Filters

8

Prima

Prettig contact met goede uitleg en correcte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Dank Daan!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prima geholpen.

De medewerker die mij geholpen heeft deed het heel goed. Ze begreep het probleem en heeft op alle mogelijke manieren meegedacht om tot een oplossing te komen. Betrof een aantal vragen n.a.v. het overlijden van mijn echtgenoot. De getoonde belangstelling en medeleven waren ook heel prettig. Niet te veel maar ogenschijnlijk gemeend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Helder en duidelijk

Prettig contact, snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Het contact/begrip was prima.

Het was een prettig gesprek, maar de medewerker kon geen oplossing bieden. Mijn vraag/opmerking is van technische aard en zal worden doorgezet naar de betreffende afdeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
2

Zinloos gesprek

Heeft mij niet kunnen helpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Zeer goed

Er werd serieus naar mijn probleem geluisterd, gelijk actie, op afgesproken tijd terug gebeld en zaak geregeld. Erg prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Vriendelijke competente hulp

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

Geen oplossing geboden

Aangezien wij de administratie wilden vereenvoudigen en de kosten beperken hebben we onze gezamenlijke betaalrekening opgeheven. Nu blijkt dat we niet meer van de van Lanschot rekening kunnen opnemen. We moeten eerst weer een gezamenlijke rekening openen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Kort en bondig gesprek, en alles opgelost

Ik heb in zeer korte tijd kunnen uitleggen waarvoor ik belde, en aan de hand van aantekeningen van Evi van L werd mijn geval herkend en naar tevredenheid opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Erg duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

helder antwoord op mijn vraag

Duidelijk advies. Helaas geen eenvoudige oplossing voor handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Ik stel een vraag, ik krijg een goed antwoord. Uitstekend.

Heeft geen toelichting nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

prima geholpen met mijn hulpvraag

het was mij niet helemaal duidelijk op de site hoe ik van de EVI spaarrekening een bedrag kon overboeken naar mijn rekeningcourant. Uw medewerkster heeft mij uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Buitengewoon plezierig en effectief

De dame die mij geholpen heeft (haar naam heb ik niet onthouden, sorry) en ik hebben veel plezier beleefd aan het contact, veel gelachen. Dat doet een mens goed. Groet haarva mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Geweldig

De mevr die ik aan de telf.kreeg,had ontzettend veel geduld. Het inloggen lukte niet Ik moet zeggen, ik kan me aardig goed redden,als er geen bij zonderen dingen zijn. Ik gaf aan,stopt u maar,maar Mevr wilde door gaan.En uit eindelijk is het gelukt,dankzij door Mevr.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Ik ben geweldig geholpen

Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk, kundig en nemen de tijd om je goed te helpen. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

Beleggingsadvies is lastig!

In mijn contact werd mij duidelijk dat het lastig is om een goed en helder advies te krijgen. In ieder geval geen echt eenduidig antwoord. De medewerker stond mij vriendelijk en begripvol te woord. Hij kon echter mijn gevoel niet wegnemen, dat ook bij de experts niets eenduidig is! Jammer maar volgens mij een terechte conclusie. Ik heb aangegeven dat voor toekomstige klanten een eerlijker situatie moet worden geschetst en niet alleen de mogelijk positieve. Want als dit jaar ons iets heeft geleerd is het wel dat het geen kwestie van een glazen bol is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vraag over jaarlijkse check belegging

Goed en duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Vriendelijk en deskundig

Wel lange wachttijden vandaar geen 5 sterren, maar dat heeft verder niets met de inhoud te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Netjes geholpen, vriendelijk

Antwoord gekregen en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

Slechte beleggers

Bij aanmelden bij EVI 5 jaar geleden beloofde men een behoorlijk rendement. Ik zou €5000,00 op mijn ingelegde vermogen kunnen verwachten. Nu ruim 5 jaar later is dat daadwerkelijk € 500,00. Als ik het geld op de spaarrekening had laten staan, 5 jaar vast dan had ik ondanks de lage rente ongeveer hetzelfde rendement gemaakt. Ik lees veel over vriendelijk mensen, dat klopt ook wel. Misschien zijn ze wel te vriendelijk en moeten ze beter hun best doen om een goed rendement te behalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Ik kreeg antwoord op mijn vragen en werd uiterst vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.