te gaan! Ik vond de lesstof soms erg pittig, maar dat geeft me ook het gevoel dat deze opleiding mij meer biedt dan de andere PT opleidingen. Dus als je jezelf echt wil verbeteren en hier tijd en energie in wil steken, is dit jouw opleiding. De praktijklessen waren super waardevol, wat zijn de mentoren onwijs goed en fijn om van te leren! Heel open en geduldig.. en ook erg inspirerend en gezellig! Alltijd doorvragen waarom je iets vind/doet... soms sloeg ik dicht.. soms raakte ik getriggert maar altijd voelde ik dat ze dit doen om mij beter te maken. Dus.. makkelijk? zeker niet.. de beste keuze? 100%

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ben ik hiermee ready to go... is het compleet of alleen basiskennis
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik heb enorm veel kennis opgedaan, collega's en klanten valt het op dat ik veel beter onderlegd ben! Ik coach nu echt mer het vertrouwen dat ik mensen beter kan laten bewegen.

Leerzame strijd!

Dit is zeker weten 1 van beste opleiders als het gaat om PT en groepsles. De stof is heel uitgebreid, heb vaak momenten gehad dat ik dacht van this it too much, laat me stoppen hoor. Maar nadat je de stof 1 keer goed doorleest en samenvattingen maakt zie je wel dat de stof op de 1 of andere manier blijft hangen. De lessen hadden structuur en de leraren waren duidelijk in uitleg en waren ook eerlijk kwa feedback in je verbeterpunten. Wat belangrijk is want je wil juist blijven groeien al persoon en trainer. Naarmate de lessen wordt je hier en daar in het diepen gegooid en kan je het gevoel hebben dat je het niet kan en niet weet. De leraren keken je dan niet raar aan maar legde het goed uit en hadden geduld met je. Als tip zou ik zegen maak de stof van de introductie les 0 korter of meer uitleg in filmpjes.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat het te moeilijk zou zijn voor een beginnende
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik me diploma heb behaald

Heel veel geleerd!

In deze opleiding leer je ontzettend veel! Tijdens de praktijk dagen gaat het vooral om techniek en coachen. De theorie is zelfstudie en dat vond ik soms wel lastig en vooral heel veel, maar alle coaches zijn wel bereid om al je vragen te beantwoorden. Alles is heel helder en duidelijk, maar persoonlijk zou ik niet weer kiezen voor een opleiding waarbij alle stof alleen online is, mijn voorkeur gaat echt uit naar fysiek boeken of papier, dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de opleiding heel hoog ligt, dus vandaar zou ik Milo education zeker aanraden!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Vantevoren had ik geen twijfels
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben geslaagd :-)

Een opleiding die iedere PT’er moet hebben gevolgd!

Ik kwam binnen met 0 kennis omtrent anatomie, biomechanica, fysiologie en trainingsprincipes. En toch, binnen een half jaar is het gelukt om die kennis te vergaren en toe te passen in het begeleiden van cliënten. De MILO mentoren verstaan hun vak, beschikken over enorm veel kennis en brengen hun enthousiasme voor het vak iedere keer weer zonder moeite op ons over. Een eer om van hen het vak te mogen leren.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik geen vooropleiding had in deze richting en ik het niet kon bijbenen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben in 1x geslaagd! En mijn kennis is in korte tijd enorm toegenomen. En er is nog meer nieuwsgierigheid en leergierigheid ontstaan om me op dit gebied verder te blijven ontwikkelen.

Leer denken in bewegen

Ik was altijd druk bezig in de sportwereld en door die ervaringen kon ik ook lessen geven maar ik heb nooit een sport opleiding gedaan en wist weinig van het menselijk lichaam af buiten het opvangen van sport specifieke spieren en bewegingen. Milo Education heeft mij de fundering gegeven om duurzaam te kunnen coachen. Zeer aan te raden voor iedere (aspirerende) trainer die meer uit zichzelf wil halen. Deze opleiding brengt je van de anatomie tot het coaching traject. Prachtige ervaring met fijne opleiders. Dikke 10!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het wel kon.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd met een super cijfer en een dikke boost zelfvertrouwen.

