beetje rommelige aflevering van een heel fijne auto

auto werd afgeleverd door een vriendelijke jongen die totaal geen info over de auto kon geven. Moest bovendien maar zien hoe hij weer thuiskwam. Mijn eerste rit in de Lexus was dan ook naar het station in het donker om hem op weg te helpen. Niet ideaal om als eerste rit te doen. De persoonlijke site van auto.nl vermeld nog altijd dat mijn auto binnenkort geleverd gaat worden, terwijl ik er al twee weken in rondrijd. Verder is alles prima en ben ik erg blij met de Lexus.

• Aflevering van de auto

Hi Eric, Bedankt voor je reactie en feedback. Met de feedback die je geeft, kunnen wij toekomstige klanten alleen maar helpen. In verband met COVID-19 wordt er geen uitleg gegeven over de auto's. We werken met een externe partij. De afleveraars (bij lease) hebben de benodigde basiskennis over auto's, maar zijn niet gespecialieerd in de specifieke auto's die zij afleveren. Zij moeten daarna zelf terug met het OV naar een volgende klus en zijn dat gewend, dus afzetten had niet gehoeven. Wel heel lief uiteraard :)! Wat betreft onze persoonlijke omgeving die je benoemd, dat is de persoonlijke omgeving van leasemaatschappij. Zij regelen het financiele plaatje en vindt je terug in dat portaal. De aflevering gaat via ons en zij staan daar buiten, maar wel goed dat je hier feedback op geeft. We zijn super blij dat jij in de mooie Lexus rijdt en we wensen je onwijs veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Superfijne auto

Superfijne auto. Vriendelijke medewerkers. Soepel contact. Echt aanrader

• Aflevering van de auto

Hi Patricia, Super dat je een review geplaatst hebt, daar zijn wij onwijs blij mee. Fijn dat alles zo goed bevallen is zeg! We zijn blij met jou als klant. Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Mooie auto geleased bij auto.nl. Aanvraag via de site, snelle reactie. Netjes gebeld of er nog vragen zijn. Zeer snelle aflevering van de auto. Auto ziet er als nieuw uit. Vriendelijke medewerkers. Na 1 week werd ik gebeld of alles naar wens was. Super service. Zeer tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Hadassa, Jouw review en cijfer geven ons de drive om andere klanten net zo blij te maken, bedankt!! Heel veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Blij met de auto en de super vriendelijke behandling

De dite is duidelijk en overzichtelijk. Keuze was snel gemaakt en we zijn blij met de auto. Bij vragen had ik telefonisch contact gezocht en dat verliep super vriendelijk en prettig.

• Aflevering van de auto

Hi Leotien, Bedankt voor je positieve review. Super dat alles zo goed bevallen is. We zijn heel blij met jou als klant! Groetjes, Rosalie

Alles correct afgehandeld

De auto werd netjes incusief vol afgetankt afgeleverd zoals afgesproken.Al het papierwerk werd ook netjes en correct afgehandeld. Beveel dit zeer zeker iedereen aan.

• Aflevering van de auto

Hi Roger, Super dat het zo bevallen is! Lekker makkelijk en transparant toch :)! Bedankt voor je vertrouwen in auto.nl en veel rijplezier met de auto. Groetjes, Rosalie

Heel bijzonder en erg tevreden!

Het is toch een beetje raar om een auto te kopen via een webshop, maar ik ben heel tevreden. Alles verliep vlot en iedereen was vriendelijke en behulpzaam. Ook de bezorging verliep voorspoedig en degene die de auto kwam brengen was erg vriendelijk en heeft mij goed ingericht en ook nog geholpen met het zetten van een digitale handtekening! Wat ook heel fijn is dat de prijs op de site rijklaar is, alles is inbegrepen, heel fijn en duidelijk! Iedereen bedankt! Gerda.

• Aflevering van de auto

Hi Gerda, Wat super lief dat je uit jezelf een review plaatst! Dat zegt echt genoeg voor ons, dankjewel! Prachtige auto met een super leuke klant. Bedankt voor je vertrouwen in auto.nl. Groetjes, Rosalie

Snel, eenvoudig en zeer behulpzaam

Ik ben zeer tevreden over over de dienstverlening van auto.nl. Wij waren er al redelijk over wat voor soort auto we wilden kopen en hadden geen zin/tijd om allerlei dealers af te rijden om de juiste auto te vinden. Op de website van auto.nl kan je heel eenvoudig de auto's vergelijken. Nadat de keuze was gevallen op "de" auto werd ik kort daarna gelijk gebeld met de uitleg over het verdere proces. Ik werd telefonisch en per mail continu op de hoogte gehouden van de laatste status. Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel op vragen. Vooraf is het helder wat de staat van de auto is, hier krijg je namelijk informatie per mail over. De auto werd netjes en op het afgesproken moment afgeleverd. Na een korte uitleg werd de auto overgeschreven op mijn naam en kon ik lekker gaan rijden. Na ruim een week werd ik nog gebeld of ik tevreden ben met de auto. Al met al een prima service, handig, eenvoudig en leuk gezellig contact met de medewerkers.

