Prima. Goed , betrouwbaar ,gedegen en deskundig advies

Dank je voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Christ van den Hoven

Goede bouwkundige keuring, die boven verwachting goed onderzoekt

HVN gevraagd om een bouwkundige keuring uit te laten voeren. Het huis is tot in de kleinste details beoordeeld. Hierbij heb ik niet het idee dat er ook maar iets gemist is. Rapport goed en duidelijk opgesteld.

Deskundig, eerlijk en snel

Wij herkennen onze ervaring in de andere reviews: - reageert snel voor het maken van een afspraak en na uitbrengen van het rapport op vragen; - voert de keuring serieus uit en levert het rapport vlot op; - is eerlijk naar koper en verkoper.

Snel en goed!

Voor de aankoop van onze in de jaren ‘60 gebouwde woning wilden we op korte termijn een keuring laten uitvoeren. Christ heeft hier zijn lunchpauze voor opgeofferd. We zijn samen door de woning gegaan en Christ heeft direct zijn bevindingen toegelicht zodat wij met een goed gevoel een beslissing konden nemen! Dank!

Chris heeft ons uitstekend geholpen Niet alleen met een overzichtelijk rapport, maar ook met een mondelinge toelichting waar we veel aan hebben gehad.

Goede en bovenal snelle service

Goede en bovenal snelle service

• Betrouwbaarheid

Voor ons was het zaak snel te handelen. Christ dacht goed mee en regelde snel de keuring. In verband met sneeuwval, konden de daken niet gekeurd worden. We ontvingen al wel het 1e deel van het rapport, zodat we wisten waar we aan toe waren. Direct toen de daken sneeuwvrij waren, is de keuring hervat. Netjes een compleet rapport ontvangen en goed op de hoogte gehouden van de status. Super!

Hartelijk dank!

• Betrouwbaarheid

Spoedkeuring was geen probleem. Snel en deskundig advies zonder poespas. Zegt waar het op staat. Zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!