Wat een goede service en alles zo duidelijk

De hele procedure van uitzoeken van de auto tot dat de auto daadwerkelijk thuus werd afgeleverd is vlekkeloos gegaan en snel. Alles was duidelijk via mail en bij afelevering werden al mijn vragen die ik nog had over de auto beantwoord

• Aflevering van de auto

Hoi Andre, Bedankt voor je mooie review. Veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Stephanie van auto.nl

van proefrit tot aflevering alles goed verlopen

Ik ben zeer tevreden over Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Arjan, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

Heel goed geholpen aan een leuke auto.

Makkelijk contact te krijgen bij vragen.

• Aflevering van de auto

Hoi Anita, Fijn dat je de bereikbaarheid zo op prijs stelt. Veel plezier met de auto en bedankt voor de review. Groetjes Nikki van auto.nl

Goede snelle service

We zijn super goed en snel geholpen door auto.nl. het contact ging ook heel soepel. Communicatie was super goed. We werden goed op de hoogte gehouden en op vragen via de mail reageerde ze heel snel. Telefonisch contact was ook super. Conclusie een dikke 10

• Aflevering van de auto

Hoi Robert, Bedankt voor de mooie 10! Fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is voor je. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe auto. Groetjes Moana van auto.nl

Prompt and efficient

Met all the expectations and clear instructions on how to proceed. Didn't have to visit the store at all and the entire experience was very smooth. Hopefully the continuation of the contract will also happen in the same way!

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hi Hiran, Thank you for leaving us a review! Good to hear that you are so satisfied. Enjoy your new car. Kind regards, Moana, auto.nl

Auto leasen, snel geregeld

Super blij met de service van auto.nl, de leaseauto was snel beschikbaar en werd ook nog thuisbezorgd

• Aflevering van de auto

Hoi Monique, Als jij super blij bent, zijn wij dat ook! Bedankt voor je mooie review en veel plezier nog met je nieuwe leaseauto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Geweldig bedrijf

Alles van start proces lease perfect geregeld, snelle afhandeling en supervriendelijke klantenservice die ook heel efficiënt werkt. Aflevering van de auto ook zeer correct , kortom ik kan niets verzinnen wat verbeterd moet worden

• Aflevering van de auto

Hoi Henk, Wauw! Wat een mooie review, een 10! Daar doen we het voor. Heel veel plezier nog gewenst met jouw leaseauto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Professioneel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Bij auto.nl wordt je erg snel en prettig geholpen. Mijn lease auto was snel geregeld. Alles is erg duidelijk en de juiste documenten, aflevering van de auto verliep soepel.

• Aflevering van de auto

Hoi Bart, Bedankt voor je mooie woorden! Heel veel plezier gewenst nog met je auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Zeer prettig

Vanaf het moment van bekijken op de website, tot aflevering voor de deur in een woord top!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Rene, Bedankt voor je mooie woorden, super dat het zo goed is bevallen. Groetjes Nikki van auto.nl

Goed , afspraak is afspraak, zeker tevreden.

• Aflevering van de auto

Hoi Bostan, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

Erg positief!

Vriendelijke medewerkers en ik ben goed geholpen. De punten die ik tegenkwam bij de proefrit zijn netjes verholpen en het mailcontact met wat vragen achteraf verliep goed en snel.

• Aflevering van de auto

Hoi Esther, Wat fijn dat het je zo goed is bevallen, daar doen we het voor! Veel plezier gewenst met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Overzichtelijk en snel geregeld

Duidelijk aanbod, wijze van aanvraag gemakkelijk online te regelen, snelle reacties bij vragen, Echter wanneer er een fout tijdens 1 van de paar stappen wordt gemaakt bij de aanvraag is deze niet meer terug te draaien waardoor je de aanvraag moet afronden en annuleren of afgewezen laten worden. Aflevering veel sneller dan beloofd en ook duidelijk in communicatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Johan! Bedankt voor je review en je feedback, wij zullen deze zeker terugkoppelen aan de leasemaatschappij. Veel plezier met jouw nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Topservice!

Ik heb via auto.nl mijn auto besteld. Via de website is het makkelijk bestellen en ook het uploaden van de gevraagde documenten gaat gemakkelijk. Het contact met de klantenservice is fijn,duidelijk en je kan ze laag drempelig benaderen. De afhandeling gaat vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden! Ik heb het als super fijn ervaren!

