Filters

8

ik ben er op mijn gemak

goede service, goede communicatie en ik voel me er op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

volledig tevreden

altijd tevreden de deur uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Heel vertrouwd adres.

Rik een kundig tandarts en de dames die hem assisteren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Professioneel

Persoonlijke benadering, professionele behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Goed

Prima tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Fijne rustige tandarts

Ze nemen de tijd voor je en leggen goed uiteat ze gaan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Goed en vlot geholpen

Goed te woord gestaan. Medewerkers stralen plezier uit en geven goed advies. Nemen de tijd voor je

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

vriendelijke en rustige benadering

vriendelijk personeel die aandacht voor je heeft en goed advies geeft

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Prima

Prima. Deskundig en persoonlijk.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Naar volle tevredenheid

Wederom weer tot volle tevredenheid geholpen. En natuurlijk, het lijkt zo gewoon, keurig op tijd en zonder naweeën van de behandeling Een tevreden patiënt Jo

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Vriendelijke en deskundige behandeling

Ik had al enige tijd last van een pijnlijke kies. Tandarts Marije Kaan heeft de oorzaak opgespoord en de kies opnieuw gevuld. Door de verdoving heb ik er niets van gemerkt, ook niet van de prik. Nu heb ik geen last meer. Ben zeer tevreden over deze vriendelijke en mooie praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Vriendelijk en een luisterend oor.

Je wordt ontvangen in een ontspannen sfeer. Geen druk, eerder ontspannen. Je voelt je erg op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
7

vriendelijk en kundig personeel

vriendelijk geruststellend personeel pijnloze behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Persoonlijk

Als je het ergens niet mee eens bent wordt alles gedaan om op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Persoonlijke en professionele zorg

Een tandarts die met passie zijn werkzaamheden uitvoert in samenwerking met vele assistenten. Een praktijk waar flink in geïnvesteerd is en waar ze continu werken met de laatste technologische hoogstandjes. Vooral de persoonlijke manier van zorg kan ik enorm waarderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

top service van hoge kwaliteit

Goede kennis van zaken. Door de manier van werken ( verschillende behandel kamers ) wordt het wel een beetje onpersoonlijk en krijg ik een "lopende band" idee. Vooralsnog doet dit niets voor de kwaliteit. Gezien de drukke praktijk vind ik de wachttijden tussen controle en evt. behandelijk wel wat lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Vriendelijk ontvangen zowel bij balie als spreekkamer

Goede ervaring. Vriendelijk en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
7

Ik ben tevreden

Mijn ervaring met de assistente van de laatste keer vond ik niet zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Ik ben nog niet bij U op de praktijk geweest.

Ik heb mij online ingeschreven en mijn eerste afspraak is 27 januari.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
7

goed

ik wordt goed behandeld en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Zeer tevreden over de tandartsen

Al jaren ga ik naar mondcentrum Drunen. Altijd zeer vriendelijk en professioneel geholpen door de tandartsen en mondhygienisten. Helaas de laatste keer een slechte ervaring met de mondhygieniste. Ze was onvriendelijk en beweerde dat ik niet eerlijk was. Ze was erg kortaf en leek zo weinig plezier te hebben in haar werk. De volgende punten vallen dan ook lager uit door de ervaring met deze medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Goede ervaring

ik krijg verdoving bij boren . en de assistenten zijn ook goed met tandsteen verwijderen . en de tv's in het plafond vind ik ook leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Alleen maar positief

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. niet allen krijg je een heel goede uitleg over de behandelingen. Maar wordt de behandeling zelf vakkundig uitgevoerd door de tandarts en de assistenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Prettig voorzover naar de tandarts prettig kan zijn.

Altijd vriendelijk, geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

lieve mensen die je meteen op je gemak stellen

ik heb gelukkig nog niet zoveel ervaring als alleen de half jaarlijkse controle en 1 keer een vulling die gemaakt moest worden omdat de vulling afgebroken was. Mijn laatste controle niets van gevoeld, maar na 1 dag aan mijn hele linker kant het hele tandvlees ontstoken zelfs tussen mijn kiezen en ik ben echt een stoker en er was voor de controle niets aan de hand nu 1 week later gaat het wat beter dat vind ik wel heel jammer .

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel

Bedrijfsgegevens

Tinie de Munnikstraat 3

5151VW Drunen

0416-375495

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.