Top accommodatie voor zowel zakelijk als privé gebruik.

Hele mooie, moderne accommodatie die stijlvol is ingericht met fijne bedden, een luxueuze badkamer. Ontbijt en lunch waren heerlijk en de goede zorgen van gastvrouw/eigenaresse Rosanne maakten dat het ons aan niets ontbrak. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Kristel, Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Rosanne Belgers

Comfortabel

Wij waren met een groep van ruim 50 vrouwen, die we in de watten wilden leggen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Geweldige bedden, heerlijke douche. En we konden ons heerlijk ontspannen in de sauna.

Beste Karina, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik zag de reservering voor volgend jaar alweer binnen komen. Leuk! Graag tot dan. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Mooie luxe groepsaccomodatie met een fijne sfeer

Wij hebben met de familie een fantastisch leuk en gezellig weekend gehad. Jong en oyd hebben zich uitstekend vermaakt. Het gruis was echt super en alles was goed verzorgd. We zouden hier zo weer terugkomen.

Beste Floris, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Plaats is netjes, rustige accommodatie om tot rust te komen

Heel vriendelijke gasten en gastvrijheid.

Beste meneer J.F. van Aron, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Je voelt je gelijk thuis, prima.

Ontvangst was hartelijk, op vragen gelijk antwoord. De kamer was groot, compleet ingericht, de bedden goed en de badkamer van alles voorzien. Iedere dag schone handdoeken, prima. Eigenlijk hebben we niets aan te merken, op een klein puntje na. Als ik op bed lag keek ik tegen spinnenwebben in de hoek van het plafond aan. Last but not least, de auto op eigen parkeerterrein kosteloos parkeren!

Beste Hans en Jose, Bedankt voor jullie lieve woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben. We nemen jullie feedback mee voor de schoonmaak. dankjewel daarvoor. Graag tot volgend jaar met de Nijmeegse vierdaagse. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Nieuw, mooi, schoon en gezellig.

Het was een super gezellige week in het nieuwe , schone en mooie hotel, met zeer vriendelijke mensen, nee was niet te koop . wij kijken er al naar uit om volgend jaar weer zo'n weekje verwend te worden. . het is beslist een aanrader. groet Jan Piet

Beste Jan Piet, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

prachtige locatie en geweldige verzorging

De verzorging en persoonlijke aandacht van Rosanne en haar collega's gaat heel ver. Dat kun je gebruiken na wandeldagen in Nijmegen. Heerlijk.

Beste Siem, Bedankt voor de mooie woorden, we doen het graag! We zien jullie volgend jaar weer. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Super deluxe accomodatie met een perfecte gastvrouw, alles klopt gewoon!!

Weer een prachtige 4-daagse week gehad. Voor de 2e keer gebruik gemaakt van Heuvelrijk en er zullen er nog vele keren volgen. Voor het ontbijt was Ineke elke dag vanaf 03.30 present. Heerlijke gebakken eieren met spek, croissantjes, warm afgehakte broodjes, luxe beleg, sapjes en nog veel meer. Je kon ook meteen je lunchpakket maken. 's-avonds een zeer gevarieerd en uitgebreid diner met voor elk wat wils. Catering was weer perfect! Kamers erg ruim met heerlijke bedden. Gastvrouw heeft "het" helemaal in haar vingers. Fantastisch Rosanne hoe jij het iedereen naar de zin maakt! Dit is met afstand de beste accommodatie die we de afgelopen jaren tijdens de Nijmeegse vierdaagse hebben bezocht.

Beste Hans, Wat ontzettend leuk om jullie review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat jullie zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebben. Jammer dat het maar 1 x per jaar vierdaagse is ;-) graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Overtreft alle verwachtingen!

Ziet er keurig en verzorgd uit betrokken bij de gasten en goede gastvrijheid.

Beste Rosalinde, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Op naar volgend jaar dan maken we er weer een mooie vierdaagse week van. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Was perfect

Was keurig . Een tip de deur drangers staan wat zwaar , waardoor je s; nachts of overdag de deuren met een klap dicht vielen .

Beste T.H. Leiden, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Uw feedback met betrekking tot de deurdrangers is in behandeling genomen, wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Groesbeek weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Fantastisch verblijf in Heuvelrijk!

Het zal moeilijk zijn voor onze groep van 40 personen in de toekomst iets vergelijkbaars te vinden!

Beste Netty, WAUW, wat ontzettend leuk om uw review terug te mogen lezen! Fijn te horen dat u zo'n fijn verblijf bij ons gehad hebt. Wij hopen u gauw wederom te mogen verwelkomen als onze gast. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

A very nice place to stay

The accommodation and hotel facilities were clean, modern and high quality. Everyone commented on the beds being very comfortable as well!