• Aflevering van de auto

Hoi Deborah! Bedankt voor je mooie review. Goed om te lezen dat je het als super fijn hebt ervaren, daar doen we het voor! Veel plezier nog met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Grandioos

Vriendelijke personeel en snelle reactie op al mijn vragen zowel via mail asl via telefoon

• Aflevering van de auto

Hoi! Bedankt voor je mooie review. Ik wens je heel veel plezier en veilige kilometers toe met je nieuwe auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Mijn ervaring met auto.nl is top!

Via auto.nl onze nieuwe auto voor een mooie prijs kunnen vinden. Zowel telefonisch als via de chat erg snel, goed en vriendelijk geholpen. De verdere afhandeling van onze bestelling was professioneel en de auto werd met een volle tank, schoon en optijd afgeleverd! Wij zijn erg tevreden! Bedankt!

• Aflevering van de auto

Hoi Sabine, Wat een mooie woorden. Daar doen we het voor! Nog veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Wij zijn zeer tevreden met onze Mitsubishi. Ook hoe wij geholpen werden door Ferry heel fijn dat gaf mij het vertrouwen.

• Aflevering van de auto

Hoi Barbara, Super om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw Mitsubishi. Ik wens je nog veel veilige kilometers toe! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Topservice!

Erg goed geholpen bij auto.nl bij de aanschaf van mijn eerste auto. De auto is tip top in orde gemaakt en heb er al vele veilige kilometers in gereden!

• Aflevering van de auto

Hoi Gijs, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen bij het aanschaffen van jouw eerste auto. We wensen je nog veel veilige kilometers toe! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Een concept wat ik nog niet kende, maar bevalt mij prima!!

Online afspraak gemaakt waarin ik dag en tijd kon kiezen. Direct werd auto gereserveerd en kon ik dus proefrit maken. Na keuze te hebben gemaakt wordt auto als je daarvoor kiest thuis gebracht. Daarna kun je de auto nog eens 14 dagen (tot 500km) uitproberen. Dit concept is mij prima bevallen.

• Aflevering van de auto

Hallo Gerard, Super dat onze werkwijze je zo bevalt. Daar doen we het voor! Groetjes, Nikki van auto.nl

ik vind hem lekker rijden

• Aflevering van de auto

Hoi Maria, Fijn dat de auto bevalt, nog veel plezier ermee. Groetjes Nikki van auto.nl

Alles prima en netjes geregeld.

Zeer tevreden over de proefrit. Ook de definitieve koop van onze nieuwe auto en inruil van de oude auto erg goed geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Pim, Top! Fijn dat onze werkwijze je zo goed bevalt. Veel plezier met de auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Hele mooie auto gekocht voor een redelijke prijs. Van A tot Z perfecte begeleiding van zeer vriendelijk personeel.

• Aflevering van de auto

Hallo Hay, Bedankt voor de mooie review, fijn dat het zo goed is bevallen. Veel plezier gewenst met de auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Goede begeleiding.

Vanaf het begin van het contact met auto.nl heb ik dit als erg plezierig ervaren. Ik werd van elke stap in het proces op de hoogte gehouden, heel attent. De auto werd keurig afgeleverd. Wel jammer dat de kilometerstand niet van tevoren duidelijk is.

• Aflevering van de auto

Hoi Silvia, Leuk dat je de fijne service benoemd. Daar doen wij het voor. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki

Top, hoe snel en makkelijk de aanvraag en levering is gegaan

De aanvraag en levering is snel, makkelijk en duidelijk gegaan. Binnen 1 a 2 dagen was de aanvraag geregeld en had ik de goedkeuring. De auto werd netjes op afspraak thuis afgeleverd. Kreeg over alles netjes mail en sms berichten. Auto voldoet aan alle wensen en werd schoon en gewassen afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Ingrid, Wauw dat is snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki

Blij met auto en vriendelijke klantenservice

Er was iets misgegaan bij het leverinsproces. Maar het is netjes opgelost. Klantenservice is erg vriendelijk en welwillend. Ik ben erg blij met.mn auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Maaike, Problemen zijn er om op te lossen! Fijn dat het goed bevallen is, we wensen je heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Rijdt fijn, erg zuinig, compleet en compact.

• Aflevering van de auto

Hoi Iman, Fijn dat de auto zo goed bevalt! Nog veel rijplezier gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.