Filters

7

Zit nooit zonder ⛽️

Altijd op tijd met levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zijn goed

Zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
10

In mijn sas met total gas

Heel tevreden met de overstap naar Total Gas. Wesley Schuyl is een prima vertegenwoordiger. De chauffeurs zijn vriendelijk en kundig. Je zit nooit met een lege tank.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn bedrijf

Steeds zelfde man die komt tanken en houd ook rekening met hoe er getankt wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

wij zijn heel tevreden met de dienstverlening van OK gas.

prima bedrijf !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende dienstverlening

Gemakkelijk contact maken, snelle actie, prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne communicatie en korte lijntjes!

Als er iets geregeld moet worden dan wordt het snel en vakkundig verholpen, maar komt nauwelijks voor dat er iets aan de hand is. prettige mensen en geen hokjes cultuur!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Goede service zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Heb geen omkijken naar mijn gastank

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, nette prijs

De installatie verliep soepel en de automatische levering via telemetrie bevalt prima.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

U levert de energie aan het Vakantiepark Rhederlaagse Meren Lathum in Gelderland. Ik heb daar twee chalets in de verhuur. Voorbeeld: ik heb op mijn vaste woonadres Eneco als energieleverancier. Daar kan ik ieder moment van de dag inloggen en de stand van zaken bekijken. Uiteraard krijg ik (zoals het hoort) bij de jaarlijkse eindafrekening een keurige specificatie. Want ja, ik betaal voor geleverde producten dus moet ik ook kunnen controleren of het wel klopt wat ik vooraf heb betaald en evt nog moet betalen aan de eindafrekening. Ik moet OK gas op zijn blauwe ogen geloven want van een specificatie is geen sprake. Uiteraard contact opgenomen met de klantenservice van OK gas. DAT DOEN WIJ NIET! MAAR WIE DAN WEL? MOET U ZELF UITZOEKEN. JA, MAAR BIJ WIE DAN? Antwoordt: geen idee. Anders contact opnemen met de beheerder van de camping bla bla.. U begrijpt de beheerder zegt vrolijk hetzelfde. Ik moet de rekening betalen aan OK gas. OK gas zegt wij zijn de tussenpersoon. Maar wie levert er dan? Ik moet jullie NIET gespecificeerde rekening betalen!!!! Keuze om over te stappen is ook niet mogelijk (anders had ik dat allang gedaan)! Kortom ik word van het beroemde kastje naar de nóg veel beroemdere muur gestuurd. Met als eindresultaat: NIKS! Oh ja, toch wel. Een verhuurder die weigert om te betalen. Die weigert om de woekerprijzen te betalen zonder specificatie. Want de verhuurder moet mij dan weer op mijn blauwe ogen geloven. Kortom: ik zit nu met een onbetaalde rekening. Wie kan mijn vragen beantwoorden? En misschien begrijp ik het allemaal niet hoor. Zou zomaar kunnen. Dus wie oh wie kan helpen? Wat doet OK gas precies? Waar komt de factuur vandaan? Wie levert er dan werkelijk de energie? Hoe 'meet' OK gas zijn prijzen? Wat is de rol van de beheerder op Vakantiepark Rhederlaagse Meren Lathum? Ben ik nog een vraag vergeten? Ik heb als consument toch recht op een specificatie? Ik moet toch weten waar ik voor betaal? Uiteraard laat ik het niet bij zitten!

  • Aanbevelen? Nee
9

Super!

Dank voor de snelle en hoogwaardige levering! Fijn contact met jullie klantenservice! Goede service, ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Dank voor de snelle en hoogwaardige levering! Fijn contact met jullie klantenservice! Goede service, ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
1

Liegen lijkt het enige wat ze kunnen

Al sinds maart problemen !! Geen maandelijks voorschot meer afgenomen , en afrekening welke in mei moet gebeuren komt maar niet , ook niet na herhaaldelijk contact . Men vertelt dat men is overgeschakeld op een nieuw programma om alles te verwerken . Mijn zoon is ICT'er en noemt dit reinste onzin . Een maand ,ja OK , maar een half jaar ? Hun excuses blijven maar komen ; dan was het programma in orde , maar was hun enige ( !!!!! ) medewerker die het programma kent ziek ( ook alweer enkele maanden !!!! Men neemt je als klant niet ernstig , integendeel want men denkt dat ze ons alles kunnen wijsmaken . Jammer dat ze hier een monopolie hebben en je wel met hun in zee moet ......

