Electrisch rijden is wel wennen

Het is zeer rustig rijden en wennen aan de voorbereiding ivm het laden

• Aflevering van de auto

Hoi Jaap! Bedankt voor jouw review en het mooie punt. Het is zeker anders rijden dan met een benzine auto. Ik wens je nog veel fijne elektrische kilometers toe! Groetjes, Stephanie van auto.nl

soepel, snel en in no time een nieuwe auto!!!!

Geen gedoe bij Auto.nl. En ze hebben hun belofte waargemaakt: de nieuwe (private lease) auto was er echt binnen 2 weken!

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Maria, Je gloednieuwe private lease auto binnen 2 weken voor de deur. Wauw, dat is echt snel! Maar ook omdat jij alles zo snel hebt aangeleverd. Top team! :) Onwijs veel rijplezier gewenst! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima auto, jammer voor de rest van de afhandeling.

Prima auto en goed contact met vriendelijke klantenservice. Wat ik jammer vindt is de stroeve voortgang van het laten repareren van een geconstateerde schade aan de dashboard. Auto.nl heeft contact opgenomen met de leverancier(Louwman) hierover. We hebben hier een afspraak over gemaakt. Auto.nl moest wel telkens achter de leverancier aan gaan voor een afspraak voor de reparatie. Hoe dit gebeurd kan ik niet controleren. Op de dag dat de dashboard gemaakt zal worden ben ik netjes naar de garage toe gegaan. Ik kreeg vervolgens te horen, na bijna 1,5 uur gewacht te hebben dat de reparateur niet komt. Hij schijnt een avond van te voren zich afgemeld te hebben. Dasboard is nog steeds niet gerepareerd. Ik wil verder geen tijd meer hierin verspillen. Ik vroeg om een financiële compensatie van de schade. Daarnaast werd tegen mij gezegd dat de auto recent onderhouden was. Uit de onderhoudshistorie was dit kennelijk vorig haar geweest. Na contact te hebben opgenomen met klantservice, werd de toezegging dat de auto recent was onderhouden ontkent en dat ik maar een onderhoudspakket had moeten afnemen. Op zich een prima auto. Het concept blijkt toch minder ideaal wanneer er ongeregeldheden zijn. Ik voel me van kastje naar de muur gestuurd worden en ik wacht nog op de financiële compensatie. Ik ben benieuwd

• Aflevering van de auto

Hoi Michael, Bedankt voor je eerlijke review. Gelukkig heb je onze klantenservice wel als vriendelijk en goed ervaren. Desondanks begrijpen we je onvoldoende wel, want het is samen met onze partner niet gelukt om de beschadiging op je dashboard te herstellen. Spijtig dat de afspraak uiteindelijk niet is doorgaan. Wel fijn om te lezen dat je met onze partner alsnog tot een oplossing bent gekomen. Wij doen er in ieder geval alles aan om dit in goede banen te leiden. Wij wensen je nog veel plezierige kilometers toe. Groeten team auto.nl

Everything easy, from click to click - full explanation of the needed steps, and quick process to deliver. Great service so far.

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Good afternoon, We are constantly innovating our processes. Glad the process went so smoothly for you. Thank you very much for leaving a review and wishing you lots of pleasure with the car. Warm regards, Kikki from auto.nl

Snel en vriendelijk reageren

We hadden een aanvraag gedaan en werden telkens snel , vriendelijk en duidelijk geholpen .

• Aflevering van de auto

Goedemiddag Lidia, Wat fijn om te horen dat onze service jou zo goed is bevallen. Hier doen we het voor! :) Nog heel veel rijplezier gewenst. Groetjes Kikki van auto.nl

Super!

