Het aanvragen van de (duidelijke) offerte en acceptatie daarvan gingen bijzonder snel. Echter het aanleveren van vertrouwelijke stukken per e-mail in plaats van het uploaden naar een portal. Het traag dan wel niet reageren op berichten die via het systeem verstuurd zijn. De onduidelijkheid in het verloop van het proces - er zit een mooi stappen systeem in mijnjust maar dat was/is niet actueel of wordt niet gebruikt), zeer matige mobiele bruikbaarheid van mijnjust en het gevoel dat er wel snel gereageerd wordt als er extra geld kan worden verdiend zijn duidelijke minpunten. Niets dan lof voor het telefonische team die steeds begripvol reageerden en snel met updates kwamen. Afwikkeling zelf ging verder rap. Just kan heel veel manuren besparen en irritatie vermijden door beter te automatiseren imho.
Geachte Sebastiaan, Bedankt voor het prettige telefoongesprek. De punten hebben wij intern besproken en aangepast waar kon. Voor wat betreft de (digitale) processen zijn wij in gesprek met onze softwareleverancier. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Ben vriendelijk ontvangen. Ben vriendelijk te woord gestaan. Wat een maand zou duren hebben ze gerealiseerd in 2 weken wat een super service. En wat professioneel ontvangst.
Goede ontvangst en snelle afhandeling.
Prima,Vlot en voor een fatsoenlijke prijs. Een stuk beter dan andere notaris kantoren. Wel had de assistent die het voorbereide iets over het hoofd gezien. Dit werd door de notaris echter vlot en pro-actief gecorrigeerd
Adequate procesvoering. Goed bereikbaar
Persoonlijke professionele benadering.
Goedkoop is vaak duurkoop. Er werden bij de eindafrekening kosten in rekening gebracht welke niet in de offerte stonden. Toen ik dit aangaf werd gezegd dat ik gelijk had en hebben ze het aangepast. Echter toen ik keek was er weer een nieuwe kostenpost toegevoegd voor het aanbrengen van de wijziging in de afrekening waardoor het bedrag nog hoger uitviel. Leuke manier van zaken doen... Verder moet je vooral naar deze notaris gaan als je zit te wachten op gebrekkige communicatie en lange wachttijden aan de telefoon. Ze sturen geen bevestigingen als bijvoorbeeld documenten in goede orde zijn ontvangen en qua communicatie komen ze vaak ook niet echt sympathiek over. Achteraf had ik liever €100 meer betaald voor goede, betrouwbare service elders. De verkopende partij van het huis was ook niet te spreken over de communicatie. Ze hadden fouten gemaakt met rekeningnummers ondanks meerdere mails die verstuurd waren. Als het even kan zou ik deze notaris vooral vermijden. Ondanks, de op het eerste gezicht, aantrekkelijke prijsstelling.
Geachte heer Laurens, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Uw dossier is na deze review besproken met de behandelaar van uw dossier. Er was inderdaad per abuis een post opgenomen die niet op de offerte stond. Deze is voor voor de ondertekening gecorrigeerd. Wel is er een bedrag opgenomen waar u een vergoeding betaald aan de verkoper. Deze vergoeding is in de overeenkomst tussen u en verkoper (artikel 23 van de koopovereenkomst). Deze post was in de proforma nota niet opgenomen, echter staat het duidelijk op de nota van afrekening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Vanaf het eerste telefoongesprek tot en met de ondertekening was een ruime voldoende. De gesprekken met Mevr.Mulder en Dhr. Raghoebarsingh waren zeer prettig. Just notarissen mogen dan wel de goedkoopsten zijn ,maar dat is niet af te lezen aan de zorg en toewijding. Wij danken U voor de goede samenwerking.
Helaas had de koper van ons huis deze notaris gekozen. Dat heeft een serie aan onaangename ervaringen opgeleverd. Het begint ermee dat als je de door hen zonder overleg vastgestelde afspraak wilt wijzigen, kost je dat 100 euro. De contact persoon bleek de eerste tien dagen op vakantie en telefonisch contact is enkel mogelijk drie dagen voor de overdracht. Een week voor de overdracht werd ik door de contact persoon gebeld wat de bedoeling was met de verkoopmachtigingen. Mijn mail hierover met uitleg en een verzoek om afstemming via het portal was tot dan onbeantwoord gebleven. De contactpersoon bleek deze nog niet opgemerkt te hebben en was verbaasd te horen dat de overdracht al zo snel was, hij dacht drie weken later, had eind van de maand in gedachten. Dat hebben we gemerkt want de dag voor de overdracht bleken de stukken van de koper ineens niet in orde. We vragen ons af of dat niet eerder duidelijk had kunnen worden. Het heeft uiteindelijk tot 14 dagen vertraging gezorgd. In de concept nota werd 100 euro opgevoerd voor het opstellen van de verkoopvolmacht waar dat nergens beschreven staat, gebruikelijk is dat je betaalt bij de notaris waar je de legalisatie laat doen. Ons verzoek dit bedrag te schrappen werd gehonoreerd. Maar het meest potsierlijke was toch wel dat toen ik deze week na lang wachten vroeg of er al zicht was op de geplande overdrachtsdatum, ik een mail terugkreeg dat de overdracht vorige week had plaats gevonden. De toelichting: "Uw makelaar was hiervan op de hoogte, tevens is de bevestiging in uw portal gezet.” Navraag bij de makelaar leerde dat die ook van niets wist, zij heeft na lang in de wacht staan van de betreffende medewerken begrepen dat hij vergeten was ons in te lichten. Op mijn mail met verzoek om opheldering heb ik niets vernomen, geen excuus niets. Moraal: hou rekening met budget service.
