Hier word ik blij van, alles loopt soepel

De gehele ervaring van eerste contact, tot levering en after sales is prima. De communicatie is helder en persoonlijk. Je wordt volledig op de hoogte gehouden van de voortgang, vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Alles keurig geregeld. Nette auto thuis afgeleverd. Kortom, zo wil je graag klant zijn.

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Bedankt voor de mooie review, wat super dat je ze tevreden bent. Daar doen we het voor! Groetjes Nikki van auto.nl

Geen klachten, in één zin.

Lekker online een auto uitzoeken, veel foto’s en duidelijke informatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Rob, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Friendly staff professional help.

Professional team

• Aflevering van de auto

Hi Steve, Thank you for leaving a review and for mentioning the friendly service. Enjoy the car. Kind regards, Kikki, auto.nl

Heel vlot en soepel contact van begin tot eind van de koop van mijn nieuwe auto. Eerlijke verkopers die het beste voor de klant willen. Zo kreeg ik bijvoorbeeld bij een APK die nog 6 maanden geldig was, even een nieuw APK erop die nu anderhalf jaar geldig is. Bedankt voor de service Daan!

• Aflevering van de auto

Hoi Musa, Fijn dat je onze service als eerlijk hebt ervaren, dit staat bij ons ook erg hoog in het vaandel. We wensen je enorm veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Prima geregeld

Fijn contact, auto netjes afgeleverd. Ben blij met mijn auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Claudia, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het contact en met de auto. Veel fijne kilometers gewenst! Groetjes Moana van auto.nl

Erg goede begeleiding

Positief! Goede begeleiding van auto.nl Afleveren vd auto was ok, maar de student in kwestie had iets enthousiaster mogen zijn. Het gaat tenslotte niet om een tas boodschappen. Maak wat mij betreft vooraf duidelijker bij wie het leasecontract wordt afgesloten. Ik denk dat dat het vertrouwen vergroot. Veder niets dan lof over de dames van Auto.nl , erg klantvriendelijk en duidelijke communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi Michel, Bedankt voor je review. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee! Groetjes Kikki van auto.nl

Goed, duidelijk en snel geholpen.

Ik had nog geen ervaring met private lease. Dus had een hoop vragen. Ik kreeg op al mijn vragen snel en vriendelijk antwoord. Ook na de aflevering van de auto was de hulp zoals je het zou willen. Top.

• Aflevering van de auto

Hoi Stephan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Leuk dat je de snelle en vriendelijke service benoemd. Daar doen wij het voor. Veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki

Geweldig goede ervaring met zowel de aankoop, als service en bereikbaarheid; Koop hier gerust!

Een mooie auto gezien op het internet, via Autotrack. Na mijn interesse te hebben geuit, kon ik snel langskomen voor een proefrit. De auto werd direct voor mij gereserveerd. Na het rijden was ik verkocht, maar wilde een nog betere deal. Auto.nl werkt met vaste prijzen en doet niet aan 'koehandel'; Wel kreeg ik een mooie aanbieding op het garantiepakket en naar bleek was de prijs van de auto al erg scherp. Al met al een mooie deal. De betaling verloopt notarieel, wat inhoudt dat je pas betaalt, als je de auto ook daadwerkelijk in bezit neemt; Een fijn en veilig gevoel. De auto werd na een paar dagen thuisbezorgd; Een volgende service, die Auto.nl aanbiedt en erg praktisch blijkt. Na even gereden te hebben, bleek er toch iets aan de auto te mankeren, wat men over het hoofd had gezien; Niks ernstigs, maar daarvoor was wel een bezoekje aan de garage noodzakelijk. Auto.nl gebeld en direct alle medewerking gekregen en excuses voor het ongemak. Na een dag (de garage had het druk), kon ik weer van mijn auto genieten en is alles keurig opgelost; De garagerekening heeft Auto,nl zonder mokken voldaan. Een service, die je niet veel meer ziet vandaag de dag. Ik ben zeer tevreden over het hele aankoopproces en met de auto en raad iedereen aan om hier te kopen. Wil je én een mooie prijs én een mooie, goede auto en daarbovenop eerlijk, direct en heel fijn telefonisch contact, dan is Auto.nl waar je moet zijn.

