
Ik word heel prettig geholpen, veel geduld getoond met het vernieuwen van mijn wachtwoord
Nog geen verdere ervaring gehad. Wel snel het introductiepakket ontvangen. Hierna ga ik een rekening bij Evi openen.
Originele beoordeling
Ervaring geen, ik heb alleen een informatiepakket aangevraagd. Deze e-mail vind ik derhalve vrij klungelig.
prima service , kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen , niet lang in telefonische wachtrij , wat bij concurrenten vaak het geval is
Uitstekend
Vriendelijke dame (Marcella)
Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. Heeft de ABN ook gedaan voor klanten buiten europa en klanten binnen europa, muv Nederland, sterk verminderde dienstverlening. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Originele beoordeling
zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.
Zeer prettig. Vriendelijke medewerkster
Prima telefonisch geholpen
Ben heel goed en duidelijk telefonisch geholpen. Mijn adresboek was niet meer up to date. Weinig persoonlijk contact gehad sinds aanmelding 2014 Is ook niet nodig met de duidelijkheid van de app.
Na de bekende vragen had ik zeer snel de gewenste documenten in de berichtenbox zitten.
Vriendelijke dame aan de telefoon die heel accuraat de juiste info verschafte. Wachttijd voor geholpen te worden wel lang. iets meer dan een kwartier.
Na div telefoon gesprekken met evi goed en vriendelijk geholpen met een probleem wat niet niet eens bij hun lag
Prettig contact
Goed geholpen door de medewerkers
Onbekend met de materie vond ik het lastig om mijn vraag te formuleren. Uw medewerker begreep direct wat ik bedoelde en kon dat vlot afhandelen.
Eindeloos geduldig werd mij uitgelegd wat ik waar kon vinden. Deze dame verdient tenminste ste de titel: redder in nood voor een digibeet
Ik moest de belastingaangifte invullen en had problemen met de jaaropgave en het vinden van de noodzakelijke gegevens ivm mijn overgang van Hof Hoorneman naar Evi van L. in september 2021. Ik moest erg lang wachten aan de telefoon, daardoor werd ik uitgelogd uit zowel de belastingdienst omgeving als de Evi omgeving. Steeds weer inloggen en verder wachten aan de telefoon. Uiteindelijk wel goed geholpen door Evi. medewerker, maar ik hoop dat het volgend jaar bij de aangifte gemakkelijker zal gaan.
de jonge man heeft mij goed geholpen met het inloggen ivm nieuw wachtwoord en verdere afhandeling van de overboekingen
Veilige haven maar hoge overhead kosten: mooie klassieke villa's overal in nederland, dure leaseauto's. Het oude model. Automatisering het werkt wel maar back, mid en front office loopt ver achter op de competitie. Geen end-to-end automatisering. Dashboard klant is niet real-time. (Je ziet de waarde portefeuille niet real time). Daarom beheerkosten hoog.
Duidelijk, netjes, rustig en vriendelijk ontvangen en geïntroduceerd door Bart. Geen enkele druk ervaren. Schept vertrouwen. Hiermee is een goede basis gelegd.
Deze info video geeft weinig info maar veel teveel video poespas waardoor hij veel te veel tijd van mij inneemt!
Sinds november 2021 is hofhoorneman overgenomen door van Lanschot. Tot nu toe zeer ontevreden over communicatie en rendement is helemaal een drama. Kortom ik kijk het nog even aan maar als het niet snel veranderd stop ik bij EVI
Er ging veel mis, maar uiteindelijk is de inzet om het goed te maken beloond
Een muziekje eronder, wat algemeenheden en klaar is Kees
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR 's-Hertogenbosch
Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.