Perfectie ten top!

We hebben de samenwerking met Terry en zijn team als zeer prettig ervaren! Deskundig, meedenkend, vakkundig, betrouwbaar en stucwerk van de hoogste kwaliteit. We krijgen heel veel reacties mbt de afwerking van muren en plafonds. Een aanrader!! Wij zijn meer dan tevreden!

Betrokken en vakkundig

Vanaf het eerste contact t/m de oplevering is er meegedacht en zijn de gemaakte afspraken nagekomen. Ook de werknemers zijn zeer betrokken, meedenkend en netjes; dat is wel zo prettig als het hele huis wordt gestuukt. Dit levert aanhoudend positieve reacties van familie, vrienden en bekenden op.

Top-kwaliteit!

Wij hebben op aanraden van onze tegelzetter contact opgenomen met Stukadoorsbedrijf Hans Kepser & Zn. We hebben best wat uitdagingen in onze woning maar Terry en zijn mensen hebben echt top-kwaliteit geleverd bij ons, we zijn er erg blij mee en krijgen enorm veel complimenten over het stucwerk. Vakwerk ten top!!

Klantgericht en hoge kwaliteit afwerking

Zeer prettig bedrijf, ze komen gemaakte afspraken goed na, er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil. Tevens flexibel wanneer de opdracht uitgevoerd kan/moet worden. Bij vragen komt er altijd een gedegen antwoord.

Superstrak stucadoorswerk

De jongens werken netjes (voor zover mogelijk bij stucadoors :)). Alles wordt vooraf netjes overlegd. Ze denken mee en afspraken worden nagekomen. En het belangrijkste het eindresultaat is superstrak! Misschien niet de goedkoopste, maar wel de beste!

Vakwerk !

Erg fijn bedrijf, denken mee, goede service en strak stucwerk.

Heel erg blij met het werk van stukadoorsbedrijf Hans Kepser&z'n. Echte vakmannen die je in deze tijd haast niet meer vindt. In een woord geweldig!

Perfect werk geleverd.

Als ze er zijn is het even een rommeltje, maar ze werken erg hard en voordat je het weet zijn ze weg en heb je een mooi gestuct huis.

Goede service en kwaliteit staat op plek 1.

Fijne samenwerking. goede service!

Super tevreden over werkzaamheden

Door Stukadoorsbedrijf Hans Kepser & Zn is onze nieuwbouw woning volledig gestuct. Het is zeer netjes uitgevoerd en alles is volgens afspraak gegaan. Ook veel advies gekregen. Wij zijn er super blij mee!

Fijne en zeer secure vakmensen

Alles in goed overleg. Duidelijke offerte. Onze nieuwbouw werd met een zeer strak stucwerk van de firma Kepser opgeleverd.

Uitstekend bedrijf. Levert héél mooi werk en komt de afspraken goed na.

Top vakmanschap!

Super Vakmensen , die passie hebben voor hun vak. Doen wat ze beloven en maken alles super strak.

Nette jongens, net resultaat

Ze noemen stukadoors altijd "de smeerkezen van de bouw", maar wat ons betreft viel dat erg mee ;-) We hadden Paul en Wout voor een kleine week over de vloer, ze hebben netjes gewerkt en we zijn heel tevreden over het resultaat. Bedankt!

werken zeer netjes vriendelijk personeel

goed werk geleverd

goede service

een werknemer gaf advies van hoe hij het zou doen en waarom even overlegd met john en we zijn blij dat we het gedaan hebben

goede service

een werknemer gaf aan dat hij het zo en zo zou doen en legde uit waarom overlegt en advies opgevolgd super

goede service

Goed vakmanschap krijgt vorm in een persoonlijke aanpak

Stukadoorsbedrijf Hans Kepser & Zn heeft ons huis helemaal bij een verbouwing gestukadoord. Voordat het tot de uitvoering kwam heeft Terry goed meegedacht over alle mogelijkheden, ook aan de creatieve kant. De uitvoering was van kwalitatief hoog niveau. Verschillende mensen die ons huis zien benoemen de goede kwaliteit van het stukwerk. Hun manier van werken is precies, zeer netjes en daarnaast ook gezellig. Later in de verbouwing hebben we een schadegeval gehad. Ook dat heeft Terry met zijn team bijzonder goed opgelost en hierin pro-actief meegedacht.