• Aflevering van de auto

Hi Krista, Je schetst echt de perfecte klantbeleving haha ;)! Super dat het zo bevallen is. Dat is precies waar wij naar streven. Veel rijplezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Wilde ivm een actie graag een Lexus leasen, maar helaas waren de auto's op. Erg jammer. Maar Auto.nl heeft me direct benaderd toen er een auto beschikbaar kwam. Superblij! Documenten werden snel afgehandeld. Auto is snel geleverd. Snel en laagdrempelig contact met de klantenservice gehad. Voorwaarden waren duidelijk genoteerd. Alleen op dag van levering moesten snel enkele documenten getekend worden ivm de levering (was wat onverwacht), verder helemaal blij met hun service! Na een poosje gebeld om te vragen naar mijn ervaring. Zijn betrokken mensen. Ik beveel Auto.nl aan.

• Bestellen via de website N.v.t.
  • Aflevering van de auto

Hi Zohra, Bedankt voor je review. Wij zouden het ook fijn vinden als wij benaderd zouden worden als een specifieke auto weer in het assortiment is, dus doen we dat maar al te graag voor jou! Super dat je ons aanbeveelt, daar doen we het voor! Groetjes, Rosalie

ze geven de onderzoeken ivm financiering wel even uit handen en daar goed opletten of je het juiste contract krijgt. Maar de service, het nabellen en de vrolijke mensen aan de lijn van auto.nl maken alles goed. Ik kreeg een prima auto. Van 2e hands was niks te zien. Behalve op de km teller dan. Slechts 10.000 km maar verder is de auto Top.

• Aflevering van de auto

Hi Marcia, Bedankt voor je TOP review. Goed dat je een aandachtspunt benoemd, die nemen wij zeker mee. Tweedehands auto's zijn super interessant, omdat het weer wat geld scheelt en dat is wat je wil natuurlijk ;) Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Super snel en super simpel

Auto kiezen online. Formulieren scannen online Wachten op de auto.. Super service!!! Ben verkocht en medewerkers zijn snel met reageren en regelen ook al ben ik niet zo snel met reageren haha. Dank v de goede zorgen

• Aflevering van de auto

Hi Brian, Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Dat is ons streven! Heel veel rijplezier met de auto en als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes, Rosalie

Ik heb geen problemen gehad

• Aflevering van de auto

Hi Johan, Fijn dat je het als uitstekend hebt ervaren. We zijn super blij dat we jou als klant hebben en we wensen je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Snel, vriendelijk, behulpzaam

• Aflevering van de auto

Hi Desiree, Bedankt voor je top review en een hele goede smaak auto heb je zeg :)! We wensen je veel rijplezier met de mooie Lexus. Groetjes, Rosalie

Fijne ervaring

Heldere uitleg

• Aflevering van de auto

Hi Jamila, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes, Rosalie

Vriendelijk en snel. Uitmuntende service!

De medewerkers van auto.nl waren allemaal erg vriendelijk. De site werkt eenvoudig. De auto werd volgens afspraak netjes vanaf een trailer afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hi Wouter, Bedankt voor je top review. Je weet dat je altijd bij ons terecht kunt, want wij staan maar al te graag voor je klaar. Heel veel rijplezier met de auto! Groetjes, Rosalie

Zo makkelijk kan het zijn!

Er zijn vast mensen die het liefst 12 proefritten maken in 8 verschillende auto's en diverse zaterdagmiddagen vrijmaken om de verschillende uitvoeringen van auto's nauwkeurig te bestuderen en te zien hoe de kleur van de lak staat bij de golden retriever. Ik ben niet zo'n mens. Wilde gewoon een nieuwe auto, met voorspelbare kosten, en liefst een beetje laag (de kosten, niet de auto). En dat blijkt dus gewoon te kunnen! Via auto.nl is het net zo eenvoudig als online een spijkerbroek kopen. De hele afhandeling is makkelijk. De jongeman die de auto kwam afleveren vroeg nog of hij hem uit moest leggen. Maar ik weet wel hoe een auto werkt (hoe een spijkerbroek werkt ook trouwens), dus dat hoefde niet. Ik had misschien wel even moeten vragen waar hij hem had geparkeerd, maar goed, ook wel weer even lekker om een rondje door de buurt te lopen. Alle contact met auto.nl liep ook vakkundig en gezellig, het had niet beter gekund. Een aanrader voor iedereen die gewoon een goeie auto wil hebben, en verder geen gedoe. Hij staat overigens ook heel goed bij mijn spijkerbroek, zo bleek toen ik hem had gevonden.

