Vriendelijk behulpzaam Maar heb volgens jullie nog rekno lopen Rek 802924 Asr heeft dat gedaan samen met jullie. Maar nooit geen toestemming gegeven. Bedrag staat bij andere bank dan Evi. Dus gaat opzeggen.
Beheer is matig tot redelijk goed Digitale app en web geven ok informatie Rendement gecombineerd over hele periode mist Onduidelijk waarom niet in vastgoed wordt belegd
Het lukte mij niet om van mijn EVI spaarrekening een bedrag naar mijn tegenrekening over te maken. Het einde van het gesprek was dat het niet mogelijk was via de EVI App maar mogelijk via de website. Toen dit ook niet werkte werd ik doorverwezen naar de Apple ondersteuning. Daar was ik niet blij mee.
Nu ben ik eindelijk goed geholpen en is eindelijk alles opgelost. Gelukkig we zijn er blij mee. Was echt niet meer leuk zo. Nu goed geholpen en alles klaar.
Originele beoordeling
Nu ben ik eindelijk goed geholpen en is eindelijk alles opgelost. Gelukkig we zijn er blij mee. Was echt niet meer leuk zo. Nu goed geholpen en alles klaar.
ik heb gevraagd voor een invitatiecode,maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Maar werd volgende dag gebelt,en is goed verder geholpen.
Originele beoordeling
ik heb gevraagd voor een invitatiecode,maar heb deze nog steeds niet ontvangen
Na gedoe met. De app
Prettig geholpen door een keurige dame!
Eenduidige informatie en contact medewerker prettig en constructief.
Goedemiddag, Mijn contact met Evi is heel goed verlopen. Na afspraak ben ik afgelopen zaterdag terug gebeld door Hr. T. Kuiten en afgesproken dat wij dinsdag 17 Mei tussen 09.30 uur en 10.00 uur samen mijn vragen zouden doornemen. Op de afgesproken tijd door Hr. Kuiten terug gebeld en deze heeft alles goed en deskundig met mij doorgenomen. Ook heeft hij mij een goede uitleg gegeven hoe een en ander werkt en welke keuzes ik zou kunnen maken. Met vriendelijke groet, Wouter koek
Originele beoordeling
Goedemorgen, Mijn telefonisch contact is netjes en goed verlopen, ivm drukte kreeg ik een dame aan de bel van Van Lanschot. Zij kon vertelde ze eerlijk mijn vraag niet beantwoorden en heeft een aantekening gemaakt met mijn vraag, en zou aan Evi vragen om mij terug te bellen. Echter tot op heden nog geen enkele reactie van Evi ontvangen. Met vriendelijke groet, Wouter koek
Tevreden
Ontzettend leuke en vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die op een hele fijne manier alles goed heeft uitgelegd en met mij alle stappen heeft doorgenomen. Zo zou iedereen moeten zijn!!!
Tom heeft mij precies verteld wat ik diende te horen om verder te kunnen.
Even geholpen met installeren evi app
Goed geholpen door Evi medewerkster. Dit was inmiddels de 5 de keer dat ik het geprobeerd heb me in te loggen om te indentificeren.
Snel en vriendelijk geholpen in 3 etappes door 3 verschillende personen. Alle 3 even vriendelijk met alle tijd voor goede uitleg.
Zij opmerking , al veel langer signaleer ik bij bellen van de Evi desk De tekst : …… we verbinden u aan een medewerker Ik wil graag met een medewerker worden verbonden
Vriendelijk en geduldig, een prettige sfeer aan de telefoon.
Mijn rekening had ik laten blokkeren omdat ik slachtoffer was geweest van helpdesk******. Omdat de daders ingang kregen tot mijn mobile vond ik het verstandig niet alleen mijn bankrekeningen maar ook de rekening van Evi te laten blokkeren. Contact met de medewerkers van EvivanLanschot was om de rekening te laten deblokkeren. Was even lastig, maar het is nu gelukt.
Ik word heel prettig geholpen, veel geduld getoond met het vernieuwen van mijn wachtwoord
Nog geen verdere ervaring gehad. Wel snel het introductiepakket ontvangen. Hierna ga ik een rekening bij Evi openen.
Originele beoordeling
Ervaring geen, ik heb alleen een informatiepakket aangevraagd. Deze e-mail vind ik derhalve vrij klungelig.
prima service , kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen , niet lang in telefonische wachtrij , wat bij concurrenten vaak het geval is
Uitstekend
Vriendelijke dame (Marcella)
Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. Heeft de ABN ook gedaan voor klanten buiten europa en klanten binnen europa, muv Nederland, sterk verminderde dienstverlening. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Originele beoordeling
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR 's-Hertogenbosch
Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.