We zijn uiterst tevreden met de dienstverlening van auto.nl.

We zijn uiterst tevreden met de dienstverlening van auto.nl.

• Aflevering van de auto

ha Jan, Dat is fijn, wij zijn dan weer uiterst tevreden met deze review ;) groetjes Nikki

Uiteindelijk goed

Bij het bestellen van de auto, bleek er een verkeerde versie van de auto op de site te staan. De extra opties zaten niet op de auto. Dat is wel jammer. Maar uiteindelijk toch de auto gekozen, omdat het een betere versie was dan ergens anders.

• Aflevering van de auto

Hoi Christine, Bedankt voor je feedback, wij hebben er gelijk op geacteerd en extra controle's ingebouwd om de data te controleren. Zo zijn we weer wat beter geworden. We zullen echt nog wel vaker een foutje maken, maar ik kan ook beloven dat er niemand zo hard zijn best doet als ons om daarna die foutjes ook direct voor je op te lossen. Groetjes Nikki

Ik ben door jullie zeer goed behandeld, gestelde vragen werden snel beantwoord, de auto werd keurig afgeleverd. Een snelle deskundige en correcte manier van handelen wat een 10 verdient. Bedankt.

• Aflevering van de auto

Hi Marcel, Hier krijgen we energie van Marcel. Jij bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen. Groetjes Nikki

super

keurig volgens afspraak alles, goede service, prijs en voorwaarden

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Wouter, Eigenlijk vat je review heel mooi samen waar wij voor staan, leuk om te lezen dat het ook zo ervaren wordt. groetjes Nikki

Super blij met mijn prachtige auto. De aanvraag ging super snel en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ging de aflevering ook nog top. Ik ben een meer dan tevreden klant en kan iedereen auto.nl aanraden.

• Aflevering van de auto

Hoi Michelle, Gelukkig zijn onze klanten ook erg vriendelijk en behulpzaam :). Wij gaan nog meer ons best doen als we dit soort feedback krijgen, dus blijf ons vooral aanraden haha. groetjes Nikki

Heel klantvriendelijk en zeer snelle levering

hele vlotte service en erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

• Aflevering van de auto

Ha Monique, Wat leuk om te lezen. Nog heel veel plezier met de auto en veel veilige kilometers. Groetjes Nikki

Fijn om op deze manier een auto te kopen!

Prima auto voor goede prijs! Helaas niet binnen beloofde tijd thuis bezorgd en was informatie over exacte moment van leveren slecht. Heb zelf moeten bellen en uiteindelijk kwamen ze twee uur eerder dan afgesproken.

• Aflevering van de auto

hi Paula, Bedankt voor je review, we balen er van dat we niet alles 100% goed hebben kunnen doen want daar gaan we natuurlijk wel voor. Gelukkig is alles goed gekomen en heb je zelfs 2 uur extra kunnen genieten van je mooie nieuwe auto ;) Groetjes Nikki

Gemakkelijker kan bijna niet

Inderdaad net zo makkelijk als iedere andere webwinkel. Daarnaast was het contact per telefoon prettig en verliep de levering soepel. Het is heel duidelijk dat auto.nl hun best doen om de klant tevreden te stellen.

• Aflevering van de auto

Hi Ali, Precies jouw eerste zin, zo denken wij er ook over! Bedankt voor jouw top review! Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Goede service, nette levering

Makkelijk bestelproces via website met heldere voorwaarden. Snelle en vlotte levering, enigste is dat de auto net iets buiten het aangegeven tijdvak is geleverd, maar dat is de enige reden waarom we geen 5 sterren zouden geven.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Fijn dat je alles zo goed ervaren hebt! Daar doen wij het voor. Wat betreft de levering, we kijken wat hier voorafgaand anders had gekund en pakken het op. Bedankt voor de opbouwende feedback! Groetjes, Rosalie

Wel tevreden met de auto

Ik heb mijn oude Suzuki SX4 ingeruild voor een Opel Astra sports touring met een goeie prijs. De auto is netjes ingeleverd. Ik kreeg wat ik verwacht! Alleen waren ze niet optijd kunnen inleveren. Ik heb een kleine suggestie ~ Als het personeel de functie van de auto in detail kan uitleggen bij het afleveren van de auto, zal de klant zich beter voelen!

