Top!!

Ik was eerst aan het twijfelen of ik wel een leaseauto wilde bestellen via een onlinesite. Echter sta ik versteld van de service van auto.nl ik zou dit iedereen aanraden!!

Hoi Kelly, Bedankt voor het compliment. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ondanks de gekke tijd als deze een prima service van auto.nl Enige min puntje was dat de stuur functies het niet deden op het moment van aflevering van de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Corinne, Fijn dat het bij de lokale Toyota dealer na een dag al gemaakt was. Veel plezier met je auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Super snel en efficiënt

Ik wilde snel een lease auto en via auto.nl was dat snel en binnen 3weken geregeld en had ik de auto voor de deur staan.

Hoi Mark, Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Redelijk

Naast een arbeidsintensieve aanvraag (het is niet anders) bij de laesemaatschappij was het voor echt sprokkelen om voor mij balangrijke informatie in beeld te krijgen. Het is uiterst lastig om alles uit het standaard leasecontract van de laesemaatschappij te halen. Na veel mailverkeer met auto.nl had ik uiteindelijk een lijstje; - werkingswijze m.b.t. onderhoud van de auto (ROB systeem)? - waar kan ik terecht voor pechhulp binnenland/buitenland? - waar moet ik zijn bij schade? - waar blijft de groene kaart? Ik reed er al een week in toen deze binnen was. Grote plus voor auto.nl was dat men prima bereikbaar was en snel op mijn vragen reageerde. Ik zou auto.nl adviseren aan de voorkant (na de lease-goedkeuring) deze en andere noodzakelijke informatie te verstrekken.

• Aflevering van de auto

Hoi Lidy, Bedankt voor je uitgebreide review, hier worden wij alleen maar beter van. Alle informatie staat natuurlijk in het contract maar wij begrijpen ook dat dat soms een overload aan informatie is. We gaan kijken hoe we bovenstaande punten structureel kunnen verbeteren en tot die tijd zijn we er natuurlijk gewoon voor je als je vragen hebt. En heel blij om te lezen dat je dat ook waardeert. Voor nu heel veel plezier met de auto en mocht er nog iets zijn weet je ons te vinden ;) Groetjes Nikki van auto.nl

Gewoon top

Alles was tot in de puntjes geregeld vriendelijk personeel auto top auto netjes afgeleverd dus dik tevreden

• Aflevering van de auto

Snel, adequaat en behulpzaam.

Hoi Tony, Kort maar krachtig, onwijs bedankt. Groetjes Nikki van auto.nl

Snel geleverd en bkj vragen snel en netjes antwoord

prettige communicatie. Snelle en juiste levering

Hoi Marc, Bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Heb er toch wel een tijdje over nagedacht maar uiteindelijk toch de auto besteld bij Auto.nl, het is me geen 100% meegevallen maar 200% auto zag eruit als nieuw, echt een “wow” moment toen ze met de auto de oprit op kwamen rijden, Alles heel netjes geregeld, auto was afgetakt bij aflevering, alles werd door Auto.nl geregeld, heel goede uitleg over de auto, dus al bij al je kunt dit met een gerust hart doen

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Wauw wat een complimenten zeg, heel erg bedankt. Groetjes Nikki van auto.nl

correcte , snelle en goede service

• Contact met auto.nl
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hoi Jan, Super dat je zo tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

Kan ik iedereen aanraden !!

Zeer vriendelijke klantenservice, alles verliep volgens de afspraak en ik rij nu inmiddels alweer 1 jaar met grote tevredenheid en trots in mijn Toyota Aygo. Ook heeft de auto vrij recent een onderhoudsbeurt gekregen wat vooraf prima geregeld was. Ook ik ben dus een blije klant 🥰

• Aflevering van de auto

Hoi Andrea, Wat fijn zeg dat je zo tevreden bent, super! Groetjes Nikki van auto.nl

Snel geregeld en snelle reactie op vragen

Ik vond het mail contact heel prettig en snel. Auto is netjes afgeleverd inclusief uitleg hoe alles werkt. Iedereen aan te raden.

