Top service!!

Na lang zoeken op internet een bedrijf gevonden met positieve reviews. Leek te mooi om waar te zijn met de aanvullende services die auto.nl aanbood. Telefonisch contact gehad met een medewerkster en deze heeft mij overstag laten gaan. Een kleine 1.5 week later had ik mijn eigen auto al voor de deur staan. Alles werd netjes uitgelegd, papieren ingevuld en alles in deze tijd met de 1.5 meter afstand en de benodigde hygiëne. Na een dag had ik kleine krasjes gevonden en ook deze ontevredenheid wilden ze graag voor mij oplossen (helaas te ver weg voor een krasje voor mij, dus geen gebruik van gemaakt) Ik vond het een super ervaring voor het kopen van een eerste auto! Dankjewel!

• Aflevering van de auto

Hoi Soraya, Wat fijn he dat alles zo snel ging. Worden wij ook heel blij van. Bedankt voor jouw uitgebreide review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ze doen wat ze beloven

Ik het een auto aangeschaft, private lease, bij dit bedrijf. Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt die de klant zo begeleidt in het aankoop traject. Geen druk bij de verkoop, wel telkens klaar staan voor advies. Op alle vragen binnen een werkdag antwoord gekregen. De prijzen zijn prima en de voorwaarden zijn ontwikkeld met de consumentenbond. Helder en overzichtelijk. De aanvraag verliep soepel. Wat er verwacht wordt om door jou aangeleverd te worden, staat duidelijk in de mail. De auto werd keurig bezorgd op de afgesproken dag. Schoon en met een volle tank. Daarna had ik nog 14 dagen bedenktijd terwijl ik de auto zelf kon uitproberen. Ik ben zeer tevreden. Klein puntje van aandacht is om op de dag van aflevering even een melding per sms te geven hoe laat de auto ongeveer afgeleverd wordt.

• Aflevering van de auto

goede service en volle tank

ik ben blij om weer in gloed nieuwe wagen te rijden en redelijk goed betalen

• Aflevering van de auto

Hoi David, Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn ook blij dat jij weer in een gloednieuwe auto rijdt. Zeker omdat wij hem aan je mochten leveren. Groetjes, Nikki

Afgehandeld zoals afgesproken

De auto is keurig en op tijd geleverd. Ook zag de auto er even goed uit als op de foto's.

• Aflevering van de auto

Hoi Claudio, Fijn dat het naar je wens verliep. Veel plezier met je mooie Nissan. Groetjes Nikki

Service en kwaliteit

Snelle persoonlijke reactie's bij vragen en keurige service bij aflevering. De mails na aflevering zijn duidelijk en zelfs grappig.

• Aflevering van de auto

Hoi Ymke, Leuk dat je de mailtjes grappig vindt. Beetje humor kan geen kwaad hé? ;) Groetjes, Nikki

Heel snel alles geregeld. En binnen 2a 3 weken de auto. Super blij mee.

Hoi Priscilla, Wat fijn dat je zo blij bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Een Auto on line kopen had ik nooit verwacht

Van de bestelling, de contact met de vriendelijke Rosalie en Nikki tot de aflevering is als wenst gegaan. Ik ben heel blij met de service van Auto.nl.

Hoi Leon, Super dat je zo tevreden bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Top!!

Ik was eerst aan het twijfelen of ik wel een leaseauto wilde bestellen via een onlinesite. Echter sta ik versteld van de service van auto.nl ik zou dit iedereen aanraden!!

Hoi Kelly, Bedankt voor het compliment. Groetjes, Nikki van auto.nl

Ondanks de gekke tijd als deze een prima service van auto.nl Enige min puntje was dat de stuur functies het niet deden op het moment van aflevering van de auto.

• Aflevering van de auto

Hoi Corinne, Fijn dat het bij de lokale Toyota dealer na een dag al gemaakt was. Veel plezier met je auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Super snel en efficiënt

Ik wilde snel een lease auto en via auto.nl was dat snel en binnen 3weken geregeld en had ik de auto voor de deur staan.

Hoi Mark, Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Redelijk

Naast een arbeidsintensieve aanvraag (het is niet anders) bij de laesemaatschappij was het voor echt sprokkelen om voor mij balangrijke informatie in beeld te krijgen. Het is uiterst lastig om alles uit het standaard leasecontract van de laesemaatschappij te halen. Na veel mailverkeer met auto.nl had ik uiteindelijk een lijstje; - werkingswijze m.b.t. onderhoud van de auto (ROB systeem)? - waar kan ik terecht voor pechhulp binnenland/buitenland? - waar moet ik zijn bij schade? - waar blijft de groene kaart? Ik reed er al een week in toen deze binnen was. Grote plus voor auto.nl was dat men prima bereikbaar was en snel op mijn vragen reageerde. Ik zou auto.nl adviseren aan de voorkant (na de lease-goedkeuring) deze en andere noodzakelijke informatie te verstrekken.