• Aflevering van de auto

Hi Sam, Bedankt voor je review. Met adviespunten zijn we altijd blij! Fijn dat je ons een tip geeft en we nemen deze uiterst serieus. We wensen je veel rijplezier met de Opel Astra! Groetjes, Rosalie

Alles soepel verlopen.

Van aanvraag tot leveren verliep alles soepel. Klein minpuntje was dat auto van buiten niet schoon was maar dat is prima door jullie gecompenseerd door een autowasbon op te sturen.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat het opgelost is met een wasbon. Onwijs veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

1 woord top geregeld

niks te melden, gewoon geweldig en top geregeld en super snel

• Aflevering van de auto

Hi Christiaan, Wow jij had jouw auto snel inderdaad! Bedankt voor je top review en geniet van de auto! Groetjes, Rosalie

Topbedrijf

Topbedrijf. Helder, duidelijk verhaal. Snelle reactie op vragen, goede voorwaarden voor Private Lease. Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen.

• Aflevering van de auto

Hi Jeanine, Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten! Heel fijn dat we de auto aan je hebben mogen leveren. Ik ben echt jaloers op jouw auto... (ook echt mijn favoriet!!). Geniet ervan. Groetjes, Rosalie

Supertevreden

Ik was heel erg zenuwachtig in het begin.. alleen maar van het gedachte om een auto te gaan kopen zoals je de reguliere boodschappen doet online.. Het leek onmogelijk! Maar ik ben blij dat ik dit toch heb gedurfd. Want het kan wel!! Klantenservice was ook altijd daar met informatie en support. Bedankt Rosalie, bedankt Nikki, bedankt de hele team! :) Moet ook eerlijk aangeven dat, "vaste prijs", "gratis thuisbezorgd", "14 dagen bedenktermijn" en "12 maanden garantie" hebben ook een heel belangrijk rol gespeeld in mijn beslissing. Dus, supertevreden.:)

• Aflevering van de auto

Hi Julia, Echt heel fijn dat je het zo ervaren hebt. Maastricht is best een eindje rijden, dus we zijn blij dat jij lekker de deur niet uit hoefde. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Top geregeld allemaal

Duidelijkheid en vriendelijk aan de telefoon snelle levering van de auto

• Aflevering van de auto

Hi Alena, Wat leuk dat je een review heb achtergelaten. Onwijs bedankt! En een 10... Daar gaan wij voor! Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

fantastisch

vanaf het eerste contact tot de uiteindelijk afhandeling was de communicatie top. Via chat veel vragen kunnen stellen, altijd meteen en vriendelijk antwoord. Ook de afspraken zijn allemaal keurig op tijd nagekomen.

• Aflevering van de auto

Hi Marc, Wauw wat een complimenten! We zijn blij dat we de auto aan je hebben mogen leveren. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Dik tevreden

zeer tevreden over auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Ed, Fijn dat je zo tevreden bent over ons. Fijn dat we je aan een auto hebben kunnen helpen ook al was je opzoek naar een andere. Veel plezier met de Peugeot. Groetjes, Nikki

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven: een degelijke auto voor een goede prijs, zonder de nare verkooppraatjes. Wij zij nu (ongeveer een maand na aankoop) erg tevreden.

• Aflevering van de auto

Hoi Nick, Wat lief dat je een review achter laat. Wij zijn ook heel blij dat we de auto voor zo'n mooie prijs hebben kunnen leveren aan je. Veel plezier ermee. Groetjes, Nikki

Alles perfekte geregeld!!!

