Erg goed

Mijn ervaring is goed alleen jammer dat nog veel pijn ervaar maar verder ben ik erg tervreden

Professioneel

Er wordt naar je geluisterd

• Personeel

Eerlijk advies,en met zorg geholpen.

Prettig geholpen

Na de controle afspraak kon ik op een later tijdstip die dag geholpen worden voor de behandeling. De volgende dag merkte ik s'avonds dat er een hoekje van de vulling was afgebroken, helaas 't werd weekend. Op maandag naar de tandarts en dezelfde dag kon ik terug komen en werd het probleem verholpen. Dank je wel hiervoor.

• Personeel

Zeer goed, omdat extra dingen worden gelijk geregeld zonder nieuw agspraak te maken, iemdien mogelij

Deskundig en klantvriendelijk

Goed geholpen met heldere uitleg over het juiste gebruik van rubberen tandenstokers.

• Personeel

De klantvriendelijkheid is en blijft top

De rust en duidelijkheid van iedere medewerker daar is uitstekend. Vandaar dat ik blijf komen, ook al moet ik een half uur rijden.

Vakkundig geholpen

Snel een afspraak kunnen maken en prima geholpen

• Personeel

Erg blij met de kunde en het meedenken naar oplossingen van Yara, blij met de overstap!

Na een lange tijd de overstap gemaakt naar Mondcentrum Drunen en de behandeling gehad van Yara. Laagdrempelig en erg prettig in de omgang.

• Personeel

Rustig en duidelijke uitleg wat er bij een kanaalwortelbehandeling gaat gebeuren.

Rik is duidelijk, communiceert goed en stelt je op je gemak. Na de behandeling kreeg ik op mijn verzoek uitleg over de apparaten en attributen die gebruikt waren. Heel fijn. En totaal geen pijn gehad, zelfs de spuitjes niet gevoeld.

Vriendelijk en kwaliteit

Zowel bij binnenkomst als in de behandelkamer word ik vriendelijk ontvangen. De tandarts en de mondhygiëniste nemen alle tijd voor me. En luisteren ook echt naar ne.

Eindelijk weer goed.

Eindelijk weer het idee dat er zorgvuldig is gecontroleerd en behandeld. Dat gevoel was de laatste jaren zoek.

Helemaal Top!

Ik ben behoorlikjk angstig van de tandarts maar ik word hier echt aan alle kanten goed geholpen!

• Personeel

Beste Robin, Bedankt voor de mooie review en wat fijn om te horen dat je ondanks je angst, je bezoek aan onze praktijk toch als positief hebt ervaren :)

Behandeling moet nog plaatsvinden

Ik heb pas één afspraak gehad. Mijn invisiline behandeling moet nog gaan plaatsvinden. 1e ervaring is goed. Heel blij dat ik zonder zware ingrepen behandeld kan worden.

• Personeel

Bedankt voor de positieve review Jessica, we gaan er samen met jou een mooi traject van maken!

Goed geholpen, snel en professioneel.

• Personeel

Tandarts en assistentie zijn zeer goed op elkaar ingewerkt. Pijnloos is het probleem opgelost.

• Personeel

Fijn om te horen en bedankt voor de mooie review!

Alles volgens verwachting.

Prima.

Heel fijn

Vriendelijk, behulpzaam. Ik ben heel blij met de dienst.

Vriendelijk en professioneel

Alles prima

• Personeel

Ik word er gek van (deel 1)

Helaas kan ik op dit moment geen positieve beoordeling geven :( Hopelijk kunnen jullie iets met mijn feedback en kan ik dat een volgende keer wel. Ik wil altijd 's ochtends om 8 uur mijn halfjaarlijkse controle, zodat ik daarna gelijk door kan naar werk en daar gewoon op tijd ben. Helaas wordt ik nooit om 8 uur opgehaald uit de wachtkamer, maar pas bijna 10 minuten later. (Ik ben de tijd serieus in de gaten gaan houden.) Dat het een keer later is, oke, geen probleem, kan gebeuren, want soms zit iets tegen, maar het is bij mij altijd zo. (En dat bij de eerste afspraak van de dag, dus zonder uitloop van andere afspraken) Tip 1: Start iets vroeger, zodat er bijgekletst en voorbereid kan worden (dus ook het plafond tv'tje al aan en dat soort dingen enzo), zodat om 8 uur alles klaar is en begonnen kan worden met de afspraken of plan de eerste afspraken wat later in, bijvoorbeeld kwart over 8. Terwijl ik aan het wachten ben is er op de achtergrond een heel kippenhok aan kakelen over hoe het weekend was. Dit is ook elke keer het geval en dat frustreerd mij enorm. Prima dat er gekletst wordt, dat moeten collega's ook zeker doen, een goede sfeer en band is super belangrijk, maar ik zit onder tussen gewoon te wachten met het gevoel "Joe hoe... ik ben er.. zit te wachten..." :( Tip 2: Klets bij op een andere plek, zodat niet heel de wachtkamer mee kan genieten ;)

• Personeel

Net nieuw in de praktijk super geholpen door vriendelijk personeel.

• Personeel

Afspraak snel mogelijk, uitstekende zorg!

Goede zorg afspraak snel mogelijk wat heel fijn is, aardig personeel! Ik ben zeer tevreden!

• Personeel

Zoals altijd. Fijn en goed geholpen.

Goed. Is niet zonder pijn maar ze vragen of het goed gaat.

Goeie ervaring .

Vriendelijk en kundig