Mijn eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/behandeling afhandeling

Mijne eerste lease contract en ben zeer tevreden over de aanvraag/afhandeling

• Aflevering van de auto

Hoi Jolanda, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het proces en de afhandeling van jouw aanvraag. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Eerlijk duidelijk betrouwbaar

Alles verliep zo gemakkelijk en fijn Mijn grote waardering voor Nathalie die ons de auto heeft gebracht Wat een lieve en vriendelijke vrouw Alles goed uit gelegd

• Aflevering van de auto

Hoi Wim, Bedankt voor de prachtige review! We hebben het comliment doorgezet naar onze afleveraar. Heel veel plezier nog met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Convenient, smooth and reliable process

Never had this experience of buying a car 100% online and totally worked without any flaw. Because I am an EXPAT I just wanted to find a solution that offered me a simple transaction with the lowest risk. There are no complaints at all. Totally worth it and the customer experience is a plus. Highly recommended! Thanks.

• Aflevering van de auto

Hi Pablo, Thank you for your great review. We will use your feedback to improve our process for future customers. I wish you many fun and safe kilometers in your new car! Kind regards Stephanie from auto.nl

Keurig geholpen

Bijzonder prettig tewoord gestaan bij het uitzoeken van een nieuwe auto en vervolgens uitstekend geholpen om een nieuw leasecontract af te sluiten.

• Aflevering van de auto

Hoi Bob, Bedankt voor je mooie woorden! Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met je prachtige Lexus. Groetjes Stephanie van auto.nl

zeer goede service

en heel goed bereikbaar

• Aflevering van de auto

Hoi Klara, Wauw een tien en een prachtig compliment over de service! Daar doen wij het allemaal voor. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met zo'n leuke Toyota Aygo. Groetjes Stephanie van auto.nl

Bereikbaar, reageren snel, denken mee in oplossingen, vriendelijk

Alle contacten verliepen snel en oplossing gericht. Fijn dat ze ook ''s avonds bereikbaar zijn. Altijd vriendelijk geholpen.

• Aflevering van de auto

Hoi Margareth, Wat lief dat je onze vriendelijke service benoemt! Wij staan elke werkdag fris en fruitig klaar van 9 tot 21 uur én op zaterdag van 9 tot 17 uur om onze klanten te helpen met een grote glimlach. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Ouderwetse service in een modern jasje!

Prima aanbod, heldere website, goede communicatie (zowel via mail als telefoon)

• Aflevering van de auto

Hoi Paul, Bedankt voor het achterlaten van een recentie! Goed om te horen dat alles bevallen is voor je! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. :) Groetjes Kikki van auto.nl

Ik ben heel blij met de auto!

Allereerst ben ik super blij met de klantenservice van auto.nl Ik wordt altijd vriendelijk en heel snel geholpen wat het erg laagdrempelig maakt. Bij de aflevering van de auto bleken er wel meer krassen op te zitten dan op de foto’s te zien waren. Bijvoorbeeld op de velgen. Dat is niet erg, maar het had netjes geweest als deze ook op de foto’s hadden gestaan. Ook zat er vogelpoep op de auto. Kan uiteraard op het laatste moment gebeuren maar neemt net een beetje dat Wow effect weg. Maar ik ben aan het zeuren ik ben er heel blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi Macey, Super goed om te lezen dat je onze service laagdrempelig ervaart. Dat is precies wat wij namelijk willen zijn! Zelfs na de aflevering staan wij voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Jouw punt m.b.t. de krasjes etc nemen we zeker mee als feedback. Ik wens je nog heel veel veilige kilometers toe in je mooie Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

uitstekend

Heel fijn om met het team te werken! duidelijke uitleg en bijzonder vriendelijke bediening.! een TOP TEAM!!!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Diana! Wat een prachtige review! Wij zijn super blij dat je onze service zo hebt gewaardeert. En jij bent/was ook een hele fijne klant ;-) Kiki, ik en al mijn collega's van auto.nl hopen dat je nog héél lang, heel veel plezier mag hebben van je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Prima service en vriendelijke mensen

Ik heb na lang rondzoeken op internet gekozen voor auto.nl, daar het lekker laagdrempelig is en ik door omstandigheden niet veel van huis weg kon. Het is prima geregeld zo.

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen! Bedankt voor je mooie review. En bedankt voor je feedback omtrent de aflevering. We zijn er direct mee aan de slag gegaan en hebben al enkele oplossingen bedacht. Nog heel veel mooie en veilige kilometers gewenst met je nieuwe Toyota Auris! Groetjes Stephanie van auto.nl

Top ervaring!!

Voor mij was het allemaal nieuw, geen vraag is teveel, snel antwoord. Ik heb tot nu toe alles positief ervaren!

• Aflevering van de auto

Hoi Suzanne! Bedankt voor je prachtige review. Wat fijn om te horen dat je het gevoel hebt dat geen vraag teveel is. Geen enkele vraag is teveel! En als we je vraag niet zelf kunnen beantwoorden, gaan we opzoek naar degene die dat wel kan. Goed om te lezen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt. Ik wens je nog heel veel veilige kilometers toe in je mooie Suzuki Swift. Groetjes Stephanie van auto.nl

Ik ben heel tevreden ,alles was snel geregeld. Heel erg blij met mijn nieuwe auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Anja, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe auto. Super om te lezen dat je tevreden bent met ons en dat alles lekker vlot is gegaan. Bedankt voor de mooie review. Groetjes Stephanie van auto.nl

Goed geregeld

Alles goed geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Jacqueline, Dankjewel voor je goede review. Veel plezier nog met je nieuwe Aygo! Groetjes Stephanie van auto.nl

fantastisch

mooie fijne auto

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Wat een mooi cijfer, daar zijn we héél erg blij mee. We hopen dat jij net zo blij bent met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Duidelijk, vriendelijke en eerlijk!