• Aflevering van de auto

Hoi Lidy, Bedankt voor je uitgebreide review, hier worden wij alleen maar beter van. Alle informatie staat natuurlijk in het contract maar wij begrijpen ook dat dat soms een overload aan informatie is. We gaan kijken hoe we bovenstaande punten structureel kunnen verbeteren en tot die tijd zijn we er natuurlijk gewoon voor je als je vragen hebt. En heel blij om te lezen dat je dat ook waardeert. Voor nu heel veel plezier met de auto en mocht er nog iets zijn weet je ons te vinden ;) Groetjes Nikki van auto.nl

Gewoon top

Alles was tot in de puntjes geregeld vriendelijk personeel auto top auto netjes afgeleverd dus dik tevreden

• Aflevering van de auto

Snel, adequaat en behulpzaam.

Hoi Tony, Kort maar krachtig, onwijs bedankt. Groetjes Nikki van auto.nl

Snel geleverd en bkj vragen snel en netjes antwoord

prettige communicatie. Snelle en juiste levering

Hoi Marc, Bedankt voor de mooie review. Groetjes Nikki van auto.nl

Heb er toch wel een tijdje over nagedacht maar uiteindelijk toch de auto besteld bij Auto.nl, het is me geen 100% meegevallen maar 200% auto zag eruit als nieuw, echt een “wow” moment toen ze met de auto de oprit op kwamen rijden, Alles heel netjes geregeld, auto was afgetakt bij aflevering, alles werd door Auto.nl geregeld, heel goede uitleg over de auto, dus al bij al je kunt dit met een gerust hart doen

• Aflevering van de auto

Hoi Hans, Wauw wat een complimenten zeg, heel erg bedankt. Groetjes Nikki van auto.nl

correcte , snelle en goede service

• Contact met auto.nl
  • Aflevering van de auto N.v.t.

Hoi Jan, Super dat je zo tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

Kan ik iedereen aanraden !!

Zeer vriendelijke klantenservice, alles verliep volgens de afspraak en ik rij nu inmiddels alweer 1 jaar met grote tevredenheid en trots in mijn Toyota Aygo. Ook heeft de auto vrij recent een onderhoudsbeurt gekregen wat vooraf prima geregeld was. Ook ik ben dus een blije klant 🥰

• Aflevering van de auto

Hoi Andrea, Wat fijn zeg dat je zo tevreden bent, super! Groetjes Nikki van auto.nl

Snel geregeld en snelle reactie op vragen

Ik vond het mail contact heel prettig en snel. Auto is netjes afgeleverd inclusief uitleg hoe alles werkt. Iedereen aan te raden.

Hoi Sandra, Erg bedankt voor het mooie compliment. Groetjes Nikki van auto.nl

Fijn en snel geholpen

Na dat ik de auto heb mogen ontvangen, had ik wat kleine punt die geregeld moesten worden. Dit heb ik aangegeven, en werd vrijwel direct opgelost. Heel tevrede!

• Aflevering van de auto

Hoi Sven, Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Groetjes Nikki van auto.nl

Jullie zijn vriendelijk en proberen ook een oplossing te zoeken als er iets niet helemaal gaat zoals het moet.

Hoi Jilthe, Fijn dat je tevreden bent. Groetjes Nikki van auto.nl

uitstekend!

Heb het hele proces als uitstekend ervaren, alles was transparant, en op mijn vragen werd direct en duidelijk gereageerd. Alles verliep ook vlotjes, binnen 3 weken had ik de auto en ben er nu nog heel blij mee

Hoi Loes, Super dat je zo blij bent met de auto. Groetjes, Nikki van auto.nl

Prima zaak!

Alles wordt keurig voor je geregeld,ben erg blij met de aangeschafte auto en de hele afwikkeling van alles. Zou het zo weer doen.

Hoi Hans, Fijn dat je tevreden bent. Groetjes, Nikki van auto.nl

Een hele nieuwe positieve ervaring

Een auto kopen via auto.nl heeft wat tijd gekost om het uiteindelijk toch te doen. Je twijfelt en vraagt je af of het nou zo verstandig is. Je koopt tenslotte geen tv Je moet erop vertrouwen dat de auto in orde is. Op de dag van de levering kwamen twee jongens de auto afleveren. Of ik niet eerst even proefrit wilde maken. Een proefritje gemaakt en daarna de betaling en overschrijving gedaan. Wat een positieve ontwikkeling voor de toekomst om je auto simpel via het internet te kopen. Ik ben enthousiast en de auto is voldoet helemaal.

Hoi Gerard, Erg bedankt voor het mooie compliment. Groetjes, Nikki van auto.nl

Top van het begin tot het eind

De service was goed en snel. De afspraken duidelijk. De auto werd zelfs een half uur eerder dan gepland en met volle tank afgeleverd. Degene die de auto afleverde was vriendelijk en legde duidelijk uit hoe alles werkt. Alles verliep top vanaf het begin tot het afleveren. En bellen voor eventuele "nazorg" was ook erg plezierig.

Hoi Desire, Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Nikki van auto.nl

Fantastisch!

Goede service en een mooie auto voor een topprijs!

Hoi Joey, Heel erg bedankt. Groetjes, Nikki van auto.nl

Over auto.nl

Een auto kopen met het gemak waarmee je een nieuwe spijkerbroek bestelt. De normaalste zaak van de wereld, toch? Bij auto.nl zijn we hard aan de slag om de aanschaf van een auto niet alleen leuker, maar ook makkelijker te maken.