Filters

9

Prima behandeling

Er wordt hier rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts, je word gerustgesteld en als er wat is dan mag je je hand opsteken en dan wordt de behandeling onderbroken en als het probleem dan opgelost is gaat men weer verder. Zowel de tandarts als assistente zijn zeer vriendelijk en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Goed geholpen ik ben tevreden

Dit duurt langer dan 30 sec

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

professioneel,vriendelijk,meedenkend

goede begeleiding,denken mee met patient,vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Gewoon een hele goede praktijk

Super fijne praktijk met super personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
8

Goed

Een erg fijne praktijk met fijne mensen die hun vak verstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
7

Dit keer geen vertrouwde gezichten

Dit keer wat minder vertrouwde gezichten gehad. een wel heel jonge modnhygieniste (die er ook duidelijk langer over deed dan andere) en een tandarts die ik wat minder best kon verstaan (buitenlands accent).

  • Aanbevelen? Nee
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Het is altijd goed!

De orthodontist is goed en al het personeel is altijd aardig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Fijne tandarts

Fijne tandarts die tijd heeft voor patienten. Ze zijn ook goed met jongen kinderen die voor het eerste keer naar tandarts gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Gespannen naar de tandarts maar zeer relaxed geholpen en naar huis

Grote complimenten voor snelle doch zeer prettige manier van werken. Na afloop ook de complimenten overgebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Uitstekende tandartspraktijk

Zeer prettig contact met het personeel. Spoedklachten worden snel en kundig verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Zoals altijd prima

Zeer tevreden over de behandeling. Ze zeggen weleens het is geen feestje om naar de tandarts te moeten maar bij deze praktijk kijk ik er nooit tegenop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Geweldig

Goed, professioneel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Altijd goede service

Nemen de aandacht voor patienten

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Top tandarts! —> Rik

Mijn angsten overwonnen. Zegt al genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Vriendelijk

Alles wordt netjes, goed en volgens afspraak gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
4

afspraak zonder afspraak

ik word gebeld met de vraag waarom ik niet op de afspraak aanweifg was. Ik heb geen afspraak gemaakt noch een bevestiging ontvangen. Maak op korte termijn een nieuwe en eerste afspraak. Heb aangegeven in eerste mail contact dat jullie mij in September van 2020 moeten benaderen voor een afspraak gebitscontrole

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Zoals altijd goed behandeling

Lig altijd Altijd ontspannen in de stoel .nooit stress.pijnloos behandeld. En een goed sfeer...

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Gezellige praktijk.

Ik voel me hier echt gezien. Je wordt gerustgesteld voor dat ze wat gaan doen en onze dochter gaat hier graag naartoe. Het word allemaal goed uitgelegd. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Snel en vakkundig

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Ondanks de drukke praktijk kon er tóch op korte termijn 'n afspraak worden geregeld.

Heb al diverse keren ervaren, dat ten alle tijde ook persoonlijke omstandigheden van de cliënt (mede) afgewogen bij een behandeling, traject of advies. Complimenten en dank daarvoor !

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
7

Prima

Pri. A

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

rustgevend gezellig professioneel

Zoals gezegd hier boven in een paar woorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
9

Zijn Duidelijk in wat er kan en moet gebeuren

Prettig ondanks mijn angst voor de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
10

Uitstekend

Uitstekende tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Professionaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel

Bedrijfsgegevens

Tinie de Munnikstraat 3

5151VW Drunen

0416-375495

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.