Bij vragen krijg ik altijd duidelijke uitleg. Meedenkend. Sociaal. Vriendelijk. Transparant.
Hoi Astrid, Bedankt voor de review! Heel fijn om te horen dat je tevreden met ons bent. Het hele Verloning.nl team staat altijd klaar om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden! Super om jou als klant te hebben! Met vriendelijke groet, Martijn
Ik werk al 12 jaar samen met Verloning.nl en Prae Artiestenverloning en heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Ze hebben hart voor de zaak en doen hun werk met passie. Bovendien zijn de de goedkoopste als het gaat om verlonen.
Beste Audrey, Wat leuk om deze ervaring van jou te mogen lezen! Heel fijn dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Op naar de volgende 12 jaar ;-) !!! Groetjes, Martijn
Mijn ervaring is super! het systeem is eenvoudig in gebruik, makkelijk aan te melden, zowel als freelancers als opdrachtgever, duidelijke facturen en alle onkosten worden er netjes afgehaald. Nog nooit problemen mee gehad!
Hoi Iris, Dankjewel, en super dat we jou als klant mogen hebben! Succes met het versturen van je facturen! Wanneer je hulp nodig hebt staan we klaar om je zo snel mogelijk te helpen! Met vriendelijke groet, Martijn
Jaren aan het rommelen geweest met mijn uit de hobby ontstanen onderneming. Te weinig omzet draaien maar toch altijd die vaste lasten. Zeker die boekhouder. Nu eindelijk gevonden waar ik naar zocht. Een factuur sturen naar je opdrachtgever en meteen alles netto op je rekening krijgen. Had ik Verloning.nl maar een paar jaar eerder gevonden.
Beste Ricardo, Gelukkig heb je ons gevonden! Leuk om te horen dat we alle administratie uit handen voor je kunnen nemen! Bedankt voor het delen van je ervaring! Succes met je (uit de hand gelopen) hobby ;-) ! Met vriendelijke groet, Martijn
Ik ben begonnen uit nieuwsgierigheid, wat uiteindelijk is uitgepakt tot een sublieme samenwerking. Alles werkt vlot, van mijn werkgever tot aan verloning.nl. Duidelijk contract en handige helpdesk vooral door de live functie.
He Ilias, Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat de samenwerking zo goed verloopt! We staan altijd klaar voor het beantwoorden van al je vragen! Met vriendelijke groet, Martijn
Top class
Dear Szabolcs, Thank you for your review! We are glad to hear everything goes well! Sincerely, Martijn
Verloning.nl is een betrouwbaar en mensgericht bedrijf. Een bedrijf dat je graag te woord staat en meedenkt en waar nodig op weg helpt om je het werk als zelfstandige zo zorgeloos mogelijk te kunnen laten verrichten.
He Sabrina, Wat fijn om dit bericht van je te lezen! We doen onze uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen! Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Martijn
Ik was erg blij met de subsidie die ik kreeg als gevolg van het mislopen van salaris in maart t.g.v. de coronacrisis. Nu heb ik in april wederom minder kunnen werken door dezelfde crisis en nu heb ik er geen recht op omdat de subsidie die in april is uitgekeerd mee telt als verdiensten. Dat hier loonbelasting over betaald moest worden vond ik niet meer dan logisch maar dat het meetelt als verdiensten niet. Die subsidie heb ik kunnen gebruiken om de gaten op te vullen maar nu loop ik steun mis.
