Auto.nl is heel professioneel. Ik ben met alle vragen goed geholpen en heb een uitstekende service gehad. Ook werd goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn auto waar ik meer dan tevreden over ben

• Aflevering van de auto

Hi Reshma, Wij vonden het ook super om jou te helpen aan een nieuwe auto. Bedankt voor je top review! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Perfecte optie voor aankoop van een occasion!

Prima contact met auto.nl gedurende het hele traject. Strak geregeld, duidelijke afspraken en procedures. Aflevering aan huis. What you see is what you get. Prima auto gekocht waar we erg tevreden mee zijn! Leek eerst een beetje gek om in een webshop een auto te kopen, maar zou het meteen weer doen.

• Aflevering van de auto

Hoi hoi, Bedankt voor je super fijne review. Leuk ook dat je gedachten is veranderd over het webshop idee. Heel het team wenst je veel veilige kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Makkelijk, klantvriendelijk en bespaard veel tijd.

Wij zouden zeker deze vorm van het kopen van een auto aanbevelen. Tijd is tegenwoordig steeds kostbaarder en het kopen van een auto kan erg veel tijd kosten. Zeker als je langs een aantal garages moet en diverse proefritten moet maken. Dus was echt heel makkelijk. De auto werd thuis afgeleverd, zeer vriendelijke klantenservice en 2 weken hebben we proef gereden. Na 2 weken bleek dat wij de auto zeer fijn vinden en was hij dus van ons.

• Aflevering van de auto

Hoi Annabelle, Goed om te lezen dat je de 14 dagen bedenktijd zo fijn vond. En een 10, wat super zeg! Bedankt! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Helemaal geweldig!!

Echt super goed geholpen. Alle vragen werden gelijk beantwoord en ze komen alle beloftes na! De auto is top en werd keurig thuis afgeleverd met volle tank.

• Aflevering van de auto

Hi Patricia, Leuk dat je een review achterlaat. We zijn heel blij dat wij de mooie Renault aan je mochten leveren. Veel veilige kilometers. Groetjes, Rosalie

Uitstekende service

Prettige maatschappij, goede communicatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Paul, Kort maar krachtig. Bedankt voor het mooie cijfer. Daar streven wij iedere dag weer naar :)! Groetjes, Rosalie

Precies wat er bedoeld wordt

Geen verkopers met mooie praatjes, geen kopje vieze oploskoffie, geen gezeur. Gewoon auto kopen om mee te rijden. Klaar.

• Aflevering van de auto

Hoi Rene, Oploskoffie, haha ;) Lekker je eigen koffie thuis. Bedankt voor je leuke review! Groetjes, Rosalie

Goede ervaring

De auto werd op de afgesproken tijd geleverd en de verkoper was duidelijk en nam alle tijd voor mij om alles uit te leggen. Ging met een tevreden gevoel Met mijn nieuwe auto naar huis.

• Aflevering van de auto

Hi Wilma, Goed om te horen dat je het zo ervaren hebt. Dat is ook ons doel en daar werken wij hard aan. Veel veilige kilometers gewenst en bedankt voor je review! Groetjes, Rosalie

Top service, top prijs, top auto.

Snelle klantgerichte no nonsens service. De prijs is zeer concurrerend. De auto is nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Kortom, 100%.

• Aflevering van de auto

Hoi Henk, Super! Bedankt voor de fijne woorden. We wensen je heel veel mooie kilometers toe. Groetjes, Rosalie

Zeer vriendelijk, oplossend/ meedenkende werknemers.

• Aflevering van de auto

Hoi Eric, Kort maar krachtig, daar houden wij van. Bedankt voor je review. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes, Rosalie

Uitstekende service

Binnen 4 dagen contract getekend betaald en de auto geleverd ! Erg fijne en duidelijke service ! Ben blij dat dit soort bedrijven ook nog bestaan.

• Aflevering van de auto

Hi Zaima, Bedankt voor je reactie. Jij was natuurlijk zelf ook héél snel met het aanleveren van de gegevens. Top team samen zeg ik :)! Veel rijplezier. Groetjes, Rosalie

Afgesproken tijd van levering niet nagekomen! Slechte service!

