Mijn ervaring is uitstekend. Dit kan gewoon niet beter.

Ik kom al heel veel jaren bij Rameau al toen ze nog in de Stationsstraat zaten. Je hebt altijd een zelfde aanspreekpunt dus die ken je van haver tot gort en hij kent mij en wat nog belangrijker is mijn voeten. En wensen. Hij weet bij mij moet je niet aankomen met een paar saaie schoenen. Ze weten in de werkplaats dan ook altijd als ik weer nieuwe schoenen krijg. Dan staat er weer iets specials op het programma. Prima bedrijf en uitstekend personeel. Ik kom dan ook vanuit Meppel naar Sneek al kost me dat al mijn taxipunten.

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoen geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zelfs de grootste kniesoor zou blij worden bij zo'n bedrijf

Zeer klantvriendelijk

Het is Rameau gelukt! Na jaren zoeken naar schoenen die mijn gevoelige voeten accepteren en mij weer bijna pijnvrij laten lopen, kwam ik terecht bij Rameau. Meneer Rameau luisterde rustig en aandachtig naar mijn verhaal, mijn wensen en gaf ook advies bij het maken van de juiste keuze materialen en modellen. Ze hebben veel geduld en lossen kleine probleempjes moeiteloos op. Durf te vragen!

• Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Prima zo!

Altijd erg vriendelijk ontvangen en goed personeel Rameau!!

Ik wordt altijd erg vriendelijk ontvangen en men neemt erg veel tijd voor mij. Mijn ideeën zijn soms wel eens erg afwijkend van “normal” en daar heeft Rameau (Roel) helemaal geen problem mee. Ze vinden het leuk, dat mensen hun eigen mening hebben. Het werk is ook top en top. Echt mensen die verstand en liefde in het vak hebben. Nooit een verkeerd woord en altijd behulpzaam en vriendelijk.

• Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Tel. contact: Muziek klein beetje zachter. Misschien “schoenen” moderner, zo als ‘jongeren’ volwasse

Vanaf mijn tweede levensjaar tot nu (ik ben nu 19 jaar) is al mijn orthopedisch schoeisel mogelijk gemaakt door het hele team vakmensen dat bij Rameau werkt. Roel is al die jaren mijn vaste aanspreekpunt geweest. Ik krijg goede adviezen en ben ook altijd zeer tevreden met het eindresultaat. De service en de kwaliteit zijn uitstekend👍
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Welk totaalcijfer geeft u Rameau?

• Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Welk totaalcijfer geeft u Rameau?

Rameau is een mooi familie bedrijf met een warm welkom en een goed advies.
  • Welk totaalcijfer geeft u Rameau?

Vriendelijke medewerkers, en snelle service, ze doen vaak ook nog net even iets meer, zoals schoenen poetsen, dat maakt het af, verder erg klantgericht, en voel me er gewoon welkom, en serieus genomen.
  • Welk totaalcijfer geeft u Rameau?

Goede snelle service en zeer kundig in het vak! Voor mijn steunzolen en goede schoenen kom ik al jaren hier.

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan wij iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. Vanaf april is ons zorgaanbod gecompleteerd met een volledig gediplomeerde en ervaren podotherapeut. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!

Filter op Taal