Goede en snelle service

De service is snel en goed! Ben erg blij met de auto en wijze van aflevering. Als ik een vraag heb dan wordt deze ook snel beantwoord.

Wij staan voor je klaar :) Groet, Norbert van auto.nl

Super ervaring

Auto aangekocht via auto.nl - mooie auto - netjes afgeleverd thuis - nette afterservice (fluittoon opgelost) - scherpe prijs

😊

Good

Ik heb lang gewacht op de auto, maar het was het waard.

• Aflevering van de auto

Hoop dat je lang van je auto gaat genieten! Groet, Norbert van auto.nl

Super snel en nauwkeurige afhandeling

Perfekt

Boven verwachting

Spannend om online een auto te bestellen maar zowel vooraf bij de info over de auto en het leasen zeer goed-duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ook bij de aflevering goede duidelijk info-uitleg. Kortom een zeer goede 1e kennismaking met auto.nl

Bijzondere aankoopervaring!

Bijzonder om een leasecontract voor een auto aan te gaan via een 'webshop'. Informatie en voorwaarden zijn helder.

snel en goed geholpen

de informatie was helder, persoonlijk contact verliep snel en vriendelijk. ik had nooit eerder een auto online besteld maar ik kan het iedereen aanbevelen!

• Aflevering van de auto

Altijd leuk om een 10 te krijgen. Wij kunnen dit weekend naar oma met ons rapport ;) Groet, Norbert van auto.nl

Super !!!

Toch spannend om zo een auto te regelen ! Maar wat een super service zeg ! Ieder telefoontje/mailtje, gewoon top. Iedereen vriendelijk, behulpzaam. Kan niet anders zeggen. Ook de jongen due de auto kwam afleveren bij ons thuis, perfect. Bedankt voor jullie service en inzet. Voor herhaling vatbaar, maar nu eerst een poosje genieten van de auto ! Zo blij mee !!! Thanks !

• Aflevering van de auto

We lezen de reviews met het hele team, dus namens iedereen: dank je wel Sabine! Groet, Norbert van auto.nl

Spannend om voor het eerst een auto online te bestellen, maar achteraf echt heel gemakkelijk!

Vreemd om voor het eerst ook online een auto te bestellen maar hoe goed is dit bevallen. Een prima aanbieding, goede en heldere voorwaarden en een supermooie auto!

Tot nu toe goed

Alles ging vlot. Ik heb nog geen dingen doen nu tegen zitten. En je wordt goed ter woord gestaan met alle vragen

Dank voor je review Bianca, goed om te lezen! Groet, Norbert van auto.nl

Super goed geregeld

Het was een ieuwe ervaring, een auto kopen online.... Maar op en top service. Heel tevreden met de manier waarop de auto is afleverg de de service.

• Aflevering van de auto

Elke keer dat we een 10 krijgen staan we met z'n allen te glimlachen. Dank je Marianne! Groet, Norbert van auto.nl

Goede service ,doen wat ze beloven korte lijnen en goede prijs kwaliteit verhouding . Goed luisteren naar de wens van de klant en heb weinig bedrijven met zo een goede en oprechte after sales gezien. In 1 woord top deze auto via dit platform was mijn beste aanschaf sinds tijden. Ga zo door en blijf hier aan werken dan koop ik zeker mijn volgende auto weer via auto.nl

• Aflevering van de auto

Wij zorgen dat onze digitale showroom gevuld blijft met mooie auto's. Tot volgende keer Enno! Groet, Norbert van auto.nl

Super!

Goed!!

• Aflevering van de auto

Service website goed aflevering niet vlekkeloos

Aflevering liep niet vlekkeloos, er blijk schade te zijn gemaakt. Uiteindelijk wel opgelost maar moest zelf de helft meebetalen voor schade die ik zelf niet gemaakt had. Anders werd dit niet hersteld. Er bleek in de advertentie te staan dat er stoelverwarming in zat dit bleek niet het geval. Er bleek verkeerde info van een ander soortgelijke auto op te staan. Uiteindelijk verder alles prima verlopen maar haal van de score wel 1,5 eraf gehaald, Ik beveel het bedrijf verder wel aan want we zijn wel tot een oplossing gekomen.