Beste Louise, Bedankt voor je reactie, en ik begrijp je reactie heel goed. Onze eerste subsidie keek naar je inkomen in januari welke relatief erg hoog was in vergelijking tot december en februari. Bij de tweede subsidieronde hebben we gekeken naar het gemiddelde inkomen en of je inclusief onze subsidie inkomensverlies had over april en mei. Doordat we je in verhouding veel subsidie hebben gegeven in april ten opzichte van je gemiddelde inkomen heb je ons inziens geen inkomensverlies gehad in mei. Als eenvoudig rekenvoorbeeld. Je verdiende in december 10 euro in januari 40 en februari 10. In april kreeg je dus 40 euro subsidie (obv januari). Je gemiddelde inkomen was echter 20 veel lager dan januari. Om zoveel mogelijk mensen te helpen, hebben we de tweede periode gekeken naar inkomensverlies obv je gemiddelde inkomen. Omdat je al 40 had ontvangen had je ons inziens geen inkomensverlies obv je gemiddelde inkomen van 20 euro in mei. Je hebt tenslotte veel ontvangen in april. Hierdoor hebben we weer andere mensen kunnen helpen en hopen hierin op je begrip. We hebben ontzettend ons best gedaan om jou en veel andere mensen te helpen. Hopelijk verklaard dit beter waarom we deze keuze hebben gemaakt en kan je dit voorbeeld terug vertalen naar jouw situatie. Voel je vrij om contact met ons op te nemen, want we hebben het zo eerlijk mogelijk proberen te doen, waarbij we ons bewust zijn dat we niet iedereen onbeperkt hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Edward Belgraver
De steun die er wordt gegeven in deze rare tijd aan de klanten en mensen die in deze tijd overal een beetje tussen in vallen, dat is gigantisch. Wauw. Maar ook voor deze tijd heb ik vaak contact gehad en dat is altijd zo fijn gegaan. Er wordt geluisterd, met geduld, de tijd wordt genomen om iets goed uit te leggen. Het gespreksvorm is heel positief. Je krijgt niet het idee, dat er een script wordt voor gelezen, maar echte gesprekken hebt met fijne mensen. Ze denken met je mee, met medeleven. Het is oprecht en dat waardeer ik heel erg. Waar je bij andere instanties soms het gevoel hebt, dat het een moeilijk gesprek kan worden, heb je hier juist het gevoel, dat ze er voor jou zijn om je zo goed mogelijk te helpen. Het contactteam is volgens mij niet heel groot, maar is daardoor wel heel herkenbaar en maakt het ook persoonlijk. Martin heeft mij echt uitstekend geholpen, in de woorden van Sherry-lee hadden we een "fan-tas-tische gesprek'. En Celeste, de grote reden dat ik deze review schrijf, zij is een absolute topper! Met Celeste heb ik bijna alle contacten gehad. Ze luistert naar je, is heel open en fijn om een gesprek mee te voeren. En ze weet ook precies wanneer ze leiding moet nemen in een gesprek en direct moet zijn. Ze doet echt moeite en neemt daarin ook altijd zelf het initiatief. Elke keer dat ik Celeste heb gesproken, heeft ze mijn dag gemaakt, al was het alleen maar met het leuke gesprek dat we elke keer hebben. Ze heeft zelfs mijn maand(april) weten te maken :) Celeste is mijn favoriete persoon daar. Ik houd van Celeste. Als het kon zou ik haar knuffelen.
Beste Vishal, Bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. We zijn heel erg blij om te vernemen dat je zo tevreden bent met ons! Nogmaals bedankt van het hele Verloning.nl team!
Ideaal omdat je zelf niks hoeft te regelen behalve je fractuur
Bedankt Jannik voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!
Een hele goede communicatie en snelle verwerking van de facturen.
Hiermee geef ik aan super tevreden te zijn over de gang van zaken en de goede verzorging van mijn facturen, dank daarvoor, Vriendelijke groet, Cor Stoops
Geweldig dat Prae artiestenverloning en Verloning.nl een eigen noodfonds heeft opgericht om hun artiesten te ondersteunen in deze moeilijke tijd. Zeer dankbaar!
Goed
Sinds twee jaar laat ik me verlonen door Prae Artiestenverloning.nl. Dit werkt probleemloos, supermakkelijk en alles wordt goed geregeld. Dat is al vijf sterren waard. Nu er in het corona-tijdperk door ditzelfde bedrijf een noodfonds is opgezet voor noodlijdende artiesten (die, in dit geval, de Tozo zijn misgelopen) kom ik sterren te kort bij deze beoordeling. Indrukwekkend.
I've been using Verloning for two years. The usability, organisation and customer service is excellent. I consider them to be an essential service to my freelance work. I recommend them to my colleagues and look forward in continuing to use their platform.
Alle afspraken die je met verloning maakt worden juist en correct uitgevoerd. Daarmee heb ik een goede keuze gemaakt om te kiezen voor verloning. Bedankt hiervoor.
Ik ben erg blij met de dienstverlening van Sportverloning. Het versturen van je facturen is erg gemakkelijk, omdat Sportverloning ervoor zorgt dat je het juiste bedrag op je bankrekening ontvangt. Nu tijdens de COVID-19 periode hebben zij er ook nog eens voor gezorgd dat mensen die het echt nodig hebben steun kunnen ontvangen. Dit is erg fijn, omdat veel ZZP'ers nu in een lastige periode zitten.