• Aflevering van de auto

Hoi Sandra, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wat leuk om te horen dat je de service/auto helemaal fantastisch vindt! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Top ervaring, duidelijke snelle communicatie

Afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen. Was helaas later door file, dit was echter geen probleem. Vriendelijk ontvangen door Pelle. Auto stond netjes klaar. Overtuigd de aankoop gedaan, netjes geholpen door Pelle en Daan. Goed uitgelegd wat de vervolgstappen waren voor het afleveren van de auto. Vragen via WhatsApp snel beantwoord. Afgeleverd volgens afspraak en super duidelijk door de heer van Fleetport. Zeker de moeite waard om hier een aankoop te doen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jiawen, Wauw, bedankt voor je mooie en uitgebreide review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de auto en over onze service, daar doen wij het voor :) Wij wensen je veel plezier met de nieuwe auto! Groetjes Moana van auto.nl

Behulpzaam en vriendelijk

Alles was snel en goed afgehandeld

• Aflevering van de auto

Hoi Maria, Kort maar krachtig! Super bedankt. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Perfect geregeld

Alles ging super vlot, als ik iets niet helemaal begreep kreeg ik snel reactie op mijn mail of telefoontje.

• Aflevering van de auto

Hoi Miranda, Bedankt voor je mooie review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Klantgericht

Twee weken terug mijn Opel Adam in ontvangst mogen nemen. Heel erg blij met de auto en de geleverde service vanuit Auto.nl Auto is gecontroleerd, schoongemaakt en keurig afgeleverd volgens de gemaakte afspraak. Een echte aanrader als je opzoek bent naar een mooie occasion. En als je een auto vanaf je bank wil bestellen. :p

• Aflevering van de auto

Hoi Ruben, Wat fijn dat je zo blij bent met de Opel Adam en met onze service. Nog heel veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Helmaal top!

Alles snel geregeld fijne communicatie en de auto wordt netjes voor de afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Noureddine, Wauw een 10, heel erg bedankt voor je review. Veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Super service van begin tot eind!

Super ervaring met Auto.NL, goede service van begin tot eind! Kwam mij persoonlijk beter uit de auto een dag eerder op te halen dan de planning. Flexibel en duidelijk in communicatie! erg fijn.

• Aflevering van de auto

Hoi Pim, Kijk, dit is waar we het voor doen! Heel fijn dat je zo blij bent met onze service. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijne auto kunnen kopen met goede uitleg.

Via de site een nieuwe auto aangekocht. Door middel van videobellen even kunnen zien hoe de auto eruit ziet. Na het maken van een afspraak wordt de auto keurig geleverd. Enige nadeel was dat je bij levering niet even een klein rondje mocht rijden. Oude auto kon ingeleverd worden, wat prettig is.

• Aflevering van de auto

Hoi Annet, Bedankt voor je review. Gelukkig kun je in de 14 dagen bedenktijd nog genoeg rondjes rijden om te kijken hoe dat hij bevalt. Mocht hij niet bevallen dan komen we de auto gewoon weer ophalen en krijg je zelfs de inruil auto weer terug, mocht je dat willen. Fijn dat de auto je wel bevalt! We wensen je erg veel plezier ermee. Groetjes Nikki van auto.nl

Geweldige service

Op 1 november hebben we een nette BMW X1 gekocht. Inruilprijs van onze oude auto was marktconform. De auto welke we hebben aangeschaft is correct afgeleverd. We zijn goed geholpen en geadviseerd. Ik kan iedereen het team van auto.nl aanbevelen. Check eerst auto.nl als je op zoek gaat naar een andere auto. Ze hebben daar een enorme keus aan jonge auto's!

• Aflevering van de auto

Hoi Frank, Kijk dat is nog eens een aanbeveling, zegt het voort zou ik zeggen! Bedankt voor de mooie review en we wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Tot in de puntjes

Uiterst vriendelijke en behulpzame club mensen bij Auto.nl. De beeldbelafspaak was heel handig, uitgebreide informatie en zicht op en in de auto. In die afspraak werden vragen beantwoord en toegelicht op beeld. Dan weet je dat je niet voor niets naar Raamsdonksveer komt voor een proefrit. Ik vind het prettig dat de auto voor je wordt gereserveerd als je interesse hebt. De afspraak voor proefrit was eenvoudig te maken. Vriendelijke ontvangst. Ook weer tijd voor vragen, ervaringen. Vraag via het contactformulier? Telefonisch of per e-mail antwoord, heel correct. En rap. Keuze om auto op te halen of te laten bezorgen. Ik koos voor ophalen. Een verzoek? Wordt terplekke afgehandeld. Een week na aankoop werd ik gebeld hoe het tot nu toe was. Mijn ervaring is dat Auto.nl er alles aan gelegen is om het hele proces tot in de puntjes goed te laten verlopen. Het is anders dan ik gewend was, met het online gedeelte, maar het is me goed bevallen.

