Fijn eerlijk bedrijf

EEN ZEER GOED BEDRIJF MET OOG VOOR DE KLANT EN NA AANKOOP NOG BETROKKEN MET DE KLANT VEEL BETER IS ER NIET

Super.

Alles super snel geregeld, erg bekwaam en behulpzaam bij vragen.

• Aflevering van de auto

Goede service en snel geregeld

Eerst auto via video bekeken en besproken.Afspraak gemaakt voor levering en alles prima volgens afspraak gelopen.

• Aflevering van de auto

Hoi Andre, De videocall is een goed alternatief om de auto te bekijken inderdaad! Super fijn dat het je zo goed is bevallen. We wensen je veel plezier met de mooie auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Alles prima geregeld

Alles is precies gegaan zoals beloofd

• Aflevering van de auto

Hoi Sander, Dat is goed om te horen! Bedankt voor de review. Groetjes Nikki van auto.nl

zeer positief

fijne service en heerlijke koffie bij het wachten

• Aflevering van de auto

Hoi Roland, Die bonen koffie doet zijn werk goed inderdaad! Bedankt voor de review. Groetjes Nikki van auto.nl

• Would you recommend us? Yes
  • Ordering via the website
  • Contact with auto.nl
  • Delivery of the car

Hoi Christo, Kort maar krachtig, super! Bedankt voor de review. Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Goede en uitstekende service

Ik heb een fijne en zuinige auto gekocht en een goede prijs betaald. Vriendelijk personeel en een goede auto afgeleverd.

• Aflevering van de auto

Hoi Marianne, Bedankt voor de mooie review, heel fijn dat alles je zo goed is bevallen. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Nikki van auto.nl

Super service!

Bij het bezichtigen van de auto en het proefrijden hadden we wat dingetjes opgemerkt. Bij de koop werd dit netjes opgelost. We hebben we auto ook zeer schoon meegekregen. Na een week merkte we toch nog iets op en ma een telefoontje werd het direct opgelost. Auto werd opgehaald en het probleem werd verholpen en hebben de auto netjes terug gebracht. Intussen hadden we een leenauto ter beschikking. Al bij al een super service en heel vriendelijk! Bedankt auto.nl we zijn er erg blij mee!

• Aflevering van de auto

Hoi Dwayne, Wat een mooie review, heel erg bedankt! Hier doen we het voor, fijn dat onze service je zo is bevallen. We wensen je heel veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Vanaf het moment van bestellen tot de aflevering van de auto aan huis kan ik niet meer dan zeggen dat wij super tevreden zijn de klantenservice, mailverkeer, bellen met auto.nl alles wat wij in de periode hebben meegemaakt was top.

• Aflevering van de auto

Hoi Randy, Bedankt voor de super mooie review, hier worden wij heel blij van! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen. We wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Eerlijke informatie.

Mijn auto 3 weken terug gekocht bij auto.nl Raamsdonkveer. Rustige relaxte sfeer, goede ontvangst en een nette afhandeling. Zitten met de vraagprijs hoog in de boom,en met de aankoopprijs van de oude auto erg laag. Er kan onderhandeld worden dit levert iets op. Als ze zeggen waar ze voor staan,dan betaal ik liever iets meer,maar dat zal de toekomst uit moeten wijze. Tot op heden een tevreden klant!!!

• Aflevering van de auto

Hoi Joop, Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Helemaal geweldig

De auto werd keurig netjes afgeleverd enige minpunt kan zijn er is geen uitleg over de auto je moet alles zelf uitzoeken.

• Aflevering van de auto

Hoi Arie, Bedankt voor de mooie 10! Voor extra uitleg over de auto mag je ons altijd bellen, we helpen je graag. Groetjes Nikki van auto.nl

Een aanrader!

Goed contact met auto.nl gehad! Ik heb zelfs een andere auto gekregen die eerder geleverd kon worden (wel hetzelfde model).

• Aflevering van de auto

Hallo! Super dat je een review geplaatst hebt en met een 10 zijn wij echt enorm blij! Veel plezier met je auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Uitsluitend

Jullie zijn heel in communicatie met de klanten

• Aflevering van de auto

Hoi Said, Bedankt voor de 10! Heel veel plezier nog gewenst met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

In een woord...super!

