Zeer fijne samenwerking!!

Sieronline heeft voor ons een prachtige website gebouwd. Erg goed meegedacht en er werd snel gereageerd bij vragen en gewenste wijzigingen. Zeer fijne samenwerking!!

Prettig!

Prima werk geleverd en een klantvriendelijke benadering. Kortom prettig bedrijf!

Fijne samenwerking

Met een mooi ontwerp van Met Timm hebben Remco en Christel onze mooie webshop/site neergezet! Wij zijn heel tevreden. Wij bevelen Sieronline zeker aan!!

Prima communicatie en oplevering

Heel tevreden, doen wat ze zeggen, professioneel

Professioneel, flexibel en klantgericht. Remco en collega's hebben onze website heel mooi gebouwd op basis van een ontwerp van Fokko Ontwerp. Ze helpen je goed bij vragen. We zijn heel tevreden!

Heerlijk!

Remco is snel, denkt mee en praat in gewone taal zodat iedereen het snapt. Daarnaast is het ook prettig dat hij dichtbij zit.

Snel, vriendelijk, professioneel

Ik ben heel tevreden over het werk dat Sieronline biedt! De contacten met Christel waren heel prettig: ze reageert snel en accuraat op mijn vragen en is heel duidelijk in haar uitleg. Ik voel echt dat je als klant koning bent. Dat vind ik fijn!

Denkt mee en levert uitstekend werk!

Remco is een prettige sparringpartner die mee denkt met je ideeen en dat uitstekend uit weet te werken in de vorm van een website. Dank voor de goede service!

Fijne samenwerking!

Snel, duidelijk en goed! Kwaliteit voor de juiste prijs.

Duidelijk & meedenken!

Voor onze website www.bnb123.nl hebben Christel & Remco een website vervaardigd welke aansluit bij het product welke wij verkopen. De website is dusdanig goed dat deze bij een internationaal "Booking" platvorm positief is opgevallen. Bij SieroOnline & fotografie zit alles onder 1 dak qua kennis en now how. Pluspunt! de lijntjes zijn kort bij het SieroOnline team. Een leuke website is 1 ding maar dankzij Remco en Christel ook geen rare spammailtjes meer. Dankzij SieroOnline de probleemoplossers kunnen we nu doen wat we willen met onze website en bedrijf zonder tijd kwijt te raken aan website errors.

Perfecte combinatie van professionaliteit een persoonlijke service

Sieronline heeft de wensen voor mijn website boven verwachting vervuld. Allereerst is er de persoonlijke aandacht om te horen wat mijn beelden zijn, vervolgens kun je elke stap volgen en trek je tijdens het bouwen samen op. Bedankt!! Groet, Ilonka

Fijne samenwerking en service!

Sieronline heeft mijn nieuwe website gebouwd. Buiten dat het voor de bezoeker prima werkt, is ook het beheersysteem aan de achterkant zeer gebruikersvriendelijk! En als ik er toch niet uitkom zijn ze zeer snel in het bieden van hulp. Of dat nou telefonisch is, of per mail of live-chat. Top!

Snel en goed

Een webdomain is zo geregeld voor een goede prijs. Daarnaast is de helpdesk ook snel en efficent. Prima service

Zeer goed telefonisch bereikbaar en altijd vriendelijk. Doen niets zonder overleg en leveren goed advies.

• Persoonlijk advies
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Jacob Hissink Transport vof

Sieronline is vaste partner voor de WordPress trajecten van onze klanten. Remco komt altijd zijn afspraken na en stelt nooit teleur. Hij doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Een eigenschap die niet vanzelfsprekend is bij ontwikkelaars.

• Persoonlijk advies
  • Eindresultaat