Goed geholpen met een mooi uitgebreid rapport! Heel duidelijk in wat hij aan het doen is en wat hij heeft gedaan.

Zeer uitgebreide keuring.

Prettig en professioneel.

Kan niet beter!

Het betrof een aankoopkeuring van een chalet, door Second Home Check, door medewerker Ton, en medewerker in opleiding Erik. Algemeen over het bedrijf: Snel een afspraak kunnen maken, goede communicatie, vriendelijke mensen, correcte afhandeling. De keuring door Ton en Erik. Goede communicatie over de aankomsttijd, op tijd, vriendelijk, rustig, nemen de tijd, geen haast, zeer deskundig, gedegen, keuren veel meer dan je verwacht >>> met speciale apparatuur, ..... heel veel dus. Geven daarna een eerste indruk ter plekke over de bevindingen. De rapportage kwam heel snel. Eén samenvatting met de bevindingen en één rapport met de bevindingen en met alle metingen, met heel veel foto's. (71 pagina's) Het geeft veel duidelijkheid over wat je wilt kopen. Wat zij doen, kan je zelf nooit allemaal zelf bekijken. De na-service is goed. Ik heb gebeld met vragen over de rapportage en vriendelijk en geduldig werden al mijn vragen beantwoord. Conclusie: Doen! Het is zeer veel waar voor je geld. Het kan veel teleurstelling voorkomen en dus veel geld besparen bij de aanschaf van het chalet. Tevens geeft de keuring een nauwgezet beeld over de veiligheid, als je zelf in het chalet woont of blijft wonen. Conclusie: Doen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Niek, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wendy

Deugdelijk onderzoek

Graag hadden we bij de check al de mogelijke waarde van het chalet gehoord. Waarde viel nu enorm tegen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Corrie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Om de waarde op locatie aan te geven is helaas niet mogelijk. Naar aanleiding van de bevindingen op locatie gaat de inspecteur op kantoor onderzoek doen en alle gegevens in een rapport verwerken, om hier uiteindelijk een waarde voor te bepalen. Wendy

uitstekend

Zeer uitgebreid en zorgvuldige keuring, daarnaast ook tijd en ruimte voor uitleg en adviezen voor preventie, controle etc. Geeft een prettig gevoel

• Type object? Tiny house

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marcel, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de tips! Wendy

Kritische beoordeling met een gedegen advies

De kritische beoordeling is gebaseerd op een gedegen kennis. De adviezen zijn zeer waardevol.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gertjan, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Vakkundig en vriendelijk

Zeer nette en vakkundige taxateur en komen afspraak na. Wat voor mij geen 8 of een 9 is dat je naast een vast bedrag ook nog voorrij kosten moet betalen. Ik zou het eerlijker vinden als je er niet bent of de taxateur is onderweg en je belt af dat er dan alsnog kosten worden berekend. Wat ook nog een optie kan zijn een klein deel betalen voor de afspraak.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Goede uitgeebreide inspectie met veel tips

Heb goede tips en info gekregen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

top

doordat ik de keuring heb laten uitvoeren is mij een grote finaciele strop bespaart gebleven .

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Vera, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Wendy

Een 10 met een griffel.

Robin was bij ons. Zeer duidelijke uitleg en een aantal tips rijker. Rapport was voor ons helaas vernietigend. We kunnen hopelijk er ons voordeel uithalen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Theo, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. We geven het aan Robin door. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy

Deskundige inspecteur, uitgebreide keuring met prima rapport

De inspecteur was deskundig, en zeer nauwkeurig in zijn inspectie. En ook nog eens aardig. We kregen tijdens de keuring al veel informatie en het rapport vatte alles goed samen met duidelijke foto’s

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marcel, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en over onze inspecteur. Wendy

Voortreffelijk

Alles zeer snel geregeld en heel netjes en zeer accuraat. Nogmaals bedankt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Willem, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zeer nauwkeurige keuring

Verbaasd over de nauwkeurigheid van de keuring! Zeer professioneel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Dussen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

in een woord Super!

Wij hebben onze ervaring als professioneel en zeer prettig ervaren!

• Soort klant? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gerard, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Meer dan verwacht!

Na de keuring werden wij gebeld door de inspecteur die ongelooflijk uitgebreid zijn keuring met ons heeft besproken. Dit is onze eerste recreatiewoning dus een absolute meerwaarde om mondeling de keuring toegelicht te krijgen. Ook het proces voorafgaand was uiterst vriendelijk en kundig. Kortom meer dan tevreden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Saskia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht, en dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening. Wendy

goede gedege nette keuring

Een aardige en gedegen nette keuring volgends mij

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Schaffelaars, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Perfect !

De inspecteur was zeer vriendelijk, punctueel en correct. Hij was zeer goed voorbereid op zijn taak en had een hoog niveau van deskundigheid. Hij legde desgevraagd alle stappen van zijn werk uit.

• Type object? Tiny house

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Markus, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Zeer tevreden met de aanpak van SHC

De beoordeling heeft me geholpen om een reele prijs te betalen voor het object. En het geeft veel aanknopingspunten ter verbetering van het object. Prima service en ook betaalbaar.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen! Wendy

Zeer nauwkeurige keuring

Aankoop keuring. Alles tot in detail bekeken en ruim de tijd voor genomen. Zelfde dag uitgebreide rapport al binnen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sandra, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Snelle afspraak, grondig werk

Ook nog met de nuttige tips etc Top dus

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de tips! Wendy

grondig, zorgvuldig

de specialist was op tijd en heel vriendelijk. het was meteen duidelijk dat hij veel ervaring had. Hij ging heel zorgvuldig te werk en grondig te werk. Meteen na de keuring rapporteerde hij persoonlijk en beloofde dat het rapport er de volgende dag zou zijn. Alle afspraken zijn nagekomen met een helder bruikbaar rapport. In dit geval heel veel dank aan deze vakmanTon.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Emmy, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten, ik zal de mooie woorden doorgeven aan Ton. Wendy

Positief

Zeer deskundig . De commercie belangen van Second Home beïnvloeden mogelijk het individuele onafhankelijke resultaat van de eigenaar van het chalet . Dit is zeer kwalijk en schadelijk voor de chalet eigenaar cq de uitkomst van het keuringsrapport.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. De opmerking nemen wij zeker als tip mee, omdat wij niet de indruk willen wekken dat wij niet onafhankelijk zijn. De onafhankelijkheid vinden wij namelijk enorm belangrijk. Wendy

Betrokken

Prima afhandeling

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review! Wendy

Vakmensen!

Het bedrijf is goed bereikbaar, afspraken zijn snel in te plannen en er wordt voldoende en heldere documentatie vooraf gestuurd. Zeer vakkundige en enthousiaste inspecteur, grondige inspectie, goede adviezen ter plekke en snelle oplevering van de rapportage.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Saskia, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Wendy

Zeer snelle en prettige manier van werken.

Second Home heeft een zeer prettige manier van samenwerken. Snel, netjes en met kennis van zaken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Linda, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Über Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05