Zeer tevreden met de aanschaf van onze aankoop bij auto.nl. Vanaf de proefrit tot aankoop zijn we zeer hartelijk en professioneel geholpen zonder een moment het gevoel gehad te hebben onder druk gezet te zijn om tot aankoop over te gaan. Keurige prijs op onze inruiler terug gekregen, zelfs iets hoger dan het online aanbod. Prijs / kwaliteit en service verhouding van de door ons aangekochte auto ben ik elders nog niet tegengekomen. Met name het all-in concept (12 maanden Bovag / Autotrust garantie en 2 weken bedenktijd) sprak ons zeer aan. De afhandeling vd papierwinkel gaat volledig digitaal, super snel en zeer eenvoudig.

• Aflevering van de auto

Hoi Erwin, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Jouw review is exact hoe wij willen dat onze klanten de aanschaf van een nieuwe auto ervaren. Heel veel plezier nog gewenst met jouw nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Alles perfect geregeld!

Vanaf start van de aanvraag voor de auto tot aflevering alles netjes geregeld en goed geïnformeerd. Zelfs nazorg na levering van de auto! Bedankt Auto.nl

• Aflevering van de auto

Hoi Jennifer! Bedankt voor je mooie review, fijn dat alles perfect voor je is verlopen. Veel plezier nog gewenst met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Alles duidelijk met goede afspraken!

• Aflevering van de auto

Hoi Vlad, Bedankt voor je review! Veel plezier gewenst met je auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Goede communicatie en uitstekende levering

Op korte termijn een auto kunnen ontvangen vanuit auto.nl. De communicatie is zowel telefonisch als via WhatsApp duidelijk en snel. Ze zijn flexibel in de levering en passen waar nodig aan.

• Aflevering van de auto

Hoi Simone! Fijn dat alles snel en soepel is gegaan voor je. Veel plezier gewenst met je auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Super snel super makkelijk

Al vrij snel wist ik welke auto ik wilde hebben en eigenlijk was het dan binnen no time geregeld. Oude auto inleveren was ook geen probleem en uiteindelijk een beter prijs gekregen dan ik dacht. Het contact wat ik heb gehad met auto.nl was allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom ik kom zeker terug!

• Aflevering van de auto

Hoi Dave! Goed om te lezen dat je onze service zo goed hebt ervaren. Heel veel plezier gewenst met je auto. En we zien je natuurlijk graag terug in de toekomst als je een nieuwe auto zoekt! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Vriendelijk en behulpzaam

• Aflevering van de auto

Hoi Marianne! Bedankt voor de mooie woorden. Veel plezier gewenst met de auto! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Goede communicatie, komen afspraken.

Aanrader

• Aflevering van de auto

Goedendag, Kort maar krachtig, bedankt voor de review! Veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Snel en goed geregeld

Contact was vlot en duidelijk. Goed inruilbod voor onze eigen auto. Alles snel geregeld en blij met de mooie auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Gijs, Fijn dat het zo goed is bevallen, we wensen je veel plezier met de auto. Groetjes Nikki van auto.nl

Zeer goede opvolging, persoonlijk contact

Opvolging is alles, bij vragen konden we gelijk terecht, afspraken worden goed nagekomen, en zelfs een belletje of alles naar wens was verlopen.

• Aflevering van de auto

Hoi Michelle, Wat een mooi compliment. Heel erg bedankt!! Veel rijplezier met de auto. Groetjes Kikki van auto.nl

Uiterst tevreden , klantgericht, heldere communicatie en vriendelijk

Het nemen van een lease contract is toch een stap, auto.nl is gelukkig erg goed. Heldere communicatie en regelmatige updates. Alles is duidelijk. Ook het brengen van de auto is keurig gedaan. Ook werd ik een week later gebeld of alles naar t zin was, erg blij met de goede service en klantvriendelkjkheid.

• Aflevering van de auto

Hoi Susanne, Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Top dat je onze klantvriendelijkheid benoemt, daar doen we het voor! Groetjes, Stephanie van auto.nl

We zijn zeer tevreden met de helpdesk service. Alles was tiptop geregeld. De auto werd voor de deur afgeleverd!

• Aflevering van de auto

Hoi Caro! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de auto en onze service. Veel veilige kilometers gewenst! Groetjes, Stephanie van auto.nl

Fijne ervaring gehad!

De voorwaarden en vooral de 14 dagen bedenktijd zijn erg fijn. Ook is de service en alles erom heen erg goed geregeld.

• Aflevering van de auto

Hoi Hilde, Goed om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad. Heel veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe auto. Groetjes, Stephanie van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.