Goede service,bekwame lesgever.Afspraken worden correct nageleefd.

Goede service,bekwame lesgever.Afspraken worden correct nageleefd.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Een positievere ervaring dan ik had gedacht!

Gezien ik met een vervallen verlopig rijbewijs zat hebben ze bij mij een individueel traject uitgewerkt. De doelgerichte aanpak heeft ervoor gezorgd dat ik op twee maanden tijd mijn rijbewijs heb gehaald na vier jaar proberen! De rij instructeur was een kei in zijn vak en gaf mij de nodige kalmte en zelfvertrouwen (grootste probleem bij mij) en de gehele ervaring heeft bij een enorm positief gevoel nagelaten.

Zeer bekwame lesgever

Zeer goede opleiding door concrete praktische voorbeelden

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

snel , correct , en vriendelijk .

Snelle service gehad al na 1 week examen kunnen gaan doen .en geslaagd merci alvast .

Zeer interessant

Alle onderdelen werden zorgvuldig overlopen en alle vragen werden beantwoord. De lessen hebben mij zeker geholpen bij het goed resultaat dat ik behaald heb bij het theorie-examen type B

• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

Duidelijke uitleg

Duidelijk uitleg

Vriedelijke rustgevende flexibele lesgever

Flexibele lesgever Vriendelijk en rustgevend

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Leuke ervaring terug naar de rijschool gaan.

Johan lemmens goede leeraar! de rest trouwens ook, fijne ervaring om met deze mensen te kunnen werken mvg kevin.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

zeer goede uitleg, goede lest

zeer goede uitleg, goede les, de test + uitleg was ook heel goed, altijd op tijd begonnen en gedaan

Professioneel!

Vanaf het 1 ste contact tot het uiteindelijk behalen van mijn rijbewijs was alles tot in de puntjes geregeld. Duidelijk afspraken en communicatie! Top instructeur!

Snel en vlot verlopen

Vriendelijke ontvangst Lesgever weet waar hij mee bezig is. Top!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede uitleg, super service!

Fijne lessen en goede uitleg!

Super rijles gehad!!

Alles is perfect verlopen

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede lesgever, geduldig, motiverend.

Ik voel me veilig als ik rijles krijg.

Heel goed

Ik ben super goed begeleid en gesteund. Ik ben snel zenuwachtig en gestresst maar door mijn begeleidster heb ik veel vertrouwen opgedaan en me comfortabeler in de auto gaan voelen.

Ik zou niet anders gewild hebben.

Vriendelijke mensen Ervaren instructeur Meer heb je niet nodig. Heel blij dat ik bij deze rijschool geweest ben.

Een goede ervaring

Heel vriendelijk rijinstructeur goede lesaanpak ik ga zeker nog terug bij autorijschool Hendriks in pelt .

Perfecte begeleiding!

Ik heb jaren met een enorme angst gelopen om auto te rijden. Mijn toegewezen begeleider (Wim Tijskens), was erin geslaagd om mij de eerste les al een veilig gevoel te geven. De uitleg en tips zwaren heel leerzaam waardoor ik redelijk snel alles onder de knie had. Voorlopig had ik maar 6u rijles geboekt, maar ik ga zeker nog bijboeken zodat ik alle uitleg en tips krijg waardoor ik een goede chauffeur zal zijn.

Een aanrader

Ben erg tevreden over de lessen, goede uitleg. heeft mijn dochter meer zekerheid op de weg gegeven.

Heel tevreden

Zowel de rijinstructeur als het administratief personeel zijn geduldig, beleefd en helder in uitleg.

Over Autorijschool Hendriks

Met haar meer dan 50 jaren ervaring profileert Rijschool HENDRIKS zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over vijf vestigingen leiden onze medewerkers jaarlijks zo’n 2.000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Voor ons is het belangrijk om onze kwaliteit te bewaken. Daarom vinden we het belangrijk dat u uw mening kan geven zodat we onze service blijvend kunnen verbeteren.

Filter op Taal