• Aflevering van de auto

Hoi Omid, Dankjewel voor je mooie review. Veel plezier met je Fiat 500! Groetjes Stephanie van auto.nl

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hoi Daniel, Lekker kort en krachtig! En een 9... super! We wensen je veel rijplezier met de Toyota toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastische service!

Fantastische, snelle en klantvriendelijke service. Alles snel afgehandeld en mijn auto binnen een paar weken netjes voor de deur afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Marleen, Bedankt voor je TOP review en een héle goede smaak auto heb je zeg :)! We wensen je veel rijplezier met de mooie BMW. Groetjes Kikki van auto.nl

Aan alle verwachtingen voldaan

Het bestellen van een auto gaat enorm eenvoudig bij Auto.nl. De website is erg eenvoudig ingericht, men heeft zich in de meeste gevallen overtroffen betreft de wachttijden en men staat altijd klaar om je te helpen met welk probleem je dan ook hebt. Ronduit top!

• Aflevering van de auto

Hoi Joost, Bedankt voor je geweldige review en dat je onze vriendelijke service benoemd. Binnen 9 dagen stond de mooie Toyota voor jouw deur. Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Groetjes Kikki van auto.nl

Er was wat onduidelijkheid over de leverdatum maar dit is keurig opgelost en gecommuniceerd. Aflevering prima, het enige jammere was dat de auto niet gewassen is. Buitenkant Was erg vies bij aflevering, binnenkant was wel goed schoon.

• Aflevering van de auto

Hoi Kim, Bedankt voor de review! Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee. Ik zal gelijk een waspas versturen naar jou, zodat jij in een blinkende auto kan schitteren op de weg! Je mag ons altijd bellen als je ergens tegen aan loopt. Dan kunnen wij voor een gepaste oplossing zorgen. Nog heel veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Super enthousiast hoe alles is geregeld.

Ik ben heel enthousiast hoe alles van meet af aan werd geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Wilma, Bedankt voor je TOP review. Hier zijn wij super blij mee! We wensen jou nog ernorm veel plezier met jouw Fiat. Groetjes Kikki van auto.nl

TOP

Goede service en Goede auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Super lief dat je een review geplaatst hebt. We zijn blij dat wij de auto bij je mochten afleveren! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Nette deal

Toch spanned om een grote aankoop zoals een auto via het internet te bestellen. De Auto kwam voor de deur op een oplegger. Dit gaf al een fijn en speciaal gevoel. De occasion zag er precies zo uit als op de foto's. En rijdt erg fijn. Heb inmiddels een jaar mee gereden. Net een APK rapport gehad met nul aanbevelingen/problemen. Erg tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Claudio, Wat goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent na een jaar en dat je auto met vlag en wimpel door de keuring kwam. Ik wens je nog heel wat meer probleemloze jaren toe met je auto en dankjewel voor het prachtige cijfer. Groetjes Stephanie van auto.nl

Zeker aan te bevelen na twijfels.

Eerste keer mijn nieuwe auto on-line gekocht. Eerst goed georiënteerd via internet wie achter auto.nl zit. Toen dit Louwman bleek te zijn, gaf dit een vertrouwd gevoel, ook vanwege proeftijd van 14 dagen. Wel spannend omdat betalen via notarieel betalen ging. Ook dit ging super. We zijn 100% tevreden met onze nieuwe auto en kunnen deze formule bij auto.nl zeker aanbevelen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Dankjewel voor dat prachtige cijfer! Het is zeker spannend om zo'n grote aankoop te doen online, maar wij proberen alles zo transparant mogelijk te houden voor iedereen. Wij wensen je nog heel lang veel rij plezier met je nieuwe auto, maar dat zit met een Toyota Yaris wel goed. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Geweldige snelle service

Het leaseproces ging razendsnel. Op de duidelijke site kon je snel de gevraagde informatie aanleveren. Daarna werd gebeld om een afleverafspraak te maken. Binnen een paar dagen stond de auto voor de deur. De auto werd netjes afgeleverd met duidelijke uitleg. Al met al geweldige snelle service.

• Aflevering van de auto

Hoi Ad, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo snel door het leaseproces bent gevlogen en dat je het zó prettig hebt ervaren! Nog veel rijplezier toegewenst in jouw mooie Suzuki! Groetjes Kikki van auto.nl

Auto online besteld, keurig afgeleverd op de afgesproken datum. Vriendelijke autotransporteur die me alle relevante informatie gaf. 2 weken bedenktijd en de mogelijkheid om er 500 km in te kunnen rijden om hem uit te testen is een comfortabel idee en schept vertrouwen.

• Aflevering van de auto

Hoi Arno, Dankjewel voor je mooie cijfer. Een 10, wauw! Daar zijn wij heel blij mee. Ik wens je nog heel veel mooie kilometers toe in je Toyota Yaris. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.