Zeer uitgebreid rapport, snelle service en goed bereikbaar.

Het rapport was zeer uitgebreid en overzichtelijk. De service was snel, vriendelijk en behulpzaam.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de keuring. Professioneel en vriendelijk, en onze vele vragen werden keurig en uitgebreid beantwoord. De keuring resulteerde in een uitgebreid verslag, dat zeer duidelijk is, met vele verhelderende foto's. We snapten het meteen. Voor herhaling vatbaar.

Snel en deskundig

Snel en makkelijk contact. Deskundige keuring. Rapport snel en erg duidelijk.

Kundig en vriendelijk.

De bouwkundige keuring verliep zeer positief. Degene die de keuring uitvoerde was vriendelijk en gaf uitleg over hetgeen wat er bekeken en gekeurd werd. Dit ervaarde ik als prettig. Het uiteindelijke verslag werd snel geleverd, en zag er goed uit. Al met al een goede keus geweest.

Super snel beschikbaar en uitgebreid rapport van de keuring

De keurder was super snel beschikbaar om het huis te keuren. Alles is vastgelegd in een uitgebreid rapport, waarin overzichtelijk te zien is wat ik de komende tijd kan verwachten en wat de kosten gaan zijn om te repareren/vervangen.

Christ van den Hoven reageert snel en heeft in zeer korte tijd een gedegen en superduidelijk rapport over het gekochte appartement opgeleverd. Kan hem van harte aanbevelen!

Vakman en neemt de tijd

Mooie rapporten, scherp oog, een echte vakman die ook de tijd neemt.

prettige en nette afhandeling, duidelijke rapportage

De bouwkundige inspectie is grondig uitgevoerd, de rapportage was helder en zonder poespas.

Goede keuring, duidelijk rapport.

Goede keuring, duidelijk rapport.

Uitvoerige en deskundige keurmeester

Als starters op de huizenmarkt hebben wij Christ als vriendelijk ervaren, maar ook als professioneel. De rapportage was duidelijk, waarbij Christ een goed oog heeft voor detail. Kortom, de verwachtingen werden waargemaakt. Het is niet voor niets dat Christ door zowel makelaars als onze persoonlijke kring naar voren werd geschoven. Aanrader!

Snel en volledig

Snel en volledig

Deskundige advies

Wij op een prettig manier geholpen door Christ. Hij communiceert goed met klant. Ook na verontrust telefoontje van ons, maakte hij extra tijd vrij, zonder kosten, om een situatie op te lossen.

Zeer goede ervaring met Christ bij bouwkundige keuring van ons koophuis. Goed rapport, prettig in omgang. Alleen beetje knullig dat hij in het rapport zet dat hij de vragenlijst van de verkopers niet heeft ontvangen (ter vergelijking met zijn eigen inspectie) terwijl hij hier bij mij niet om heeft gevraagd.

Beste Arjan, dank voor je reactie, ik zie jou opmerking als "opbouwende kritiek". De inlichting behorende bij het toezenden van een opdrachtbevestiging is aangepast. Bij de vraag de opdracht bevestiging te ondertekenen en retour te zenden word nu ook gevraagd om de vragen lijst. Ik had dit bij jou zelf moeten vragen, dat heb ik niet gedaan, mijn excuus hier voor. Nogmaals dank voor de opdracht en jou reactie, Met vriendelijke groet, Christ van den Hoven

Ik had een bouwkundigrapport nodig voor de verbouwing van mijn huis. Dit is op professionele wijze uitgevoerd en binnen 2 dagen had ik het rapport binnen.

Positieve ervaring

Chris heeft ons goed geholpen met een bouwkundige inspectie. Naast dat hij zelf terugbelde na een gemiste oproep, is hij vriendelijk en behulpzaam. De keuring zelf waren we niet bij (ivm Corona), maar door middel van het duidelijke rapport wisten we precies waar we aan toe waren. Kortom, we zouden Chris zo weer inschakelen voor zijn expertise.

Super nauwkeurig en grondige keurig!!

Ik ben heel erg goed geholpen door christ, echt een vriendelijke man die heel grondig en super nauwkeurig te werk gaat!! Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Groet Thomas

Een goede ervaring

Kundige keuring met juiste aanbevelingen en een realistische kijk op de woning.

Snel geschakeld en prima rapport

Goed geregeld

Een keurige afwikkeling van de opdracht

Een prettig contact met HVN. Handelde onopvallend tijdens de keuring. Dit is positief punt. (Rapportage was 2 dagen onverklaarbaar zoek. Niet in inbox aangetroffen. Na telefoontje wel direct ontvangen)

Geachte Hr. Venema, dank voor de mooie review. Blijft voor mij eveneens onverklaarbaar dat de mail niet bij u is aangekomen. Goed dat u mij er op heeft geattendeerd en dat het nu opgelost is. Ik wens u alle goeds in de nieuwe woning. Met vriendelijke groet, HVN vastgoedkeuringen

Deskundig en professioneel.

Positieve ervaring met HVN Vastgoedkeuringen: deskundige en uitgebreide rapportage binnen 24 uur na bezoek.

In de loop van 25 jaar waren in het huis zowel binnen als buiten scheuren ontstaan, kleine en wat grotere. Wij wilden toch daar eens met technische ogen naar laten kijken. Wat kunnen we verwachten, dienen we ons zorgen te maken wat betreft de constructie? Uitvoering: Heel precies werd er naar andere scheuren gezocht. Elke scheur werd beoordeeld op hoe ze waren ontstaan. Dit werd ook steeds duidelijk uitgelegd, zelfs bij sommige scheuren waardoor die niet verder zouden gaan. Het totaalplaatje stelde ons gerust, maar dat kwam ook vooral door de expertise. Blijft dat we nu wel de scheuren moeten repareren! Maar dat is beter dan constructieproblemen.

geweldige ervaring

we zijn super tevreden, goed geholpen prima vergoeding heeft ons geweldig verder geholpen met goede raad en advies

een duidelijk rapport met snelle service

we hadden op zeer korte termijn een bouwkundig rapport nodig. dit hebben ze snel voor ons kunnen doen met een mooi duidelijk en overzichtelijk rapport.

Correct uitgevoerde keuring met een plezierige uitleg over gevonden misstanden

Keurmeester Christ van den Hoven neemt alle tijd voor uitleg over wat er mis is en waar het hoogst waarschijnlijk door komt en welke financiële consequenties dat heeft of kan hebben voor reparatie en/of vervanging. Zijn rapportage van 40 bladzijden, zeer overzichtelijk en gestructureerd ingedeeld en met foto's van mankementen, is duidelijk en prettig leesbaar.

ontzettend goed en kwalitatief

op zeer korte termijn een afspraak gemaakt en een goed uitgebreid rapport mogen ontvangen.