Superervaring, leuke klantenservice

Mijn eerste lease auto ontvangen, basic model, wilde toch eigenlijk overstappen naar een premium model, was geen enkel probleem, auto netjes omgeruild en ben super tevreden. Aardige mensen op de klantenservice, zowel via mail als via telefoon contact gehad

• Aflevering van de auto

Hi John, Uiteraard doen we dat super graag voor je! Lief dat je ons contact benoemd :) Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Alles ging heel vlot , geen addertjes onder t gras , navraag uitstekend

• Aflevering van de auto

Hi Robert, Bedankt voor je review! Addertjes onder het gras houden wij niet van nee :) Veel rijplezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Binnen no time mijn auto gekrege dienik zo graag wou!!!

Toen ik mij bedacht om een auto te lease heb ik meteen gebeld naar auto.nl .. week later stond hij voor de deur. Top!!

• Aflevering van de auto

Hi Keanu, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Echt helemaal super

wij hebben tijdens oud en nieuw een auto effe besteld, en zijn zo fijn geholpen. En dat terwijl we het eerst niet durfden te doen.. Dus niet twijfelen en gewoon bestellen!!!

• Aflevering van de auto

Hi Jan Marten, Super super super dat je een review plaatst! Top idee, tijdens Oud en Nieuw een auto bestellen :) Meteen goed het nieuwe jaar in. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Uitstekend geholpen en meegedacht!

Na enige aarzeling hebben de antwoorden die voldeden aan mijn wensen toch de doorslag gegeven. Tot nu toe zeer tevreden over de dienstverlening.

• Aflevering van de auto

Hi Jack Walter, Leuk dat je dit benoemd! We proberen alle twijfels weg te nemen :) Veel rijplezier in de mooie wagen! Groetjes, Rosalie

Snel en simpel geregeld door medewerker op de chat

Snel en simpel geregeld door medewerker op de chat

• Aflevering van de auto

Hi Jos, Super leuk dat je een review achterlaat! Onwijs bedankt. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Netjes en vriendelijk behandeld

Het ging allemaal heel makkelijk. Werd goed geholpen door een supervriendelijke erg gemotiveerde medewerkster. De auto die we hadden uitgezocht was verkocht dat was wel erg slecht vond ik zeker omdat we net alle papieren rond hadden. Maar ze heeft meteen actie ondernomen en een vergelijkbare auto gevonden die ook nog 1 jaar jonger was en dit binnen 1 dag. Dus overal ben ik erg tevreden met Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hi Henri, Wat lief dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Was inderdaad even druk erachter zetten, maar fijn dat alles alsnog optijd geregeld was! We zijn heel blij met jullie als klant. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Zeer goed!

Zeer vlotte afwikkeling, alles precies volgens afspraak en een klantenservice waar menig bedrijf jaloers op moet (kan) zijn! Wat mij betreft een echte aanrader. Graag tot een volgende keer.

• Aflevering van de auto

Hi Damian, Dit is echt het grootste compliment wat je ons kunt geven. Super bedankt!! Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Totally satisfied

All the process was really good

• Would you recommend us? No
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Fabian, Thank you so so much for your great review. Really appreciate it! Safe drivings with the car. Best, Rosalie

Vriendelijk en super snel!

Fijne, snelle en duidelijke service!

• Aflevering van de auto

Hi Cindy, Wat lief dat je een review achterlaat! Heel veel rijplezier met je mooie Peugeot! Groetjes, Rosalie

Persoonlijke service en afspraken worden nagekomen

Afgelopen week een auto geleverd die aan verwachtingen voldeed en zelfs een klein stukje overtrof zelf. Service was snel en persoonlijk en werd ook begrip getoond als qua inruilvoorstel niet helemaal soepeltjes verliep. Aanrader

• Aflevering van de auto

Hi Arnout, Super lief dat je een review achterlaat. Fijn dat we jouw verwachtingen hebben overtroffen, dat tovert een glimlach op mijn gezicht, bedankt! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Alles is volgens afspraak geregeld.