• Would you recommend us? Yes

Dear Steve, What a pleasure to read your review of your recent stay with us. Thank you for sharing this review and for all the kind words. Please do come and visit us again in the near future. Sincerely, Tom and Rosanne Belgers.

prachtige accommodatie op geweldige plek.

De prachtige accommodatie is van alle gemakken voorzien. Van filmzaal tot sjoelbak, van horecakeuken tot terras. Alles mooi en praktisch.

Beste Pamela, .. wat een mooie woorden en beoordeling! Hier doen we het voor! Heel graag tot ziens, Tom en Rosanne Belgers

Prima service, prachtige locatie

Wij zijn ter elfder ure via groepen.nl aan jullie locatie gekomen en kunnen niet anders dan lof uitbrengen op jullie locatie. Ook de service verlening tijdens ons Pinksterweekend was uitstekend. Wij waren met een familiegroep met 40 personen en zullen, als we weer een familie weekend organiseren zeker ook Heuvelrijk in onze opties meenemen.

Beste Theo, .. Jeetje, wat een mooie review! Hartelijk dank voor het beoordelen van onze groepsaccommodatie en wij hopen heel graag tot ziens! Hartelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie

Alles naar wens, geen verbeterpunten en een prachtige accommodatie.

Beste Janny, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op klantenvertellen. Ik ben erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van onze groepsaccommodatie. Ik hoop u nogmaals te mogen begroeten als onze gast.. Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers.

Mooie locatie, goede service.

Wij waren in mei voor een lang weekend in Heuvelrijk Berg en Dal. Met een groep van ruim 20 personen. We hebben daar een goed verblijf gehad. Het is een mooie locatie met alle faciliteiten en mooie (slaap)kamers. Ook hadden wij een heel fijn contact voorafgaand aan ons verblijf. Tom en Rosanne waren zeer behulpzaam om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En dat is zeker gelukt. We komen graag nog een keer terug.

Beste Esther, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf bij Heuvelrijk Berg en Dal. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tom & Rosanne Belgers

Gastvrijheid en vriendelijkheid in het Nederlandse Toscane

Ontvangst en verblijf zoals je het wenst.

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u en uw collega's zo genoten hebben van het verblijf bij Heuvelrijk Berg en Dal. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Tom & Rosanne Belgers

Reservering maken vlot gegaan. Toegankelijk, makkelijk contact. Afspraken goed nagekomen. Complex ni

Voor herhaling vatbaar.

Beste Paula, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Gastvrij met een goede service!

Wij hadden de accommodatie voor 2 dagen volledig afgehuurd. Samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden m.b.t. de faciliteiten zoals ontbijt, lunch en diner. Dit was zeer goed verzorgd, een aanrader! Eigenlijk was er op alle fronten in overleg van alles mogelijk. De kamers zijn ook allemaal ruim tot zeer ruim en overal is aan gedacht.

Beste Cindy, Bedankt voor jullie mooie woorden. Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Heuvelrijk Berg en Dal. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

Een geweldige plek om samen te komen met onze familie. De kamers zijn heerlijk, zodat iedereen privacy heeft. Daarnaast een prachtige gezamenlijke ruimte om samen te eten en te genieten van elkaars gezelschap. Wij hebben een top weekend gehad in heuvelrijk!!!

• Gastgerichtheid

Beste Laura, Wauw wat leuk om terug te lezen! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

We hebben een succesvol feestelijk weekend met familie en vrienden achter de rug. De accommodatie heeft hier voor een groot deel aan bij gedragen. Eigenaar Rosanne heeft met ons mee gedacht en is goed bereikbaar en oplossingsgericht. Kortom: een mooie ervaring en het aanbevelen waard!!!

• Gastgerichtheid

Beste Ronald, Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Het zag er ook erg gezellig uit ;-) Bedankt voor jullie mooie woorden. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Heuvelrijk Berg en Dal. Vriendelijke groeten, Tom en Rosanne Belgers

Enorm fijne tweedaagse gehad. Contact goed en direct hulp bij vragen. Geluidsinstallatie behoeft aandacht als het gaat om presentaties. Dank! Michel Walburg teamleider OBC Huissen

• Gastgerichtheid

Beste Michel, Bedankt voor jullie mooie review. Inmiddels hebben we een nieuwe geluidsinstallatie aangeschaft. Wij hopen jullie in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers

Zeer goede ervaring, locatie is top! Goede ontvangst, zeer flexibel en erg gastvrij. Zeker een aanrader.

• Gastgerichtheid

Beste Patricia, Hartelijk dank dat u de tijd hebt willen nemen om uw ervaringen te delen! Fijn dat het zo goed bevallen is en dat u genoten hebt. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen begroeten als onze gast! Vriendelijke groet, Tom en Rosanne Belgers