Superstrakke service

Vanaf het moment van bestellen tot en met de aflevering is alles heel soepel verlopen. Het was (voor mij) wat onwennig toch om een auto online te bestellen, maar dat is totaal niet nodig. Heel fijne bezorger gehad die de tijd nam om alles goed te regelen, inclusief het inruilen van mijn eigen auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Rudy! Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je ervaring zo positief is. Heel veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Vrij goed

Prettige omgang met de verkoper van louwman te Goes Niet opdringerig was een mooie aanbieding. Voor de 10000km per jaar alleen jammer dat hij niet vertelde dat je ook voor een paar tientjes meer kon uitbreiden naar 15000km. Daar kwam ik pas achter toen op de site van autonl keek. Maar toen hadden we al besteld anders had ik wat meer kilometers gepakt. Heb hem in de garage gekocht en de verkoper vulde alles in.

• Aflevering van de auto

Hoi Ed, Bedankt voor je mooie review. Verwacht je meer kilometers te rijden? Je kunt je pakket tussentijds aanpassen. Dat kan zelfs met terugwerkende kracht. Je hebt dus maximale flexibiliteit. We zullen hiervoor contact opnemen met je. Groetjes Kikki van auto.nl

Mijn auto is heel snel geleverd en ben er super blij mee

Via de Peugeot garage in Breda ben ik terecht gekomen bij auto.nl. Daardoor kon ik snel de auto die ik wilde geleverd krijgen. De verdere afhandeling en levering is prima verlopen.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hoi Roy, Bedankt voor je TOP review. Een 10... super! Heel veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Super service Weer!

Zoals De Lexus in2020 was alles Weer zo makkelijk en soepel gegaan en De giga prijs verschil en contract afspraken is gwn ongelooflijk Vs dealer Waarschijnlijk weer een halen v in de toekomst. Misschien een optie toevoegen voor een speciale auto aanvraag dat we ruim v tevoren gezocht Kan Worden ..

• Aflevering van de auto

Hoi Brian, Geweldig om te horen dat je een echte auto.nl ambassadeur bent! En geweldig dat je meedenkt om auto.nl te laten groeien. Die tip nemen wij zeker mee. Groetjes Kikki van auto.nl

De auto rijdt als een Zach eitje

En brengt mij overal naar toe

• Aflevering van de auto

Hoi Lucy, Voor ons is het afleveren van zo'n leuke auto ook een eitje. ;) Super dat je een review geplaatst hebt. Heel veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Wauw

Een onderneming onderscheid zich pas wanneer er problemen zijn. Best lastig in deze tijd om een leuke auto te vinden maar een Toyota Yaris had mijn aandacht getrokken, lekker stoer ding iets meer dan twee jaar oud, 24.000 km gelopen en alle denkbare opties aanwezig. De eerste 6.000 euro waren door zijn kilometers en leeftijd al door de vorige eigenaar betaald dus dit werd hem. Twee weken bedenktijd, een volle tank en afleverservice deden mij besluiten om hem (of haar) via Auto.nl te laten komen. Echter na 13 dagen brandde het lampje van de stuurbekrachtiging en iets later nog meer lampjes en het dashboard flikkerde op 20 hertz. NIET GOED, dacht ik, en snel contact gezocht met NIkkie. Na enig overleg hebben we afgesproken om de auto bij Louwman ter reparatie aan te bieden en het termijn van twee weken bedenktijd werd probleemloos verlengd tot op de dag van reparatie tot 21.00 uur s' avonds . Louwman kon niets vinden met uitlezen en kon naar verluid geen uitspraken doen over de toekomst van dit probleem. Grrrr, nu ben ik zelf automonteur geweest en de tijd om zelfstandig na te denken welken componenten er mee doen en storing zouden kunnen geven lijken met het uit kunnen lezen verdwenen te zijn. Op dat moment twijfelde ik, nog een flinke periode garantie en er zijn op dit moment bijna geen auto's. Maar mijn rit van de dealer naar huis kreeg ik de klacht nog heftiger en de stuurbekrachtiging haperde ook in bochten. De conclusie dat ik niet verder kon met deze spannende auto was nu onmiskenbaar en zodoende gebeld met auto.nl die heel relaxed reageerde en of ik het op de mail wilde zetten. Zo gezegd, zo gedaan... De auto is weer opgehaald en het gehele bedrag dat ik met auto.nl had afgerekend is weer netje teruggestort, en dat buiten het termijn van twee weken. (3xduimpje) Mijn conclusie is dat via auto.nl kopen veel veiliger is dan rechtstreeks bij de dealer. Want had ik hem bij de dealer ook kosteloos weer terug kunnen brengen in de derde week van mijn bezit?

• Aflevering van de auto

Website bevat alle juiste informatie en heel gemakkelijk om mee te werken

Ik heb een goede ervaring gehad ondanks dat de auto wat problemen had met de levering. Maar ik werd goed op de hoogte gehouden en ze waren altijd bereikbaar om mij te helpen met antwoorden. En ik ben super tevreden over mijn auto die ik heb besteld.

• Aflevering van de auto

Hoi Marius, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle Service

Alles snel en zorgvuldig afgehandeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Koos, Bedankt voor jouw mooie cijfer en review. Heel veel plezier nog gewenst met je auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Zeer goede ervaring

Alles is perfect geregeld. Fijne mensen

• Aflevering van de auto

Hallo Marie-Jose, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Good service, satisfied customer

Good service, satisfied customer

• Aflevering van de auto

Hi Balazs, Thank you for leaving a review! It's great to hear that you liked our service so much. Warm regards Kikki, auto.nl.

Snelle levering van mooie auto

Alles is goed geregeld bij auto.nl. Super snel, fijne aflevering voor de deur, goede nazorg.