Communicatie was erg goed en duidelijk. Goed op de hoogte gehouden en erg klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Dank je wel voor je mooie review en cijfer Sanne. Daar worden we blij van :-) Geniet van je nieuwe auto en veel veilige kilometers toegewenst! Groeten, Paul van auto.nl

Correct en perfecte communicatie

Ik kwam per toeval bij auto.nl met de gedachten; het gaat niet werken. Toch een poging gedaan met het inruilen van mijn eigen auto. Redelijke inruilprijs en redelijke inkoopprijs, alleen geen ruimte voor onderhandelingen; "take ik or leave it". In vergelijking met andere opties die ik had was deze de beste voor mij. Uiteindelijk heb ik zelf mijn auto verkocht tegen een betere prijs en dat was geen probleem, meteen mijn aankoop aangepast. Alle mail communicatie met mijn vragen zijn snel en kundig beantwoord.

• Aflevering van de auto

Hoi Benny, dank je wel voor je goede review. Goed dat je een poging gewaagd hebt! Als webshop zijnde is er inderdaad geen ruimte voor onderhandeling, maar wel meer dan genoeg ruimte om met je mee te denken. Blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Geniet van je mooie nieuwe auto! Groet, Paul van auto.nl

superverrassend geweldig!

Heerlijke rij ervaring, soepel en relaxed! alleen het rekening houden met het laden is even een proces van wennen. Verder alleen maar positief!

• Aflevering van de auto

Hoi Brenda, wat fijn om te horen! We hopen dat je heel erg veel soepele en relaxte kilometers in je nieuwe auto gaat maken. En bedankt voor je mooie review. Daar worden wij dan weer blij van. Groeten, Paul van auto.nl

Zeer tevreden!

Na een tijdje op zoek te zijn geweest., op internet naar een nieuwe auto kwam ik reclame van auto.nl tegen. Al snel vond ik daar de auto waarna ik al een tijdje op zoek was. Bestelling van de auto ging heel makkelijk online..... zeer tevreden over het transport van de auto met een vriendelijke chauffeur. Ook het contact in mijn 2 weken proefrijden met auto.nl heb ik als zeer positief ervaren!

• Aflevering van de auto

Hoi! Dank je wel voor deze mooie review. Dit is ook precies zoals het bedoeld is: zonder gedoe een auto online bestellen. Mocht er nog iets mee zijn in de toekomst, dan weet je ons te vinden! Veel veilige kilometers toegewenst. Groeten namens het hele team, Paul van auto.nl

De aankoop liep prima heel goede begeleiding van het team. Bij de aflevering vonden wij dat de auto van binnen niet goed was schoon gemaakt. Deed de werkelijke staat van de auto tekort. Dat lag niet aan het team van auto.nl maar aan de dealer. Na een kort overleg is dit prima opgelost. De aflevering door Dennis was ook prima in orde.

• Aflevering van de auto

Dank je wel voor deze mooie review. Goed dat je meteen aan de bel trok en we het meteen konden oplossen. Blij te horen dat je nu 100% tevreden bent. Want daar doen we het tenslotte voor! Geniet van je mooie auto. Groeten, Paul van auto.nl

Constant op de hoogte gehouden van de status van de levering en auto. Bij vragen snel bereikbaar en antwoord Ik raad het ieder aanb

• Aflevering van de auto

Super bedankt voor dit mooie cijfer, namens het hele team. En geniet van je nieuwe auto! Groeten, Paul van auto.nl

Zeer snel en een goede communicatie echt top

Gewoon top kan niks anders zeggen dan uitstekende service

• Aflevering van de auto

Hoi Alexander, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat een mooi compliment. Super bedankt!! En enorm veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

zeer goed niets op aan te merken

Uitstekend bestellen via website heb ik niet gedaan.

• Aflevering van de auto

Hoi Peter, Een 10... super! Onze Peugeot actie is inderdaad ook te bestellen via onze fijne collega's in de Peugeot showroom van Louwman. We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Fantastische ervaring

Het proces was soepel en makkelijk, alle mensen die ik heb gesproken meer dan vriendelijk en hulpvaardig en de auto is perfect. Ik zou dit iedereen aanraden. Zo is een auto kopen ontspannen en prettig.

