Zeer fijn geholpen met het behalen van mijn rijbewijs

Ik ben voor mijn A rijbewijs in contact gekomen met Hendriks rijschool in Pelt. Perfect geholpen door de rijinstructeur, zeer vriendelijk en duidelijke uitleg. Door dit mijn rijbewijs in 1x kunnen behalen. Ik adviseer dan ook Hendriks rijschool.

Professioneel

Super, leerrijk en fijn !

uitstekend

Fijne rij instructeur, duidelijke communicatie, zeker het geld waard.

Heel fijn

Fijne lessen duidelijk. Rustig fijne man

Boost voor het zelfvertrouwen

Deze rijlessen hielpen me om meer te durven tijdens het rijden. De kleine foutjes die ik van mijn ouders leerde werden al snel weggefilterd en de instructeur was vriendelijk en geduldig. Voor en na elke les vroeg de instructeur of ik nog vragen had, en hij zorgde ervoor dat ik zelfzekerder werd bij het rijden. Heel erg bedankt Ludo voor alle tips!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik heb heelveel bij geleerd

Ik heb alles duidelijk begrepen Was heel goed

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik heb een goede ervaring met de rijschool.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Kalme instructeur, duidelijke uitleg, handige tips.

Rijbewijs in 1x gehaald

Allan en Dave zijn goede mannen, geven goed les duidelijk en vriendelijk.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

De leraar is heel goed en nu kan ik goed rijden.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Erg goede ervaring met ervaren instructeur!

Een goede ervaring. Kalme, er ervaren instructeur. Goede lessen. Hij neemt zijn tijd om je een goed inzicht op de rijweg te geven. Een nadeel is de hoge kostprijs, wat volgens mij veel mensen tegen houdt dit privé te bekostigen. Maar ondanks dat een aanrader!

Werk aan de winkel.

Te grote groep. Geen audio-visuele informatie/ondersteuning. Zwakke onderbouwing. Hier kan je zo veel meer uithalen. Eerst 2 uur geleuterd (niets uit geleerd) en tijdens het praktische deel meer als de helft van de tijd doelloos aan de kant gestaan. 100 euro en een halve dag verspild. Kudos voor Benny voor zijn enthousiasme, maar verder niets positief over te zeggen.

Leerrijk

De oefeningen waren zeer leerrijk! Goed dat we het slippen, uitwijken, etc al eens hebben ervaren zodat we weten wat te doen. PS: vergeet Marc zijn gouden horloge niet ;)

Moto A rijbewijs

Mijn ervaring is super meegevallen , wat ook maakte dat ik van de eerste keer zowel op het pleintje als op de weg geslaagd was voor mijn moto A rijbewijs . Hierbij wil ik de instructeur Dave Gilleman bedanken voor zijn vakkundige uitleg en me het vertrouwen te geven de dag van het examen zelf , door me 4 maal het traag rijden te laten doen . Dave dikke merci , je bent een klasse instructeur .

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Was wel interessant ma het gesprek duurde echt veel te lang

Was wel leuk alleen het mocht wa meer in de praktijk zijn ookal zeiden ze da ik het al veel te goed kon

vriendelijke bekwame lesgever

De les die we kregen was meer over wat ons dwars zat in het verkeer en hoe wij het ondervonden. Er werd ons niet verwezen dat we dingen fout deden maar wel laten zien dat andere er anders over denken. De praktijk was ook zeer interessant. Hier leerden we dat we niet onder invloed moesten rijden en wat er kon gebeuren als we kale banden hadden en het nat weer is.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Hele leuke lesgever, wel lange les.

Marc verdient een gouden horloge ;) (moest ik van Marc zeggen). Het was een leuke ervaring maar het totaalpakket duurde voor mij iets te lang.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Vergeet Marc zijn gouden horloge niet!

Nuttig om met anderen over je ervaringen te praten en om een beeld te krijgen van rijden onder invloed, een noodstop uitvoeren…

Goed, geduldig en vriendelijk

Goed, geduldig en vriendelijk

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Beide instructeurs waren top, het groepsgesprek zat goed in elkaar. Het praktijkgedeelte vond ik zelf naast tof ook nuttig.

Veel bijgeleerd over noodremmen

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Super goede en vriendelijke instructeur je merkt dat hij zijn taak van instructeur met passie doet

Heel geduldig

Ik heb 3 instructeurs gehad vanwege omstandigheden en alle 3 waren zeer vriendelijk, behulpzaam en aangenaam te hebben als instructeur. Desondanks mijn trage reacties of antwoorden waren ze heel geduldig met wachten. In de tijd dat ik met ze was heb ik veel van ze geleerd. Het was een zeer prettige ervaring voor mij geweest.

Goed!

Het was een leerzaam leuk terugkom moment aleen het praatten vond ik wat te lang.

Kei leuk

Was geweldig

Over Autorijschool Hendriks

Met haar meer dan 50 jaren ervaring profileert Rijschool HENDRIKS zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over vijf vestigingen leiden onze medewerkers jaarlijks zo’n 2.000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Voor ons is het belangrijk om onze kwaliteit te bewaken. Daarom vinden we het belangrijk dat u uw mening kan geven zodat we onze service blijvend kunnen verbeteren.