Er wordt goed gekeken naar het gebid, alle medewerkers zijn vriendelijk en gaan zorgvuldig met men om. Tuurlijk zijn er nog altijd wel verbeteringen zoals van te voren vragen of de persoon wilt dat er foto’s worden gemaakt van het gebid mede omdat er ook gekeken moet worden naar de hoogte van de tandverzekering zodat diegene niet staat te wachten op onverwachte hoge kosten
Nooit meer naar een andere tandarts
Toegankelijk, laag drempelig. Duidelijke uitleg van het verloop van het traject
Zeer prettig geholpen, pijnloos. Angst wat ik bij vorige tandarts had is nagenoeg weggenomen. Blij dat ik de overstap heb genomen.
Afspraak maken geen probleem je wordt netjes ontvangen en je hoeft niet lang te wachten.
Helaas is orthotraject niet afgesloten met het beoogde resultaat. Voor de rest personeel altijd vriendelijk. Tandartsen en assistentes vertellen wat ze tijdens de behandeling doen.
Top!
Vulling was afgebroken. Bij een voortand. Kon meteen in de middag terecht en het viel ook nog eens onder de garantie. Maar het belangrijkste: Mijn tanden zien er weer super uit. Thanks.
Prettige praktijk
Tot nu toe altijd fijn geholpen.
Goede ervaringen. Puntje van aandacht: persoonlijk contact met de tandarts blijft wenselijk.
Geen wachttijden en professionele benadering.
Het personeel is altijd vriendelijk en beleefd. Voel me er altijd op mijn gemak. Zeker een goede tandarts praktijk.
Prima behandeling. Ontstoken tandvlees wederom herhaald. Prima dat dit gezegd wordt, maar het hoeft niet steeds herhaald te worden.
geef ruim voldoende. dit omdat er veel veranderd is. zou graag iets meer willen weten over de behandelingen en wat de kosten zijn. Verder vind ik ze zeer vriendelijk en zeer klant vriendelijk. Wat je tot gerustheid brengt. Als je beld of mailt krijg je gelijk antwoord. Dat zegt al genoeg . Denken met je mee. Ja een ruimvoldoende.
Zoals hierboven
Professioneel en aardig en goede uitleg over oa belang gezond tandvlees.
Eigenlijk 6 sterren
Snel en goed geholpen bij tandpijn.
Prima gevoel over behandeling; zie geen verbeterpunten
Er wordt duidelijk aangegeven wat er gaat gebeuren en wat ik zelf nog kan doen tegen tandsteen. Je kunt altijd aangeven of men even wil stoppen met de behandeling, wat fijn is. Er wordt goed op tijd gewerkt.
Bij pijn in mijn mond altijd de juiste hulp
ik ben keurig netjes geholpen, en er werd netjes uitgelegd wat er ging gebeuren.
De medewerkers leven mee en zorgen goed voor hun klanten.
Professioneel, vriendelijk, goede sfeer,
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.