  • Aanbevelen? Nee
3

Onprofessioneel

Sinds Pro Gas is overgenomen door OK gas lukt het ze niet om een maandelijks voorschot te innen. Wel in maart een gepeperde jaarafrekening gekregen. Ik heb hier meerdere keren over gebeld met steeds hetzelfde antwoord: ik wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. Ze hebben wat problemen met een nieuw administratiestysteem. Ik wordt dan niet teruggebeld en dit duurt nu al meer dan een jaar. Geen idee wat de gasprijs is op dit moment (daar informeren ze ook niet over) en ben bang voor weer een torenhoge jaarafrekening straks. Levering van gas gaat overigens prima en ook de lokale accountmanager die ook bij Pro Gas was is goed bereikbaar, maar die kan voor dit probleem niet veel betekenen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Jammer dat het zo gaat

Ik neem sinds December 2020 gas af, heb een machtiging afgegeven om maandelijks een voorschot van mijn rekening af te schrijven. Na herhaaldelijke mails en telefonisch contact gebeurd er nog steeds niets. Elke keer het zelfde antwoord, eind van deze maand is het opgelost. We zijn nu half September, ruim negen maanden verder en nog steeds niets concreets gehoord. Ik schrijf nooit een slechte review maar ik wordt nu te lang aan het lijntje gehouden.

  • Aanbevelen? Nee
3

Als beginnende klant prima, daarna slechter

Door blijkbaar een nieuw computersysteem, wordt er al 4 mnd geen maandelijkse incasso afgeschreven. Ook zitten we al even op de jaarafrekening te wachten. Na tel contact krijg je te horen dat ze ervan op de hoogte zijn( waarom de klant dan niet?) en dat we binnenkort wel een keer geïnformeerd zullen worden. Het had wel zo klantvriendelijk geweest om dit van te voren aan de klant mede te delen. Dit zijn niet de eerste financiële issues met dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
5

Gemixt

Ben al maand bezig om afrekening te krijgen. Niemand reageert of ze reageren pas na een week, uiteindelijk is alles opgelost, klantgerichtheid mbt vriendelijkheid is meer dan voldoende, actiesnelheid om zaken op te lossen liet te wensen over, maar is hoopvol na implementatie van het nieuwe systeem (zo is mij uitgelegd).

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik heb een prima ervaring met de levering van gas.

Vooral de automatische levering van gas, als mijn gastank bijna leeg is , bevalt mij goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette bezorging

Op de eerste plaats ben ik erg tevreden over de prijs van het geleverde gas, ben een hoger bedrag gewend. Dan vind ik dat de aflevering netjes en soepel verloopt. De medewerker is keurig. Het enige minpunt is dat ik niet van tevoren weet op welke dag en tijdstip er geleverd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Gaat ongemerkt o.a. door de telemetrie Alleen mis ik een verbruiks- jaaroverzicht

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering en service prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

ik ben nog maar pas klant dus geen idee wat de beoordeling nu moet zijn.

x

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ben tevreden.

Het is handig dat jullie zelf in de gaten houden wanneer jullie gas kunnen/moeten leveren. Wel zou het prettig zijn dat ik inzicht had in mijn betalingen e.d. Dit door in te kunnen loggen op mijn account bij jullie. Ook is er bij het eerste gesprek gesproken over een verzamelmap voor de klanten. Hiervan heb ik nog niets vernomen. Groetjes, Erik Kluskens

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Prima levering Vriendelijke chauffeur

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Regterweistraat 15

4181 CE Waardenburg

0418-587005

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.