Filters

7

Vriendelijk

Vriendelijk behulpzaam Maar heb volgens jullie nog rekno lopen Rek 802924 Asr heeft dat gedaan samen met jullie. Maar nooit geen toestemming gegeven. Bedrag staat bij andere bank dan Evi. Dus gaat opzeggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Redelijk

Beheer is matig tot redelijk goed Digitale app en web geven ok informatie Rendement gecombineerd over hele periode mist Onduidelijk waarom niet in vastgoed wordt belegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Het gesprek heeft niet tot een oplossing geleid.

Het lukte mij niet om van mijn EVI spaarrekening een bedrag naar mijn tegenrekening over te maken. Het einde van het gesprek was dat het niet mogelijk was via de EVI App maar mogelijk via de website. Toen dit ook niet werkte werd ik doorverwezen naar de Apple ondersteuning. Daar was ik niet blij mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Eerst echt verschrikkelijk.

Nu ben ik eindelijk goed geholpen en is eindelijk alles opgelost. Gelukkig we zijn er blij mee. Was echt niet meer leuk zo. Nu goed geholpen en alles klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

goed

ik heb gevraagd voor een invitatiecode,maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Maar werd volgende dag gebelt,en is goed verder geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed vriendelijke vrouw

Na gedoe met. De app

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prettig!

Prettig geholpen door een keurige dame!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Prima

Eenduidige informatie en contact medewerker prettig en constructief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Netjes terug gebeld

Goedemiddag, Mijn contact met Evi is heel goed verlopen. Na afspraak ben ik afgelopen zaterdag terug gebeld door Hr. T. Kuiten en afgesproken dat wij dinsdag 17 Mei tussen 09.30 uur en 10.00 uur samen mijn vragen zouden doornemen. Op de afgesproken tijd door Hr. Kuiten terug gebeld en deze heeft alles goed en deskundig met mij doorgenomen. Ook heeft hij mij een goede uitleg gegeven hoe een en ander werkt en welke keuzes ik zou kunnen maken. Met vriendelijke groet, Wouter koek

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Ontzettend goed en fijn geholpen

Ontzettend leuke en vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die op een hele fijne manier alles goed heeft uitgelegd en met mij alle stappen heeft doorgenomen. Zo zou iedereen moeten zijn!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Behulpzaam te woord gestaan.

Tom heeft mij precies verteld wat ik diende te horen om verder te kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

duidelijk en correct geholpen

Even geholpen met installeren evi app

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Prima geholpen door Evi

Goed geholpen door Evi medewerkster. Dit was inmiddels de 5 de keer dat ik het geprobeerd heb me in te loggen om te indentificeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Compliment

Snel en vriendelijk geholpen in 3 etappes door 3 verschillende personen. Alle 3 even vriendelijk met alle tijd voor goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Adequaat in plezierige stijl

Zij opmerking , al veel langer signaleer ik bij bellen van de Evi desk De tekst : …… we verbinden u aan een medewerker Ik wil graag met een medewerker worden verbonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Uitstekend!

Vriendelijk en geduldig, een prettige sfeer aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Beleefde en geduldige mensen

Mijn rekening had ik laten blokkeren omdat ik slachtoffer was geweest van helpdesk******. Omdat de daders ingang kregen tot mijn mobile vond ik het verstandig niet alleen mijn bankrekeningen maar ook de rekening van Evi te laten blokkeren. Contact met de medewerkers van EvivanLanschot was om de rekening te laten deblokkeren. Was even lastig, maar het is nu gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Veel geduld!

Ik word heel prettig geholpen, veel geduld getoond met het vernieuwen van mijn wachtwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Ik heb helemaal niet telefonisch contact met Evi zelf gehad.

Nog geen verdere ervaring gehad. Wel snel het introductiepakket ontvangen. Hierna ga ik een rekening bij Evi openen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

erg duidelijk en doeltreffend

prima service , kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen , niet lang in telefonische wachtrij , wat bij concurrenten vaak het geval is

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed gesprek

Vriendelijke dame (Marcella)

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Heel vriendelijk geholpen

Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

medewerker was top maar klantvriendelijkheid evi's software middeleeuws

zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. Heeft de ABN ook gedaan voor klanten buiten europa en klanten binnen europa, muv Nederland, sterk verminderde dienstverlening. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.