Filters

10

Telefonisch advies

Adequate en geduldige begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Telefonisch contact

De Evi medewerker heeft ons vriendelijk en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

klantvriendelijk

Betrouwbaar en vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Al meer dan een maand bezig met een rekening openen

Helaas lukt het niet om een rekening te openen. Ik ben er ondertussen al meer dan een maand mee bezig. 4x contact met de klantenservice, waarbij je lang moet wachten voordat je geholpen wordt. In eerste instantie was er bij Evi een technische storing, geen probleem, kan gebeuren. Bij de 2e keer werd geadviseerd om opnieuw een rekening te openen. Ik doorliep het hele identificatieproces. Daarna wacht je af totdat de rekening wordt goedgekeurd, helaas liet dit bericht op zich wachten. Voor de 3e keer contact met de klantenservice, gevraagd naar persoonlijke ondersteuning bij het openen van een rekening. Er werd een afspraak ingepland. Bij het 4e gesprek opnieuw een rekening geopend en het identificatieproces onder begeleiding van de klantenservice doorlopen. Nu weer 2 weken verder en geen reactie ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld. Mijn partner is wel erg tevreden over Evi en ik had gehoopt deze zelfde ervaring te delen. Ik ga opzoek naar een andere mogelijkheid om te starten met beleggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

X

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

EVI

Snelle reactie op mijn mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vlot en uitstekend geholpen.

Ik had een paar vragen die zeer vlot en duidelijk zijn beantwoord, tevens vlotte afhandeling van bepaalde zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Beleggen zonder zorgen

Of een belegging wat oplevert of niet, dat heb je niet in de hand. Maar Evi vB Lanschot heeft me geholpen om mijn profiel te maken en daar de juiste portefeuille mix aan te verbinden. En altijd en overal kan ik nagaan wat het waard is op dat moment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Evi digitaal

Ik was aangenaam verrast dat de telefoon binnen een paar seconden werd opgenomen. Dat ik professioneel empatisch te woord werd gestaan en dat werd aangeboden om het antwoord nog te checken voordat de verbinding werd verbroken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Snel

Gelijk goed antwoord waardoor ik op de site kon

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Snel opgelost

Blijven doorgaan tot het opgelost was

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed geholpen

Prima hulp bij een vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Great service

Needed information on an account

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Evi levert

Ik ben tevreden over Evi. Wat mij wel enigszins stoort is de tijd die het kost om bedragen bij of af te boeken. Daar zou iets op gevonden moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Evi pensioenopbouw alles online

Goede telefonische bereikbaarheid, vriendelijke, medewerkers die de vraag die ik had snel en goed wisten te beantwoorden en zodoende het probleem op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

Duurt lang!

Ik wilde 4 weken geleden klant worden met een en/of beleggingsrekening (Evi Self Select). Eerste poging mislukte en per mail kreeg ik geen antwoord. Voor mij was totaal niet inzichtelijk waarom ik niet verder kon in het process. Een week later gebeld met de zeer vriendelijke klantservice, bleek dat een koppeling in hun systeem niet goed was gegaan. Tweede poging leek te lukken, ik kreeg een rekeningnummer en mocht geld storten. Uiteindelijk liep ik weer vast. We zijn nu 4 weken verder, vandaag heeft de wederom vriendelijke klantservicemedewerkster mijn probleem uiteindelijk toch nog weten op te lossen door ergens een vinkje te zetten die allang gezet had moeten worden. Nu dus éindelijk écht klant, maar ben inmiddels eigenlijk wel klaar met Evi.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
3

Rekening openen duurt laaaaang…

Een week geleden een evi self select rekening geopend. Nog steeds geen rekening nummer ontvangen, na telefonisch contact bleek ik inmiddels drie rekeningen te hebben. Maar nog steeds kan ik niet inloggen. Jammer dat het zo lang duurt, het fonds wat ik voor ogen had is inmiddels weer aan het stijgen. Moet nu snel geregeld worden, anders ga ik wel naar een ander.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Heldere communicatie

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Top beheer

Hoog rendement en prima klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Persoonlijk

Contact was persoonlijk van toon en to the point.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Goed in de grote lijnen, zwak in de uitvoering

Fijn om een eigen account manager te hebben, maar de interne afhandeling verloopt moeizaam, mede door ICT, die mij als klant van tijd tot tijd dwars zit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

antwoord op een verzoek

Had een probleem met inloggen,terwijl ik dat nog nooit had ervaren bij Evi sms kwam niet door. dan staat er ""neem contact met ons op"" zodoende!"" Dan krijg je de volgende dag een verzoek om een tevredenheidsenquete in te vullen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

CC

CC

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
4

goed bedoeld maar geen resultaat

zie hier boven

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.