Filters

10

Prima informatie, uitleg en afhandeling.

Ik moet nog steeds wennen aan de soort schoen, maar ik was natuurlijk onbekend met orthopedisch schoeisel. De eerste keren dat ik er op heb gelopen was goed; voelt goed aan de voeten. Ik merk dat de ruimte voor de tenen ruim is en ook de zool loopt plezierig. Alleen kreeg ik na de eerste paar keren last van plekjes aan de voeten doordat de randen vrij stevig zijn. Ik denk dat ik dit altijd gehad heb bij het dragen van nieuwe schoenen. Dit probleem zal na verloop van tijd wel verdwijnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
2

Twee zeer onaangename met Podoloog *** . Andere medewerkers totaal niet

Ik ben nu enkele malen bij *** *** geweest. De zooltjes moesten veranderd worden .Ik vroeg haar ;wat is er nu aan de zooltjes veranderd? Ze antwoorde nors ,Zie je dat dan niet ! Ik melde dit bij een baliemedewerkster en zij beaamde ook dat zij dat ook niet zou zien ! De 2e afspraak ging ik volgens haar op haar vinger staan .Ben mij er niet bewust van. Ze liep met mijn zooltjes naar de baliemedewerkster en ik hoorde haar zeggen TSJONGE TSJONGE gaat ze op mijn vinger staan en en deed belachelijk over mijn gedrag! Toen **** terug kwam zei ik tegen haar ,heb je mooi je beklag tegen je collega kunnen doen ? Ik vind dat er geen communicatie met haar mogelijk is zonder afgekat te worden .Ik heb mijn zooltjes in mijn schoenen gedaan en dacht snel wegwezen ,want ik had gehoord he ze mij belachelijk maakte !! pffff... Ik kwam jaren met een goed gevoel bij Rameau en kocht ook mijn schoenen daar .Nu kan ik er helaas niet meer heen omdat ik niet zeggen kan wat ik denk en belachelijk wordt gemaakt door zo,n kleinigheidje ! Want je moet eerst naar de podoloog *** !

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Graag een andere podoloog !
10

prima

Afspraak op tijd en vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Pedicure
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

geweldig ,ik loop dankzij de steunzolen weer goed en en zonder pijn echt top!!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen , de juiste uitleg gekregen . Bij het ophalen van de orthopedische steunzolen ben ik goed ingelicht hoe ik de steunzolen het beste kon inlopen samen met de nieuwe schoenen. ik krijg nog een nazorg gesprek , maar ben voor nu zeer tevreden. Ik loop weer eindelijk na een jaar pijnvrij , zo ontzettend dankbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

prima geholpen

ik ben uitstekend geholpen en ook voor mijn steunzolen zit perfec en binnen kort koop ik mijn zomer schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Pedicure
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

prima

Aangepaste schoenen betekend uitproberen en aanpassen. In alles vlot (snel) geholpen. Advies goed en er wordt geluisterd naar de klant. Ook opties van klantzijde worden serieus bekenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Uiterst professioneel en vriendelijk

Mijn eerste ervaring met Rameau is een verademing. Bij vorige schoenspecialist ben ik wel 6 x teruggegaan omdat schoenen niet goed waren. Bij eerste consult werd meteen duidelijk waar het probleem lag. Bij nieuwe schoenen meteen goed. Wat een verademing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee
8

Oog voor de cliënt, zorgvuldigheid, klantvriendelijk, voldoende tijd en een goed advies!!!!!

Klantvriendelijk, kennis van zaken, luistert goed naar cliënt en geeft goede adviezen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prettige zorg en begeleiding

Prettige begeleiding en zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Zeer goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geweldig..binnen 2 weken resultaat

De service was buiten verwachting, geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Kundig

Ik ben erg tevreden omdat je vriendelijkheid ervaart en tijd voor je heeft

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen
8

Prima.

Goed geholpen door Roel er Floor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
5

Geen contact vooraf

Vader verblijft in Bloemkamp en het is dan wenselijk dat iemand van de familie aanwezig is. Vooraf was geen goede communicatie. En op de dag van afspraak werd er gewacht door familie maar was medewerker van Rameau ook nog bijna afspraak vergeten. Vond hierdoor het 1ste contact met Rameau niet geweldig. Ook was niet bekend gemaakt wanneer men weer langs zou komen om de schoenen uit te leveren. Voor nu is vader wel tevreden want hij draagt ze trouw. Groet, Roza Coers (oudste dochter)

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen? N.v.t.
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Aardige mensen die weten wat ze doen vakwerk

Ik ben reuze goed geholpen, als er "weer" eens wat was, werd dat snel en zonder problemen aangepast en verholpen. Niks dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Orthopedische voetbedden, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ik heb niets te klagen, er wordt goed naar mij geluisterd en adequaat op ingespeeld
10

geweldige zorg

geweldige zorg, waarom geef ik dit aan, ik kom meestal met een plaatje van schoenen die ik graag wil en het resultaat is altijd erg goed, zit goed, loopt goed, dankzij hun schoenen al zeker 20 jaar loop ik nog steeds. Met een klacht gaan ze heel ruimhartig om, wordt gemaakt en ik kan weer verder. Ben dus dit tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? lees mijn stukje, zegt genoeg
9

Prima deskundig advies

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Ben prettig geholpen, en fijn personeel.

Ze nemen de tijd voor je, en geven je goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Pedicure
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Geweldig geholpen.

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, Veiligheidsschoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Geweldige service

Het zijn niet alleen verkopers, het zijn mensen die daadwerkelijk verstand hebben van voeten en van schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden, (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

Al jarenlang goede service en vriendelijke behandeling

Vele jaren geleden begonnen met aangepaste schoenen, maar al snel naar orthopedisch maatwerk. Aanpassen en maken verloopt altijd prima. Zelf keuze in leer, kleur etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
9

prima deskundigheid en service !

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: (semi) orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.
10

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk.

Ben zeer tevreden over Rameau. Net bedrijf en zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u het telefonisch contact met Rameau?
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Rameau ontvangen?
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen?
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren?
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar?
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling?
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Confectieschoenen, Orthopedische voetbedden, Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Simmerdyk 12

8601ZP Sneek

0515-421111

[email protected]

Over Rameau Voetzorg & Schoenmode

Wij staan iedere dag klaar om met ons multidisciplinair geschoolde team u te voorzien van optimale voetzorg, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken. Er kan een behandeling geboekt worden bij onze medisch pedicure, die ook in het bezit is van de aantekening diabetes en reuma. In de winkel bieden wij een uitgebreide en inspirerende collectie modieuze schoenen van gerenommeerde, kwalitatieve topmerken. De vakkundige medewerkers voorzien u graag van een passend advies!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.