Nadat ik eerst een meningsverschil had met 1 van de de servicemedewerkers en niet zo tevreden was over de starheid van Verloning.nl ben ik direct gebeld door de directeur en zijn we snel tot een oplossing gekomen. Dus dat is zeer prettig!
Beste Marike, Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend om te horen dat er in eerste instantie een meningsverschil is ontstaan. Gelukkig is dat opgelost. We hopen nog lang zaken met elkaar te kunnen doen :-)! Als je vragen of ideeën hebt mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Martijn
Originele beoordeling
Heb 1x €14 boven de norm van €1000 gewerkt de afgelopen maanden en nu moet ik verplicht een arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten die ik helemaal niet wil en ook niet nodig heb. Zolang ik de verzekering niet afsluit, wordt mijn loon niet uitbetaald!!!! Er wordt absoluut niet meegedacht, maar zeer rigide aan de regels vastgehouden. En ben ik het er niet mee eens, dan wordt er ijskoud gezegd dat ik kan kiezen om in het vervolg geen gebruik meer te maken van Verloning.nl. Dit is toch absoluut niet klantvriendelijk!!!
beter kan niet!!
Beste Marinus, Heel goed om te horen ;-) !!! Wat een top ervaring!! Met vriendelijke groet, Martijn
Goede ervaring
Beste Michael, Bedankt voor het delen van je ervaring, leuk om te zien dat je ons zou aanbevelen. Als je nog vragen hebt mag je altijd contact opnemen met ons team van de klantenservice, waar ze klaar staan om jouw vragen te beantwoorden. Als je nog ideeën of feedback hebt om onze dienstverlening te verbeteren horen we die ook graag van je! Met vriendelijke groet, Martijn
Alessio heeft me op leuke manier verwelkomt bij Verloning.nl en uitstekend geholpen met al mijn vragen. Zeker aan te raden!
Beste Umar, Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring! Ik zal het persoonlijk doorgeven aan Alessio! Hij zal dat erg leuk vinden. Als er iets is kan je altijd contact opnemen met de klantenservice om jouw vraag te beantwoorden! Fijn om je als klant te hebben! Met vriendelijke groet, Martijn
Bij Verloning.nl wordt ik vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en ontvang ik goede service voor al mijn vragen.
Beste Marjolijne, Wat een goed bericht om te lezen! Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, kan je altijd een berichtje sturen naar onze klantenservice. Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Martijn
Klantenservice is altijd bereikbaar en denken goed me je mee!
Beste Shawarit, Bedankt voor het delen van je ervaring! En heel leuk om te zien dat je ons zou aanbevelen! We doen erg hard onze best om de best mogelijke service aan te bieden, fijn dat je dit ook zo ervaart! Met vriendelijke groet, Martijn
Geen zorgen om afwikkeling, snel, accuraat en simpel. Probleemloos; heerlijk.
Beste Mandy, Wat een positief bericht! Heel leuk om te lezen. Als je vragen hebt of je stuit op iets waar je hulp nodig mee hebt kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen. Met vriendelijke groet, Martijn
Makkelijk je administratie regelen, Het is makkelijk te overzien en het is een duidelijke administratie.
Beste Leo, Goed om te horen dat ons platform zo bij je in de smaak valt! Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Martijn
Hulpvaardig, vriendelijk en betrouwbaar
Beste Paulette, Bedankt voor het achterlaten van jouw review! Met vriendelijke groet, Martijn
Ik moet eerlijk zeggen in het begin was het soms dat ik laat mijn salaris kreeg maar nu is het helemaal goed je woord ook goed geholpen bij vragen die je hebt en snel ook top service
Beste Sezer, Goed om te horen dat alles nu soepel verloopt! We staan altijd voor je klaar als je een vraag hebt. Ook ideeën of andere verbeteringen kan je ons laten weten. We zijn blij om jou als klant te hebben. Met vriendelijke groet, Martijn
Idin aanvragen was even gedoe, maar dat ligt aan de bank. De rest was eenvoudig en duidelijk in te vullen. De medewerker was zeer behulpzaam.
Beste Romea, Bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Fijn om te horen dat alles toch gelukt is, en we je goed hebben kunnen helpen. Mocht er nog iets zijn kan je altijd even contact opnemen met ons! Met vriendelijke groet, Martijn
Goede ervaring
Hoi Laura, Zoals zojuist besproken, fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening! Als je in de toekomst verbeterpunten hebt, dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, Edward Belgraver
Zeer behulpzaam. Bellen proactief als betalingen van opdrachtgevers achterblijven. Betalen snel uit.
Every manth i must waiting longer on my money, when talking with chat, women say that she dont have time to answer me.... and she say that sent me message on email 5 days ago ....but my email id empty, no message, nothink.
