Super dagen gehad

Prachtige ruime schone kamer, we hadden uit voorzorg een kamer met keukentje geboekt ( ivm Corona maatregelen). Alles was aanwezig heel fijn. De omgeving is geweldig om uren te wandelen en te fietsen . Vriendelijke eigenaars/ medewerkers ! Wij komen zeker nog eens terug !

Prachtige groepsaccommodatie voor een familieweekend, zeer aan te raden.

Ons familieweekend met 28 personen was zeer geslaagd. Mede dankzij de mooie accommodatie. Zeer ruime gemeenschappelijke ruimte met zitjes en veel tafels die je neer kan zetten zoals je wilt, met een uitloop naar het terras. Een fijne keuken met alles erop en eraan. De slaapkamers zijn riant en alles is heerlijk schoon. Prima uitvalsbasis voor allerlei activiteiten op natuur-en cultuurgebied. En een bijzonder vriendelijke, attente, behulpzame en professionele beheerder. Echt een aanrader!

Zeer mooie accommodatie

We hebben 3 nachten doorgebracht in kamer 303. De kamers was erg mooi en heel schoon, het enige minpunt (helaas wel een groot minpunt) was dat we de warmtepomp erg goed hoorde waardoor we erg slecht geslapen hebben. Dit heeft ons verblijf helaas negatief beïnvloed. Dit is erg jammer want voor de rest was alles prima. Gastvrijheid was erg goed en het ontbijt verrukkelijk. De eigenaresse gaf meteen aan om het probleem met de pomp aan te gaan pakken.

Mooie kamers, super klantvriendelijk en top vertrekpunt voor een fietsweekend!

We hebben 2 nachten lekker geslapen in een mooie schone kamer en 's ochtends genoten van een lekker ontbijt. Eigenaren en personeel zijn super aardig en gastvrij. Goede uitvalbasis voor een weekend fietsen in de heuvels van Rijk van Nijmegen.

Helemaal top

Alles super, volgend jaar gaan we zeker weer. Goede vriendelijke bediening en hele mooie kamers.

Beste Richard, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van ons hotel! Heel graag tot volgend jaar! we kijken er ook altijd weer naar uit om jullie weer te zien. Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Alsof je thuis komt

Wat is het toch heerlijk toeven in Heuvelrijk. Prachtige kamers, fantastische verzorging, ontzettend lieve mensen. Zolang onze voeten de Nijmeegse Vierdaagse kunnen wandelen zullen wij ons laten verwennen in Heuvelrijk. Vanaf de opening van het hotel zijn wij present en we gaan er nooit meer weg. Nergens, maar dan ook nergens kun je het beter krijgen. En voor diegene die klachten hebben... "ga volgend jaar a.u.b. ergens anders heen"...

Beste Bets, Hartelijk dank voor de lieve woorden en het beoordelen van ons hotel! Heel graag tot volgend jaar! we kijken er ook altijd weer naar uit om jullie weer te zien. Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Een aanrader!

Vriendelijk ontvangen. Super grote kamer. Bedden prima. Grote badkamer. Van alle gemakken voorzien! Prachtige omgeving. We hebben van ons verblijf genoten.

Beste Arijan en Yvonne, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van ons hotel! We hopen u weer voor een herhalingsbezoek bij ons te mogen ontvangen. Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Verblijf annuleren 4 daagse Nijmegen.

Omdat de 4 daagse Nijmegen dit jaar niet doorgaat heb ik mijn hotelkamer 3 maanden van te voren geannuleerd. Nu wordt er 40% van de totale reserveringskosten in rekening gebracht en wordt er geen rekening gehouden met de uniforme voorwaarden horeca. Erg teleurstellend zo'n houding.

Voortreffelijk

Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, nieuw, schoon, royale moderne kamers, goede wifi. Een top lokatie

Super teamuitje!

In het kader van ons jaarlijkse teamuitje zijn wij twee dagen bij Heuvelrijk Berg en Dal geweest. Alles (de kamers, de lunch, het vergaderarrangement) was op en top verzorgd en zelfs de gevonden voorwerpen werden netjes nagestuurd.

De accommodatie is tot in de puntjes in orde!

De accommodatie is helemaal in orde. Er is aan alles gedacht en we kwamen niets tekort. Ook de eigenaars zijn heel behulpzaam. We konden bij hen terecht met al onze vragen. Zeker een aanrader voor grote groepen!

Beste Els, Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Rosanne Belgers

We hebben genoten van de mooie ruimtes, de goede keukenfaciliteiten en de prachtige grote kamers.

Heuvelrijk is een geweldige locatie om met een groep vrienden/familie te verblijven. Er is genoeg ruimte om met z'n allen gezellige dingen te doen, maar ook kun je gemakkelijk de groep splitsen. Er is in alle ruimtes voor een gezellige sfeer gezorgd en de slaapkamers zijn zeer ruim opgezet met ieder een eigen badkamer. We hebben dan ook met z'n allen ontzettend genoten.

Beste Debby, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij hopen u graag nogmaals te begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Super!

Van alle gemakken voorzien voor het weekend van het jaar!!

Beste Oscar, Wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebt. Wij hopen u gauw wederom te mogen verwelkomen als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Prachtig verzorgde groepslocatie, heerlijk verblijf.

