Een topauto voor een topprijs

De aanvraag was heel makkelijk. De levering heeeel snel!

• Aflevering van de auto

Hoi Alma, Alles is lekker vlot verlopen inderdaad, heel fijn! Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Erg snel geregeld

Ik ben erg tevreden met de afhandeling.

• Aflevering van de auto

Hoi Sandra, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Dat is ons streven! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes Kikki van auto.nl

Uitstekend geregeld

Snelle en duidelijke communicatie. Prima auto ontvangen beter dan verwacht. Thuis afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Linda, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wat leuk om te horen dat we je verwachtingen zelfs hebben overtroffen! :) Veel plezier met de auto gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Ontzettend snel en hulpvaardig

Een duidelijke site waar je klantvriendelijk geholpen wordt. Echt uitstekende service en vriendelijk personeel aan de telefoon gehad.

• Aflevering van de auto

Hoi Irma, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Super service en perfecte levering.

Zeer tevreden over de levering van onze Toyota Corolla Touring Sports. In de eerste instantie zou deze een levertijd van 4 weken hebben, maar toch waren wij verrast door het nieuws dat de auto na 2 weken al afgeleverd kon worden. Afhandeling van Auto.nl is perfect verlopen, en de auto is keurig netjes thuis afgeleverd. Een week na levering zijn wij nog gebeld door Auto.nl hoe de auto bevalt. Super attent. Bedankt voor de mooie auto en de hele fijne service!

• Aflevering van de auto

Hoi Niels, Bedankt voor je super review en positieve beoordeling! Veel rijplezier met de nieuwe auto. Groetjes Moana van Auto.nl

Nette service

Alles was goed geregeld. De auto zag er netjes uit en alles was aanwezig. Het personeel is vriendelijk. Het enige minpunt was dat de auto werd geleverd met een tank die dusdanig leeg was dat na +- 50 meter de tank op rood sprong. Ik verwacht geen volle tank maar een streepje extra was netjes geweest.

• Aflevering van de auto

Hoi Hanna, Leuk dat je vriendelijke service benoemd! Daar doen wij het voor. En bedankt voor je feedback. Veel plezier met de auto. Groetjes Moana van Auto.nl

Met wat moeite de private lease kunnen afsluiten

Ik wilde bij de dealer van Peugeot Louwman een e208 bestellen. Deze wees me op de site auto.nl. Toen een private lease afgesloten, maar dat ging niet zonder problemen. Na een aantal keren opnieuw aanvragen is het toen uiteindelijk gelukt. Het probleem dat ik geen nieuwe auto kon bestellen, was omdat er al een aangemeld was. Maar daar zat toen de fout….Bij de eerste aanmelding was een fout opgetreden. Er werd geadviseerd opnieuw aan te vragen door de helpdesk, maar de website keurde de nieuwe aanvragen voortdurend af. Uiteindelijk zijn alle aanvragen verwijderd en kon ik wel de lease aanvragen. Daarna kreeg ik netjes meldingen over het verloop van de lease. Mijn tip zou zijn, als je bij een dealer een auto besteld, dat de verkoper je helpt bij het bestellen op de site.

• Aflevering van de auto

Hoi Gerard, Vervelend om te horen dat het niet helemaal soepel verliep tijdens de aanvraag. Wij zullen jou feedback dan ook zeker mee nemen! Heel veel fijne kilometers gewenst. Groetjes Moana van Auto.nl

perfect

Goede begeleiding bij aankoop

• Aflevering van de auto

Hoi Hubertus, Kort maar krachtig, heel er bedankt voor de review. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Goed en fijn geholpen met ons auto

Goed en fijn geholpen Echt toppie..Heel klant vriendelijk...Alles werd duidelijk verteld en uitgelegd..Zo makkelijk alles via mail dat je bij het ophalen van auto bijna alles geregeld is.. Echt een aanrader je auto te kopen bij auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Nancy, Wat fijn dat je ons aanraad, blijf dat doen zou ik zeggen! Super dat het zo goed is bevallen. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

is goed bevallen

ik heb wel hulp in moeten roepen van mij dochter ben namelijk zelf niet zo thuis met een laptop maar het allemaal goed gekomen.

• Aflevering van de auto

Hoi John, Fijn dat je dochter je kon helpen, veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Super tevreden over alles

Ik zag de auto die ik hebben wilde op auto.nl. Ik toonde online belangstelling en daarna ben ik super goed geholpen. De credit check verliep heel soepel en daarna heeft auto.nl het heel snel afgehandeld. Ik heb een paar keer gebeld voor extra informatie en ook dat was geen probleem en werd adequaat afgehandeld. Super gelopen en erg blij met mijn nieuwe auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Wat fijn dat het zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Veilige kilometers gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Mooie auto, super blij mee

Mooi bedrijf. Fantastische manier oma afspraak voor bezichtiging te maken. Auto staat uitnodigend al voor je klaar. Vriendelijke verkopers, alles netjes en snel afgeleverd. Gewoon top

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes Kikki van auto.nl

Open en transparante communicatie

Van te voren is duidelijk verteld wat de werkwijze is. Verkoopprijs = de prijs. Inruilwaarde = de inruil. Dus geen schimmige onderhandelruimte.

