Filters

9

Het was m

Het was "maar" 'n stagiere, maar ze deed het al volmaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Moderne professionele praktijk met supervriendelijke vakmensen!

Deze week toevallig weer geweest voor mijn halfjaarlijkse controle. Opvallend was de volle wachtruimte ondanks het tijdstip van 16.30 uur. Mijn mening is dan ook dat de praktijk momenteel te groot is gegroeid met patiënten, waardoor de werkdruk van het team enorm is toegenomen. De tijdsdruk is hierdoor (te) groot. Of de kwaliteit van het werk hierdoor is/wordt aangetast kan ik (nog) niet beoordelen... Normaal gesproken laat tandarts Rick den Heijer altijd even zijn gezicht zien om hallo te zeggen, maar heb hem deze keer niet gezien... Een voorteken..? Ik hoop het niet want het is een fantastische praktijk, dat staat buiten kijf...!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Wordt over het algemeen zeer vriendelijk geholpen

Jammer dat zonder overleg een ander tandarts werd toegewezen. Dit heb ik aangegeven en wordt bij de volgende afspraak rekening mee gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Vriendelijke en professionele behandelingen

Altijd meedenken, weinig pijn, nooit geen wachttijd, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
6

Goed maar wat opdringerig

Vindt op zich tandarts goed maar vindt dat er teveel gedramt wordt om foto te maken, mondhygienist bezoeken. Ook als je maar 1x per jaar komt wordt dat meteen aangestipt. Ook is volgens mij het verloop onder de assistenten erg groot want je krijgt maar zelden dezelfde personen. Hieronder moet je betrouwbaar beoordelen maar dat is lange termijn. Als een tandarts nog niet meer betrouwbaar kan zijn dan weet ik het ook niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

*

*

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

ik ben tevreden

afspraak goed nagekomen verders prima. alleen de afspraak voor volgend jaar is mijn budget in januari meteen op ,daar had ik niet op gerekend,dus daar had ik wel op gewezen moeten worden ik heb nu half om half de offerte gedeeld in twee keer volgend jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

prettig en professioneel

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Vriendelijk

Vriendelijk en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Professioneel en efficiënt

Ik kwam vaak bij mondcentrum drunen voor mijn beugel. Nu deze eruit is kom ik er minder maar zijn ze nog steeds even vriendelijk en positief. Dat maakt het allemaal wat minder spannend om naar de tandarts te gaan. Nadat ik de mondreining had gekregen van de assistent, kwam de tandarts langs voor controle. Persoonlijk vind ik het mooi dat er zo efficiënt gewerkt wordt. Hierdoor is er meer ruimte en kun je gemakkelijker een afspraak maken of verzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Netjes, professioneel, beleefd

Geen lange wachttijd, snelle behandeling, oog voor individu, gezellig, humor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Toppie

De manier en de wijze waarop ik te woord word gestaan is belangstellend en warm. Mevr. van Daalen is werkelijk een topper. Doet het heel accuraat. Zeer tevreden. tandarts den Heijer is altijd belangstellend en empathisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Heel fijn mondcentrum!

Iedereen is heel klantgericht en vriendelijk. Je mag je ongemakkelijk voelen, zij stellen je op je gemak. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Nieuw patiënt

Nette, goede ontvangst. De uitleg is van uitstekende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Prima zorg, aandacht voor patient

Keurige ontvangst. Duidelijk aangeven wat ze gaan doen. Prima omgang met de kinderen. Heb er ook nooit lang hoeven wachten. Ideaal dat er meerdere tandartsen/assistenten zijn in meerdere ruimtes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Goede ontvangst en begeleiding / advies

Nieuwe klant, prima ontvangst en advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

heel fijn

zeer prettig ontvangen, duidelijke uitleg van de tandarts, en gelijk deels een planning gemaakt. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
2

Zeer teleurstellend

Na enige tijd geen tandarts te hebben gehad, heb ik mezelf aangemeld. Na uitvoerige screening (foto's onderzoek etc. ) te horen gekregen dat ik een goed gebit heb, waar vooralsnog niets aan hoeft te gebeuren. Bij het 2e bezoek (1/2 jaarlijkse controle) door een andere tandarts, blijkt er ineens van alles mis. Communicatie verliep erg stroef, onduidelijk en ongemakkelijk. Ik voel me bekocht, mensen binnenhalen om ze vervolgens de zakken leeg te kloppen, met onduidelijke en zeer onbegrijpelijke verhalen, is niet wat ik verwacht van een professionele tandartsen praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Word altijd netjes geholpen en er word uitgelegd wat ze gaan doen.

Is goed je word eerst geholpen door assistente en dan door tandarts en je krijgt goede uitleg over wat er gedaan word of wat er in de toekomst moet gebeuren aan je gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
6

Matig positief

Het was ons eerste bezoek aan de praktijk. We werden hartelijk welkom geheten. Vervolgens hebben we een half uur zitten wachten tot we aan de beurt waren. Dat was vervelend. Iedereen werd geholpen en wij zaten maar te wachten. Dat voelde niet fijn. Wat beter had gekund, is dat er duidelijker gecommuniceerd werd over het hoe en waarom daarvan. Het contact met de tandarts was goed en dat maakte dat het bezoek uiteindelijk wel positief was. Hopelijk worden we de volgende keer wel op tijd geholpen of wordt er duidelijker gecommuniceerd als het langer gaat duren. (ik moet een keuze invullen bij "aanbevelen". Ik vind het lastig om nu al een keus te maken. Voor nu een "nee", maar eigenlijk weet ik het nog niet)

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

goed

we zijn prima behandeld , vriendelijk !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
7

Goede zorg, bíjna geen wachttijd

Vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Je word gezien, het is bijna gezellig om bij jullie te zijn.

Vriendelijke ontvangst. Gezellige wachtruimte. Mooie behandelkamer. Wel veel verschillende gezichten. Maar daar kan ik mee leven. Nieuwe materialen, gereedschap. Vb zoutstralen. Ga zo door..

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Tot nu toe de beste

Professionele sfeer, klantgerichte en bekwame tandarts. 5sterren is te weinig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Prima.

Het geheel is goed verzorgd. De ontvangst is goed, de wijze waarop je wordt geholpen is goed en de tandarts straalt rust uit. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel

Bedrijfsgegevens

Tinie de Munnikstraat 3

5151VW Drunen

0416-375495

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.