• Aflevering van de auto

Hoi Danielle, Wat fijn om deze geweldige review en positieve beoordeling te lezen, bedankt! Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. :) Veel plezier gewenst met je nieuwe auto! Groetjes Kikki van auto.nl

Prima en netjes geregeld

Alles is uiteindelijk goed geregeld. Enig punt is dat er, omdat ik tijdens de regeling in het buitenland was, nogal wisselde contactpersonen waren wat niet altijd helemaal goed verliep in de communicatie.

• Aflevering van de auto

Hoi Piet, Bedankt voor het achterlaten van de fijne review. Ook heel erg bedankt voor je feedback. In de toekomst mag je auto.nl aanhouden als je aanspreek punt. Wij helpen je in alle gevallen graag verder. Groetjes Kikki van auto.nl

snel, prettig, deskundig

De verkoper was een uiterst vriendelijke en behulpzame man. Alles is snel en prima verlopen. Duidelijke uitleg.

• Aflevering van de auto

Hoi Lia, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen jou nog enorm veel plezier met je nieuwe auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Communicatie

De communicatie verliep slecht met de leverancier, garage Louwman, het verhaal is te ingewikkeld om zo even te vertellen. Daarnaast, als ik had geweten dat Louwman met Peugeot zou gaan stoppen in mijn woonplaats, had ik waarschijnlijk niet voor Peugeot gekozen, eigenlijk voel ik me een beetje in de maling genomen.

• Aflevering van de auto

Beste Wim, Bedankt voor je goede feedback. We hebben even contact met je gehad naar aanleiding van deze review en het doorgesproken. We vinden het jammer te horen dat de communicatie met de vestiging inderdaad niet direct vlekkeloos ging. Het goede nieuws is dat de Louwman Peugeot vestiging bij jou in de buurt niet stopt en je er gewoon nog terecht kunt voor alle service en beurten die je nodig hebt in de toekomst. Ze zien je er graag verschijnen wanneer je auto service nodig heeft. Ondanks dat de communicatie in het begin niet zo goed was, zijn we blij dat we je als auto.nl uiteindelijk goed hebben kunnen helpen. Dat doen we namelijk graag. We wensen jullie dan ook veel veilige en plezierige kilometers toe in jullie nieuwe auto! Groeten, Paul van auto.nl

Je krijgt wat je besteld

• Aflevering van de auto

Hoi Jaap, Zeker weten dat je bij ons krijgt wat je besteld. Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je mooie cijfer! Veel rijplezier! Groeten, Paul van auto.nl

Fantastisch

Uitstekende service service, snelle reacties

• Aflevering van de auto

Hoi Sandra, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Snel en duidelijke geregeld

De communicatie met auto.nl was duidelijk. Dit zowel de mails als de schriftelijke informatie. Wat ik erg prettig vond was dat auto.nl na een week contact zocht met de vraag of alles naar wens was. Dit heeft vertrouwen. “Bestellen via de website” is een verplicht veld om in te vullen maar voor mij niet van toepassing omdat de bestelling en levering via de garage is gegaan.

• Aflevering van de auto

Goedemiddag E.C., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Groetjes Kikk van auto.nl

Goed geholpen door Bas van Peugeot Breda. Verstand van zaken. Klantvriendelijk.

• Aflevering van de auto

Hoi Kevin, Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Veel plezier met je nieuwe Peugeot. Groetjes Kikki van auto.nl

Gewoon goed

Goede communicatie

• Aflevering van de auto

Hoi Peter! Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je het zo prettig hebt ervaren! Veel plezier gewenst met je nieuwe auto. Groetjes Stephanie van auto.nl

Excellent

Good team!

• Aflevering van de auto

Hi! Thank you so much for your lovely review. A perfect 10, that makes us very happy. Have fun with your new car! Kind regards Stephanie from auto.nl

Alles goed en snel geregeld

• Aflevering van de auto

Hoi Miriam, Lekker kort en krachtig! En een 10... super! We wensen je veel rijplezier met de auto toe. Groetjes Kikki van auto.nl

Good

Good

• Aflevering van de auto

Hi Mensah, Thank you for the great review. Wishing you many happy and safe kilometers. Kind regards Kikki, auto.nl.

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.