Geachte Carla, Wat vervelend om te vernemen dat u een onaangename ervaring hebt gehad met ons kantoor. Het lijkt erop dat er verschillende communicatieproblemen zijn geweest en dat dit tot vertraging en verwarring heeft geleid. Koper en verkoper komen samen een passeerdatum overeen in de door beiden getekende koopovereenkomst. In beginsel wordt deze datum door ons aangehouden, mocht er op die datum geen plek meer zijn in onze agenda zal er altijd in overleg met koper en verkoper een andere datum worden vastgesteld. Uiteraard zijn hier geen kosten aan verbonden. Slechts indien koper en verkoper nadat de passeerdatum is vastgesteld en bevestigd de datum willen wijzigen zijn hier kosten aan verbonden. Dit wordt duidelijk gecommuniceerd in onze eerste brief naar koper en verkoper. De reden dat dit extra kosten met zich meebrengt is simpel, namelijk sommige onderzoeken en/of aanvragen moeten opnieuw worden gedaan. De extra kosten die in eerste instantie op uw nota van afrekening hebben gestaan waren kosten voor het opstellen van een verkoopvolmacht. Deze kosten werden in het verleden door ons kantoor in rekening gebracht als er op het laatste moment werd besloten om alsnog per volmacht te komen. Inmiddels worden er geen kosten meer in rekening gebracht indien u gebruik wenst te maken van een verkoopvolmacht. Deze kosten zijn dan ook van uw nota van afrekening afgehaald. Na het passeren zijn de gelden naar u overgemaakt. Helaas is het er bij ingeschoten om direct na de passering een afschrift van de akte van levering in de portal voor u klaar te zetten. Inmiddels is dit uiteraard wel gebeurd. Helaas bleek dat de koper zijn stukken op het laatste moment niet in orde had. Wij mogen hier verder niet op ingaan i.v.m. onze geheimhoudingsplicht. Wel is het zo dat JUST Notarissen er alles aan doet om de overdacht door te laten gaan, het kost voor ons kantoor in dit soort gevallen altijd meer tijd en dus (meer) geld als een passeerdatum niet gehaald kan worden. Wij hopen u hiermee in ieder geval wat meer uitleg te hebben gegeven over de gang van zaken. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Goede snelle service .
Prettige dienstverlening door snelle en handig online portaal en communicatie. Op kantoor vriendelijk en professioneel ontvangen en efficient geholpen. Aanrader, zeker voor 'standaard' notariele diensten
We moesten alleen een hypotheekakte hebben en gingen voor de goedkoopste notaris. Vooraf was er geen ondersteuning. Mijn vrouw kreeg een aantal dagen voor het passeren van de akte wel de benodigde documenten via het portal, maar mijn dossier is tot op de dag van vandaag (een week na passeren) nog steeds leeg. Ook op mijn mailtje hierover heb ik geen antwoord gehad en ik heb dit ook aan de notaris tijdens het passeren gemeld.
Geachte heer Schouten, Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben de stukken voor u in uw klantenportaal geüpload. Onze excuses dat deze niet eerder in uw portaal stonden. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
Duidelijke uitleg, makkelijk systeemkaarten documenten geüpload kunnen worden. Vriendelijk ontvangst. Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Wij waren hier voor levenstestamenten en testamenten. Zowel met het advies als het eindresultaat zijn we tevreden.
Goed en gedegen advies, goede en eerlijke prijs.
Alles was goed geregeld.
Goede zorgvuldige uitleg en ik weet waar ik sta of wat er van mij verwacht wordt.
Een hele fijne man die heel duidelijk was.
Top ervaring
doen wat men zegt, met een hoge doelmatigheid en efficientie. zeker een aanrader.
Gisteren, 25 april 2023, werden wij maar liefst 17 minuten te laat op hautaine wijze ontvangen door een pedant mannetje. Dit pedante mannetje bleek notaris Iseger te zijn, die zich overigens daarna van zijn taak kweet door onze levenstestamenten door te nemen en te (laten) tekenen. Vanwege die 17 minuten te laat merkte ik op dat excuses daarvoor wel op zijn plaats zouden zijn. De reactie van notaris Iseger kwam neer op "hoe durft u". Bij het afscheid kregen we hierover nog een sneer van hem. Zijn gedrag is een schande voor de beroepsgroep en voor JUST notarissen in het bijzonder.
Geachte heer Titus, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden was over onze dienstverlening. Wij hebben u dossier en review intern besproken en nemen uw punten mee voor in de toekomst. Mocht u verder nog vragen hebben over uw akte dan vermenen wij dat graag. Met vriendelijke groet, JUST Notarissen
4
Alles ging op tijd
meerdere malen van de diensten van dit kantoor gebruik gemaakt, altijd vriendelijk, kundig en betaalbaar! ik ben heel tevreden!
We zijn snel en goed geholpen. Er werd met ons meegedacht en dat is belangrijk want wij zijn leken op dit gebied (testament). Een klein misverstand werd meteen en perfect opgelost. Dat is waar het om gaat.
Einsteinlaan 50
2719ER Zoetermeer
Ons notariskantoor is sinds 1999 gevestigd in Zoetermeer. Door onze efficiënte en moderne werkwijze met computerrobots kunnen wij de laagste tarieven hanteren en snel leveren. Ons kantoor werkt volgens strakke procedures en is daardoor accuraat en zorgvuldig. Hierdoor is ons kantoor de laatste jaren flink gegroeid. Wij zijn hét notariskantoor voor Zoetermeer en regio, maar mensen uit heel Nederland reizen graag naar ons af. Want niemand wil te veel betalen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.