In de ochtend hebben wij gebeld om te vragen hoelaat de auto geleverd zou worden. Het zou tussen 12:00-14:00 aan huis geleverd worden. Na 14:15 hebben wij nog steeds niets gehoord of ontvangen, dus maar gebeld naar de klantenservice. Blijkt dat de chauffeur vrij was, en hieruit blijkt al dat er zeker gebrek is aan communicatie. Aan de klanten wordt er niks vermeld tot dat wij zelf aan de bel trekken.

• Aflevering van de auto

Hoi Chris, Bedankt voor jouw review. Dit soort waardevolle feedback maakt ons alleen maar beter en we zijn blij dat je jouw ervaring met ons deelt. Je gaat natuurlijk uit van een tijd dat de auto geleverd wordt. Hier kijk je ook flink naar uit. Als de tijd dan niet nagekomen wordt, drukt dat pret. Gelukkig is de rest van het proces wel goed voor je verlopen. Nadat wij jouw feedback hebben ontvangen, zijn we hier dan ook meteen mee aan de slag gegaan en hebben wij meerdere malen contact met jou gezocht. Aan de hand van jouw feedback hebben wij ons afleverproces onder de loep gelegd en verbeterd. De klant gaan wij nog beter informeren als er bijvoorbeeld een vertraging dreigt op te treden. We zijn heel blij dat wij de auto aan jullie mochten leveren en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan wij altijd voor jou klaar. Veel veilige kilometers met die mooie Suzuki Swift! Groetjes, Rosalie en Nikki

Makkelijk en een super service!

Ik heb even gewacht met het schrijven van een review, maar kan nu na 4 maanden trotse eigenaar te zijn van mijn eerste auto vertellen dat ik meer dan blij ben met de auto! De eenvoud van de auto online bestellen, tot het afleveren aan huis was echt perfect! Daarnaast is ook de service van Auto.nl echt super! Je kan altijd even bellen en wordt goed geholpen met de vragen die je hebt. De auto rijd heerlijk, ook op de Duitse snelwegen en Italiaanse bergweggetjes is het een genot om in te rijden. Ondanks wat kleine probleempjes op het begin, wat super en kosteloos is opgelost, raad ik Auto.nl zeker aan!!

• Aflevering van de auto

Hoi Sjoerd, Bedankt voor je top reactie! Fijn dat we het opgelost hebben en dat we zo'n positieve ervaring bij je hebben achter gelaten. Veel rijplezier! Groetjes, Rosalie

Super geregeld

Super geregeld, goede service, ontzettend klantvriendelijk! Volgende auto weer!

• Aflevering van de auto

Hoi Marianne, Bedankt voor je onwijs positieve reactie! Wat zijn wij hier blij mee! We kunnen niet wachten om ook jouw volgende auto te leveren. Groetjes, Rosalie

Goed jammer dat ik de hele dag thuis heb zitten wachten want de auto zou tussen 10 en 12gebracht worden uiteindelijk om 1 uur gebeld uiteindelijk was de auto er pas om 3 uur

• Aflevering van de auto

Hi Jolanda, Ja super slordig, daar liep even wat verkeerd bij de communicatie rond de aflevering. Sorry dat we je die tijd niet terug kunnen geven, maar bedankt voor je begrip én fijn dat je uiteindelijk toch heel blij bent met ons en de auto. Groetjes Nikki

Geweldige service, alles super duidelijk!!

Ik was eerst wat sceptisch over dit hele concept maar ik heb het nog nooit zo makkelijk en kwalitatief goed meegemaakt. Korting wordt voor je geregeld, service is uitstekend en de kwaliteit van de auto’s is subliem! Volgende keer gewoon weer via deze site en constructie, super handig!

• Aflevering van de auto

Oh wow Edgar, Ik ga helemaal blozen van je reactie. Dankjewel! En tot volgende keer dan ;) Groetjes Nikki

Doen wat ze vertellen

Ik heb meerdere lease auto's van verschillende partijen. Dit is de eerste keer dat ik een gebruikte lease auto via deze maatschappij lease. Tot nu toe alles perfect. Het voordeel is dat de auto vrij snel geleverd wordt t.o.v. andere maatschappijen. Klantenservice ook goed te bereiken.

