TOP

Goede service en Goede auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Super lief dat je een review geplaatst hebt. We zijn blij dat wij de auto bij je mochten afleveren! Veel rijplezier. Groetjes Kikki van auto.nl

Nette deal

Toch spanned om een grote aankoop zoals een auto via het internet te bestellen. De Auto kwam voor de deur op een oplegger. Dit gaf al een fijn en speciaal gevoel. De occasion zag er precies zo uit als op de foto's. En rijdt erg fijn. Heb inmiddels een jaar mee gereden. Net een APK rapport gehad met nul aanbevelingen/problemen. Erg tevreden!

• Aflevering van de auto

Hoi Claudio, Wat goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent na een jaar en dat je auto met vlag en wimpel door de keuring kwam. Ik wens je nog heel wat meer probleemloze jaren toe met je auto en dankjewel voor het prachtige cijfer. Groetjes Stephanie van auto.nl

Zeker aan te bevelen na twijfels.

Eerste keer mijn nieuwe auto on-line gekocht. Eerst goed georiënteerd via internet wie achter auto.nl zit. Toen dit Louwman bleek te zijn, gaf dit een vertrouwd gevoel, ook vanwege proeftijd van 14 dagen. Wel spannend omdat betalen via notarieel betalen ging. Ook dit ging super. We zijn 100% tevreden met onze nieuwe auto en kunnen deze formule bij auto.nl zeker aanbevelen.

• Aflevering van de auto

Hoi Jan, Dankjewel voor dat prachtige cijfer! Het is zeker spannend om zo'n grote aankoop te doen online, maar wij proberen alles zo transparant mogelijk te houden voor iedereen. Wij wensen je nog heel lang veel rij plezier met je nieuwe auto, maar dat zit met een Toyota Yaris wel goed. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Geweldige snelle service

Het leaseproces ging razendsnel. Op de duidelijke site kon je snel de gevraagde informatie aanleveren. Daarna werd gebeld om een afleverafspraak te maken. Binnen een paar dagen stond de auto voor de deur. De auto werd netjes afgeleverd met duidelijke uitleg. Al met al geweldige snelle service.

• Aflevering van de auto

Hoi Ad, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je zo snel door het leaseproces bent gevlogen en dat je het zó prettig hebt ervaren! Nog veel rijplezier toegewenst in jouw mooie Suzuki! Groetjes Kikki van auto.nl

Auto online besteld, keurig afgeleverd op de afgesproken datum. Vriendelijke autotransporteur die me alle relevante informatie gaf. 2 weken bedenktijd en de mogelijkheid om er 500 km in te kunnen rijden om hem uit te testen is een comfortabel idee en schept vertrouwen.

• Aflevering van de auto

Hoi Arno, Dankjewel voor je mooie cijfer. Een 10, wauw! Daar zijn wij heel blij mee. Ik wens je nog heel veel mooie kilometers toe in je Toyota Yaris. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Fijne klantenservice, top auto!

Ik heb via auto.nl voor het eerst een nieuwere auto gekocht. Met mijn vele vragen van te voren kreeg ik snel en duidelijke antwoorden en de levering ging ook heel soepel! De auto was niet helemaal schoon van binnen en buiten maar dit is helemaal netjes opgelost met een compensatie! Heel tevreden over auto.nl en ik zou ze zeker aanraden bij iedereen!

• Aflevering van de auto

Hoi Madelon, Dankjewel voor je mooie review. Inderdaad, als er iets niet in orde blijkt te zijn proberen wij er alles aan te doen om te zorgen dat het toch in orde komt. Super om te lezen dat je ons aan zou raden, als je dat doet vergeet je aanhangerscode niet ;) Je mintgroene Fiat 500 is echt een super leuk auto'tje om te zien! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Alles super snel en goed geregeld. Klantenservice ook super en snel met terugkoppelingen over de vragen die je hebt. Mijn dank.

