Altijd goed !!

Fijne werknemers. Verschillende tandartsen maar geen probleem. Juist misschien wel goed. Duidelijk qua info wat voor behandeling er gaat plaats vinden en tijdens de behandeling ook nog veel oog voor comfort klant. Altijd zonder stress naar deze praktijk :)

vriendelijk,zorgzaam,veilig ook tijdens corona

hoewel patient is de benadering persoonlijk, vriendelijk,.is mooie praktijk .Is fijn een reminder te krijgen een paar dagen voor de volgende afspraak.

Vriendelijk en klantgericht

Mondcentrum is zeker niet ieders hobby maar iedereen is zeer vriendelijk. Behandelingen en advies/instructies proffesioneel.

Goed maar duur.

Ik krijg het idee dat het elk half jaar duurder wordt. Als leek kan ik natuurlijk niet inschatten of een behandeling echt zo veel moet kosten. Feit is wel dat ik overweeg nog maar eens per jaar op controle te gaan.

• Personeel

Professionals, maar het polijsten etc hoeft voor mij niet perse... Alleen maar kostenverhogend

Prima behandelingen gehad.

Ik hoef niet lang te wachten totdat ik word opgehaald in de wachtruimte. Fijn dat ik mijn tandarts afspraak kan combineren met de mondhygieniste. Ik (mijn angst) wordt serieus genomen en ik word op mijn gemak gesteld.

• Personeel

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Ik ben vriendelijk, vakkundig en snel geholpen. Ik kan deze tandarts van harte aanbevelen!

Goed!

Langsgeweest voor controle. Wederom prima geholpen en goed advies gekregen.

Goede tandarts

Heb niet meer het gevoel dat zorg voorop staat, maar efficiency.

• Personeel

Bedankt voor uw review. Fijn dat ik uit heb kunnen leggen wat onze werkwijze inhoudt op dit moment. De praktijk is groter geworden maar, we staan nog steeds voor persoonlijke zorg.

Vakkundig en goed.

Ik ben zeer tevreden

Onpersoonlijk niet netjes

Een voor mij vreemde tandarts wil, zonder zich eerst even voor te stellen, zomaar in mijn mond gaan werken . Ik heb zelf maar even gevraagd wie ze was. Wel zo beleefd lijkt mij

• Personeel

Heel jammer dat er geen fijne ervaring was, ik heb de tandarts hier over gesproken. Zij en de assistente gaven aan dat u veel haast had. Dit is geen reden om ons niet goed voor te stellen, daar heeft u een goed punt. Echter maken wij een half jaar van te voren een ruime afspraak voor u om onze zorg en aandacht goed te kunnen geven. Niet alleen voor de gebitsreiniging, maar ook om alle vragen aan de tandarts te kunnen stellen die u mogelijk heeft. U bent altijd welkom om met ons in gesprek te gaan.

Goed geholpen

Weer goed geholpen en gezellig gekletst

Persoonlijke aandacht en vakkundigheid

Wachttijd is kort. Ik ervaar vriendelijkheid en persoonlijke aandacht. Er wordt me altijd gevraagd of ik klachten heb. In een rustige sfeer word mijn gebit schoongemaakt en gecontroleerd. Er worden uitgelegd wanneer er een behandeling nodig is en waarom.

• Personeel

Goede service en vriendelijkheid.

Veel kennis en ontzettend vriendelijk

• Personeel

Zeer vakkundig en prettig geholpen

Vriendelijke , geduldig en deskundig

Aangezien ik altijd erg tegen een tandartsenbezoek aan zit te hikken vind ik het super belangrijk dat de tandarts en assistentes vriendelijk en geduldig zijn! Complimenten daarvoor.

Klantvriendelijk en professioneel!

Men wordt op tijd geholpen, nemen tijdens de afspraak de tijd voor het beantwoorden van vragen. Deskundige behandeling en advies. Veel know how in eigen huis, modernste technieken worden toegepast.

• Personeel

Dank je voor deze mooie review! De afgelopen 10 jaar hebben we hard gewerkt om meerdere specialisme aan te kunnen bieden. Heel fijn dat je dit kan waarderen.

Zie uitgebreide opmerking

Ik zou liever van te voren weten met welke tandarts ik te maken krijg. Inmiddels zijn er zoveel wisselingen die niet van te voren worden aangegeven. Dat vind ik niet goed voor de continuïteit en het overzicht. Dit geldt niet voor de mondhygiëniste . Ik tref altijd dezelfde aan en ik vind dat ze nauwgezet werkt in een fijne sfeer. Vreemde vraag ( aanbevelen) met als keuze 2 mogelijkheden.

• Personeel

Dank je voor het fijne gesprek waarin ik een en ander uit heb kunnen leggen.

zeer prettig.

vriendelijk behandeld en snel geholpen. alles rustig en beheerst uitgevoerd.

Uitstekend geholpen.

Gebitsreiniging super gedaan, zorgvuldige medewerkers!

• Personeel

Super goede ervaring gehad!

Heel blij met hoe alles is verlopen. Het ging heel snel en ben heel blij met het eindresultaat! Zeker aan te raden.

• Personeel

Fijne praktijk met fijne mensen

Voorheen was ik erg bang voor de tandarts. De mensen in de praktijk (assistentes, tandartsen en baliemedewerksters) stellen je erg op je gemak. Ik ga nu bijna met heel veel plezier naar de tandarts.