• Aflevering van de auto

Hoi Erik, Bedankt voor je mooie woorden én super fijn om te horen dat je het contact met ons zo waardeert. Groetjes Nikki

Een te gekke auto van een te gekke organisatie

Alles liep snel en naar behoren. We konden de auto zelfs 3 dagen eerder in ontvangst nemen.

• Aflevering van de auto

Hi Ton, Dankjewel voor je mooie woorden en wij konden niet wachten om ook eens naar Kruiningen te gaan om een auto af te leveren ;). Groetjes Nikki

Zeer fijne ervaring

In iedere stap van het proces voelt het vertrouwd. Transparant, no nonsense, écht goed. De voorbereiding is spannend, maar de aflevering is een feestje. En is er dan toch iets niet in orde? Dan zorgen de mensen van Auto.nl voor een uitstekende oplossing. Wij zijn ontzettend blij met onze auto en met deze ervaring.

• Aflevering van de auto

Hi Erwin, Hier worden wij weer heel blij van. Daar staan we elke ochtend voor op om dit soort verhalen waar te maken. Groetjes Nikki

We zijn uiterst tevreden met de dienstverlening van auto.nl.

We zijn uiterst tevreden met de dienstverlening van auto.nl.

• Aflevering van de auto

ha Jan, Dat is fijn, wij zijn dan weer uiterst tevreden met deze review ;) groetjes Nikki

Uiteindelijk goed

Bij het bestellen van de auto, bleek er een verkeerde versie van de auto op de site te staan. De extra opties zaten niet op de auto. Dat is wel jammer. Maar uiteindelijk toch de auto gekozen, omdat het een betere versie was dan ergens anders.

• Aflevering van de auto

Hoi Christine, Bedankt voor je feedback, wij hebben er gelijk op geacteerd en extra controle's ingebouwd om de data te controleren. Zo zijn we weer wat beter geworden. We zullen echt nog wel vaker een foutje maken, maar ik kan ook beloven dat er niemand zo hard zijn best doet als ons om daarna die foutjes ook direct voor je op te lossen. Groetjes Nikki

Ik ben door jullie zeer goed behandeld, gestelde vragen werden snel beantwoord, de auto werd keurig afgeleverd. Een snelle deskundige en correcte manier van handelen wat een 10 verdient. Bedankt.

• Aflevering van de auto

Hi Marcel, Hier krijgen we energie van Marcel. Jij bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen. Groetjes Nikki

super

keurig volgens afspraak alles, goede service, prijs en voorwaarden

• Aflevering van de auto

Hoi Wouter, Eigenlijk vat je review heel mooi samen waar wij voor staan, leuk om te lezen dat het ook zo ervaren wordt. groetjes Nikki

Super blij met mijn prachtige auto. De aanvraag ging super snel en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ging de aflevering ook nog top. Ik ben een meer dan tevreden klant en kan iedereen auto.nl aanraden.

• Aflevering van de auto

Hoi Michelle, Gelukkig zijn onze klanten ook erg vriendelijk en behulpzaam :). Wij gaan nog meer ons best doen als we dit soort feedback krijgen, dus blijf ons vooral aanraden haha. groetjes Nikki

Heel klantvriendelijk en zeer snelle levering

hele vlotte service en erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

• Aflevering van de auto

Ha Monique, Wat leuk om te lezen. Nog heel veel plezier met de auto en veel veilige kilometers. Groetjes Nikki

Fijn om op deze manier een auto te kopen!

Prima auto voor goede prijs! Helaas niet binnen beloofde tijd thuis bezorgd en was informatie over exacte moment van leveren slecht. Heb zelf moeten bellen en uiteindelijk kwamen ze twee uur eerder dan afgesproken.

• Aflevering van de auto

hi Paula, Bedankt voor je review, we balen er van dat we niet alles 100% goed hebben kunnen doen want daar gaan we natuurlijk wel voor. Gelukkig is alles goed gekomen en heb je zelfs 2 uur extra kunnen genieten van je mooie nieuwe auto ;) Groetjes Nikki

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.