• Aflevering van de auto

Hoi Danny, Fijn dat onze werkwijze je is bevallen, wij houden ook niet van schimmige zaken! Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Vriendelijk en gastvrij

Makkelijk te vinden en op de afgesproken tijd stond de auto in een showroom klaar voor de proefrit. Vriendelijke verkoper die duidelijk de werkwijze uitlegde. Met tevreden gevoel naar huis! En nu staat er een mooie auto voor de deur.

• Aflevering van de auto

Hoi Lia, Heel fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. En dan ook nog eens een mooie auto, wat wil je nog meer? Veel plezier ermee. Groetjes Nikki van auto.nl

Geweldige service

Recent een Toyota Yaris Cross via Auto.nl geleased. Geweldige service en communicatie. Snel geregeld en duidelijke informatie. Zeer klantvriendelijk. Binnen een week stond de auto voor de deur.

• Aflevering van de auto

Hoi Wendy, Wat leuk om te horen dat je de service/auto helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Alles online en heel gemakkelijk geregeld

Het voordeel bij occasionlease vind ik dat je gelijk de complete auto ziet en dus weet wat je krijgt. Bij auto.nl hebben ze een groot aanbod in jong gebruikte auto’s wat dus fijn zoeken is. En de auto wordt binnen een paar weken geleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Arno, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Heel veel rijplezier met de auto gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Goed geregeld

Leuke, spontane contacten

• Aflevering van de auto

Hoi, Kort maar krachtig, bedankt voor de mooie 10! Veel rijplezier. Groetjes Moana van auto.nl

GE-WEL-DIG

Voor mij de eerste keer om op deze manier te leasen. Vond het dan ook erg spannend om dit online te doen. Maar de goede uitleg en voor mij de juiste antwoorden op al mijn vragen aan de telefoon gaf me echt het vertrouwen. Best vaak gebeld door mijn onzekerheden maar elk telefoongesprek was top en werd elke keer weer heel vriendelijk en goed te woord gestaan. De auto werd netjes afgeleverd en ook dit werd netjes en goed aangekondigd. Ik ben tot nu toe erg blij met deze keuze en hoop op vele veilige kilometers.

• Aflevering van de auto

Hoi Peggy, Wat een super review!! Ontzettend bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden te schrijven. Heel veel plezier met de nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Moana van auto.nl

Prima service super klantvriendelijk!

• Aflevering van de auto

Hoi Anja, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Nette aflevering

Mooie auto zoals afgesproken

• Aflevering van de auto

Hoi Ton, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Goede en duidelijke informatie en service.

Goed bereikbaar bij vragen en geven duidelijke informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi, Wat fijn om te horen dat je de service goed hebt ervaren! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

goed geholpen, goed werkend team.

Afspraak gemaakt voor een proefrit bij aankomst stond de auto klaar. Na een gesprek over de auto en hoe auto.nl werkt de proefrit gedaan. Goede informatie en daarna over tot de koop. Heb nu een auto die super rijd en waar ik heel blij mee ben. Dank voor de goede service.

• Aflevering van de auto

Hoi José, Graag gedaan en jij bedankt voor je mooie review. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Keurig correct en vernieuwend.

Onderscheidend in de markt, geen "handige handelaar" maar met een betrouwbare organisatie er achter. Garantie is vanzelfsprekend, als ook een correcte prijsstelling. Een vergelijkbare auto niet kunnen vinden voor die prijs en danook nog met 12 maanden garantie en 14 dagen bedenktijd. Betaling via de notaris geeft je de zekerheid dat je geld niet kwijt is.

• Aflevering van de auto

Hoi Klaas Jan, Wat een compliment, heel fijn dat het kopen van een auto bij ons je zo goed is bevallen. Dat is precies waar wij het voor doen. Groetjes Nikki van auto.nl

Uitstekende service!!

Meerdere keren om verschillende redenen/vragen contact gehad met medewerkers van Auto.nl (Moana en Nikki). Iedere keer waren ze even behulpzaam en meedenkend.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Wat super zeg dat het zo goed is bevallen. Daar worden wij heel blij van. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Hele fijne service

Door een dealer is mij een 1-fase auto (ev) als 3-fase auto verkocht!! Gewoon oplichting. Auto.nl heeft die zaak onder haar hoede genomen en na enig zoeken een andere, gelijkwaardige auto, 3-fase, voor mij gevonden. Auto's omgeruild. Prima en vriendelijke service.

• Aflevering van de auto

Hoi Stef, Wij zijn blij dat we het zo hebben kunnen oplossen voor je. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.