Er wordt hier rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts, je word gerustgesteld en als er wat is dan mag je je hand opsteken en dan wordt de behandeling onderbroken en als het probleem dan opgelost is gaat men weer verder. Zowel de tandarts als assistente zijn zeer vriendelijk en kundig.
Dit duurt langer dan 30 sec
goede begeleiding,denken mee met patient,vriendelijk
Super fijne praktijk met super personeel
Een erg fijne praktijk met fijne mensen die hun vak verstaan.
Dit keer wat minder vertrouwde gezichten gehad. een wel heel jonge modnhygieniste (die er ook duidelijk langer over deed dan andere) en een tandarts die ik wat minder best kon verstaan (buitenlands accent).
De orthodontist is goed en al het personeel is altijd aardig!
Fijne tandarts die tijd heeft voor patienten. Ze zijn ook goed met jongen kinderen die voor het eerste keer naar tandarts gaan.
Grote complimenten voor snelle doch zeer prettige manier van werken. Na afloop ook de complimenten overgebracht.
Zeer prettig contact met het personeel. Spoedklachten worden snel en kundig verholpen.
Zeer tevreden over de behandeling. Ze zeggen weleens het is geen feestje om naar de tandarts te moeten maar bij deze praktijk kijk ik er nooit tegenop.
Goed, professioneel en vriendelijk
Nemen de aandacht voor patienten
Mijn angsten overwonnen. Zegt al genoeg.
Alles wordt netjes, goed en volgens afspraak gedaan
ik word gebeld met de vraag waarom ik niet op de afspraak aanweifg was. Ik heb geen afspraak gemaakt noch een bevestiging ontvangen. Maak op korte termijn een nieuwe en eerste afspraak. Heb aangegeven in eerste mail contact dat jullie mij in September van 2020 moeten benaderen voor een afspraak gebitscontrole
Lig altijd Altijd ontspannen in de stoel .nooit stress.pijnloos behandeld. En een goed sfeer...
Ik voel me hier echt gezien. Je wordt gerustgesteld voor dat ze wat gaan doen en onze dochter gaat hier graag naartoe. Het word allemaal goed uitgelegd. Ga zo door.
Prima
Goed
Heb al diverse keren ervaren, dat ten alle tijde ook persoonlijke omstandigheden van de cliënt (mede) afgewogen bij een behandeling, traject of advies. Complimenten en dank daarvoor !
Pri. A
Zoals gezegd hier boven in een paar woorden
Prettig ondanks mijn angst voor de tandarts.
Uitstekende tandarts
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.