Dé PT opleiding van Nederland

Ik heb veel verschillende opleidingen met elkaar vergeleken en bij meerdere coaches en trainers geïnformeerd welke opleiding zij geschikt vonden. Uiteindelijk is de keuze dus op MILO gevallen doordat er hier een mooie balans is tussen theorie/zelfstudie en échte praktijkervaring! Dit was ook absoluut het geval! De mentoren zitten bomvol met kennis en ervaring en willen je graag helpen, daarnaast was het een erge gezellige groep om de praktijklessen mee te volgen! Een absolute aanrader!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Balans praktijk en theorie
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding)

Zeer waardevolle opleiding waar alles in terugkomt!

De combinatie van de duidelijk opgedeelde theorieblokken en de praktijklessen waarin deze behandelde theorie toegepast werd, maakte dat MILO voor mij heel goed in elkaar zat en zo leerzaam was. De vele informatie werd behapbaar, door over de stof te praten in de les bleef de kennis beter hangen. Ik zou iedereen die naar een PT opleiding opzoek is MILO aanbevelen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het het geld waard was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zeer waard voor geld

Enorm veel geleerd de afgelopen 30 weken!

Mega blij dat ik de stap heb gezet op de opleiding tot personal trainer te doen bij Milo. Super interessante lessen, met deskundige trainers, en naast het harde werken heel veel gezelligheid met de groep. Ik kan na deze leerzame maanden, mijn kennis delen met mijn klanten, en hen zo goed mogelijk helpen met hun doel.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of het niet te moeilijk was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd!

Dit was mijn eerste personal trainer opleiding, en ik ben ernorm blij dat ik voor Milo heb gekozen! De opleiding is super uitgebreid en diepgaand en geeft je op alle gebieden een sterke basis om als personal trainer aan de slag te gaan. Van anatomie, trainingsprincipes, programmeren en oefeningen tot het in de praktijk brengen hiervan middels coachen. De online leeromgeving was erg fijn om zo op je eigen tempo de stof door te nemen. De praktijklessen waren enorm waardevol, leerzaam en leuk! Soms ook wel spannend, maar de mentoren wisten altijd een veilige omgeving te creeëren waarin je fouten kon maken en leren. Ik had als starter in het vak geen betere opleidingskeuze kunnen maken. Milo geeft je alle tools, kennis en ervaringen, waarmee je een sterke basis bouwt om zelf aan de slag te kunnen gaan als personal trainer. Mega aanrader!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) De MILO PT opleiding gehaald met een 8.9 maar vooral enorm veel kennis en ervaring op kunnen doen om aan de slag te gaan als personal trainer!

Geweldige ervaring!

Ik heb Milo education gisteren afgerond, en kan nu zeggen dat ik officieel ERPEPS gecertificeerd trainer ben. Ik heb afgelopen 30 weken super veel kennis opgedaan dankzij deze opleiding. Mentoren waren geweldig en stonden altijd er voor open om het uiterste uit jou te halen. Ben super blij dat ik hem nu succesvol heb afgerond en wil MILO bedanken voor de mooie en leerzame ervaring!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Super veel geleerd!

Een must als basis voor coaching en fitness!

Interessante theorie dat een goede basis legt voor coachen en trainen. Goede fijne trainers. Ze staan open om je van alles te leren, daarnaast is er ook ruimte voor plezier! Zelf ben ik wat minder fan van online leren, dus het is belangrijk dat je er de tijd voor neemt! Er is afwisseling tussen theorie en praktijk in de lessen.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Over of het niet te veel zou zijn naast mijn full-time baan
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Behaald!

Geweldige en diepgaande opleiding

Na het volgen van een PT cursus die weinig voorstelde wilde ik graag meer. Op aanraden van een personal trainer die van Milo had gehoord ben ik wat onderzoek gaan doen en Milo leek me wel wat. Nu ben ik ontzettend blij met die keuze. 30 weken later voel ik me 100% in staat om iemand écht te begeleiden en durf ik mezelf op de markt te presenteren als PT. Milo is een hele diepgaande opleiding, veel theorie en hele leuke coaches die met veel enthousiastme al je vragen beantwoorden. De combinatie van praktijk en theorie was ook echt fijn, hierdoor vielen er steeds kwartjes. Ik raad deze opleiding aan iedereen aan die een goede en vaardige personal trainer wil worden.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of 30 weken wel genoeg was
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) 30 weken was zeker genoeg, veel geleerd

Exiting!