Goede ervaringen en duidelijk alles uitgelegd, ben helemaal tevreden met mijn auto.

• Aflevering van de auto

Hi Monica, Bedankt voor je TOP review. Heel veel veilige kilometers gewenst! Groetjes, Rosalie

Overzichtelijk, duidelijk, top service!

Tijdens mijn bestel proces werd ik perfect op de hoogte gehouden en voor vragen werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De informele sfeer doet het 'm. Ga zo door!

• Aflevering van de auto

Hi Daniël, Leuk dat je de informele sfeer benoemd. Dat willen wij inderdaad heel graag zo houden. Fijn dat je zo tevreden bent en die 10 is echt onwijs mooi, dankje! Groetjes, Rosalie

Absolutely recommend!

Buying a car with auto.nl was a great experience. Cars are presented with every detail, I received a photo of every scratch. The car is delivered by your door, with full tank. They will even register it on your name, you don't have to go anywhere. Just grab your keys and go! Outstanding customer service, always nice and helpful. The person who delivered the car also explained everything - I knew what I signed. For the first time I didnt have to stress about the whole process. Thanks to BOVAG garantie I don't need to worry about unwanted surprises. They will fix it for me!

• Aflevering van de auto

Hi Joanna, Wauw, this is a great experience, thank you so much! This is exactly how we would like your experience to be. Drive safe :) Kind regards, Rosalie

Hi Tomas, Lekker kort en krachtig, dankje! Super mooi cijfer! Groetjes, Rosalie

Zeer klantvriendelijke communicatie, je krijgt echt het gevoel dat ze blij met je zijn als klant, iets dat ik niet kan zeggen over veel andere bedrijven in de autohandel. Auto werd ondanks lockdown op de afgesproken datum thuis geleverd.

• Aflevering van de auto

Hi Nando, We zijn ook echt heel blij met jou als klant. Dankbaar voor het feit dat je voor ons gekozen hebt en dat we de auto aan je mochten leveren :) Heel veel rijplezier gewenst! Groetjes, Rosalie

Gewoon goed!

bestellen is makkelijk. communicatie duidelijk, en de auto word aan huis geleverd met een volle tank! wat wil een mens nog meer?

• Aflevering van de auto

Hi Gerben, Super bedankt voor je review. En wat voor cijfer, super zeg!! Nog veel veilige kilometers toegewesnt. Groetjes, Rosalie

Mijn auto besteld via de site. Na 2 weken reed ik al in mijn nieuwe aygo. Deze werd netjes afgeleverd op mijn werk

• Aflevering van de auto

Hi Michael, Super lief dat je een review achterlaat! Fijn dat het zo snel is gegaan ja. Heel veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Gewoon doen wat er beloofd wordt

Alles is zeer netjes verlopen. Vanaf het bestellen op de site de vragen tussen door en het oplossen van een paar kleine problemen. Corona proef geleverd. Je besteld op auto.nl. Contract loopt via go private lease en de levering wordt verzorgd door autoafleveren.nl ondanks al die verschillende bedrijven weet auto.nl altijd wat er speelt. Dit is ook jou contact punt dus top dat jullie dat allemaal in orde hebben.

• Aflevering van de auto

Hi Roy, Echt súper dat je een review achterlaat. We zijn blij dat je het zo hebt ervaren, want dat is echt wat wij willen: jou laten voelen dat je écht auto.nl klant bent. En die zijn echt de leukste, sowieso :) Groetjes, Rosalie

Geweldig!

De service van mijn auto.nl vind ik heel erg goed! Mijn auto werd keurig thuis afgeleverd en zag er als nieuw uit! En tijdens het telefonische contact werd ik gehoord en goed geholpen! Zeker aan te raden!!

