Filters

3

Veel te lange wachttijd

Na lang wachten duurde het nog eens heel lang voor medewerker helder had waarvoor er (eerder) door jullie gebeld was. Conclusie ook niet helder. Weer vervolg nodig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vriendelijk behulpzaam

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima geholpen.

Het gevraagde werd snel en vriendelijk uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Na lang wachten fijn geholpen.

Heb verschillende keren contact gehad. Werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

prima professioneel geholpen

kort, maar positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Top

Zeer geduldig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Uitstekend

Zeer goed geholpen om mijn beleggings profiel te wijzigen naar aanleiding van dalende beurskoersen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Dienstverlening is goed, bereikbaarheid mag beter.

Helaas te vaak te lang (>5min) in de wacht moeten staan alvorens een medewerker de lijn 'oppakt'. Dat mag vandaag de dag toch wel beter.. Jullie app is een drama..tot vier keer toe de identificatie moeten doorlopen omdat de app niet meewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Tevreden.

Geduld en Duidelijk begrijpbare informatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

prima en met geduld te woord gestaan en geholpen

problemen met inloggen om evi website en app, keurig er door heen geholpen door een geduldige en plezierige medewerker . Wel moest ik erg lang wachten voor ik een medewerker aan de lijn kreeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Langdurige wachttijd, goed gesprek

Na een lange wachttijd van ruim 6 minuten met de mededeling al onze medewerkers zijn bezet, wat ik niet verwacht van van Lanschot,, heb ik een prettig gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Ik werd uitstekend en deskundig en uiterst beleefd geinformeerd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Met geduld en kennis geholpen. Prima!

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goede pro-actieve aandacht voor mijn situatie

Leuk gesprek over mijn pensioen pakket onder huidige omstandigheden. Op initiatief van EVI.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Duidelijk, beleefd en behulpzaam

Duidelijk, beleefd en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

goed, helder en duidelijk geholpen

gewoon een goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

combi van ergernis, onprofessioneel en welwillendheid

Twee keer contact gehad met de 'klantendienst' m.b.t. indentificatie-procedure. 1e keer 12 minuten wachten 2e keer 10,5 minuten wachten Dat is nog niet zo erg, maar elke 10 seconden wordt dezelfde boodschap afgespeeld "alle medewerkers zijn nu in gesprek etc.." Totaal 22,5 minuten in de wacht betekent 1350 seconden dus ik heb 135 keer die ontzettend vervelende boodschap moeten aanhoren. NB de vrouwenstem komt ook erg belerend over, niet vriendelijk. Dit bandje (in de wachtstand) ervaar ik als zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. En schept een rot imago voor Evi. Ik had ook echt geen zin om de 2e keer te bellen en weer dat 'zeurbandje ' aan te horen. Maar wat bleek. Alhoewel de id procedure goed was verlopen, deed de Evi app niet wat het werd verondersteld te doen. Reden: de blokkade was niet opgeheven. Tja, dus vandaag weer bellen en het hele proces ondergaan: wachten, boodschap, vriendelijke medewerker die het allemaal begrijpt (heel empatisch) en een aantekening gaat maken. Conclusie: geen goede ervaring. Tutbandje voor de wachtstand Te lange wachttijden Simpele handeling wordt niet uitgevoerd, waardoor ik nogmaals contact moet opnemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

TOP te woord gestaan door meneer Cor van Esch!!!

Prettig gesprek met meneer Cor van Esch, heeft probleem meteen opgelost. Super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Heel prettig geholpen, met veel geduld!

Ik ben goed te woord gestaan, en de medewerkster heeft mij heel goed geholpen met mijn behoefte aan begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Duidelijke antwoorden en snel opgelost

Ik ben vriendelijk geholpen en de tijd is voor mij genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Zeer vriendelijk geholpen

Ik ben prima geholpen, maar het registreren ging vaak mis

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Telefonisch goed geholpen

De wachttijd aan de telefoon was mij iets te lang, maar eenmaal aan de haak met een medewerker werd ik vriendelijk en bekwaam geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Super geholpen weer

Altijd behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Snel perfect geholpen

Mijn vraag werd direct aangepakt en opgelost. Kon niet beter Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.