Ontzettend klant vriendelijk

• Aflevering van de auto

Hoi! Bedankt voor de mooie review. We zijn heel blij dat de auto die je zocht, bij ons hebt kunnen vinden. Groetjes, Nikki

Clean, efficient, fast and serviceable.

I dont have any complains just a big kudos. From the first contact to the delivery everything was really good and efficient.

• Aflevering van de auto

Hi Radmilo, How nice to hear from you! Thank you so much for the amazing review. We wish you all the best and many safe kilometers. Kudos to you and your car ;)! Best, Rosalie

Snelle en vriendelijke bediening

Prima...snellee afhandeling volgens afspraak

• Aflevering van de auto

Hi Corrie, Bedankt voor je kort maar krachtige review. We zijn blij dat we jullie mochten helpen samen met Louwman Bergen op Zoom. Groetjes, Rosalie

Niets anders dan zeer vriendelijk en geduldig.

We zaten naar een 2e auto te kijken, klein voor de slechte, koude en natte dagen. Ik ben helaas van nature te achterdochtig en lees elke letter van een contract. Wat ik niet begrijp, vraag ik. Er is heel veel contact geweest via app, mail en telefoon. Maar constant werd ik gerust gesteld. Elke keer weer zijn mijn vragen beantwoord en na een lange periode van nadenken en vergelijken was Auto.nl de beste keuze uit de aanbiedingen op het internet. Ik koos voor de goedkoopste witte 2e hands van 2 jaar met 24.000 op de teller. Ik kreeg een bod voor een duurdere super mooie donker grijze met 20.000 op de teller. Het papierwerk en het regelen ging soepel en simpel. En veel eerder dan geplant stond er een nette jonge man met mijn bijna nieuwe Toyota aygo voor de deur op af te leveren. Hij heeft de auto zeer zorgvuldig uitgelegd en mijn telefoon gekoppeld. De auto is als nieuw en zo ruikt en rijd hij ook. Ik weet niet hoe over een paar jaar het inruilen zal gaan en misschien wel weer een andere leasen maar als het net zo netjes gaat als tot nu toe is personal lease het nieuwe autorijden voor ons.

• Aflevering van de auto

Hi Eljo, Wat lief dat je een review hebt achtergelaten! Fijn dat we jou blij hebben mogen maken met de mooie donkergrijze Aygo. We wensen je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Top service

Het lijkt te mooi om waar te zijn maar dat is het niet. Ik kwam per toeval terecht op auto.nl en zij hadden op de moment een goede aanbieding voor een stationwagen. Na contact via de chat, e-mail en telefoon had ik alle informatie verzameld die ik nodig had en na nog even nadenken de beslissing genomen om het gewoon maar te doen. Inmiddels een maand verder en ik ben heel blij met de keuze. Blijkbaar kan een auto leasen net zo gemakkelijk zijn als een paar schoenen kopen!

• Aflevering van de auto

Hoi Rosalie, Ik ben de uitverkoren persoon om op jouw review te reageren, vind je niet ;)!? Echt heel fijn dat alles je zo goed ervaren hebt. Daar doen wij het voor! Veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Service van begin tot eind

Je wordt zeer vriendelijk begeleid in het aankoopproces van begin tot eind. Ook de nazorg is top!

• Aflevering van de auto

Hoi Birgit, Wat leuk dat je zegt dat een van ons jou het vertrouwen heeft gegeven om tot een aankoop over te gaan. Bedankt voor je vertrouwen! Veel fijne kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Net bedrijf en goede service

Binnen 6 dagen na de eerste aanvraag stond de auto netjes voor de deur. De informatie is duidelijk en snel geregeld. Nog geen gekke dingen opgemerkt en vriendelijke medewerkers! Top, bedankt voor de service

• Aflevering van de auto

Hoi Nymphe, Bedankt voor deze mooie review. Daar zijn wij onwijs blij mee! En precies wat je zegt, duidelijk en snel. Dat is hoe wij willen werken! Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.