Goede, rustige rij-instructeurs

Omwille van omstandigheden 3 verschillende rij-instructeurs gehad. Dat is wel een beetje spijtig omdat je telkens die persoon terug moest leren kennen en omgekeerd.

Zeer goede instructeurs.

zeer goed

zeer goed

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Genoeg geduld bij de instructeur allem de eerste les is er 75 minuten gepraat over functies van de auto, dat pik je normaal al rijdend op

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Super vriendelijk en zeer correct op alle vlakken

Echt super heb daar alles van de eerste keer gehaald ook omwille beetje onzekerheid ­čśő­čśŐ

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Prima verlopen, zou opnieuw kiezen voor deze rijschool!

Lessen, voldoende diepgang. Voldoende uitleg en bijsturing. Alle verwachtingen zijn vervuld.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Geweldige rijschool met fijne mensen.

Ik heb een heel fijne instructrice gehad die me erg vooral de dag voor mijn examen goed geholpen heeft. Het was fijn om met haar te leren rijden en alles werd op mijn tempo gedaan. Ze hielden ook rekening met werkpuntjes die ze opschreven om dan voor de nieuwe rit te herhalen.

Heel goed

Heel goede ervaring

Leuke en leerrijke ervaring

Heel vriendelijke instructeurs die meteen aangeven als je iets fout doet en zeggen hoe je het beter kunt doen. Je kan er altijd terecht met vragen. Ze laten merken dat ze in je geloven bij je praktijk examen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Leerrijke en aangenaam rustige lessen.

Op een rustige manier leer ik in iedere les nieuwe dingen en word ik bijgestuurd.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik had een geweldige rij instructeur namelijk Temor ! Een aanrader !

Aanrader

20 uren pakket afgemaakt met rijinstructeur Eric, ik vind hem een echte topper zeker een aanrader! Zeer veel geduld heel begripvol, kan heel goed uitleg geven, houd rekening met je eigen leertempo, ik kon me geen beter instructeur wensen.

Leerrijk

Goede uitleg en tips bij problemen tijdens de manoeuvres.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Super aardige instructeur, die onze dochter Bo ondanks haar paniekaanval op haar gemak wist te stellen. Hartelijk dank daarvoor!

Uitstekende rijschool!

Vriendelijke en hulpvaardige mensen. Bekwame lesgever.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Degelijke rijles door een bekwame lesgever

Tevreden

Fijne rijinstructeur

Ik vond de lessen samen met Kris Vinken heel leuk, heel leerzaam. Een goede start voor het rijden.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede service en een heel goede vriendelijkheid .

Als iedereen zo goed moet zijn als Kris. Dan moet iedereen slagen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

professioneel personeel vanaf het eerste contact

Het is zo fijn mensen te hebben die je begrijpen en met je meedenken. En niet alleen aan hun eigen winst voor ogen hebben. Vanaf het eerste informerende telefoongesprek, tot de rijles zelf van mevrouw Elly Geerits is mijn ervaring oprecht vriendelijke en behulpzaam. Even oefenen in een auto met automatische versnellingen omdat je voor zaken naar Amerika moet was hier wel mogelijk. Ze begrepen ook wel dat 2 uur lessen overdreven lang is als je je rijbewijs al hebt. De andere rijscholen welke ik om informatie vroeg moest je inschrijfgeld betalen en verplicht 2 uur rijles nemen. Dit werd al een aardig bedrag dat je overweegt een auto met automatische versnelling te gaan huren. Uitermate sympathiek van Rijschool Hendriks dat bij hen wel de mogelijkheid is om een uurtje te oefenen en geen inschrijfgeld te moeten betalen. Het is toch wel even iets anders om in een auto met automatische versnellingen te rijden. De instructrice begreep precies waar de moeilijkheid zou kunnen zitten en heeft alle mogelijke opties geoefend tot de laatste minuut. Mevrouw Elly Geerits is iemand met jaren lange ervaring en dat merk je Echte een dikke merci Elly ik stap straks met vertrouwen in de lease auto met automaat.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Super aangename lesgever, de lessen zijn enorm leerrijk en geeft vertrouwen.

Ik werd de eerste keer een beetje onaangenaam en onvriendelijk ontvangen. De lesgever die mij werd toegewezen was iemand anders, dit viel wel 100% mee. Ik voelde me al snel op mijn gemak en heb al veel geleerd uit de lessen die ik reeds heb gevolgd bij Rijschool Hendriks.

Leerrijk

Veel geleerd op minder dan een jaar tijd.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Op een ontspannen manier leren autorijden :)

Mijn dochter heeft nu een zeer goede basis, omdat ze de basishandelingen onder zeer goede begeleiding geleerd heeft ! Ik voel me als moeder superveilig naast haar en we gaan genieten van de maanden samen oefenen.

zeer goede service,vriendelijke instructeur

Goede begeleiding, eerlijk in het adviseren van extra rijlessen, dringen geen overbodige lessen op. Heel bekwame instructeur die alles duidelijk kon uitleggen, maar kan u ook goed op uw gemak stellen. Goede voorbereiding naar het examen. TOP!!!

Fijn ervaring, goede kritiek

Fijn

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede begeleiding en vriendelijk personeel.

Rijinstructeur met veel geduld en humor, waardoor er op een onbevangen manier les gegeven wordt! Goede begeleiding!

Over Autorijschool Hendriks

Met haar meer dan 50 jaren ervaring profileert Rijschool HENDRIKS zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over vijf vestigingen leiden onze medewerkers jaarlijks zoÔÇÖn 2.000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorie├źn. Voor ons is het belangrijk om onze kwaliteit te bewaken. Daarom vinden we het belangrijk dat u uw mening kan geven zodat we onze service blijvend kunnen verbeteren.