• Aflevering van de auto

Hoi Marieke, Wauw wat een mooie review. Wat ontzettend fijn dat het kopen van je auto bij ons zo goed is bevallen, daar zijn wel heel blij mee. Wij wensen je heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Snelle service!

Ik ben zeer tevreden over auto.nl. Duidelijke uitleg, eenvoudig te regelen en de auto was er al binnen 1,5 week!!

• Aflevering van de auto

Hoi Liesbeth, Bedankt voor de mooie 8! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Ging soepel en snel, prima deal en prima auto

Moest even wennen aan alle ' internet' stappen om tot koop en juiste administratie te komen. Verder ter plekke in Raamsdonksveer goed ontvangen en direct geholpen door vriendelijke medewerkers.

• Aflevering van de auto

Hoi Yme, Bedankt voor het achterlaten van de review, daar zijn we heel blij mee. Veel plezier gewenst met de nieuwe auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Super service

We hadden een 2e auto nodig en vanwege medische redenen kwam ik er achter dat het nog niet zo makkelijk was om een auto met mijn eisen en wensen te vinden. Bij toeval stuitte ik op een Kia Niro welke bijna volledig aan mijn wensen aansloot. Via internet een afspraak voor een proefrit gemaakt en een afspraak gemaakt om proef te gaan rijden. Toen ik (iets eerder dan de afspraak) aankwam stond de auto al helemaal klaar. Geweldig geholpen en te woord gestaan door Pelle en Ferry. Na nog even te bedenken dezelfde middag nog terug gegaan om de knoop door te hakken. een van de redenen was omdat ik 2 weken proef kon rijden. Af laten leveren met een beurtje en binnen een week kon hij geleverd worden aan de deur. Ik had tussendoor nog enkele vragen en deze werden heel keurig door Nikki beantwoord via de mail. Zelfs nog een telefoontje achteraf om te vragen hoe de auto beviel en of ze nog iets konden verbeteren tijdens het hele proces. In 1 woord: Geweldig! Bedankt en wij zullen in de toekomst als we weer op zoek zijn zeker terugkomen!

• Aflevering van de auto

Hoi Remco, Wauw wat een mooie review en wat een complimenten. Echt heel fijn dat het kopen van een auto zo goed is bevallen bij ons, daar doen we het voor! Heel veel plezier met de Kia gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

tevreden over de begeleiding en afhandeling

• Aflevering van de auto

Goedemorgen, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Geweldige service en goede nazorg!

Alles was supersnel geregeld, ik kreeg heldere uitleg op al mijn vragen en de service rondom de aankoop was gewoon uitstekend! Heel handig dat de auto gereserveerd wordt als je een proefrit inplant, top! Vandaag, een week na aankoop, kreeg ik een telefoontje of alles naar wens was en of ik nog vragen had. Dat geeft toch het gevoel dat je in de watten wordt gelegd als klant. ;) Ik had contact met Moana, zij is ontzettend vriendelijk, behulpzaam en vrolijk aan de telefoon. Ga zo door!

• Aflevering van de auto

Hoi Anke, Wat leuk om te horen dat je de service zo fijn hebt ervaren! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze lieve woorden met ons te delen. Groetjes Kikki van auto.nl

Alles was heel snel en correct geregeld. Lease en levering in een week gebeurd.

• Aflevering van de auto

Hoi Joop, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

goede verkoopprocedure

we zijn tevreden over de auto. Jammer dat ons niet gewezen is dat we een goede telefoonkabel moesten gebruiken.Dus niet een goedkope van action of anders.... Zodoende hebben we ongemak gehad en extra tijd gekost om bij garage in Waalwijk erachter te komen waarom de careplay het niet deed. Lastig omdat mijn dochter er heel de dag mee voor in touw is geweest met twee kleine jengelende kinderen.

• Aflevering van de auto

Hoi Paam, Fijn dat je tevreden bent over de auto en onze verkoopprocedure. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee. Veel rijplezier! Groetjes Kikki van auto.nl

Gemakkelijk, snel, vriendelijk

Op kort termijn moest ik over stappen naar lease. Bij auto.nl ging dit ontzettend makkelijk. De site is duidelijk en overzichtelijk, wat maakte dat ik snel en gemakkelijk een keuze kon maken. Ook alle stappen hierna gingen moeiteloos. Ik kon zelfs mijn eigen auto inruilen voor een mooie prijs. Ook contact verliep soepel en vriendelijk. Auto’s werden voor mijn deur omgeruild, wat binnen een half uur geregeld was. Super service, zou het een ieder aanraden.

• Aflevering van de auto

Hoi Elsemiek, Wat een mooie complimenten zeg, heel erg bedankt. Super fijn dat alles zo goed is bevallen. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.