Veel geleerd, mooie combinatie tussen theorie en praktijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik er nog heel veel uit zou kunnen halen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Toch veel geleerd, nieuwe mensen leren kennen, geslaagd met 9.2

Super leuk en mega intressant

Ik heb mega veel kunnen leren bij Milo education en ook ontzettend veel plezier gehad. Daarnaast ook een ontzettend leuk team.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Een mooi diploma

Opleiding van goede kwaliteit

Ik werk al 3 jaar als smallgrouptrainer, personal trainer en online coach, maar ik besloot om mijn kennis bij te spijkeren bij Milo. Ik heb de cursus inmiddels afgerond en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de opleiding en de kennis die ik ermee heb opgedaan. De trainers van Milo weten de kennis goed over te brengen en geven gerichte feedback. Doordat er niet te veel mensen in 1 groep zitten, is persoonlijke aandacht mogelijk. Verder waren de modules duidelijk. Als ik een verbeterpuntje moet noemen dan zou ik als aanrader geven om een zoekfunctie in de modules toe te passen, zodat je makkelijker kennis kan terugvinden.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik had de twijfel of het wel in mijn drukke schema zou passen en of ik er daardoor wel genoeg uit zou halen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik heb erg veel kennis opgedaan!

Zeer leerzaam

Super opleiding voor het beter begrijpen van verschillende beweginsvormen. Hoe steekt de theorie in elkaar, en hoe vertaalt zich dit naar de praktijk.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) N.v.t.

Wat een ervaring!

De milo opleiding is voor mij een prachtige ervaring geweest. Naast de kennis en kunde kijken ze echt naar jouw als persoon. Waar zitten je knelpunten? Wat heb jij nodig om een betere trainer te worden? De mentoren kunnen je super goed begeleiden in dit proces van groei. Echt een aanrader. Meer dan alleen een opleiding!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Kan ik het niveau wel halen.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het examen succesvol afgerond, zorg er wel voor dat je echt bereid bent het werk erin te stoppen. Het is geen makkelijke opleiding!

Super opleiding!

Ik vond deze opleiding echt super fijn! Zeker vanwege de praktijk lessen wanneer de lesstof tot leven word gebracht. En echt alle mentoren zijn super lief en behulpzaam en je kan ze echt alles vragen ! Dus echt een aanrader als je Personal Trainer wilt worden !!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd !

Alles wat ik wenste en meer!

Ik ben de MPT opleiding gestart met het idee dat ik een stevig fundament wilde opbouwen als beginnend personal trainer. De opleiding heeft mij zoveel meer gegeven! De online stof biedt een prachtige naslagwerk en de bereid je perfect voor op de praktijklessen. In die praktijklessen weten de mentoren je echt te raken.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of de opleiding mij dat fundament zou geven dat ik zocht.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ja 100% dat en meer!

Kennis leren toe te passen in de praktijk.

De Milo PT opleiding heeft mij een fundamentele (op wetenschap gebaseerde) basis gegeven voor het zijn van een Personal Trainer. Dankzij Milo heb ik deze kennis ook leren toe te passen in de praktijk en heb ik al mijn vragen omtrent trainen en programmeren kunnen afvuren op de mentoren. Een avontuur waar ik uit mijn comfortzone ben gestapt en waar ik ontzettend veel heb geleerd!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik wel goed genoeg training gaf.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) 8.9

Top opleiding met vakkundige mentoren!

