Filters

10

Veel geduld!

Ik word heel prettig geholpen, veel geduld getoond met het vernieuwen van mijn wachtwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Ik heb helemaal niet telefonisch contact met Evi zelf gehad.

Nog geen verdere ervaring gehad. Wel snel het introductiepakket ontvangen. Hierna ga ik een rekening bij Evi openen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

erg duidelijk en doeltreffend

prima service , kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen , niet lang in telefonische wachtrij , wat bij concurrenten vaak het geval is

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed gesprek

Vriendelijke dame (Marcella)

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Heel vriendelijk geholpen

Bijzonder vriendelijk en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

medewerker was top maar klantvriendelijkheid evi's software middeleeuws

zie hierboven verder is er dus: een van lanschot site EN een evivanlanschot site EN een evi app EN een van lanschot app??(weet niet of deze ook bestaat) EN een evi inlog app Ik zie door de bomen het bos niet meer. No way ik aan deze organisatie miljoenen ga toevertrouwen Zelfs een adreswijziging gaat als volgt: 1. in bellen, want kan niet per site (BIj Rabo en ABN (net gedaan) etc kan dit wel) 2. na wat omwegen kan alleen via een formulier 3.formulier wordt toegestuurd 4. verplicht uitprinten 5. invullen 6 in envelop doen 7. naar postkantoor voor postzegel 7. etc etc EVI in de middeleeuwen!! Of wees gewoon duidelijk en gooi oude klanten van Hof Hoorneman die in het buitenland wonen er gewoon uit en sluit hun rekeningen gedwongen. Heeft de ABN ook gedaan voor klanten buiten europa en klanten binnen europa, muv Nederland, sterk verminderde dienstverlening. De aandeelhouders van Hof Hoorneman hebben al gecasht die maakt het ook niets meer uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vriendelijk te woord gestaan. Snel contact.

Zeer prettig. Vriendelijke medewerkster

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Prima

Prima telefonisch geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Hulpvaardig en efficiënt

Ben heel goed en duidelijk telefonisch geholpen. Mijn adresboek was niet meer up to date. Weinig persoonlijk contact gehad sinds aanmelding 2014 Is ook niet nodig met de duidelijkheid van de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima geholpen.

Na de bekende vragen had ik zeer snel de gewenste documenten in de berichtenbox zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vriendelijk en accuraat

Vriendelijke dame aan de telefoon die heel accuraat de juiste info verschafte. Wachttijd voor geholpen te worden wel lang. iets meer dan een kwartier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vriendelijk en behulpzaam

Na div telefoon gesprekken met evi goed en vriendelijk geholpen met een probleem wat niet niet eens bij hun lag

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

mijn vraag is beantwoord

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Dienstverlening

Goed geholpen door de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Snel en effectief

Onbekend met de materie vond ik het lastig om mijn vraag te formuleren. Uw medewerker begreep direct wat ik bedoelde en kon dat vlot afhandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Topservice

Eindeloos geduldig werd mij uitgelegd wat ik waar kon vinden. Deze dame verdient tenminste ste de titel: redder in nood voor een digibeet

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Het is nog wennen en hoop op winnen.

Ik moest de belastingaangifte invullen en had problemen met de jaaropgave en het vinden van de noodzakelijke gegevens ivm mijn overgang van Hof Hoorneman naar Evi van L. in september 2021. Ik moest erg lang wachten aan de telefoon, daardoor werd ik uitgelogd uit zowel de belastingdienst omgeving als de Evi omgeving. Steeds weer inloggen en verder wachten aan de telefoon. Uiteindelijk wel goed geholpen door Evi. medewerker, maar ik hoop dat het volgend jaar bij de aangifte gemakkelijker zal gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

geweldig

de jonge man heeft mij goed geholpen met het inloggen ivm nieuw wachtwoord en verdere afhandeling van de overboekingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Chique

Veilige haven maar hoge overhead kosten: mooie klassieke villa's overal in nederland, dure leaseauto's. Het oude model. Automatisering het werkt wel maar back, mid en front office loopt ver achter op de competitie. Geen end-to-end automatisering. Dashboard klant is niet real-time. (Je ziet de waarde portefeuille niet real time). Daarom beheerkosten hoog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
8

Prettig en vertrouwd

Duidelijk, netjes, rustig en vriendelijk ontvangen en geïntroduceerd door Bart. Geen enkele druk ervaren. Schept vertrouwen. Hiermee is een goede basis gelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
3

weing informatie en veel te veel niet toe doende poes pas

Deze info video geeft weinig info maar veel teveel video poespas waardoor hij veel te veel tijd van mij inneemt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
4

Rendement slecht

Sinds november 2021 is hofhoorneman overgenomen door van Lanschot. Tot nu toe zeer ontevreden over communicatie en rendement is helemaal een drama. Kortom ik kijk het nog even aan maar als het niet snel veranderd stop ik bij EVI

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
5

beetje veel bekende informatie, die ook al in het voortraject aan de orde is geweest.

Er ging veel mis, maar uiteindelijk is de inzet om het goed te maken beloond

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
7

Erg infantiel die maand update

Een muziekje eronder, wat algemeenheden en klaar is Kees

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.