Zeer vakkundig en empatisch team - wat u ziet is wat u krijgt.

Naar de tandarts? Ik kreeg al vlekken in mijn nek als ik ergens een vleugje Dettol opsnoof of wanneer een quizvraag op televisie over dit onderwerp ging. Een traumatische ervaring elders had er namelijk voor gezorgd dat ik de angst die ik onder controle probeerde te krijgen vijftien jaar lang niet de baas kon worden. Tot vandaag. Een stukje voortand brak af en nu moest ik wel. Met knikkende knieën belde ik deze praktijk, die mijn man online had gevonden en waarvan de benadering me erg aansprak. 'Wat goed dat je belt, we gaan je helpen,' was alles wat ik wilde horen en een afspraak volgde. Om een lang verhaal kort te maken: na een intake en een reparatie van de voortand kom ik tot de conclusie dat deze tandarts en zijn team zich houden aan hun afspraken, meedenken (ook als je dus zo bang was als ik) en uit zichzelf extra verdoving of ondersteuning aanbieden als ze aan je zien dat je het moeilijk krijgt. Er moet nog wel wat gebeuren om mijn gebit weer helemaal gezond te krijgen, maar ik ga vol vertrouwen naar mijn volgende afspraak bij deze praktijk. Kortom: een aanrader!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Walid Al-Zubaidi

Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden maar de laatste ervaringen wil ik met nog meer plezier delen. Dhr Zubaidi heeft mijn gebit helemaal opgeknapt met behulp van Air Smile en goede adviezen (melk tand verwijderen en implantaat plaatsten). Seyf is zeer ervaren tandarts en vriendelijk. Mevr Zubaidi doet het uitstekend als mondhygiënist zoveel voor mij en mijn dochter van 4. Ze gaat altijd vrolijk naar haar toe! Assistente Patricia is super lief en grappig en maakt je altijd op je gemak. Maar wie echt een magiër is dat Angel Sandoval, de implantoloog! Binnen halfuur had hij mijne al geplaatst zonder geen enkele pijn of ongemak! Ongelofelijk was dat, vooral na de nare ervaring van jaar geleden bij een andere kliniek. Kortom - echt een aanrader deze tandartsen praktijk! Ik ben super blij mee!

top

Pijn in mijn mond en er is oude vulling gescheurd dus wortelkanaal behandeling onder de voorwaarde pijnloos anders er uithalen. En pijnloos is het gegaan helemaal top. Tandarts Walid Zubaidi een topper.

• het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Vandaag 2 3d printed kronen laten plaatsen, er werd duidelijk van ten voren aangeven de te verwachten behandeling en kosten. S morgens werden de oude vullingen verwijderd en s middag s de nieuwe vullingen/kronen geplaatst. Tijdens de behandeling werden al mijn (nieuwsgierige) vragen in alle kalmte beantwoord, en werd mij een prognose van de status van mijn gebit gegeven betreffende eventuele toekomstige benodigde behandelingen. Dikke complimenten. Een zeer tevreden client. EvD

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Ik was geen klant maar had een jacket die uit mijn mond was gevallen. binnen 24 uur mocht ik komen, was heel snel geregeld!! Top service

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Walid Al-Zubaidi

Mijn eerste ervaring met een laserbehandeling

Tandvleescorrectie dmv lasertechniek. Het was voor mij een onbekende techniek, maar het is zeer goed bevallen. Vrijwel pijnloze behandeling en zeer goede uitleg van de tandarts. Echt een aanrader.

Laserbehandeling top voor kinderen

Mijn kind had een gaatje maar is doodsbang voor naalden, dus verdoving gaat heel moeilijk. Dr. Zubaidi heeft voorgesteld om met de laser te behandelen. Geen verdoving nodig en helemaal geen pijn. Binnen een paar minuten was het klaar en mijn kind mocht een cadeautje uitzoeken! Perfect geregeld!

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

slecht

40 jaar patiënte bij vorige Dr.Geiser sinds een paar jaar door deze overgenomen , slecht service behandelingen die niet zinvol zijn en geen vriendelijkheid tegenover klanten. Na 40 jaren ben ik weg.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Walid Al-Zubaidi

behandeling snoring / apneu door laserbehandeling, een aanraden voor iedereen met deze klachten

Ik heb deze in deze praktijk de behandeling laten doen tegen snurken en apneu. Allereerst is het een moderne praktijk met zeer vriendelijke medewerkers, waar men zich snel op zijn of haar gemak voelt. De behandeling is niet pijnlijk en ik ben daadwerkelijk zoveel minder gaan snurken dat ik echt super blij ben met het resultaat. Jammer dat in de rest van Nederland zo weinig tandartsen zijn, welke met een laser inzetten tijdens behandelingen. Er kan zoveel gedaan worden met een laser op een veel minder belastende manier. Heel erg fijn dat deze tandartsenpraktijk wel met een laser werkt, zouden veel meer tandartsen moeten doen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Walid Al-Zubaidi

Ik word hier altijd goed geholpen en krijg ruim de tijd

Prima behandelaren die ruim de tijd nemen en alles goed uitleggen

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Deskundige en vriendelijke mensen

Ik kom hier elk half jaar voor de controle en de mondhygiëniste, word altijd goed geholpen en nemen de tijd voor je

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Goede en professionele mensen

Ik kom hier al een aantal jaren, geven goed advies en erg behulpzaam

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Leuke mensen en goede sfeer

Ik kom hier altijd graag. Het personeel is erg vriendelijk en het ziet er netjes uit.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en uitleg wat er gedaan moet worden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Goede sfeer en fijne mensen

Professionele praktijk met aardige en goede behandelaren.

Vriendelijk en professioneel personeel

Goede en nette praktijk

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Prima praktijk

Ik kom er al sinds jongs af aan, altijd goed geholpen

Zeer prettig en vriendelijk personeel

Na een nare ervaring bij de kaakchirurg bang geworden voor de tandarts. Er brak een stuk kies af, dus moest ik wel een afspraak maken. Met lood in mijn schoenen. Wat ben ik fijn, rustig en kalm geholpen. Voor mij een nieuwe tandarts, Dhr Al-Zubaidi. Stelde mij op m'n gemak en legde alles uit wat er gedaan moest worden. Afspraak gemaakt, kies verdoofd en heel voorzichtig getrokken door zijn zoon, Saif Al-Zubaidi, hij is net afgestudeerd. Dit was voor mij een goede behandeling wat ik als prettig heb ervaren. Vlak voor mijn vakantie prima geholpen. Dank u allebei voor de goede zorg en behandeling.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Goede uitleg nemen de tijd voor je.

• het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Korte wachttijden en goed geholpen

Kan dezelfde dag terecht voor een afgebroken kies

Korte wachttijden en goed geholpen

Kan dezelfde dag terecht voor een afgebroken kies

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Leuke praktijk met aardige mensen

Altijd behulpzaam en denken met je mee

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Hier is het zelfs niet vervelend om naar de tandarts te gaan. voel me hier altijd op mijn gemak.

Je hebt hier altijd het gevoel dat het onder controle is en dat is als klant / slachtoffer een heel prettig gevoel. Ik moet er bijna een uur extra voor rijden maar heb het er graag voor over. ga zo door!!

Goede tandartsenpraktijk

Nog nooit onaangekondigd vertraging gehad. Altijd vriendelijk personeel Kan altijd om meer informatie vragen over behandeling, wat dan goed uitgelegd wordt.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie