Mijn verhoging onder de schoen hebben ze vakkundig gedaan.

Mijn verhoging onder mijn schoen hebben ze vakkundig gedaan. Binnen een week was het klaar.

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en)

slecht

na afspraak voor opmeten zooltjes, liet de behandelaar mij 45 minuten wachten . Na het te laat komen, werden er niet eens excuses aangeboden. Daarna de zooltjes niet passend. Werkschoenen gekocht , per ongeluk de verkeerde maat mee gegeven. Geholpen door een 16 jarige, en de rest van het team afwezig. Kortom ... 6 x visa versa Harlingen Sneek geweest, en nog de goede schoenen niet. Maar wel een kapitaal kwijt. Niet een gevoel krijgen dat ze blij met de klanten zijn, het is net andersom....de klant moet blij zijn dat ze bij Rameau schoenen MOGEN kopen.

• Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? laten we maar niet beginnen

Geachte B.J.A. Hierbij willen wij graag reageren op uw recensie. Wij waarderen het zeer als onze cliënten de moeite nemen om een recensie te geven. We betreuren uw ervaring! We wensen graag met u in gesprek te gaan zodat we dit mogelijk positief kunnen afronden. Zoals zojuist met u telefonisch besproken, zal ik na het weekend nogmaals contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Team Rameau

Matig wat betreft aflevering product.

Jammer dat het uitzoeken van schoenen zo moeizaam gaat. Je moet aangeven wat je ongeveer wilt en dan wordt er een doos met schoenen uit het magazijn gehaald. Beter zou zijn dat het aanbod zichtbaar en geordend opgesteld is. Zo kun je al kijkend je verder oriënteren. Verder ging het maken van een afspraak niet vlekkeloos. Een gemaakte afspraak in Sneek om de schoenen op te halen werd geannuleerd. Als alternatief een andere afspraak gemaakt in Groningen in het UMCG maar bij mijn aanmelding aldaar was de afspraak bij de Rameau-medewerker niet bekend. Mij werd de doos met schoenen in handen gestopt (die waren dus wel aanwezig) en als ze niet goed zaten kon ik wel weer een afspraak maken. Ik had enige info verwacht bij het aanpassen.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Aanpassingen aan confectieschoen(en), (semi) orthopedische schoenen

prima geholpen

goede behandeling en prettig geholpen

Heb goede ervaring.

Ik wordt goed geholpen

De zolen worden bij jullie zo goed gemaakt dat ik er geen last van heb en ze snel wennen

dubbel

Met mevr Nota goed contact gehad met goede voorlichting. Met de hr Renkema aanvankelijk goed gesprek gehad maar slecht te spreken over de gemaakte inlay. Passen niet bij mijn oa diabetische voet en verdete problemen.Twee honderd euro voor de inlays hebben voor mij niets opgeleverd. Er was geen ruimte in mijn schoenen voor voet en inlay wat zeer belangrijk is voor mijn diabetische problemen.

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen

Riccardo Boscolo

Aandacht,zorg,service Eeg tevreden

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Vakwerk

Na een complexe hielbotbreuk heeft Rameau op zeer vakkundige wijze een paar orthopedische schoenen gemaakt die mij meer steun en bescherming geven.

Altijd prettig contact

Voldoet altijd aan mijn wensen

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Een goede en een slechte ervaring

Goede ervaring is dat ik de zooltjes in delen mocht betalen. Super fijn. En dat de zooltjes een goed effect hebben op mijn zoontje zijn voetjes. In het zh veel aandacht besteed aan het hoe te maken samen met de arts. Slechte ervaring is dat ik met spoed geopereerd moest worden en hierdoor te laat was met mijn termijn. Ipv dat er met mij of mijn moeder contact werd opgenomen U heeft van beide de gegevens, werd mijn ex gebeld?? Hoe komt u aan haar nummer? Mijn zoontje woont bij mij en is 1 keer in de 2 weken 2 dagen bij haar. En zij betaald niks voor hem. Ik heb de factuur die zelfde dag betaald. Bij het ophalen van de zooltjes, zeer weinig aandacht besteed aan het passen. Stonden binnen 2 minuten weer buiten.

• Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ja, betere uitleg bij ophalen. Privé waarborgen.

Goed geholpen door vriendelijk en kundig medewerker

Niet zo goed.

Slechte ervaring met geleverde inleg zooltjes waarvoor ik enkele keren terug moest komen. Na wat aanpassingen lijkt het nu goed - binnenkort controle

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Is besproken

Uitstekende klantbenadering en hele goede eindproducten!

Door de goed passende orthopedische schoenen van Rameau beweeg ik mij stukken beter! Bewegen is essentieel voor mijn gezondheid.

Goede service en vakkennis

Altijd vriendelijk geholpen , maken mooie en goede schoenen . Moeten de schoenen toch nog aangepast worden dan wordt dit snel gedaan , zelfs als dit een paar keer moet gebeuren . Ik ben zeer tevreden .

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Er wordt goed geluisterd en mee gedacht.prima advisering

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen

klantvriendelijk

zelf een fout gemaakt door op een verkeerde dag te komen . en we hebben het gezamenlijk goed opgelost

• Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.

passing prefect

hartelijk vriendelijk correct.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? verwachte levering

Jullie team doet het erg goed

Ik word bij ieder bezoek goed behandeld. Ben zeer tevreden met jullie. Wanneer is mijn volgende om een schoen te kiezen? Indra Ramlal

Is prima

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Zeer goed, vriendelijk en zeer behulpzaam

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Mijn ervaring is heel positief

Aardig behulpzaam personeel. Zeer deskundige specialisten.

goede schoenen, goede kwaliteit

een uitstekende schoenmaker met hele goede nazorg.

• Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee

in de aanloop problematisch i.v.m. slechte pasvorm steunzolen. De afhandeling daarna was goed.

Na een problematische aanloop door slechte pasvorm steunzolen is het eindresultaat goed. Het was nu niet meer pijn lijden om aan de pasvorm te wennen en het eindresultaat is dat ik van mijn chronische rugklachten en dus ook de pijnstillers af ben.

• Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? oorspronkelijke behandelaar luisterde niet, de tweede behandelaar wel.

Onvriendelijk en onkundig

Zeer onvriendelijke medewerker. Er is een steunzool gemaakt welke veel te dik is. Naar een goede podotherapeut gegaan welke goed naar mijn voeten heeft gekeken en een goed passende steunzool heeft gemaakt.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Communicatietraining

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!