Goede partij omdat afspraken worden nagekomen.

Snel geregeld en goede service.

Beste Kees, Dank voor de fijne recensie! Martijn Knollema Commercieel Manager OK GAS

Puik bedrijf

Deborah draagt datgene waar OK GAS voor staat met verve uit! Top bedrijf.

Hallo John, Super dat je tevreden bent en bedankt voor de reactie! Groet Martijn Knollema Commercieel Manager OK GAS

Met OKGAS af van aardgas

Wij zijn particulier wonend in buiten gebied Waren op zoek naar alternatief voor aardgas terecht gekomen bij OK GAS OK GAS leverancier van propaan Ok gas heeft bij ons op locatie alles besproken OK GAS heeft na bevestiging alles goed gecommuniceerd Alles volgens afspraak tank en aansluiting geplaatst in de zelfde week Tank gevuld op afspraak Zijn blij met de resultaat

Hoi Marian, Super dat je tevreden bent om met OK GAS van het aardgas af te zijn en dank voor de positieve reactie! Groet Martijn Knollema Commercieel Manager OK GAS

We werden zeer goed geholpen

Wesley Schuijl van OK-gas heeft van het begin tot het eind heel goed geholpen. Alles is volgens afspraak afgeleverd!

fijne en echte klantgerichtheid.

Mijn ervaring met Deborah als oplosser van een betalingsprobleem is echt van grote klasse. Vorig jaar onvoorbereid gas gekregen en in 4 termijnen betaling. Nu onvoorbereid gas gekregen en na de excuus en heel goede reactie van Deborah om ook deze keer in termijnen ter betalen is echt top in klantgericht heid. Deze kwaliteit is een van de redenen dat we een nieuw langetermijn overeenkomst hebben gesloten. Dus kwaliteit en klantgerichtheid betaalt zich altijd terug.

Binnen 10 werkdagen na het afroepen van de order is locatie ter plekke door medewerker geschouwd en de tank volgens afspraak geplaatst, aangesloten, gevuld en in werking gesteld. Planning van OK stond ten alle tijde volledig in dienst van de gewenste opleverdatum van ons als klant. Vriendelijke behulpzame vertegenwoordiger, goed bereikbare technische dienst. Nuchtere mensen, no nonsens bedrijf.

Goedemiddag Bart, Super bedankt voor de genomen moeite om deze fijne recensie te plaatsen. Fijn dat je tevreden bent! Groet Martijn Knollema Commercieel Manager OK GAS

Goede en snelle service

Na goed contact met Wesley Schuijl hebben we snel kunnen handelen. En draaide onze nieuwe cv ketel binnen 10 dagen op propaan. In het overleg hebben wij aangegeven dat er haast was bij de levering van de gastank. Wesley zag hierin geen probleem en heeft het gelijk in orde gebracht. Dit noem ik nog eens een snelle service!

Beste V.O.F. van Langerak, Fijn dat u een tevreden klant bent! Daar doen we het voor! Met groet Martijn Knollema Commercieel Manager OK GAS

Van 1 ster naar 5 sterren

Ik ben al sinds 2000 afnemer bij ok gas (vroeger margas). Ik heb recentelijk een zeer slechte recentie achtergelaten en aan de hand daarvan heeft OK gas uiteindelijk me een goede voor mij passende oplossing aangeboden. Daarnaast kreeg ik ook de mogelijkheid voor een andere leverancier te kiezen. Dit vond ik beide nette oplossingen. Ik ben al heel lang klant en heb dus besloten klant te blijven en de geboden oplossing te accepteren. Daarnaast is er door de accountmanager veel aandacht aan besteed ook al ben ik een heel kleine afnemer. Ik kan mijn vorige recentie niet aanpassen dus wil ik via een nieuwe recentie de vorige bijstellen. Ok gas heeft zich goed herpakt. Mvg, Hanneke

Hallo Hanneke, Vriendelijke dank en erg fijn dat we met elkaar een oplossing hebben gevonden. Wij waarderen het daarnaast enorm dat je de beoordeling hebt aangepast! Met groet, Martijn Knollema Commercieel manager OK GAS

goede levering

Geachte heer Noort, Fijn dat wij in goed overleg uw klacht hebben kunnen bespreken en oplossen! Met vriendelijke groet, Martijn Knollema OK GAS

Goed geholpen, duidelijk verhaal

Robert Willemse heeft mij uitstekend geholpen. Bereikbaar, duidelijke antwoorden en conform afspraken.

Veel te duur, maar ontransparantheid en contracten van 5 jaar

Hi, Ik ben al 24 jaar bij ok gas (vroeger margas) en irriteer me al heel lang aan de ontransparantie van gasprijzen. Ik heb al meerdere keren achteraf (je weet de prijs pas als hij al in je tank zit) discussie gehad over de hoge prijzen in verhouding me de mark maar zonder succes op 1 keer na. Recentelijk zijn er eindelijk partijen die hier wel transparant in zijn en ik wilde overstappen. Helaas hanteert OK gas 5 jaar contracten wat bizar lang is en ook zeker niet passen in deze tijd. Maar ja je kan niet kiezen voor kortere contracten of je betaald nog meer. Na 24 jaar vaste afnemer is een enkele waardering voor argumenten met betrekking tot prijzen of openbreken contract. Ik ben er inmiddels klaar mee en zodra ik onder de ijzeren houdgreep van mijn veel te dure contract af ben, maar ga ik over naar een leverancier met die wel klantenservice in plaat van alleen geld binnenhalen, maar hoog in zijn vaandel heeft staan. Mijn advies teken geen contract bij OK gas.

Geachte mevrouw Gieles, Wat jammer dat u deze ervaring met ons heeft. Gasprijzen fluctueren nu eenmaal, dit is iets waar wij geen invloed op hebben. Wij proberen onze dienstverlening zo optimaal mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten en het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij bedanken u voor de afgelopen jaren klandizie! Groet, Martijn Knollema OK GAS

Goede ervaring. Er wordt op tijd gevuld

Goede ervaring. Er wordt op tijd gevuld

Vriendelijk dank voor uw reactie!

Positief

Zaken netjes afgehandeld. Tank op de plek en we stoken nu op propaan. Plannings-technisch liep er op een gegeven moment iets scheef, maar na contact te hebben gezocht werd dit gelijk adequaat opgepakt en afgehandeld.

Goede bereikbaarheid en vlotte service

super

goed advies, goede prijs , afspraken staan goed gepland en er word gewerkt volgens de planning, vriendelijk en correct personeel

word goed geregeld

word zonder me eigen tussen komst altijd optijd gevuldt

prima erg tevreden

prima service, vaste chauffeur belt keurig tijdig op voor vulling wij zijn tevreden klant

nogmaals,ik ben tevreden

ik heb geen op of aanvulling

Tot nu toe zijn we tevreden over de service etc.

Service is altijd goed

Prettige manier van werken nooit problemen.

goede service

Door de automatische tankcontrole zit je nooit meer zonder gas

zeer goed

zeer goede dienst verlening,

Tot nog toe een van de beste leveranciers.

prima bedrijf.

ontzorg