Ik kan het iedereen die PT wil worden alleen maar aanraden. Succes!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik ben geslaagd

Ik dacht dat ik iets van krachttraining wist, tot ik begon aan de MILO PT opleiding

Dit was mijn eerste Personal Trainer opleiding, en ik ben zo blij dat ik voor MILO heb gekozen! Het is een hele complete opleiding die je op alle gebieden een goede basis geeft om als Personal Trainer te kunnen starten. Anatomie, trainingsprincipes, programmeren, oefeningen, en last but not least: coachen. Ik dacht dat ik al wel wat wist van krachttraining voor ik begon aan de opleiding, maar hier leerde ik pas écht hoe trainen werkt. Heel prettig om de theorie op je eigen manier en tempo te kunnen bestuderen in de online leeromgeving. De praktijkdagen zijn heel leerzaam en vooral ook leuk! Ik denk dat ik, als beginner in het vak, geen betere opleidingskeuze had kunnen maken. MILO geeft je alle tools, kennis en ervaringen, waarmee je een sterke basis bouwt om zelf aan de slag te kunnen gaan als PT’er. En shoutout naar alle mentoren, die een veilige omgeving wisten te creëren om fouten te maken en te leren. Soms werd je even in het diepe gegooid, maar dat heeft nooit oncomfortabel gevoeld. Absolute aanrader!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geen twijfels over de MPT opleiding, wel twijfels over wélke PT opleiding ik wilde volgen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het examen gehaald met een mooie 9.9! Maar nog belangrijker, veel kennis en ervaringen rijker om als PT’er aan de slag te gaan. Door de MPT opleiding heb ik nu een sterke basis waar ik op kan bouwen.

Geweldig opleiding waar ja in een veilige omgeving alles leert

Nvt

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Het behalen van er diploma

Deskunding en Praktisch! Top opleiding

De opleiding is goed opgebouwd. Op het einde van de opleiding komt alles samen en valt de puzzel op zijn plek. na 30 weken opleiding kwam ik er pas achter hoeveel ik geleerd had. Prettig is dat er veel herhaald word de gehele opleiding! ook word tijdens de praktijk lessen de theorie van de online leer omgeving behandeld die je de weken daarvoor geleerd heb. ook word je even uit je comfort zone gehaald wat zeer leerzaam is om verder te gaan in dit vak! en het diploma krijg je zeker niet kado dus mijn inziens een zeer goede opleiding zeker i.cm. de leuke en gezellige praktijk lessen! kortom zeer tevreden!!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zeer tevreden

Meer dan alleen trainen in de praktijk!

Tegenwoordig zijn er zoveel personal trainers. De titel is niet officieel erkend, maar de kennis is, wat mij betreft, noodzakelijk om mensen kwalitatief te kunnen begeleiden. Ik ben dankbaar en trots dat ik onderdeel ben van de Milo familie waar de theorie en praktijk samen komen en er ruimte is voor discussie. Ik kan nu de "waarom" vragen van trainen/bewegen beantwoorden en kwalitstief bog beter begeleiden richting hun doelen. Hier was ik nou precies naar op zoek. Waar wacht jij nog op?

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Zoveel aanbieders, welke moet ik kiezen?
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd met een 9,3!

Super waardevolle opleiding

Binnen de praktijklessen is er een super fijne sfeer aanwezig en heb je echt de kans om stappen te maken in je leerproces! Fouten maken hoort hierbij en daar kun je alleen maar van leren! De mentoren kijken goed mee en hebben heel veel kennis, dus dat is top!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik twijfelde hoeveel ik kon leren in 10 praktijklessen, maar ik heb hier echt elke les weer nieuwe dingen kunnen leren!
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Met een hoop nieuwe kennis ga ik nu aan de slag met personal training geven!

