Goed
Omdat mijn tandarts Groenhuizen in Waalwijk zijn klantenbestand aan het afbouwen is, overschrijving aangevraagd naar Mondcentrum Drunen, dat op 100 meter afstand van ons adres is gevestigd. Eerste kennismakingsbezoek, met Rick den Heijer, was zeer positief: duidelijk, informeel en deskundig. Als het vervolg ook zo is: uitstekend!
Omdat mijn vorige tandarts Groenhuizen in Waalwijk zijn klantenbestand aan het afbouwen is, overschrijving aangevraagd naar Mondcentrum Drunen. Mondcentrum Drunen is voor mij op 100 meter van onze woning dus op loopafstand. Eerste kennismakingsbezoek met Rick den Heijer was zeer duidelijk, aangenaam informeel en positief.
Stelt je gerust en legt uit wat hij gaat doen. Gelukkig !!
Zie boven
Goede communicatie en goed advies.
fine locatie
Oplossing gericht helpen. Uitstekende service !!
goede tandarts assistente vriendelijk personeel goede tandarts
Bij de tandarts liggen is natuurlijk nooit leuk. Maar ze laten je erg op je gemak voelen. Assistenten en tandartsen en dame aan de balie zijn allemaal even vriendelijk. En mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest. Er word werk van gemaakt.
Goede communicatie, aandacht voor de patient en punctueel. Een tandarts om je bij thuis te voelen!
Ik ben goed geholpen door het personeel.
perfect
Een voorbeeld: de mondhygiëniste checkt mijn gebit. Ze komt tot de conclusie: geen issues. De tandarts checkt daarna mijn gebit. Een kies moet toch gevuld worden. Voelt voor mij als, we zien ruimte om wat te verdienen, dus doen. Ik heb hetzelfde idee bij het maken van periodieke foto's. Voelt als gemakkelijk geld verdienen. Overigens heb ik na de laatste behandeling last van een kies gekregen. Dat betreft een zwakkere kies, waar al een paar keer een wortelkanaal behandeling is uitgevoerd. Mijn idee is dat er te fors is schoongemaakt tijdens de controle. Ik had het tijdens de behandeling niet in de gaten. Het speelde later op.
Heel vriendelijk
Email ontvangen voor afspraak van mijn man in mei Wij komen echter een maal per jaar in november heb dit gemeld aan balie maar krijg toch een mail met afspraak in mei ik vind dit slecht
Telefonisch contact: prima Communicatie aan de balie: prima Contact met tandarts / assistent: prima Uitleg wat er gebeurt: prima
Zeer vriendelijk en duidelijk
Verschillend per persoon of je vriendelijk wordt behandeld. Daarnaast ben ik nog nooit op tijd aan de beurt geweest, gemiddeld 20 minuten te laat.
Prettig eerste kennismakingsbezoek: heldere uitleg over de praktijk en de manier van werken. Fijn contact; geeft vertrouwen!
Het is een omgeving die rust geeft.
Zeer goede kwaliteit niks op aangemerkte
Deskundig en vriendelijk.
Wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Bij problemen ook snel een afspraak.
Prettig
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.