Filters

7

zeer tevreden

Verstand van zaken en je wordt vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Altijd prettig en professioneel

Plezierige service en contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

super service, fijn contact

altijd vriendelijk en behulpzaam!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Was erg gastvrij geholpen

ik mocht mijn eigen model bepalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

prima

Mijn ervaring met de winkel vindt ik fantastisch. Het geduld tav. schoenen passen en en med .steunzolen is mij erg goed bevallen . Als ik weer moest beslissen zou ik zo terug naar dit adres terug gaan. Mvg.M.Grevenstuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

tevreden en erg klantvriendelijk

Het was mijn eerste paar orthopedische schoenen De schoenen nog niet zoveel op gelopen vanwege scheur in pees en het warme weer. De zooltjes in de sandalen zijn perfect op maat gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Orthopedische voetbedden, Aanpassingen aan confectieschoen(en), (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Bij het eerste paar orthopedische schoenen zou de uitleg uit gebreider kunnen.Echt vakwerk maar je schrikt toch omdat de schoenen groter uit vallen en het is een heel.proces om over te gaan van gewone schoenen.
9

Afspraak is zo gemaakt, en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Ze hebben hier een passend antwoord op de problemen van mijn voeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en), Veiligheidsschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Ik ben altijd zeer tevreden.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

uitstekende en deskundige ervaring door een deskundige pedicure

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee
8

Goede service en professioneel personeel

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima

Prima service, uitleg en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
7

een hele verbetering

Ik ben blij, met de aanpassing onder het enkel en aan de zijkant van de linker voet. Dank voor de uitleg van de nieuwe steunzolen ! Met vriendelijke groet A. Rollema-Postma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Supper

Eerst dacht ik bij 't dragen van mn schoenen dit wordt nooit wat Ma na verloop van 't dragen Ik kan niet meer zonder en dat zegt genoeg heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Niet echt ze weten beslist hun werk te verstaan
8

prima schoenen en service

goed geholpen, goede schoenen en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

in 1 woord prima

Het bovenste zegt al genoeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geweldig

Zelfs in Corona tijd super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door
8

Goede service en vakmannen.

Goede service en vakkundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Veiligheidsschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Na de eerste afspraak met de behandelaar , nadat ik een extra paar schoenen uit de auto haalde is hij zonder een groet achter te laten weggelopen
8

Vriendelijke, klantgerichte behandeling

Goede ervaring met de meeste medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Top

Ik ben hier goed geholpen en ben blij met het resultaat. Ze zijn zeer vriendelijk. En ben goed geholpen. Zeer aan te bevelen aan anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

perfecte bediening en behandeling

mijn ervaring is perfect. naar mijn vragen is direct gehandeld en alles in orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Zeer goed

Ik ben heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

goed

zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

op ons gemak stellend

wij zijn Aad en Ellen Blanker , vanmiddag op advies een bezoek bij U gebracht , entree heel mooi , ontvangst vriendelijk , en als excuus vrr de iets verlopende wachttijd een prima kop koffie , nog bedankt daarvoor, behandelaar de heer M. Rameau , stelde ons na wat vragen onzerzijds, direct heel accuraat op ons gemak ,dat was zeer prettig . hij gaf een duidelijke uitleg van het hoe en waarom . en we gingen gerust naar huis met een duidelijke afspraak en regeling voor verdere afwikkeling . vriendelijke groeten aad en ellen blanker ons tel nummer is 0629126347 e-mail ,[email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Mijn ervaring is uitstekend. Dit kan gewoon niet beter.

Ik kom al heel veel jaren bij Rameau al toen ze nog in de Stationsstraat zaten. Je hebt altijd een zelfde aanspreekpunt dus die ken je van haver tot gort en hij kent mij en wat nog belangrijker is mijn voeten. En wensen. Hij weet bij mij moet je niet aankomen met een paar saaie schoenen. Ze weten in de werkplaats dan ook altijd als ik weer nieuwe schoenen krijg. Dan staat er weer iets specials op het programma. Prima bedrijf en uitstekend personeel. Ik kom dan ook vanuit Meppel naar Sneek al kost me dat al mijn taxipunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zelfs de grootste kniesoor zou blij worden bij zo'n bedrijf

Bedrijfsgegevens

Simmerdyk 12

8601ZP Sneek

0515-421111

[email protected]

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.