Goed advies om het gebit te onderhouden inclusief tongschraper
Zeer deskundige tandartsen en assistentes, prettge benadering
.
Fijne praktijk
35 jaar bij een en dezelfde tandarts geweest, en ook tevreden. Na overname van deze praktijk was ik niet tevreden. Ik kon gelukkig bij mondcentrum Drunen terecht. De intake gaf mij al een goed gevoel en m.n. bij het doornemen van het plan ; preventie. Voorkomen is beter dan genezen. Het grondige schoonmaken was intensief maar gaf mij een goed gevoel door de vakkundige uitleg, behandeling en begeleiding.
Alles naar wens
Voorbereiding is goed. Uitleg is duidelijk. Nemen tijd om te luisteren.
Assistente leek niet te weten waar ze mee bezig was en was erg onbeleefd. Tandarts wel prima en zei dus ook hele andere dingen dan de assistente, daar klopt iets niet naar mijn mening.
Beste Vera, Dank je wel voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat je onze assistente als onprofessioneel hebt ervaren. We vinden het belangrijk dat iedereen zich prettig en deskundig geholpen voelt in onze praktijk. We hebben je reactie besproken met het team, maar herkennen ons niet in het geschetste beeld. Juist daarom wil ik dit graag persoonlijk met je bespreken — iets wat ik ook geprobeerd heb, zowel een paar keer telefonisch als door een paar keer bij je aan te bellen omdat we naast elkaar wonen. Je was toen niet thuis; hopelijk hebben we binnenkort alsnog de gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan. Je geeft aan dat je tevreden was over de tandarts die je heeft geholpen — dat was niet ikzelf, maar een van mijn collega-tandartsen binnen de praktijk. Fijn dat je die ervaring positief hebt beleefd. Tegelijkertijd komt die waardering helaas niet terug in de totaalscore of de toon van de review. Dat vinden wij jammer, omdat we geloven dat feedback een eerlijk en evenwichtig beeld zou moeten geven van wat goed ging én wat beter kan. Wat we graag willen meegeven: we staan altijd open voor eerlijke feedback en nemen opmerkingen serieus, maar vragen ook om nuance — zeker als het gaat om individuele teamleden die zich elke dag met inzet en toewijding inzetten voor onze patiënten. Hopelijk is er binnenkort alsnog gelegenheid om dit persoonlijk te bespreken. Mijn deur staat altijd open. Met vriendelijke groet, Rick den Heijer Mondcentrum Drunen
Lieve tandarts en assistente, gebroken tand getrokken en weer vastgezet. Ben blij met deze oplossing
Heel goed geholpen. Ook een prima afstemming met de klant wat erg prettig ervaren is.
Aandachtig voor de cliënt. Klantvriendelijk.
10+ jaar geleden zocht ik een nieuw tandars en Rick werd me aangeraden. Nu, jaren later, is de praktijk flink gegroeid, maar nog immer is de sfeer uitstekend en het personeel vriendelijk en professioneel. Ze leggen stap voor stap uit wat ze (gaan) doen en je krijgt het gevoel dat ze exact weten wat de klant in hun stoel ervaart. Het is niet altijd een pretje, maar men doet hun uiterste best om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ook mijn zoontje gaat nooit met tegenzin mee, en dat vind ik op zichzelf al een groot compliment voor deze praktijk.
Beste Cyril, Wat fijn om te horen dat jullie je beiden op je gemak voelen binnen onze praktijk, voor ons zeker een groot compliment. groeten Team Mondcentrum Drunen
Goede hulp, en goede proffesionele klanten service
Dank aan Dr. Adnana voor haar professionaliteit en aandacht voor details.
Ten eerste; vriendelijke dame achter de balie. wachtruimte is ook prima. wachttijd is ook helemaal goed! Behandeling kan niet beter. Zorgzaam, vriendelijk alles goed. Maar......ik zit in een rolstoel, hoe je met het liftje naar boven en naar beneden moet vind ik echt een ding. Wat een armoe, echt waar. Het is niet het belangrijkste maar past niet bij jullie prachtige praktijk! En een beetje meer zorg voor gehandicapten zou heel fijn zijn. Want ook wij hebben nog tanden,,,,,,
Zowel door de tandarts als door de mondhygiëniste erg fijn geholpen!
Zie hierboven
Weer onderhoudsbeurtje achter de kiezen;) geen graafwerkzaamheden....kortom kan er weer een half jaartje tegen.
Het personeel is vriendelijk. Ook al is het de eerste keer, ik voel me goed. De tandarts is ook erg professioneel.
Professioneel, vriendelijk.
Van mijn achterste linker kies aan de onderkant was de vulling eruit en de kies deels afgebroken. De tandarts zei dat is te repareren. Dat gebeurde ook. Echter na drie dagen bij een gewone boterham kwam de vulling er alweer uit. Gevolg een nieuwe afspraak voor een week later. Bij dezelfde tandarts voor garantie. Ze heeft het nu weer netjes gerepareerd.
Beste Han, Wat vervelend dat de vulling na de eerste behandeling niet goed is blijven zitten. Soms kunnen er onverwachte dingen gebeuren, ondanks onze zorg. Gelukkig hebben we dit inmiddels kosteloos kunnen herstellen. Fijn ook dat we even telefonisch contact hadden om alles goed door te spreken. We hopen dat de aanvullende tips ook helpen om het resultaat langdurig te behouden. We zijn blij dat alles nu naar tevredenheid is afgerond. Mocht er in de toekomst toch nog iets zijn, dan staan we uiteraard weer voor u klaar. Team Mondcentrum Drunen
Originele beoordeling
Van Mijn achterste linker kies aan de onderkant was de vulling eruit en de kies deels afgebroken. De tandarts zei dat is te repareren. Dat gebeurde ook. Echter na drie dagen bij een gewone boterham kwam de vulling er alweer uit. Gevolg een nieuwe afspraak voor een week later. Bij dezelfde tandarts voor eventuele garantie. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Beste Han, Wat vervelend om te horen dat de vulling niet goed is blijven zitten. We hebben ons best gedaan, maar ondanks dat kan het soms gebeuren dat er iets onverwachts afbreekt. We willen u geruststellen dat we de situatie onder garantie zullen herstellen. Tijdens uw volgende afspraak bespreken we samen de beste oplossing, en indien nodig, bieden we een steviger alternatief voor de toekomst. Tot snel, Team Mondcentrum Drunen
.
Prima medewerkster
Dank voor uw positieve feedback! Team Mondcentrum Drunen
Snel en vakkundig een 3 tal kiezen voorzien van nieuwe vullingen.
Een tandartsbezoek is zéker niet mijn favoriete bezigheid. Dan kom je bij mondcentrum Drunen. De receptioniste heet je welkom. De assistente komt je halen en verwelkomt je. Eenmaal op de stoel legt de assistente op een fijne manier uit wat ze gaat doen. Ze vertelt wat zij ziet. Voor het eerst kreeg ik van een assistente een compliment:). Na de gebitsreiniging kwam de tandarts voor controle en een gezellig praatje. Na het maken van de volgende controle afspraak ging ik met een blij, fijn gevoel naar huis. Op deze manier ga ik met plezier naar de praktijk dankzij de deskundige, vriendelijke medewerkers.
Tinie de Munnikstraat 3
5151VW Drunen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.