• Aflevering van de auto

Hi Ferry, Dank voor je uitgebreide review. Op gebruikte auto's zitten bijna altijd wat gebruikerssporen. Om er voor te zorgen dat iedereen tevreden is leveren wij al onze auto's met 14 dagen bedenktermijn. Er is dus altijd de optie om de auto kosteloos te retourneren. In dit geval was er een plekje dat je graag hersteld wou hebben. Wij hebben uit coulance de helft van de kosten op ons genomen, ook omdat we inderdaad een fout hebben gemaakt met het vermelden van de stoelverwarming. Ik denk dat we hiermee een mooie oplossing hebben geboden. Ik wens je veel plezierige kilometers en wie weet tot volgende keer. Groet, Norbert van auto.nl

Bestellen zoals je een boek besteld, inderdaad!

Echt super geregeld via auto.nl. Je selecteert de auto vult je gegevens in en het proces is in gang. Aantal documenten opsturen en klaar, tijdje later wordt de auto voor je deur afgeleverd. Ik had alleen de pech dat de nieuwe auto al bij de importeur wat foutjes had, dus kon 3 keer naar de dealer voor reparaties. Maar ook dat is prima gefixt. En rijd zeer tevreden mijn nieuwe auto.

Uitstekende service

Van af bestellen tot afleveren krijg je precies wat aangegeven wordt. Geen vervelende verrassingen , duidelijke informatie en levering zoals aangegeven binnen de 2-4 weken.

Goede snelle duidelijke service

Snel een aanbod, snelle financiële check, duidelijke offerte, antwoord op vragen was ook snel en duidelijk. Auto bevalt goed.

• Aflevering van de auto

Uitstekende mentaliteit naar de klant toe.

• Aflevering van de auto

Snel geregeld. Auto netjes voor de deur afgelverd en dit kon zelfs buiten kantoor uren wat met mijn werk heel goed uitkwam.

Uistekend

Klantvriendelijk

Fijn contact, klantgericht. Enige minpuntje was dat de aflevering van de auto niet op de aangegeven tijd was.

Goede partner. Scherpe prijs

Zeer aantrekkelijke aanbieding kunnen scoren. Ging snel en soepel. Uiteindelijk kon ik ook nog inruilbedrag van oude auto inleggen zodat ik maandelijk korting krijg op lease termijn. Was gezegd dat dit niet kon maar uiteindelijk was het wel mogelijk. Viel mee dus. Auto.nl heeft partnership met gerenomeerde Volvo dealer broekhuis. Daar heb ik nu ook contract mee afgesloten. Kortom, scherp geprijsd, snelle afhandeling en betrouwbare partner

Positief en efficient

Ik was verrast dat ik geen (aan)betaling hoefde te doen via de website en bij ontvangst de auto kon pinnen. De communicatie verliep goed en vragen werden tijdig beantwoord. Er was wel verwarring over mijn buitenlandse rijbewijs die ik nog om moest laten zetten maar uiteindelijk was het geen probleem de auto te kopen omdat ik in bezit ben van een Nederlands paspoort. De auto werd keurig en schoon afgeleverd en het was uiteraard dat ik 14 dagen bedenktijd had. Gelukkig had ik die niet nodig :-)

• Aflevering van de auto

Voldoende maar meer aandacht voor detail

Vanaf de aanvraag tot de aflevering is alles voldoende gegaan. Met het oog op detail is het een mogelijk verbeterpunt om meer aandacht te besteden aan de staat van de auto. In mijn geval was de accukabel niet goed aangedraaid op de accu. Dit komt vanwege eerdere opslag van de auto. Na twee dagen startte de auto niet meer door dit probleem

Prettige ervaring

Prettig contact en snel geregeld. Fijn dat veel via Whatsapp kan. Papierwerk is ook heel grondig. Auto werd met volle tank afgeleverd en helemaal doorgenomen.

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.