Uitdagend, compleet en super leerzaam

Toen ik begon aan de MILO opleiding, had ik wel wat praktijk ervaring met training geven, maar nog weinig theoretische achtergrond. Hierdoor was vrijwel alles nieuw voor mij. Echter, was alles gelijk super duidelijk, alles wordt duidelijk omschreven in de stof en de video’s die erbij zitten, laten het echt leven. Tijdens de praktijkdagen wordt je uitgedaagd in een veilige en gezellige leeromgeving om echt het beste uit jezelf te halen. Na het behalen van de opleiding, sta ik met meer zekerheid training te geven, omdat ik nu echt weet wat ik doe, wil zien bij mijn klanten en hoe ik het optimale uit hun kan halen. Wil je jezelf meer ontwikkelen als PT, met of zonder ervaring? Dan zou ik 100% deze opleiding doen!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Of ik de anatomie zou gaan beheersen
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Door de super duidelijke uitleg, was dit echt goed te leren

Top opleiding om je coaching naar hoger niveau te tillen

De opleiding is een aanrader voor de personal trainer (to-be) om zowel je theoretische basis te vergroten als je praktische vaardigheden te verbeteren. Elke drie weken krijg je via de online leeromgeving een stuk theorie - een bak aan informatie (die je na de opleiding nog steeds kan raadplegen). De recap en toepassing van deze informatie vinden plaats tijdens de praktijklessen onder begeleiding van zeer deskundige mentoren. Elke praktijkles vond ik een feestje - vol met nieuwe kennis, andere inzichten en tips om gelijk toe te passen als trainer. De kracht van deze opleiding is dan ook de theoretische basis met de praktische insteek door de diverse, bruikbare tools en handvatten om je coaching naar een hoger niveau te tillen.

• Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) -
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Heel veel nieuwe kennis en tools en natuurlijk een mooi diploma :)

Erg leuke cursus

Leuke leeromgeving en duidelijk en logische opbouw van de lessen. Je wordt tijdens de cursus erg goed begeleid. En als je vragen hebt hebben ze altijd antwoord voor je. Praktijk lessen zijn leuk en leerzaam.

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Dat het misschien te veel leek op een andere cursus die ik hiervoor had gedaan. Maar dat was dus totaal niet zo.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Geslaagd voor mijn examen. En een hoop nieuwe dingen geleerd op het gebied van iemand begeleiden en meer kennis over de stof die in de cursus voor kwam.

Een geweldige, uitdagende opleiding voor iedereen die zijn/haar niveau als trainer wil verhogen!

Super tevreden over deze opleiding. Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan! EINDELIJK kreeg ik de theoretische kennis waar ik al jaren naar op zoek was! Praktijkervaring als trainer had ik nog helemaal niet. Ik merkte wel duidelijk verschil tussen de medestudenten die dat wel hadden of die in het praktijk gedeelte van nature echt een ster zijn (qua coaching en entertainer als PT’er) Echter, er wordt een fijne veilige (maar uitdagende) omgeving gecreëerd door de mentoren zodat je jezelf enorm kunt ontwikkelen, ongeacht van van de hoeveelheid ervaring die je al vooraf had. Het is jouw eigen leerproces en persoonlijke + professionele ontwikkeling. De mentoren zijn écht heel goed en ik ben super blij dat ik van hen stukjes van het vak heb mogen leren!

• Ik heb bij MILO Education: De MILO Personal Trainer opleiding gevolgd
  • Welke twijfels had je van tevoren? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) Ik twijfelde of ik buiten de groep zou vallen (qua niveau) doordat ik een kantoorbaan heb en uit een totaal andere wereld kom, waardoor ik geen praktijkervaring had toen ik aan de opleiding begon. Daarnaast of het niet te tijdrovend was naast een kantoorbaan.
  • Wat was het uiteindelijke resultaat? (alleen voor deelnemers MPT opleiding) GESLAAGD met een 8.9! Zo blij mee! Maar nog belangrijker: enthousiaste vakidioten leren kennen, enorm veel geleerd zowel praktijk en theorie, uit mijn comfort zone gestapt en veel bijzondere ervaringen rijker!

Wibautstraat 129

1091 GL Amsterdam

Over MILO Education

MILO. Een groep vakidioten. Een aantal zeer ervaren trainers en coaches die klaar staan om hun expertise met jou te delen. MILO is begonnen als gesprek tussen trainers die op zoek waren naar antwoorden over hun vak. Trainers die de drang hadden om beter te begrijpen waarom en hoe. Beter willen worden. Daar kwamen we tot de ontdekking dat vakmanschap een combinatie is van kennis en ervaring. Dat is nog steeds de basis voor alles wat wij doen.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”