Filters

9

Attent en vriendelijke behandeling van receptie tot tandarts

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Duidelijke communicatie

Omdat mijn tandarts Groenhuizen in Waalwijk zijn klantenbestand aan het afbouwen is, overschrijving aangevraagd naar Mondcentrum Drunen, dat op 100 meter afstand van ons adres is gevestigd. Eerste kennismakingsbezoek, met Rick den Heijer, was zeer positief: duidelijk, informeel en deskundig. Als het vervolg ook zo is: uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Zeer positief eerste bezoek

Omdat mijn vorige tandarts Groenhuizen in Waalwijk zijn klantenbestand aan het afbouwen is, overschrijving aangevraagd naar Mondcentrum Drunen. Mondcentrum Drunen is voor mij op 100 meter van onze woning dus op loopafstand. Eerste kennismakingsbezoek met Rick den Heijer was zeer duidelijk, aangenaam informeel en positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Was zo bank voor tandarts, maar is een groot stuk weg genomen!!!

Stelt je gerust en legt uit wat hij gaat doen. Gelukkig !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Goede uitleg en behandeling, vriendelijk en correct !

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Deskundigheid en vriendelijkheid.

Goede communicatie en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

goede aandacht

fine locatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Klantgerichtheid, vriendelijk

Oplossing gericht helpen. Uitstekende service !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

goed

goede tandarts assistente vriendelijk personeel goede tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Ze laten je op je gemak voelen

Bij de tandarts liggen is natuurlijk nooit leuk. Maar ze laten je erg op je gemak voelen. Assistenten en tandartsen en dame aan de balie zijn allemaal even vriendelijk. En mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest. Er word werk van gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Fijne tandarts

Goede communicatie, aandacht voor de patient en punctueel. Een tandarts om je bij thuis te voelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Kort maar krachtig

Ik ben goed geholpen door het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

zeer goed, uitstekende behandeling

perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
4

ik heb het gevoel overrulled te worden i.p.v. .uitleggen en tot een keuze komen.

Een voorbeeld: de mondhygiëniste checkt mijn gebit. Ze komt tot de conclusie: geen issues. De tandarts checkt daarna mijn gebit. Een kies moet toch gevuld worden. Voelt voor mij als, we zien ruimte om wat te verdienen, dus doen. Ik heb hetzelfde idee bij het maken van periodieke foto's. Voelt als gemakkelijk geld verdienen. Overigens heb ik na de laatste behandeling last van een kies gekregen. Dat betreft een zwakkere kies, waar al een paar keer een wortelkanaal behandeling is uitgevoerd. Mijn idee is dat er te fors is schoongemaakt tijdens de controle. Ik had het tijdens de behandeling niet in de gaten. Het speelde later op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Heel goed tevreden

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
6

Behandeling en controle prima administratief minder goed

Email ontvangen voor afspraak van mijn man in mei Wij komen echter een maal per jaar in november heb dit gemeld aan balie maar krijg toch een mail met afspraak in mei ik vind dit slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Prima

Telefonisch contact: prima Communicatie aan de balie: prima Contact met tandarts / assistent: prima Uitleg wat er gebeurt: prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Zeer vriendelijk en duidelijk

Zeer vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
6

Wisselende service

Verschillend per persoon of je vriendelijk wordt behandeld. Daarnaast ben ik nog nooit op tijd aan de beurt geweest, gemiddeld 20 minuten te laat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Fijn contact, heldere uitleg

Prettig eerste kennismakingsbezoek: heldere uitleg over de praktijk en de manier van werken. Fijn contact; geeft vertrouwen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Voel me op mijn gemak

Het is een omgeving die rust geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Altijd heel vriendelijk

Zeer goede kwaliteit niks op aangemerkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Goed

Deskundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

ga nu niet zo bang meer naar de tandarts

Wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Bij problemen ook snel een afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Al jaren wordt ik prima geholpen

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel

Bedrijfsgegevens

Tinie de Munnikstraat 3

5151VW Drunen

0416-375495

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.