• Aflevering van de auto

Hoi Robin, Dankjewel voor de prachtige review. Als afdeling klantengeluk doen wij er alles aan om te zorgen dat je niet met vragen blijft zitten en snel je antwoord hebt. Heel veel plezier met je nieuwe Aygo! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Erg vriendelijk en snelle levering

Binnen een paar dagen was het geregeld en binnen een week reed/rij ik in een splinternieuwe Suzuki Vitara. Top bedrijf

• Aflevering van de auto

Hoi Jeroen, Ja het kan heel snel gaan als je alle documenten snel upload! Dankjewel voor je mooie cijfer en heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst in je mooie Suzuki Vitara. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Prima contact gehad tijdens het hele proces. Ik ben superblij met mijn auto welke oogverblindend gepoetst werd afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Goed om te lezen dat je auto stralend en blinkend bij je is afgeleverd, hebben onze poetsers goed hun werk gedaan. En heel fijn dat je superblij bent met je auto. Als jij blij bent, dan zijn wij dat ook! Dankjewel voor het mooie cijfer. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Pleasant

Pleasant

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Klantvriendelijk

Ik was geïnteresseerd in een auto, die bleek helaas verkocht te zijn. Gelukkig voor mij was de koop niet door gegaan en werd ik door het bedrijf gecontact dat hij weer beschikbaar was. Alle vragen die ik had werden snel beantwoord.

• Aflevering van de auto

Hoi Freddie, Super fijn dat jouw gewenste auto weer op voorraad is gekomen. We wensen jou nog veel plezier met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

voortreffelijk en zeer klantvriendelijk

heb alweer een tijdje terug een fiat panda bij Anno EN BERRY gekocht wat me opviel was de enorme gastvrijheid en klantvriendelijkheid van deze beide broers heb tot nu toe geen spijt van mijn aankoop op t ogenblik speelt er iets heel raars dat zonder aanwijsbare reden mijn auto radio afspeelt ook al is t contact uit ze hebben er naar gekeken en mijn voorstellen gedaan om t op te lossen hebben mij geholpen ik wilde als dank een goede fooi geven maar dat weigerde ze was service zei Anno hulde heren en complimenten hiervoor zo ook weken terug toen hij ook wat olie bijvulde hoefde hij ook niets hiervoor tehebben mocht ik ook wwer een andere auto kopen dan weet ik wel waar hulde en dank heren

Top geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Kort maar krachtig, daar houden we van! Bedankt voor jouw super recentie! Groetjes Kikki van auto.nl

Super tevreden mooie auto

Een jong gebruikte auto op private lease via auto.nl gedaan. Goed keuring binnen een dag en alleen geregeld binnen twee dagen. Alles online gedaan eerste keer en verliep op rolletjes. Ander halve week later auto voor de deur. Over 5 jaar weten we jullie weer te vinden. Auto rijdt super.

• Aflevering van de auto

Hoi Marcel, Zo snel kan een nieuwe lease auto van ons voor de deur staan! Fijn dat alles zo spoedig is verlopen en wij wensen jou nog onwijs veel plezier toe met jouw nieuwe lease auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Snel, flexibel en helder

Van het browsen tot de aflevering, alles liep soepel en helder. Bij verandering van keuze voor auto, geen probleem, ze fixen het meteen!

• Aflevering van de auto

Hoi Michael, Bedankt voor je mooie recensie, een 10!!! Wauw daar zijn we heel erg blij mee. Het is zeker geen probleem om van auto te wisselen, doen we niet moeilijk over, zolang jij maar happy bent met je auto. Ik wens je heel veel mooie en veilige kilometers toe in je Auris. Groetjes Stephanie van auto.nl

super geregeld!

