Filters

9

Ontzettend prettig.

Erg vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad. Ze controlerende niet enkel 1 punt wat niet goed zou zijn maar meerdere. Dit gaf mij een verantwoord gevoel. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

gesprek

Ik had een fijn gesprek met haar, ze probeerde me wat te geruststellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

Ruk

Ik kreeg van u een e-mail met een wel zeer verontrustend bericht. Ik had opdracht gegeven, meldde dat bericht, om een rekening te beeindigen. Ik schrok me wezenloos want ik had helemaal geen opdracht gegeven. Het bleek dat het om een al heel lang beeindigde rekening ging van een BV die allang niet meer bestaat. Uw medewerker heeft dat vakkundig uitgelegd maar ik vind het niet prettig als ik zo de stuipen op het lijf krijg

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Als je Op leeftijd bent niet gebruiksvriendelijk

Mijn vader word 89 jaar en alles online word dan moeilijk. Het zou helpen als hij zijn jaaroverzicht per post zou ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

Super vriendelijk en hulpvaardig

Zeer vriendelijke medewerker. Erg hulpvaardig en dacht goed mee. Dacht al na en adviseerde over vervolgstappen. Dit waardeerde ik, want dit hoefde hij niet per sé te doen. Kortom, super. You go Tom!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

uitstekend

mevrouw glerum heeft mij rustig geleid door een opheffingsformulier en vervolgens aangeboden overboekingen te verzorgen. werk uit handen genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

goed

ik ben heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prettig

Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Geen lijfrente-uitkering mogelijk

1. Ik heb tot driemaal toe een contactverzoek verzonden. Ik heb 3 maal een e-mail gehad dat er binnen 24 uur contact met mij zou worden opgenomen. Maar ik heb geen contact gehad. Ik heb toen zelf telefonisch contact gezocht. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Cor van Es. 2. Hij noteerde mijn vraag en belde heel snel terug dat het bij Evi van Lanschot niet mogelijk was om met mijn lijfrentesparen-kapitaal een uitkering aan te kopen bij Evi. Ik heb al mijn geldzaken ondergebracht bij Van Lanschot c.s. en nu moet ik voor mijn Lijfrente-uitkering uitwijken naar een ander. Dat vind ik teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Prettig en rustig

Fijn dat de medewerker rustig was, duidelijk praatte en mij goed advies gaf. Geen remoer op de achtergrond. Dat maakt een gesprek ook prettig. Checkte goed of ik het wel was!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Vriendelijk

Na de adviezen liep alles weer goed,maar zaterdag eeer fout en ik kon u niet bereiken .maandag weer proberen

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima meedenkende klantenservice!

Bereikbaarheid 10, advies 10, vriendelijkheid 11

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Zeer goed geholpen.

Met één mailtje geholpen en een verificatie via een ander kanaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed geholpen

Duidelijke uitleg op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag

Het was een heel plezierig gesprek, ook na de specifieke vraag, over de toestand in de wereld en de verwachtingen voor beleggingen in het algemeen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima te woord gestaan

Weken geleden ook gebeld met verzoek tot opvolging. Daar niets van gehoord. Ben nu dus in afwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

in principe goed maar het beloofde werd niet gemaild

ik wilde mn tegenrekening veranderen en toen zou degene die mij hielp het formulier mailen, maar ik heb het formulier even zelf moeten googlen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goede duidelijke service.

Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Ik had, naar eigen zeggen, een generalist aan de lijn.

Daarmee kwam ik inhoudelijk niet veel verder, maar werd wél vriendelijk behandeld. PS Best ongepast de foto bij dit bericht. Een schipper die tevreden in de camera kijkt, leunend op zijn giek. Ik moet meteen denken aan de tiener die onlangs is bezweken omdat er door houtrot een giek brak en op haar terecht kwam. Ik zou als de sodemieter deze foto vervangen, als ik u was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Prima en correct

Keurig verzoek tot identificatie gekregen en prima overgenomen en afgehandeld door collega.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

het contact met de klantenservice van Evi is altijd geweldig

Ik ben met veel geduld en liefde geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

de vraag over het aflossen mijn belegd vermogen voor mijn pensioen, werd heel nauwkeurig uitgelegd.

de medewerkster vertelde mij precies hoe dit in z'n werk gaat, waardoor ik nu precies weet wat ik bij aflossing van mijn hypotheek hiermee kan doen. heel tevreden beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Niet teruggebeld

Vandaag keurig teruggebeld en goed te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Al mijn vragen beantwoord

Mijn ervaring met de dame van de servicedesk was zeer goed. Ze heeft me met al mijn vragen kunnen helpen en heeft aanpassingen voor mij gedaan, zodat ik deze zelf niet hoefde te doen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima geholpen met mijn probleem

Snelle reactie en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.