Ten eerste super en een nobel gebaar van sportverloning dat jullie vannuit jullie eigen reserves jullie klanten proberen het hoofd boven het water de houden. Helaas heb ik daar even geen boodschap aan. Ik zit al 6 jaar bij jullie en kan slechts zeggen dat ik goede ervaringen heb met soortverloning. Maar wat nu als je 1 april gefactureerd hebt over de maand maart, omdat je baas wilt dat je achteraf factureert en dus zo lijkt alsof je in april hebt gewerkt,maar dit zijn toch werkelijk de uren uit maart zijn)!Ik heb mis al ruim 2 maanden steun zowel van de overheid als van sportverloning. Voor velen is het bedrag wat ik maandelijks verdien vannuit, peanuts, maar voor, mijn vrouw en 2 kiddos kan ik je vertellen dat het een heleboel is. Ik voel boosheid en irritatie opkomen van binnen en ik heb altijd geleerd als ergens mee zit dit gewoon op tafel te gooien---) zo nu is het eruit en weten jullie hoe ik erin zit en erover denk. Groetjes Rachid
Beste Rachid, zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend je teleur te stellen. Het is overigens geen NOW steun die we geven, maar steun uit onze reserves. Hierbij hebben ontzettend ons best gedaan om zoveel mogelijk mensen te steunen. We zijn ons ook bewust dat we niet iedereen kunnen helpen in deze complexe periode en hebben dan ook grenzen aan onze mogelijkheden, door bepaalde richtlijnen te hanteren waarbij we onze grenzen zeker opzoeken proberen we zoveel mogelijk mensen te helpen. Ik begrijp daarom je teleurstelling heel goed dat jij in jouw specifieke situatie niet onder onze steunregeling valt, maar ik hoop toch op je begrip dat we niet iedereen kunnen helpen. Dat is praktisch onmogelijk met een commissie van slechts 5%. Met vriendelijke groet Edward
Originele beoordeling
En wat als je 1 april gefactureerd hebt over de maand maart, omdat je baas wilt dat je achteraf factureert en dus zo lijkt alsof je in april hebt gewerkt(maar dit zijn toch werkelijk de uren uit maart zijn), terwijl jij vanaf medio maart al thuis zit ivm de intelligente lockdown----) dan pis je dus weer naast de pot en krijg ik wederom zoals in maart geen NOW steun. Ik zit al 6 jaar bij jullie, maar dit voelt zo scheef en krom. Als ik bel, krijg ik te horen---) ja maar de belastingdienst/systeem ziet de factuur van 1 april over maart dat als uren die in april zijn gedraaid?---)ja maar april waren toch echt gesloten Sportverloning jammer voel mij zwaar in de steek gelaten. Help of iedereen of help dan niemand, eerlijk het is heel nobel van jullie dat jullie proberen te helpen vannuit jullie eigen noodfonds, maar jullie laten te veel klanten nu in de kou staan....klanten die soms al jaren gebruiken maken van verloning .nl
Beste Rachid, zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend je teleur te stellen. Het is overigens geen NOW steun die we geven, maar steun uit onze reserves. Hierbij hebben ontzettend ons best gedaan om zoveel mogelijk mensen te steunen. We zijn ons ook bewust dat we niet iedereen kunnen helpen in deze complexe periode en hebben dan ook grenzen aan onze mogelijkheden, door bepaalde richtlijnen te hanteren waarbij we onze grenzen zeker opzoeken proberen we zoveel mogelijk mensen te helpen. Ik begrijp daarom je teleurstelling heel goed dat jij in jouw specifieke situatie niet onder onze steunregeling valt, maar ik hoop toch op je begrip dat we niet iedereen kunnen helpen. Dat is praktisch onmogelijk met een commissie van slechts 5%. Met vriendelijke groet Edward
Toen ik voor de keuze stond om ZZP’er te worden, hield me de bijkomende administratie het meeste tegen. Dankzij Verloning.nl kan ik een groot deel daarvan loslaten en me vooral richten op mijn werk dat ik wél leuk vind.
All is ok
Originele beoordeling
Ze bewaren het grootste deel van mijn werk en worden laat betaald. Ze verdienen meer dan ik.
Verloning's employees will help you out no matter the problem. I would recommend them.
Originele beoordeling
You have made some mistakes with my invoice! First of all when we signed the contract it was written that you will charge 3% while now you charge 5% for verloning! Clearly you are scammers and liars! Second you charge me Belastingen 30% for some reason! Also you should minus onkosten and them make your percentage after this reduction! You are getting advantage of the coronavirus situation! To sum up you charge me 50% of my money! So I want to terminate this ridiculous cooperation and take my stolen money back.
Goed geregeld en snel binnen
Fijn dat jullie alles aangeven wat ik moet doen
problemen worden snel opgelost, prima geregeld,
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.