Filters

9

Gewoon doen (telefonisch bereikbare service) tegen wording heel bijzonder

Vlot, vriendelijk en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Menselijke dienstverlening

Als je eens per jaar al je financiële documenten moet verzamelen, is het fijn als dat simpel en snel kan. Helaas kost het mij altijd meer tijd dan me lief is. Zo kon ik niet het Evi jaaroverzicht op de app vinden. Gelukkig hebben we de telefoon nog en hielp een vriendelijke medewerker me wegwijs. Een mens en geen botte (ro)bot. Was ik wel aan toe temidden van al die fiscale rompslomp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Respect voor het getoonde geduld om de evivanlanschot app weer functieoneel te maken!

Prettige afhandeling van voornoemd probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Service met een hoofdletter

Luisteren, meedenken en oplossen en voorbeeld voor andere.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Prima

Kort en bondig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Krachtig door eenvoud

Stabiel platform dat duidelijk informeert over posities en rendementen. De gelden die niet worden belegd, renderen tegen mooie voorwaarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
5

Wijziging klantprofiel

Zonder dat ik dat wist word de portefeuille direct automatisch verkocht en aangepast aan het nieuwe profiel. Hierover beter communiceren met de klant. Nu was dat een ongewenste en vervelende ervaring met ook nog eens slechte communicatie met een 2 tal onervaren medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
7

Reactie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Kan niet beter

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Prettig geholpen

Fijn en duidelijk opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Duidelijk

Goede adviseur en duidelijke app

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

goed

zie bovenstaade

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Goed

Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Aanpassingen in mijn account

Ik ontdekte dat ik nog steeds met mijn oude adres en telefoonnummer bij Evi was geregistreerd. Online kon ik dat niet aanpassen, maar telefonisch was het snel gebeurd. Ik ben zeer vriendelijk en effectief te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Verrassende dienstverlening

Hoe een zakelijk probleem op een persoonlijke manier werd afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Klantvriendelijkheid

Behulpzaam en geduldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Telefonisch contact.

Snel, duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Goede service

Persoonlijk contact en direct geholpen zonder doorschakelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
1

Dissapointing app and online environemnt

Technical issues, passwords not arriving, support staff doesn't know what is going on, long waiting times on the phone. Only one email and phone number allowed for verification even when there are multiple account holders. Each account holder NEEDS their own verification access. How would you like it if you would have to ask your husband for a verificaiton every time you want to access your investment? Or the other way around? I mean, even *** has solved that. DIssapointing..

  • Aanbevelen? Nee
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Altijd goed

Een telefoontje naar Evi is eigenlijk altijd een feestje. De vriendelijkheid geduld hulp en humor maken het contact heel gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Snel en duidelijk

Compliment erg correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
8

Probleem met app

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Online beleggen

Makkelijk en goed toegankelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
10

Ik ken de app Evi niet

Telefonisch goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot
9

Adequaat en accuraat

Deze mensen kun je om een boodschap sturen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Dienstverlening
  • Evi App N.v.t.
  • Contact medewerker Evi van Lanschot

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vinciplein 60

5223 DR 's-Hertogenbosch

0800-1737

[email protected]

Over Evi van Lanschot

Evi combineert het gemak van online beleggen met een persoonlijke aanpak. Jouw situatie staat bij ons centraal: we gaan dan ook graag met je in gesprek. Evi is in 2013 opgericht en is onderdeel van Van Lanschot Kempen.

Over Evi van Lanschot

EVI van Lanschot

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.