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Ahh dat is geweldig fijn om te horen, bedankt! We zijn blij met jou als klant! Heel veel veilige kilometers gewenst, Groetjes, Rosalie

goede persoonlijke service

Momenteel rij ik een half jaar rav4 hybride. De auto had maar 6000 km gereden, maar daardoor toch 10.000 goed koper. Evengoed best wel een bedrag om via internet te bestellen. Toch was de service best persoonlijk, en ook goed bereikbaar. Ik herken me in de overige reviews. Ik heb thuis wel mijn eigen Toyota dealer uit gekozen - en dus niet een uit de lijst met dealers die met auto.nl samenwerken. Ik ga liever naar een (ook betrouwbaar) familiebedrijf uit de buurt. Zij bieden ook alle garanties en services (3 jaar gratis onderhoud). En de auto rijdt fantastisch!

• Aflevering van de auto

Hi Theo. Fijn dat je zo tevreden bent en leuk dat je aangeeft dat je je herkent in de andere reviews. Dit is echt hoe wij het voor iedereen makkelijk en fijn willen maken om een auto online te bestellen. Heel veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Helemaal tevreden met Auto.nl en mijn auto

Vriendelijke betrokken en enthousiaste medewerkers. Aanvraag verliep vlot en was heel duidelijk. Mijn auto werd glanzend schoon voor de deur afgeleverd. En...hij rijdt heerlijk

• Aflevering van de auto

Hi Birgit, Super lief dat je een review achterlaat! We zijn heel blij dat je zo tevreden bent over de auto. Heel veel rijplezier toegewenst. Groetjes, Rosalie

Fijne en snelle service

Ik ben erg tevreden. Het gehele proces ging heel erg snel. Uiteindelijk stond er binnen anderhalve week een leaseauto voor de deur. Afleveren was op zich prima. De bezorger was erg vroeg, wat met het thuiswerken geen probleem is. Mocht je er vrij voor nemen is dat niet handig. Tijdens mijn bestelproces heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice omdat ik nog vragen had. De klantenservice is erg behulpzaam en heeft genoeg kennis waardoor alle vragen altijd snel beantwoord werden.

• Aflevering van de auto

Hi Manon, Bedankt voor je review en feedback. Dit nemen wij zeker mee. Binnen anderhalve week de auto is echt super snel! We zijn blij dat je bij ons klant bent. Groetjes, Rosalie

Corona proof auto kopen anno 2020

In deze rare en onzeker tijd is dit de uitkomst, online een auto kopen! Best spannend..maar met zoveel goede voorwaarden en garanties kan het (bijna) niet mis gaan. (Wij kunnen in onze eigen stad terecht voor onderhoud, APK etc.) We kregen daarnaast een nette prijs voor onze inruil auto. (meer dan bij de dealer waar hij al die jaren in onderhoud geweest is..) De communicatie verliep vlotjes via chat en mail. De aflevering van de auto was top, van te voren hebben we diverse keren contact gehad. Met mondkapje en handschoenen werd de wagen keurig netjes (gepoetst en afgetankt) voor de deur afgeleverd. Op juiste afstand werden de formaliteiten afgehandeld. we zijn oprecht blij met de keuze voor auto.nl en zeker et de gekozen auto!

• Aflevering van de auto

Hi Chris, Kijk, top!! Bedankt dat je de tijd en moeite neemt om zo'n review te schrijven. Wij wensen je nog veel fijne kilometers toe met de auto. Groetjes, Rosalie

Uitstekende service!

Voor mij een nieuw concept en ik was dan ook wat sceptisch. Echter heeft auto.nl zijn beloften meer dan waard gemaakt en komt zij als zeer betrouwbaar op mij over. We hebben een zeer goede auto met een berg aan service mogen ontvangen! Auto.nl, ga zo door!

• Aflevering van de auto

Hi Jeroen, Je tovert een glimlach op mijn gezicht. Wat fijn om dit te lezen, bedankt! En super dat we je mochten helpen aan een leuke auto. Groetjes, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.