Filters

10

Prima

Ik ben heel vriendelijk geholpen en daarnaast het allerbelangrijkste heel professioneel. De klant staat steeds centraal en ik heb gemerkt dat ze er alles aan doen om met de klant mee te denken. Mijn schoenen zijn een verademing voor mijn voeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Prima

Goede ontvangst. netjes op tijd en afspraak prima verlopen. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

goed

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

zeer klantgericht

Ik ben al vele jaren een tevreden klant Prima ervaring ,ik ben zeer tevreden met deze schoenmaker. Snelle service duidelijke communicatie en klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Postief.

Mijn dochter heeft veel baat gehad bij aangepast schoeisel en steunzolen. Tevreden over het feit dat Rameaux aanwezig was bij gesprek Antoniusziekenhuis om een inschatting te maken of aangepast schoeisel nog noodzakelijk was. Vriendelijke, duidelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Aanbod van confestieschoenen. Schoenen zijn erg zwaar voor lichte kindervoeten. Z8jn veelal ook breed.
6

Op mijn derde paar (verhoogde) schoenen kan ik helaas niet lopen zonder pijnklachten.

Ik heb twee paar schoenen van Rameau weerop ik redelijk kan lopen. Geheel pijnvrij, dat lukt nooit. Het is ook afhankelijk van de dag. Soms gaat het echt goed, soms is 'de koek op' binnen enkele kilometers. Over deze schoen ben ik redelijk tevreden. Het derde paar is verhoogd, om enkel/onderbeen te corrigeren, wat alleen lukt met flinke pijnklachten, dus eigenlijk niet. Wandelen is geen pretje, de lol vergaat je binnen vijf minuten. Mijn fout is, dat ik nog geen afspraak heb gemaakt om er nog eens naar te kijken. Rameau is aan te bevelen, wanneer je zelf heel erg duidelijk bent en na meerdere keren proberen en proberen en ....

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Graag nog een keer telefonisch contact.
10

Geweldig

Word altijd vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
10

Uitermate tevreeden

Plezierig klantvriendelijk ben heel tevreden met het eind resultaat kom heel graag weer de volgende keer terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

bijna perfect.

bijna perfect behalve de rekening.. goede kwaliteit en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? ga zo door
7

Zooltjes prima

Afhalen zou wat gestructureerder kunnen. Als je afspreekt dat je ze die ochtend komt halen Moeten ze ook klaar liggen. Met evt. De factuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Goed

Vriendelijke bejegening

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Pedicure
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

goed

correct vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Prima even professionele als menselijke behandeling

Roel levert humorvolle en begripvolle service. Zeer uitnodigend , kortom: aangenaam contact, respectvol en moedgevend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zorg dat Roel het nog lang leuk vindt om Rameau te werken
10

Zeer goed.kan niet beter.

Als altijd perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
8

Prima

Snelle actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

prima geholpen

ik ben prima correct geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

zeer goed geslaagd

Ben tot nu tot zeer content met mijn aangepaste schoenen. Het wel bijzonder dat ze vanaf het begin direct goed zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

prima ervaring

vriendelijk.behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
3

Niet vriendelijk ontvangst tot 2x toe

Voor de eerste keer naar Rameau voor mijn dochter( 14 jaar). We werden bij binnenkomst niet begroet en ontvangen door een werknemer. We gingen maar plaats nemen aan de tafel in de winkel. We hebben 10 min gewacht totdat een mevrouw plaats nam achter de balie en ons vroeg of we een afspraak hadden. Ja en vervolgens weer 10 min gewacht totdat ze meldde dat we aan de beurt waren. De meneer wie ons hielp was wel vriendelijk. Na 2 weken kon mijn dochter haar zooltjes ophalen en weer hetzelfde verhaal; geen ontvangst en weer min 10 min wachten. Mevrouw welke de balie werkzaamheden deed keek niet op of om.. Geen vriendelijke klandizie en dat terwijl je niet voor een kleine aankoop naar de winkel komt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Klant Vriendelijker medewerkers
10

Heel erg goed!

Mijn ervaringen zijn heel erg goed!! Ze staan altijd klaar om welke aanpassingen er ook nodig zijn uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
7

Intenties versus gedrag

Om met de woorden van Jan van Setten te spreken, waar worden mensen op beoordeeld? Intenties of gedrag? Waaruit blijkt dat de leverancier om mij geeft als klant? Of is de relatie toch meer op commerciële leest geschoeid? Kleine reparatie van schoenen is stevig aan de prijs. een vorm van gratis reparatie ais instrument voor goodwill wordt sterk aanbevolen!! De pedicure verdient alle lof! Inspanning voor relatiebehoud is een aandachtspunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Pedicure
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zie hierboven
7

zeer deskundig geholpen!!

ondanks corona-beperkingen ben ik zeer tevreden over de behandeling en het eindresultaat!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? neen
9

kwaliteit

mijn schoonzus is zeer tevreden over haar schoenen. Echter is het voor de behandelaar soms handig eerst te invormeren bij de begeleider en deze zeker te negeren, ocer hoe de client is, qua geestelijk en lichamelijke toestand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

kwalteit en vertrwouwd

de juiste keuze voor goed advies en kwalteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en), (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? goed is goed
10

Zeer mooie en nette schoenen perfect op maat gemaakt

Zitten als gegoten, aangetrokken en nooit meer uit gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Simmerdyk 12

8601ZP Sneek

0515-421111

[email protected]

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.