Ik heb een prima ervaring met de levering van gas.

Vooral de automatische levering van gas, als mijn gastank bijna leeg is , bevalt mij goed.

Nette bezorging

Op de eerste plaats ben ik erg tevreden over de prijs van het geleverde gas, ben een hoger bedrag gewend. Dan vind ik dat de aflevering netjes en soepel verloopt. De medewerker is keurig. Het enige minpunt is dat ik niet van tevoren weet op welke dag en tijdstip er geleverd wordt.

Gaat ongemerkt o.a. door de telemetrie Alleen mis ik een verbruiks- jaaroverzicht

Levering en service prima

ik ben nog maar pas klant dus geen idee wat de beoordeling nu moet zijn.

x

Ik ben tevreden.

Het is handig dat jullie zelf in de gaten houden wanneer jullie gas kunnen/moeten leveren. Wel zou het prettig zijn dat ik inzicht had in mijn betalingen e.d. Dit door in te kunnen loggen op mijn account bij jullie. Ook is er bij het eerste gesprek gesproken over een verzamelmap voor de klanten. Hiervan heb ik nog niets vernomen. Groetjes, Erik Kluskens

Prima levering Vriendelijke chauffeur

Zorgeloos

Bericht als ze gevuld hebben. Snelle reactie als een vraag gesteld wordt.

Een fijn bedrijf om mee samen te werken! :-)

Prima 'collega's!

Prima!

Keurige service. Alleen graag in vervolg van te voren bellen ivm hond en slot op het hek!

Prijs is goed

Prima service !

Duidelijke factuur, ook de prijs is nog steeds goed.

• Persoonlijke benadering

Dankzij snel schakelen en adequaat handelen zijn wij op een snelle en correcte manier geholpen op het moment dat onze gasleiding kapot is gegaan.

• Persoonlijke benadering

Prettig contact en snelle leveringen.

• Persoonlijke benadering

Prettig persoonlijk contact. Goede prijsstelling. Duidelijke afspraken mee te maken