Dear Andrzej, It is impossible to defend ourselves against such allegations when we cannot reach you by phone or email. We try to help and service you the best we can. I have checked all payments this year. We process the payment in your case in an average of 1 day, and we made one mistake in July. August we got paid Saturday august eight, we processed Monday 10th. July we got paid July second, we unfortunately processed after three working days. June we got paid June fourth, we processed the fifth may we got paid the fourth, we processed the fifth April we got paid the first, we processed the first march we got paid the fifth, we processed the fifth February we got paid the sixth, we processed the seventh. As you can see we made a mistake in July, where you have waited longer then we promise, we are sorry for the inconvenience. Our average payment is as you can see 1 day. Please contact us. Kind regards, Edward Belgraver Verloning.nl
fijn bedrijf een aanrader voor iedereen die geen konijn uit de hoed wil met de belastingdienst
He Rene, Wij houden ook niet van verrassingen, maar we zijn wel blij verrast met jouw ervaring :-) ! Heel erg bedankt! Op een goede samenwerking! Met vriendelijke groet, Martijn
Snelle uitbetaling, lage commissie, wel de lusten niet de lasten. Verlaagd zeker de drempel om voor jezelf te beginnen! Heel tevreden!
Beste Ricardo, Helemaal waar, wij proberen de meeste lasten van je weg te nemen en je lekker onbekommerd te kunnen laten freelancen! Fijn om te horen dat onze dienstverlening zo goed bij je past. Als je vragen hebt kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice! Bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Martijn
Mijn opdrachtgever beveelde me Verloning.nl aan. Het is erg handig omdat ik nu niet te maken heb met de nadelen die komen kijken bij het werken als freelancer. Naast dat het factureren gemakkelijk gaat, mede door de duidelijke website, bevalt het contact met Verloning.nl mij erg goed. Ik kan met al mijn vragen bij hen terecht en ik krijg altijd snel antwoord. Ik zou Verloning.nl zeker aanraden!
He Sanne, Er moet volgens mij iets mis zijn gegaan door je dubbele review, of je bent zo blij met ons dat je dit heel graag wilde vertellen :). Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Martijn
Mijn opdrachtgever beveelde me Verloning.nl aan. Het is erg handig omdat ik nu niet te maken heb met de nadelen die komen kijken bij het werken als freelancer. Naast dat het factureren gemakkelijk gaat, mede door de duidelijke website, bevalt het contact met Verloning.nl mij erg goed. Ik kan met al mijn vragen bij hen terecht en ik krijg altijd snel antwoord. Ik zou Verloning.nl zeker aanraden!
Indien noodzakelijk een snel contact en antwoord
Mijn probleem is , dat er een zogenaamd Gouden kranen regeling is , In mijn werk komt het vaak voor dat de onkosten hoger zijn dan het uur loon vanwege de gebruikte materialen . Dat is normaal in een technisch beroep, voorbeeld:als jij je auto naar de garage brengt voor een onderhoudsbeurt zijn de gebruikte materialen duurder als het arbeidsloon , dit is bij verloning niet te declareren . Wij zijn geen kantoor medewerkers die alleen maar tijd en reiskosten declareren.
Beste Hans, Bedankt voor je feedback. Ik begrijp je reactie en kan me hier ook helemaal in vinden. Ik heb het systeem ge-update zodat je vanaf heden ook onkosten kan meefactureren aan je opdrachtgever. De foutmelding dat je onkosten hoger zijn dan je arbeidsloon is dus verwijderd. Voel je vrij contact met ons op te nemen indien je andere wensen hebt! Met vriendelijke groet, Edward Belgraver
Alles werkt zoals het zou moeten. Erg intuïtief!
Hoe simpel kan het zijn
He Marinus, Zo simpel dus ;-) ! Haha! Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We hopen nog lang zaken te mogen doen met je! Met vriendelijke groet, Martijn
Het platform is super eenvoudig om de verloning te regelen. De medewerkers zijn behulpzaam en meedenkend. Ik had contact met Alessio. Hij heeft me prima geholpen mijn vragen te beantwoorden. Dat geldt ook voor de specifieke, diepgaandere vragen waar de directeur Edward mij mee heeft geholpen.
Hoi John, Wat een geweldige review! Heel erg bedankt, ik heb het complimentje aan Alessio doorgegeven en hij is er heel blij mee! Het hele Verloning.nl team staat klaar om je zo goed mogelijk te helpen met alle vragen. Met vriendelijke groet, Martijn
Ik vind verloning ideaal. Zodra ik een factuur verzend krijg ik, wanneer mijn opdrachtgever heeft betaald meteen mijn loonstrook. Dan weet ik wat er gestort wordt en hoeveel er ingehouden wordt. Zo zijn mijn financiën altijd up to date. Betaling is altijd vlug. Mits mijn opdrachtgever niet op tijd is.
Hoi Sophia, Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. We doen ons uiterste best voor je! Met vriendelijke groet, Martijn
Alles wordt fatsoenlijk geregeld voor je geweldig Heel erg tevreden en als mijn opdracht gever de factuur betaald heb ik snel mijn geld bijna altijd binnen 1dag soms 2 en alles is dan al geregeld voor je helemaal TOP :)
He Jessica, Wat een goed bericht!! Super, heel erg bedankt! We doen ons best om betalingen zo snel mogelijk te verwerken, fijn om te zien dat je dit ook zo ervaart en de uitbetaling snel gestort hebt gekregen! Op naar een lange samenwerking! Groetjes, Martijn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.