Filters

10

makkelijk

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Annuleren verkoopopdrachten

Advies had een tijdlimiet

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Vriendelijkheid

De hulpvaardigheid en vriendelijk en dat ervaren wij

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Telefonisch contact

Ik ben zeer goed geholpen door een medewerker van Evi

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

het opzeggen van een rekening

Ik werd snel een juist geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
6

Evi app

Evi spaarrekening via app niet bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot N.v.t.
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Geduldig en begripvol advies

Nadat ik er zelf niet uitkwam in de app, heeft deze medewerker mij zeer geduldig en vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

vriendelijk en adequaat te woord gestaan

fijn om in deze steeds meer gedigitaliseerde maatschappij een mens van vlees en bloed aan de telefoon te hebben die adequaat geholpen heeft een probleempje op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

heerlijk, geen chatrobot.....

werd op een respectvolle wijze benaderd , bovendien werd mijn hulpvraag snel en correct met mij doorgenomen en als zodanig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
2

Niet doen

Wat een ontzettend ouderwetse matige vermogensbeheerder. Ik probeer al sinds afgelopen maandag (het is nu donderdag) mijn geld weg te krijgen. Nadat twee dagen mijn orders op wonderbaarlijke wijze zijn verdwenen heb ik gister eindelijk een order kunnen plaatsen. Kan gebeuren, een systeemfout is amateuristisch maar nog tot daar aantoe. Volgens van Lanschot wordt een order de vólgende beursdag uitgevoerd. Naar mijn idee begint die om 09:00, maar op moment van schrijven nu om 10:00 ligt denk ik iedereen nog te slapen daar. Ik lees ergens dat alle orders op "één moment" aan de fondsen worden aangeboden. Geef gewoon aan hoe laat dat is. Vervolgens duurt het na uitvoeren nog 3/4 dagen tot het in mijn portefeuille komt, waarna het wéér 1 dag duurt tot ik het op mijn eigen rekening heb. In een wereld waar overboeken een kwestie is van nog geen minuut, en waar dit via alle online brokers als DeGiro ook gewoon mogelijk is onacceptabel. De reden van Van Lanschot? "Risico verminderen". Je moet wel heel dom zijn om niet te begrijpen dat tussen het plaatsen van je order en het na 5 dagen op je rekening krijgen, Van Lanschot dit geld kan aanbieden op de geldmarkt om links en rechts lekker rendement te pakken. Dat geld komt dus bovenop de torenhoge fondskosten die je betaalt waar zij zelf zeggen dat de inkomsten zitten. Lekker bonussen spekken terwijl je zelf wacht op je geld dus. Al met al: niet doen. Als ik zin had om genaaid te worden en bureaucratische rompslomp had ik mijn geld wel bij de bank belegd. Daar krijg je tenminste nog service en transparantie. Lees je een middagje in en koop een ETF. Zelfde marge, geen gezeik. 1 ster.

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed

zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Zeer goed

goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Minder bang voor bankieren

Fijn om met aardige medewerkers te kunnen spreken als je een vraag hebt, app werkt goed, snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Vraag over applepay

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

Matig

Matig

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

goede hulp

het wachten aan de telefoon duurde 10 minuten. daarna vriendelijk en adequaat geholpen. het zou slim zijn als Evi bij een nieuw wachtwoord duidelijk aangeeft dat "huidig" eigenlijk "tijdelijk" zou moeten zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Goed

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Goed

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Persoonlijke en deskundige klantenservice

Zie eerdere antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

update beleggersprofiel

site Evi liep vast bij opnieuw vaststellen beleggersprofiel

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening N.v.t.
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.