Hoi Sandra, Erg bedankt voor het mooie compliment. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijn en snel geholpen

Na dat ik de auto heb mogen ontvangen, had ik wat kleine punt die geregeld moesten worden. Dit heb ik aangegeven, en werd vrijwel direct opgelost. Heel tevrede!

• Aflevering van de auto

Hoi Sven, Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Groetjes Nikki van auto.nl

Jullie zijn vriendelijk en proberen ook een oplossing te zoeken als er iets niet helemaal gaat zoals het moet.

Hoi Jilthe, Fijn dat je tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

uitstekend!

Heb het hele proces als uitstekend ervaren, alles was transparant, en op mijn vragen werd direct en duidelijk gereageerd. Alles verliep ook vlotjes, binnen 3 weken had ik de auto en ben er nu nog heel blij mee

Hoi Loes, Super dat je zo blij bent met de auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Prima zaak!

Alles wordt keurig voor je geregeld,ben erg blij met de aangeschafte auto en de hele afwikkeling van alles. Zou het zo weer doen.

Hoi Hans, Fijn dat je tevreden bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Een hele nieuwe positieve ervaring

Een auto kopen via auto.nl heeft wat tijd gekost om het uiteindelijk toch te doen. Je twijfelt en vraagt je af of het nou zo verstandig is. Je koopt tenslotte geen tv Je moet erop vertrouwen dat de auto in orde is. Op de dag van de levering kwamen twee jongens de auto afleveren. Of ik niet eerst even proefrit wilde maken. Een proefritje gemaakt en daarna de betaling en overschrijving gedaan. Wat een positieve ontwikkeling voor de toekomst om je auto simpel via het internet te kopen. Ik ben enthousiast en de auto is voldoet helemaal.

Hoi Gerard, Erg bedankt voor het mooie compliment. Groetjes, Nikki van auto.nl

Top van het begin tot het eind

De service was goed en snel. De afspraken duidelijk. De auto werd zelfs een half uur eerder dan gepland en met volle tank afgeleverd. Degene die de auto afleverde was vriendelijk en legde duidelijk uit hoe alles werkt. Alles verliep top vanaf het begin tot het afleveren. En bellen voor eventuele "nazorg" was ook erg plezierig.

Hoi Desire, Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Fantastisch!

Goede service en een mooie auto voor een topprijs!

Hoi Joey, Heel erg bedankt. Groetjes, Nikki van auto.nl

heel prettig ervaren, de dames willen je ook echt helpen! het proces verliep snel en gemakkelijk.

Hoi Aisha, Bedankt voor het compliment. Groet, Nikki van auto.nl

Klantvriendelijk en persoonlijk

De contacten met Rosalie waren prettig, korte lijnen en duidelijk!

Hoi Ingrid, Fijn dat het contact goed is bevallen! Groet, Nikki van auto.nl

Als ik vragen had, of er problemen waren helpen ze meteen. Goede en snelle service. .

Hoi Anne, Fijn dat het bevallen is. Groet, Nikki van auto.nl

prima service

prima service, althans tot nu toe, maar lijkt mij vanzelfsprekend

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Contact met auto.nl
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hoi Walter, Fijn dat we het rechtgetrokken hebben en dat je tevreden bent. Groet, Nikki van auto.nl

makkelijk en goed

Goed contact na aankoop en daarna. geen omkijken naar afstand om opzoek te gaan naar een nieuwe auto.

Snelle en goede Service

Zeer goed geholpen door Nikki, nadat de aanvraag was verzonden had ik nog enkele vragen over de vervolgstappen. Binnen enkele minuten had ik een duidelijk en geruststellend antwoord van Nikki in mijn mailbox (en dat om kwart over 9 in de avond) Ook zeer tevreden over de aflevering van de auto. In prima staat, met volle tank en gewassen op de afgesproken tijd! Mijn complimenten.

Hoi Kevin, Wat een compliment, dankjewel! Groet, Nikki van auto.nl

Helemaal top

Goede uitleg, leuke mensen.

Hoi Corina, Dat is fijn om te horen. Groet, Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.