De groep heeft ontzettend genoten van het verblijf bij Heuvelrijk. Alles was top geregeld en zag er heel erg netjes en verzorgd uit. Mooie ruime kamers en de gezamenlijke woonkamer was super. Ook de communicatie vooraf verliep erg prettig. Dank voor alle goede zorgen en zeker tot een volgende keer.

Beste Malou, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van onze groepsaccommodatie! Heel graag tot volgend jaar! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Super de luxe familieweekend gehad!

Met 34 mannen, vrouwen en kinderen Heuvelrijk geboekt. Wat een prachtige groepsaccommodatie. De foto's lieten het al zien, maar dit blijkt ook echt zo te zijn. Van alle gemakken voorzien, iedereen een prachtige hotelkamer en daarnaast heel gezellige groepsruimtes om samen te eten en te borrelen. De omgeving biedt van alles om er op uit te trekken, dit is zeker een accommodatie waar wij als familie nog eens naar terug zullen komen.

Beste Diana, Wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u en uw gezelschap zo'n fijn verblijf bij ons hebben gehad. Wij hopen u wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Goed geoutilleerde en gezellige locatie voor groepen

Ruime kamers, prima keuken, gastvrije ontvangst. Gemeenschappelijke ruimte is wat groot voor 40 personen, maar gezellig gemaakt met diverse zitjes, tafeltjes, etc. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Beste A. Hoekstra, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot ziens, Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Zo luxe dat je eigenlijk niet meer naar huis wilt!

We verbleven met 30+ mensen in Heuvelrijk, en hebben een top weekend gehad waarbij we de gehele accommodatie afhuurden. Rosanne is super vriendelijk en behulpzaam. Het huis is brandschoon en van alle gemakken voorzien, ook fijn dat de vroege vogels en kinderen in de woonkamer de uitslapers niet wakker maken door de goed geïsoleerde slaapkamers. En andersom. We komen zeker terug!

Beste Wouter, Hartelijk dank voor de mooie woorden en het beoordelen van onze groepsaccommodatie! Heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Fantastische Ervaring!

Wij hebben de locatie afgehuurd voor ons jaarlijkse familieweekend. Waar je normaal gesproken met een grote groep (qua accommodatie) op moet inleveren is comfort. Vaak zijn of de kamers niet helemaal OK, of de keuken niet, of de hoofdzaal niet, etc.. Wij kunnen oprecht zeggen dat alles in deze accommodatie top is. Van keuken tot slaapkamer en van slaapkamer tot hoofdzaal. Wij komen zeker weer terug en hebben echt genoten, super!

Beste Raphael, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om onze accommodatie te beoordelen! Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast. Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Heel erg goed

Het is allemaal erg schoon en goed verzorgd. Het voldoet aan al onze eisen. Wij zijn erg vriendelijk geholpen.

Beste Jaira, Hartelijk dank voor uw beoordeling op klantenvertellen. Wij waarderen het enorm dat u de tijd en energie hebt willen nemen ons te beoordelen. Fijn dat u zo genoten heeft. Wij hopen u graag nogmaals te begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Top accommodatie voor zowel zakelijk als privé gebruik.

Hele mooie, moderne accommodatie die stijlvol is ingericht met fijne bedden, een luxueuze badkamer. Ontbijt en lunch waren heerlijk en de goede zorgen van gastvrouw/eigenaresse Rosanne maakten dat het ons aan niets ontbrak. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Kristel, Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Rosanne Belgers

Comfortabel

Wij waren met een groep van ruim 50 vrouwen, die we in de watten wilden leggen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Geweldige bedden, heerlijke douche. En we konden ons heerlijk ontspannen in de sauna.

Beste Karina, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik zag de reservering voor volgend jaar alweer binnen komen. Leuk! Graag tot dan. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Mooie luxe groepsaccomodatie met een fijne sfeer

Wij hebben met de familie een fantastisch leuk en gezellig weekend gehad. Jong en oyd hebben zich uitstekend vermaakt. Het gruis was echt super en alles was goed verzorgd. We zouden hier zo weer terugkomen.

Beste Floris, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Plaats is netjes, rustige accommodatie om tot rust te komen

Heel vriendelijke gasten en gastvrijheid.

Beste meneer J.F. van Aron, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Je voelt je gelijk thuis, prima.

Ontvangst was hartelijk, op vragen gelijk antwoord. De kamer was groot, compleet ingericht, de bedden goed en de badkamer van alles voorzien. Iedere dag schone handdoeken, prima. Eigenlijk hebben we niets aan te merken, op een klein puntje na. Als ik op bed lag keek ik tegen spinnenwebben in de hoek van het plafond aan. Last but not least, de auto op eigen parkeerterrein kosteloos parkeren!

Beste Hans en Jose, Bedankt voor jullie lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. We nemen jullie feedback mee voor de schoonmaak. dankjewel daarvoor. Graag tot volgend jaar met de Nijmeegse vierdaagse. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Nieuw, mooi, schoon en gezellig.

Het was een super gezellige week in het nieuwe , schone en mooie hotel, met zeer vriendelijke mensen, nee was niet te koop . wij kijken er al naar uit om volgend jaar weer zo'n weekje verwend te worden. . het is beslist een aanrader. groet Jan Piet

Beste Jan Piet, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers