Veel te duur, maar ontransparantheid en contracten van 5 jaar

Hi, Ik ben al 24 jaar bij ok gas (vroeger margas) en irriteer me al heel lang aan de ontransparantie van gasprijzen. Ik heb al meerdere keren achteraf (je weet de prijs pas als hij al in je tank zit) discussie gehad over de hoge prijzen in verhouding me de mark maar zonder succes op 1 keer na. Recentelijk zijn er eindelijk partijen die hier wel transparant in zijn en ik wilde overstappen. Helaas hanteert OK gas 5 jaar contracten wat bizar lang is en ook zeker niet passen in deze tijd. Maar ja je kan niet kiezen voor kortere contracten of je betaald nog meer. Na 24 jaar vaste afnemer is een enkele waardering voor argumenten met betrekking tot prijzen of openbreken contract. Ik ben er inmiddels klaar mee en zodra ik onder de ijzeren houdgreep van mijn veel te dure contract af ben, maar ga ik over naar een leverancier met die wel klantenservice in plaat van alleen geld binnenhalen, maar hoog in zijn vaandel heeft staan. Mijn advies teken geen contract bij OK gas.

Geachte mevrouw Gieles, Wat jammer dat u deze ervaring met ons heeft. Gasprijzen fluctueren nu eenmaal, dit is iets waar wij geen invloed op hebben. Wij proberen onze dienstverlening zo optimaal mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten en het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij bedanken u voor de afgelopen jaren klandizie! Groet, Martijn Knollema OK GAS

Goede ervaring. Er wordt op tijd gevuld

Goede ervaring. Er wordt op tijd gevuld

Vriendelijk dank voor uw reactie!

Positief

Zaken netjes afgehandeld. Tank op de plek en we stoken nu op propaan. Plannings-technisch liep er op een gegeven moment iets scheef, maar na contact te hebben gezocht werd dit gelijk adequaat opgepakt en afgehandeld.

Goede bereikbaarheid en vlotte service

super

goed advies, goede prijs , afspraken staan goed gepland en er word gewerkt volgens de planning, vriendelijk en correct personeel

word goed geregeld

word zonder me eigen tussen komst altijd optijd gevuldt

prima erg tevreden

prima service, vaste chauffeur belt keurig tijdig op voor vulling wij zijn tevreden klant

nogmaals,ik ben tevreden

ik heb geen op of aanvulling

Tot nu toe zijn we tevreden over de service etc.

Service is altijd goed

Prettige manier van werken nooit problemen.

goede service

Door de automatische tankcontrole zit je nooit meer zonder gas

zeer goed

zeer goede dienst verlening,

Tot nog toe een van de beste leveranciers.

prima bedrijf.

ontzorg

Betrouwbaar

Goede ervaring

Prima bedrijf, Altijd meedenkend.

Ik Word keurig geholpen met het plaatsen van een brandmuur.

Goede ervaring met OK Gas. Ruimte voor verbetering in de communicatie met de klant.

OK Gas doet wat ze moeten doen. Er is echter wel ruimte voor verbetering van de communicatie met de klant. Die is onder de maat. De klant zal eerder en sneller geïnformeerd moeten worden over het moment van vullen of in geval van calamiteiten zoals bijv. lekkage of wisselen van tank.

Wij zijn heel tevreden met OK Gas

Altijd vriendelijke chauffeurs die het gas komen leveren.

Goede service, goede backoffice

Met OK Gas zit je niet in de kou!

altijd op tijd gas

zeer goed

goede service

goed bedrijf en goede service

oke Gas

We zijn al vele jaren klant

Prima dienstverlening.

Snelle levering van gas. Goed bereikbare klantenservice.

transpatant bedrijf

je word compleet ontzorgt van vulmomemt tot en met betalen

Weinig poespas en lekker direct!

Vooralsnog weinig mee te maken gehad maar zeer tevreden hoe de gang van zaken was bij het begin!