Filters

5

Omslachtige en moeizame overgang van Robeco naar van Lanschot

Van Robeco overgegaan naar van Lanschot, daarmee diverse keren een nieuwe app moeten installeren en uiteindelijk niet meer kunnen inloggen omdat er mijn telefoonnummer was veranderd. Dan moet je formulier invullen en per post opsturen voordat er iets aangepast kan worden. Ik waardeer het veilig omgaan met gegevens, maar enkele niet bij mijn rekening kunnen en alle bijkomende rompslomp is erg frustrerend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

n.v.t.

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

x

xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Echte service bestaat

Mijn probleem werd serieus genomen en vriendelijk en adequaat opgelost. Heel plezierig .

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

verhuizing

verhuizing doorgegeven. ging bijzonder vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

geen titel

altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Oplossing gericht en vriendelijke geholpen

Oplossing gericht en vriendelijke geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Overgang naar nieuwe app

De overgang naar de nieuwe app via Evi vernieuwt loopt niet soepel. Ik heb talloze malen om een nieuw wachtwoord gevraagd, maar nooit iets via de mail ontvangen. Pas de 4e persoon, die ik aan de lijn had heeft mij geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

goede en duidelijke communicatie

na onduidelijkheden omtrent inloggen Robeco/Evi website een duidelijke en correcte uitleg via de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

1

1

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Ipad “landscape” houden om alle kolommen te zien

Bij opname van saldi verschijnen geen kolommen waarop je moet klikken. Pas bij dwarshouden van de Ipad worden deze getoond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

App niet bereikbaar

Slecht, je gaat toch niet migreren naar nieuwe omgeving als klanten gegevens nodig hebben voor belastingaangifte ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

En plots was het over...

Niet geïnformeerd over dat ik niet bij mijn rekening kan tot 17 maart. Ben ik niet blij mee nu ik mijn tegoed een dezer dagen moet gaan gebruiken om pensioen af te storten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Anoniem

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Eigen rekening

Er werd duidelijk Nederlands gesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

hard werken aan verbetering van dienstverlening

app is onbruikbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Geen goede communicatie naar klanten

Plotseling is er een nieuwe App zonder dat ik daar bericht van ontvangen heb. Ik kan niet méér op de oude App inloggen maar ook niet op nieuwe App. Als ik een wachtwoord voor nieuwe App aanvraag ontvang ik geen mail en nee ook niet in spamfolder. Ik ben nu een dag verder en nog steeds geen reactie over mijn mail hierover. Baal ik behoorlijk van.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Blij met Evi

Duidelijk en Helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Geweldig geholpen

Zeer duidelijke uitleg voor een leek

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Professioneel, hulpvaardig en vertrouwend

Bovenstaande lijkt mij voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Geduld.

Erg opgelucht de

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Antwoord op een vraag

Goed uitleg op mijn vragen gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

Lastig probleem?

Scherpere actie had gemogen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
2

Beneden ieder peil

In de Robeco-tijd kon je van ieder fonds het koersverloop, grafisch weergegeven, zien. Op tijdschalen van jaren tot weken (dagen? weet ik niet meer). Sinds kort bestaat die optie niet meer. Je hebt geen enkele mogelijkheid meer om van ieder fonds te bepalen hoe goed/slecht het de laatste maanden gerendeerd heeft. Geen enkele mogelijkheid meer om tot weloverwogen beslissingen te komen, je opereert volledig in het duister. In de zoveelste poging tot blinde winstoptimalisatie (d.m.v,. krankzinnige bezuinigingen) hebben ze een handige (en broodnodige) tool verwijderd. Als ik vooraf van deze wanvertoning zou hebben geweten zou ik NOOIT mijn goede geld in handen hebben gegeven van deze blinde winstoptimalisatoren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

prima ervaringen met Evi

ondanks ingewikkelde situatie adequaat opgevolgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.