Filters

10

Zeer vriendelijk geholpen

Ik ben prima geholpen, maar het registreren ging vaak mis

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Telefonisch goed geholpen

De wachttijd aan de telefoon was mij iets te lang, maar eenmaal aan de haak met een medewerker werd ik vriendelijk en bekwaam geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Super geholpen weer

Altijd behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Snel perfect geholpen

Mijn vraag werd direct aangepakt en opgelost. Kon niet beter Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Teleurstellend

Ik belde (op 30 juni 2022, 's middags) omdat ik ongerust was over mijn beleggingen. De medewerker beloofde mij een paar artikelen te sturen over de verwachting van Evi van Lanschot over toekomstige rendementen van beleggingen naar aanleiding van de Oekraïne-oorlog. Deze artikelen heb ik nog niet ontvangen. Graag alsnog sturen naar [email protected]

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

snel en adequaat geholpen

Bij vragen of informatie kun je terecht bij EVI

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Zeer goed en meedenkend

Duidelijke uitleg en toen ze iets niet wist is ze het gaan uitzoeken en heeft mij snel teruggebeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Top

Vriendelijk, snel en zakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima service

Netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

vriendelijk en duidelijkk

vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

ik ben nog niet teruggebeld

n.v.t. Dus niet noodzakelijk een negatieve rating maar niet handig om deze enquête te sturen als ik alleen de telefoniste heb gesproken

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

Goed geholpen

Mijn vraag is uitstekend beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

u stuurde mij een mail over de laatste ontwikkelingen, daar reageerde ik op. Een vast anspreekpunt!

Dat leek me wel wat. maar daarvoor is mijn saldo te laag blijkbaar. inloggen lukte niet , ook vandaag weer niet. systeem herkent mijn wachtwoord niet en dan maak ik een nieuw aan. Heb ong 12 keer een SMS code ontvangen. Ik log in met mijn nieuwe ww, dan krijg ik: u logt voor de eerste keer in met uw nieuwe ww, daarom moet u eerst een nieuw ww aanvragen. Ja, en dat is dan ook weer de eerste keer ......enz.enz. Uw collega Tom Kuiken heeft veel geduld met mij gehad. 50 minuten lang. Het is ons niet gelukt. Mag mij ook geen advies geven. Alles is alleen digitaal. Heeft mij nog wel per post het jaaroverzicht 2021 toegestuurd. Over hem geen klachten. Ik werk vaker met inlogcodes en SMS verificaties. Dat lukt altijd wel!

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Vriendelijk geholpen

De medewerker heeft zijn best gedaan mij zo goed mogelijk te helpen. Met het toesturen van een link en een uitnodiging voor een Webinar waarbij de huidige policy t.a.v. beleggen zou worden toegelicht. Persoonlijk advies mocht deze medewerker niet geven, waarvoor ik begrip heb. Omdat ik het lastig vindt te beoordelen hoe de beleggingen het in de toekomst gaan doen heb ik vooralsnog voor mezelf een veilige keuze gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Ik zou teruggebeld worden vandaag vlgs de klantenservice, niets gehoord

Ik zou teruggebeld worden en heb niets gehoord

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Niet teruggebeld vandaag

Aardige receptioniste/medewerkster die de telefoon waarnam, maar het terugbellen door mijn accountmanager moet nog steeds gebeuren. Het zullen drukke tijden zijn en binnen 1 dag is misschien iets te enthousiast ingeschat maar toch……….. Ik ben overigens nog steeds tevreden over EVI. Dit jaar stelt de relatie misschien wat op proef maar de huidige beursmalaise valt hen natuurlijk niet te verwijten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
8

Prima gesprek, nog geen resultaat

Prima gesprek fwhad met medewerker maar ik heb nog geen resultaten kunnen ervaren als gevolg van het gesprek

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Correct en vriendelijk geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goede uitleg

Duidelijk en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

een prettig gesprek, echter zonder iets echt nieuws

een prettig gesprek, maar naar aanleiding van de ontvangen mail had ik meer diepgaand advies verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed

Deskundig en geduldig en vriendelijke persoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Het is allemaal zoals het hoort

Zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Heel goed

Netjes ,vriendelijk,dudelijk klanten service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

een luisterend oor

Ik wordt nog gebeld door een beleggingsdeskundige

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.