Fantastisch verblijf in Heuvelrijk!

Het zal moeilijk zijn voor onze groep van 40 personen in de toekomst iets vergelijkbaars te vinden!

A very nice place to stay

The accommodation and hotel facilities were clean, modern and high quality. Everyone commented on the beds being very comfortable as well!

• Would you recommend us? Yes

prachtige accommodatie op geweldige plek.

De prachtige accommodatie is van alle gemakken voorzien. Van filmzaal tot sjoelbak, van horecakeuken tot terras. Alles mooi en praktisch.

Prima service, prachtige locatie

Wij zijn ter elfder ure via groepen.nl aan jullie locatie gekomen en kunnen niet anders dan lof uitbrengen op jullie locatie. Ook de service verlening tijdens ons Pinksterweekend was uitstekend. Wij waren met een familiegroep met 40 personen en zullen, als we weer een familie weekend organiseren zeker ook Heuvelrijk in onze opties meenemen.

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie.

Mooie locatie, goede service.

Wij waren in mei voor een lang weekend in Heuvelrijk Berg en Dal. Met een groep van ruim 20 personen. We hebben daar een goed verblijf gehad. Het is een mooie locatie met alle faciliteiten en mooie (slaap)kamers. Ook hadden wij een heel fijn contact voorafgaand aan ons verblijf. Tom en Rosanne waren zeer behulpzaam om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En dat is zeker gelukt. We komen graag nog een keer terug.

Gastvrijheid en vriendelijkheid in het Nederlandse Toscane

Ontvangst en verblijf zoals je het wenst.

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u en uw collega's zo genoten hebben van het verblijf bij Heuvelrijk Berg en Dal. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tom & Rosanne Belgers

Reservering maken vlot gegaan. Toegankelijk, makkelijk contact. Afspraken goed nagekomen. Complex ni

Voor herhaling vatbaar.

Beste Paula, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Gastvrij met een goede service!

Wij hadden de accommodatie voor 2 dagen volledig afgehuurd. Samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden m.b.t. de faciliteiten zoals ontbijt, lunch en diner. Dit was zeer goed verzorgd, een aanrader! Eigenlijk was er op alle fronten in overleg van alles mogelijk. De kamers zijn ook allemaal ruim tot zeer ruim en overal is aan gedacht.

Beste Cindy, Bedankt voor jullie mooie woorden. Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Heuvelrijk Berg en Dal. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

Een geweldige plek om samen te komen met onze familie. De kamers zijn heerlijk, zodat iedereen privacy heeft. Daarnaast een prachtige gezamenlijke ruimte om samen te eten en te genieten van elkaars gezelschap. Wij hebben een top weekend gehad in heuvelrijk!!!
  • Gastgerichtheid

Beste Laura, Wauw wat leuk om terug te lezen! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

We hebben een succesvol feestelijk weekend met familie en vrienden achter de rug. De accommodatie heeft hier voor een groot deel aan bij gedragen. Eigenaar Rosanne heeft met ons mee gedacht en is goed bereikbaar en oplossingsgericht. Kortom: een mooie ervaring en het aanbevelen waard!!!
  • Gastgerichtheid

Beste Ronald, Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Het zag er ook erg gezellig uit ;-) Bedankt voor jullie mooie woorden. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Heuvelrijk Berg en Dal. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

Enorm fijne tweedaagse gehad. Contact goed en direct hulp bij vragen. Geluidsinstallatie behoeft aandacht als het gaat om presentaties. Dank! Michel Walburg teamleider OBC Huissen
  • Gastgerichtheid

Beste Michel, Bedankt voor jullie mooie review. Inmiddels hebben we een nieuwe geluidsinstallatie aangeschaft. Wij hopen jullie in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Zeer goede ervaring, locatie is top! Goede ontvangst, zeer flexibel en erg gastvrij. Zeker een aanrader.
  • Gastgerichtheid

Beste Patricia, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Over Heuvelrijk Berg en Dal

Filter op Taal