• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

Geeft de Mark en den Benny eens rap een salarisverhoging van minstens 15%!

Na het behalen van mijn rijbewijs vorig jaar was het laatste dat me interesseerde dan wel het verplicht terugkommoment. Niet alleen omdat het zoveel kost. Maar ook omdat mij al vaak verteld is geweest dat men er u niets bijleert of nuttigs verteld. Ik was dan ook geschrokken van de warme ontvangst en gastvrijheid van de twee begeleiders die niet alleen geëngageerd maar ook sympathiek over kwamen bij ieder van ons. Het ging bij hen niet alleen over wat de wetgeving zegt maar ook wat onze mening erover was. Ze waren erg gedreven om erachter te komen wat ons stoorde op de baan, waar nieuwe bestuurders het lastiger hebben dan ervaren, de verschillende aspecten en rijstijlen van verschillende onder ons, onze toleranties en onze algemene mening over het weggebruik in en buiten België en gaven voor iedere stelling een degelijk en verstaanbaar antwoord dat ons allen verder kon helpen in onze lijdensweg om een goede bestuurder te worden. Het praktische deel liet dan ook niets aan de twijfel over, deze lesgevers weten waar ze mee bezig zijn. Ze hebben ons rustig en duidelijk de gevaren en moeilijkheden in het verkeer uitgelegd en laten ervaren op een veilig manier. Ze wisten keer op keer op een leuke manier gevaarlijke dingen aan te kaarten en zo ieders aandacht bij de zaak te houden. Ik wist niet wat ik van het terugkommoment had moeten verwachten en al zeker niet van de begeleiders. Maar ik kan met een gerust hart zeggen dat ik met een gouden ervaring rijker naar huis kon vertrekken.

Beter kon niet

Rij instructeurs waren zeer vriendelijk en heel vriendschappelijk. Ze lachte veel met elkaar en maakte veel grapjes. Dit maakte het heel luchtig. Ze zorgden er voor dat je je écht op je gemak voelde en je geen schrik had. Het was een unieke ervaring maar ook een heel leerzame. De uren vlogen om.

Plezante 4 uur!

Het was een plezante ervaring!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Top ervaring vol humor, Mark en Benny zijn geweldige instructeurs!

Onthaal was top, geen 'school' gevoel, comisch instructuers duo!

Prima begeleiding !

Super rijschool

Ik heb sinds enkele jaren mijn rijbewijs voor de auto behaald. Dankzij de goede uitleg van de rijschool instructeur. Instructeur bleef altijd kalm en legde alles heel goed uit. Begreep ik het nog niet legde hij het nog eens uit. Dank u wel voor alle geduld! Super rijschool! Een aanrader voor andere leerling bestuurders

Geen stipte rijschool.

In de mail moesten deelnemers 15 min voor aanvang aanwezig zijn. Lesgever kwam zelf te laat. Overloping van verkeersborden. Leslokaal te koud. Blijft 'doorzeuren over bepaalde onderwerpen zodat tijd niet wordt gerespecteerd en ook niet alle lesmateriaal aan bod kwam. Mijn dochter naar deze rijschool sturen lijkt me niet aangewezen. Ook foutieve info gekregen over het nemen van rijschool na niet slagen examen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat de cursus niet voldeed aan jullie verwachtingen. Wij vinden de mening van al onze klanten heel erg belangrijk en willen daarom graag verder met u in gesprek gaan. Op deze manier kunnen wij dit bekijken en opnemen met onze lesgever. Kan u ons een telefoonnummer doorgeven. Zo kunnen wij met u even contact opnemen, en nemen we dit graag verder met u op. Hopende u hiermee van dienst te zijn.

In een korte tijdsspannen veel geleerd.

De cursus is zeer goed gemaakt,heb er zeel veel van opgestoken. Is ook op in gegaan waar of welke website alles kunt vinden. Was een man met veel ervaring.

Het was zeer fijn.

Ik heb een super leuke instructeur gehad en vond het elke keer een hele leuke ervaring. Het had niet beter kunnen zijn.

Goede en correcte info

zie boven

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Heel directs en goed uitgelecht

Zeker de moeite waard!

In eerste instantie ging ik enkel voor dat stukje papier dat voor de wet verplicht is. Toch werd ik aangenaam verrast door de informatie die wij gekregen hebben. Niet enkel tips voor de leerling maar zeker ook interessante weetjes voor de begeleider. Ik zou deze les zelfs aanraden voor bestuurders die niet als begeleider functioneren, enkel en alleen om de wegcode op te frissen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Had er meer van verwacht, in de zin van opfrissing!

Naar mijn mening duurde de inleiding te lang waardoor er te weinig tijd was voor het opfrissen van de wegcodes

zeer leerrijk

Zeer leerrijk maar best moeilijk en pittig

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Meer over de weg codes minder over les mogelijkheden voor de leerling

Het eerste deel is voor ons niet van toepassing. Het tweede deel over de weg codes die verandert zijn tov 10 jaar geleden vonden wij ( Danny vandenberk en ik ) veel interessanter.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

zeer interessante uiteenzetting door een bekwaam lesgever

Leerrijk vormingsmoment, zeer goed gebracht door een gepassioneerd lesgever.

Een heel leerrijke ervaring

Je leert ook echt omgaan met de auto. Hoe je moet handelen in bepaalde situaties.

Positief

Ik heb de cursus zeer positief ervaren. De voormiddag is om gevlogen. Was zeer interessant.

Tof!

Ik heb tijdens het terugkommoment ook automatisch leren rijden, iets wat niet zo gemakkelijk was eerst. Ze gaven ons genoeg tijd om aan te passen aan de wagen en dan de oefeningen uit te voeren.

Vlotte presentatie

Toch bijgeleerd!

goed maar slecht

les was goed maar ben ziek geworden door de slecht verluchte veel te hete container hihi groetjes

Leerlijk

Ik ben vertrokken naar het terugkommoment met tegen zin eens ik daar was viel het eigelijk mee ik vondt het zelfs leuk

Ik ben zeer tevreden!

Ik heb alleen maar goede ervaringen rijschool Hendriks. De rijlessen waren heel interessant en het waren toffe begeleiders die alles duidelijk uitlegden. Ik kreeg ook een goede uitleg over wat ik bij het examen allemaal kon verwachten. Het terugkommoment heb ik ondertussen ook gedaan, en ook dat vond ik heel leuk en interessant. Ik heb zeker geen klachten :)

Erg leerzaam

Het was erg leerzaam en interessant. De instructeur legde alles goed uit en gaf ons de kans vragen te stellen.

Over Autorijschool Hendriks

Met haar meer dan 50 jaren ervaring profileert Rijschool HENDRIKS zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over vijf vestigingen leiden onze medewerkers jaarlijks zo’n 2.000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Voor ons is het belangrijk om onze kwaliteit te bewaken. Daarom vinden we het belangrijk dat u uw mening kan geven zodat we onze service blijvend kunnen verbeteren.