• Aflevering van de auto

Hoi Babette, Bedankt voor je TOP review. Wat leuk om te lezen! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima service, komen afspraken na

Heel vriendelijk personeel en goede service

• Aflevering van de auto

Hoi Raymond, Leuk dat je de vriendelijke service benoemd. Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Goed geholpen alles duidelijk en overzichtelijk, vriendelijk en zeer correct behandeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Wilma, Bedankt voor jouw geweldige review! Fijn om te lezen dat onze service jou goed bevallen is. Ik wens je nog heel veel plezierige kilometers toe in jouw nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Perfect ontzorgd

Auto.nl heeft de aankoop van onze private lease-auto keurig opgepakt en afgehandeld. We zijn zeer tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Carolien, Bedankt voor het achterlaten van deze geweldige review. Nog onwijs veel plezier met je nieuwe lease auto. Groetjes Kikki van auto.nl

een goede en vlotte afhandeling

Was een zeer frisse ontdekking dat dit geheel zo vlot is afgehandeld. Met een mooi eind resultaat.

• Aflevering van de auto

Hoi Piet, Je bent door het proces gevlogen. Wat fijn om te horen dat onze service je zo bevallen is. Wij wensen jou nog heel veel plezier met je lease auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Vriendelijke service en accuraat

Ben erg tevreden en mijn auto ziet er top uit.Ook vriendelijk contact en afhandeling wordt op prijs gesteld.

• Aflevering van de auto

Hoi Hilco, Bedankt voor jouw mooie woorden! En fijn om te lezen dat je onze service op prijs stelt. Heel veel plezier nog gewenst met jouw nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Na kleine ‘hobbel’ prima geholpen!

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik auto.nl tegen. Snel de juiste rubriek gevonden en dus konden het ‘zeven’ beginnen. Ook juiste auto snel gevonden maar er wel eerst een nachtje over geslapen. Had volgende dag nog wat vragen en dus contact gezocht met Nikkie. Prima geholpen met snelle en juiste antwoorden. Dus auto gekocht! Betaling bij notaris (derden-rekening) gestald en dus wachten op de levering. Enkele dagen tevoren echter email met foto’s van enkele oneffenheden betreffende mijn auto. Redelijk ontstemd dus!! Telefoontje met Nikkie zorgde echter snel tot tevredenheid. Probleem werd opgelost en auto werd 3 dagen later door student Pepijn correct afgeleverd bij mij thuis. In prima conditie (grote beurt, nieuwe APK, gewassen en gepoetst èn met volle tank) werd de auto op mijn naam gezet. Pepijn bij het station afgezet en verder gaan genieten van mijn nieuwe voertuig. Jaar Bovag-garantie en jaar Pechhulp van Peugeot waren inclusief zodat de notaris werd geïnformeerd en het geld werd overgemaakt naar auto.nl. 14 dagen bedenktijd zijn morgen om maar vooralsnog houd ik mijn auto en ben ik een tevreden klant. Zeker in het begin onzeker omdat je op afstand een waardevol product koopt maar gaandeweg het traject werd die onzekerheid weggenomen door de goede begeleiding en de strakke voorwaarden van auto.nl. Een tevreden klant dus (Toine) !!!

• Aflevering van de auto

Hoi Toine, Wat een top review!! Fijn dat wij jouw onzekerheid hebben kunnen wegnemen en super om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik wens je nog heel veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

De auto bevalt tot dusver prima.

Zowel de bestelling als de aflevering is prima verlopen.

• Aflevering van de auto

Hoi Mariette, Bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat alles zo goed bevalt! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima service, vlotte reacties en heerlijke auto!

Private lease occasion, wat een uitkomst! Jaren eerder moeten doen. Wij zijn blij!

• Aflevering van de auto

Hoi Lourens, Wat worden wij blij van het lezen van jouw review. Zo fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met onze service en met de auto. Bedankt voor het achterlaten van een review. Groetjes Kikki van auto.nl

Geweldige aanwinst

Prima auto, zeer vee comfort

• Aflevering van de auto

Hoihoi, Goed om te lezen dat de auto prima bevalt! Veel rijplezier nog gewenst! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Klantgericht en vooralsnog voor hehaling vatbaar

Men komt de afspraken goed na en is helder t.a.v. eventuele vragen. Er zat wel wat steenslag op de auto die niet op de site werd vermeld. De dealer heeft inmiddels een lakstift besteld om dit te kunnen herstellen

• Aflevering van de auto

Hoi Marco! Fijn dat je onze klantgerichtheid benoemd! De lakstift komt inderdaad jouw kant op. Heel veel rijplezier nog gewenst met jouw nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Zeer fijn geholpen door auto.nl goede service en fijne afhandelingen ook telefonisch zeer goed te woord gestaan

• Aflevering van de auto

Hoi Alice! Bedankt voor je mooie review en het topcijfer! Daar doen we het voor. Heel veel rijplezier met jouw nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Super!!

Contact met Nikki en Kikki was erg fijn, goede service, wij zijn blij!!

• Aflevering van de auto

Hoi Elly, Wat leuk om te lezen dat je onze vriendelijke service benoemd. :) Bedankt voor het top cijfer! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Fijne service en goed aanbod

• Aflevering van de auto

Hoi Thibault, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Dat is ons streven! Heel veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Makkelijk en overzichtelijker kan bijna niet.

Online de peugeot 208 besteld. Voor het eerst dat ik dit online deed. Ben erg tevreden over de afhandeling en de informatie die ik terug kreeg. Voor mij was alles duidelijk. Ben zeer tevreden.

• Aflevering van de auto

Hoi Heidi, Wat fijn dat je het zo bevallen is. Erg veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.