• Aflevering van de auto

Hi Ruud, Ik lag dubbel toen ik deze review las. Hij is ook direct ons team rond gegaan haha ;)! Super bedankt dat je de tijd neemt om zo'n leuke review te schrijven. Het wordt gewaardeerd!! Ik hoop dat de trui (if you know what I mean) ook goed bij jouw spijkerbroek staat. Groetjes, Rosalie

• Aflevering van de auto

Hi Mary-Ann, Meer hoeft het ook niet te zijn he! Goede service en persoonlijke aandacht, je kunt altijd bij ons terecht! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes, Rosalie

Goeie site duidelijk Ook telefonisch contact goed Duidelijke afspraken

• Aflevering van de auto

Hoi Rene, Bedankt dat je de tijd en moeite neemt om een review te plaatsen! We zijn super blij dat jij onze klant bent en we wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Rosalie

Redelijk tot goed

Ik ondervond problemen met het uploaden van mijn documenten op de website. Daar werd ik niet goed bij geholpen. Moest daar zelf achteraan omdat mijn aanvraag daardoor stagneerde en langer duurde. Daarna verliep alles zeer vlot. Complimenten voor degene die mijn auto heeft gebracht. Zeer vriendelijke jongeman. Met uitleg over de auto en documenten.

• Aflevering van de auto

Hoi Margaret, Fijn dat je een review plaatst, dat helpt ons! Wij willen natuurlijk altijd leren van onze klanten en dit nemen wij ook zeker mee in de verbeteringen. Zoals je weet werken wij voor de leasecontracten met een leasepartner samen. Wij hebben geen inzicht in hun systemen, omdat dit volgens de AVG regels niet mag. We zijn wel super blij dat alles daarna lekker snel verlopen is en dat wij de auto aan je mochten leveren. Wij wensen je veel rijplezier toe! Groetjes, Rosalie

Fijne service

Goed en makkelijk geholpen.Zeer vriendelijk.

• Aflevering van de auto

Hi Kim, Super lief dat je een review geplaatst hebt. We zijn blij dat wij de auto bij je mochten afleveren! Veel rijplezier Groetjes, Rosalie

auto geleverd volgens afspraak

de auto werd volgens afspraak geleverd, als ik iets wilde vragen kreeg ik vriendelijk antwoord. en heel fijn toen ik de auto kreeg was de tank vol. Er werd ook goed meegedacht met het aanvragen van het leasecontract. Auto rijdt goed, ben heel tevreden.

• Aflevering van de auto

Hi Caroline, Drie maal 5 sterren, super super super!! Bedankt voor het vertrouwen en heel fijn dat je alles zo goed ervaren hebt. Groetjes, Rosalie

Grandioos

Mooie auto . Rijd super en zuinig.

• Aflevering van de auto

Hi Jeffrey, Lekker kort en krachtig. Ik ga er niet te veel aan toevoegen. Super bedankt voor het vertrouwen en we zijn onwijs blij dat wij de auto bij je mochten leveren. Groetjes, Rosalie

Hele goede service auto netjes op tijd geleverd. Fijne gesprekken als ik belde etc. Kortom ik ben erg tevreden

• Aflevering van de auto

Hi Harry, Bedankt voor jouw top review!! Leuk ook dat je onze gesprekken benoemd. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Prima in orde

In mei na veel wikken en wegen onze auto via auto.nl besteld. Toch beetje spannend een auto via internet, maar alles liep op rolletjes ook het regelen en inruilen van onze oude auto. Helaas bleek de auto in de twee weken proeftijd een onopgemerkt technisch mankement te hebben. Het heeft een half jaartje gekost waarin de auto meerdere keren naar de garage terug is geweest en de oplossing waarmee hij terug kwam niet de juiste was voor ons. Heel wat keren gebeld en gemaild (sorry dames :-) ) maar de dames en heren waren uiterst behulpzaam en vriendelijk, gingen iedere keer weer voor ons aan de slag om dingen te regelen en belde om te vragen of het inmiddels opgelost was. Er is her en der in de communicatie naar de garage waarschijnlijk wat mis gegaan, maar gelukkig is het door de inzet en harde werk van de dames en heren heel netjes opgelost en rijden wij weer blij in onze nieuwe auto. Dank jullie wel ook voor de keurige oplossing en het erg aardige kaartje dat is service. Overal kan wat misgaan, maar het dan netjes oplossen is top!

• Aflevering van de auto

Hi Wendy, Wat onwijs lief dat je de moeite neemt om een review te schrijven! Het is inderdaad niet gegaan hoe wij dit graag hadden gezien, maar wat ben ik blij met de oplossing zeg! Ook voor ons zeker een leermoment. Weet dat je altijd bij ons terecht kunt als er wat is of je vragen hebt. We staan altijd voor je klaar! Nu lekker cruisen met de cruisecontrole haha ;)! Groetjes, Rosalie

Goed geholpen. En de auto is netjes thuis afgeleverd. Alles was perfect

• Aflevering van de auto

Hi Marion, We kunnen het maar niet genoeg zeggen: dankje dankje dankje voor dit super mooie cijfer! Hier gaan wij voor! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Absolutely satisfy and happy with the car .

I am less than 1 month with Auto.nl however the way how all things have been arranged is definitely attractable and make me happy.

• Aflevering van de auto

Hi Aleksandr, We are so pleased that we delivered the Suzuki at your home! Making you happy is important for us. Drive safe and enjoy your car. Kind regards, Rosalie

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.