Heel netjes en vriendelijk geholpen maar dat wist ik onzettende aardige en vriendelijke mensen en word goed geholpen. 👍
De meest vriendelijke tandartsassistente & tandarts. Mijn kinderen en ik waren gelijk op ons gemak.
Ik ben zelf overgestapt van tandarts, omdat ik niet tevreden was. Ik vind het fijn dat bij mondcentrum Drunen uitleg wordt gegeven over zaken als het goed schoonmaken van je tanden. Ik denk dat dit elders niet gebeurt en zo begrijp ik ook hoe ik moet poetsen. Wat ik wel jammer vind is dat er vooraf extra kosten niet besproken worden. wat nodig is is nodig, maar ik zou vooraf hier ook graag kennisgeving over krijgen. Daarnaast snap ik de extra kosten voor het schoonmaken niet zo gezien ik gewoon betaal voor mijn gezondheidsverzekering en dit er naar mijn idee gewoon in zou moeten zitten? Al met al ben ik wel tevreden en is mondcentrum Drunen een van de betere praktijken bij mij in de omgeving.
Service zeer goed tand afgebroken werd gelijk geholpen
Hier voel ik mezelf thuis door de persoonlijke zorg en betrouwbare aanpak.
Prettige sfeer, accuraat en op tijd geholpen, zorgvuldige inspectie van gebit, duidelijke adviezen, goede mondhygiënist, kortom: als je dan toch naar de tandarts moet, dan het liefst hier.
snel, efficient, vriendelijk en professioneel
Alles wordt goed uitgelegd en vriendelijk. Je krijgt niet altijd dezelfde tandarts.
Ben goed geholpen heb er een fijn gevoel bij dat mijn behandel plan een plan is wat bij Me past..
Je wordt in een prettige sfeer ontvangen. Alle handelingen worden goed toegelicht. Medewerkers zijn vriendelijk.
Goed alleen tv scherm hangt verkeerd en muziek is niet mijn smaak zou dan ook niet aan hoeven voor mij
alles goed verlopen en duidelijk advies gekregen.
Prima zoals altijd
Snel en professioneel
Goed geholpen.
Of het nu controles, meedenken in de beste oplossingen bij reparatie, bruggen en zo. Er wordt altijd de tijd voor je genomen.
Deze praktijk maakt een tandartsbezoek zo prettig mogelijk door je op je gemak te stellen, prettig en deskundig personeel. Je bent hier duidelijk geen nummer maar hier staat de patiënt centraal.
perfect centrum alles gaat zoals het hoort te gaan.
Ik heb de service ontvangen die ik verwachtte
Zie boven
Erg cliënt gericht. Neemt er de tijd voor. Goed overleg. Zeer kind vriendelijk. Receptie super vriendelijk. Reageren snel op mail. Iedereen is erg aardig. Gewoon top!!
Mijn ervaring is zeer goed. Alles word duidelijk uitgelegd wat voor behandeling je ook krijgt. Dit geeft rust en vertrouwen
Iedereen is super vriendelijk en word ook goed geluistert naar de klachten of wensen.
Word altijd professioneel en accuraat geholpen.
snel en vakkundig geholpen
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.