Nette jongens, net resultaat

Ze noemen stukadoors altijd "de smeerkezen van de bouw", maar wat ons betreft viel dat erg mee ;-) We hadden Paul en Wout voor een kleine week over de vloer, ze hebben netjes gewerkt en we zijn heel tevreden over het resultaat. Bedankt!

werken zeer netjes vriendelijk personeel

goed werk geleverd

goede service

een werknemer gaf advies van hoe hij het zou doen en waarom even overlegd met john en we zijn blij dat we het gedaan hebben

goede service

een werknemer gaf aan dat hij het zo en zo zou doen en legde uit waarom overlegt en advies opgevolgd super

goede service

Goed vakmanschap krijgt vorm in een persoonlijke aanpak

Stukadoorsbedrijf Hans Kepser & Zn heeft ons huis helemaal bij een verbouwing gestukadoord. Voordat het tot de uitvoering kwam heeft Terry goed meegedacht over alle mogelijkheden, ook aan de creatieve kant. De uitvoering was van kwalitatief hoog niveau. Verschillende mensen die ons huis zien benoemen de goede kwaliteit van het stukwerk. Hun manier van werken is precies, zeer netjes en daarnaast ook gezellig. Later in de verbouwing hebben we een schadegeval gehad. Ook dat heeft Terry met zijn team bijzonder goed opgelost en hierin pro-actief meegedacht.