Voor Milo heb ik heel lang zelf getraind zonder enige kennis. Toen ik met Milo begon realiseerde ik mij pas dat ik eigenlijk niks van fitness en coaching af wist. Ik heb zoveel geleerd in een redelijk korte periode, want die 30 weken vliegen zo voorbij!! Voor mij waren dit de beste 30 weken van mijn leven, omringd met mensen die dezelfde passie delen. Een nieuwe groep vrienden erbij en een tijd die ik nooit meer ga vergeten. En top mentoren die je door de praktijklessen heen begeleiden! Je moet wel echt goed gaan inplannen om de stof te leren en zorgen dat je voorbereid naar de lessen komt. Ook om te zorgen dat de ervaring voor jezelf beter wordt. Echt een aanrader!!!!!!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik misschien niet genoeg kennis had om hiermee te beginnen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat ik mij daar totaal geen zorgen om hoefde te maken. Ik heb alles geleerd bij Milo.

Een top opleiding!

Geweldige 30 weken gehad. De online stof zit zo in elkaar dat je echt leert om te leren. Je wordt continue bewust gemaakt waarom het waardevol is om de stof tot je te nemen en wat je hiermee kan in de rol als coach. Op de praktijkdag komt dit allemaal tot leven. Hier mag je laten zien wat je geleerd hebt. Een goeie en gemakkelijk manier om jezelf te ontwikkelen. Na 30 weken ben je met vertrouwen klaar voor je examen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Hoeveel tijd het ging kosten.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het had wat meer tijd nodig dan ik verwacht had. Gelukkig kon ik hierin snel schakelen.

Grensverleggend

Deze opleiding was pittig, maar de hoge standaard die aan wordt gehouden bij Milo wil ik als sport professional ook terug laten komen in mijn eigen werk. Het is de inspanning en het geld zeker waard, daarbij zijn de praktijkdagen een geweldige manier om netwerken met andere mensen in de branche.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of de opleiding wel voor mij bedoeld was, ik kende vooral mensen die al pt waren die hem gingen doen, dit was mijn eerste opleiding binnen de sport
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik moest wel extra hard werken tijdens de praktijkdagen omdat ik merkte dat sommige delen me minder makkelijk af gingen dan mijn meer ervaren klasgenoten. Maar uiteindelijk is het allemaal mooi samengekomen.

Een opleiding waar je van leert, groeit en jezelf overstijgt.

Afgelopen jaar heb ik niet alleen immens veel geleerd over het menselijk lichaam, bewegen en coachen, maar ook over mezelf. In deze opleiding word je uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. Je wordt op een hele prettige manier begeleid door mentoren die je mega veel kennis kunnen geven en je inspireren. Je doet het samen: met je mentoren en medestudenten help je en motiveer je elkaar. Maar je doet het voor jezelf: omdat jij een betere trainer wilt zijn en omdat jij meer uit jezelf wilt halen. Als jij dit ook wilt, dan ben je bij MILO aan het juiste adres!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik het wel kon… of ik niet te weinig kennis of ervaring had. Dat ik daarom niet in de opleiding zou passen en dat het me niet zou lukken om te slagen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben super blij dat ik het heb gedaan! Ik heb het examen gehaald en heb mega veel kennis en ervaringen op gedaan.

Uitstekende begeleiding in een fijne omgeving

Wat een fantastische opleiding! Na alle lessen heb je echt het gevoel dat je alles bezit om zelfstandig aan de slag te gaan als personal trainer. Het is heel fijn dat je in die drie weken voor een les zelf de tijd hebt om alle stof goed door te nemen. Op het moment dat er dingen onduidelijk waren, viel alles op z’n plek tijdens de uitgebreide lessen met fijne begeleiders. Ik raad het echt iedereen aan! MILO bedankt voor alles!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of slechts één keer in de drie lessen genoeg zou zijn
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) De klassikale lessen waren enorm informaties en eigenlijk werden alle vragen beantwoord en anders konden de vragen gesteld worden

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”