Voor ons de 1e keer om een leaseauto aan te schaffen maar zeker niet de laatste keer. Goed geïnformeerd en geadviseerd en ook hele goede en snelle reactie op mailtjes met vragen. Na een week werd ik gebeld of alles beviel super netjes! Duurt nog even maar onze volgende auto gaat ook absoluut via auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Saskia, Een tien! Daar worden wij heel blij van. Wat fijn dat je de service zo goed hebt ervaren, dat is voor ons namelijk het allerbelangrijkste. We zien je graag over 5 jaar weer terug voor een nieuwe auto! Groetjes Stephanie van auto.nl

Top auto

Via auto.nl de auto gekocht. Ziet er super uit en goede service. Alles ziet er netjes en verzorgd uit

• Aflevering van de auto

Hoi Ingrid, Bedankt voor de mooie review. En wat een mooi cijfer, daar worden wij mega blij van! Groetjes Kikki van auto.nl

alleen maar positief

zeer positief, snel antwoord per mail, telefonisch zeer vriendelijk en begripvol. en vooral vrolijke mensen!

• Aflevering van de auto

Hoi Marjolijn, Wij hebben ook ernorm veel plezier in ons werk. Het helpen van onze klanten vinden wij het áller leukste. Fijn om te horen dat we dit ook uitstralen! Bedankt voor je lieve recentie en nog veel rijplezier toegewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Echt een aanrader! Goede service, duidelijk en snel.

Ik werd zeer prettig geholpen door Nikki en Kikki en auto.nl was goed te bereiken. Rij nu een paar weken in de lease auto en tot nu toe bevalt het heel goed. Het bedrag wat je maandelijks betaald vind ik nog wel een hoop geld maar naar wat vergelijken zitten alle concurrenten ongeveer op hetzelfde bedrag. Echt een aanrader dus!

• Aflevering van de auto

Hoi Vicky, We doen er alles aan om onze klanten zo fijn mogelijke beleving mee te geven. Het áller fijnste van onze lage leaseprijzen is dat alles er bij ingrepen zit en je hierdoor wel altijd voorspelbare kosten hebt en geen spaargeld nodig hebt! Erg veel plezier met de auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle service

Goede uitleg en service met een hele goede bereikbaarheid

• Aflevering van de auto

Hoi Miriam, Bedankt voor jou lieve recentie. Fijn dat onze service jou zo goed is bevallen! Groetjes Kikki van auto.nl

Super service!

Ze hebben biven verwachting geleverd. Auto is top en na het afleveren blijft de interesse naar je tevredenheid! Kan het iedereen aanraden!

• Aflevering van de auto

Hoi Devin, Als je dacht dat onze service alleen tot de deur van toepassing is, had je het inderdaad mis! ;) Want ook ná de levering van jouw nieuwe auto blijven wij proactief bezig met het optimaliseren van auto.nl en het helpen van onze klanten. Bedankt voor je toffe recentie! Groetjes Kikki van auto.nl

Erg goed en efficient

Goede en snelle service met als resultaat een fijne auto

• Aflevering van de auto

Hoi Marisa, Allereerst heel erg bedankt voor jouw lieve recentie. En wij zijn erg blij om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen! Groetjes Kikki van auto.nl

Snelle levering

Mijn gekozen auto voor de lease (occasion) zag er uit als nieuw.

• Aflevering van de auto

Hoi Ria, Onze auto's worden ook altijd grondig gecontroleerd. Fijn dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe lease auto, wij wensen jou er nog heel veel plezier mee! Groetjes Kikki van auto.nl

Primaaa

Fantastisch

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Wat fijn dat je het als fantastisch hebt ervaren! Daar doen we het voor. Groetjes Nikki van auto.nl

Fantastische service!

Ontzettend goed geholpen. Heel aardig en behulpzaam. Kreeg snel antwoord op al mijn vragen.

• Aflevering van de auto

Hoi Kelly, Je maakt mijn dag helemaal na het zien van jouw lieve recentie! Super blij om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen. Ook na de levering mag je ons natuurlijk altijd contacten als je vragen hebt! Groetjes, Kikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.