Doen wat ze beloven, uitstekende service, snelle en duidelijke reacties

Als verloningsbedrijf doet verloning.nl wat ze beloven en nog meer dan dat. Erg behulpzaam en snelle reactie bij eventuele vragen. Makkelijke en duidelijke manier van werken, indienen van facturen en de verwerking verloopt soepel. Ik ben zeer tevreden.

Freelancen zonder rompslomp

Ik ben zeer blij met Verloning.nl zodat ik op een legale manier kan factureren als Freelancer zonder KvK registratie en fiscale administratie. Ik heb in het verleden een KvK inschrijving gehad en daar werd ik door de Belastingdienst gestalkt als het ware en moest ik ook veel belasting en omzetbelasting betalen. Het was een gedoe. Nu met Verloning.nl heb ik al die rompslomp niet. Ik ben dus blij dat het bestaat!

Weet niet

Ben bezig inloggen als goed binnen uur betaald dat ziek jou

Snel, makkelijk en goede service

Na bedrijfsbeeindiging als zzp'er via Cerloning gaan werken. Dat bevalt goed, hoewel ik nog steeds even moet wennen aan de fee en het reserveren voor belasting. Ik was zó gewend alles zelf in de hand te hebben, maar dit scheelt wel een hoop sores met boekhouding, accountants en btw-gedoe. Ik ben benieuwd hoe e.e.a. straks fiscaal uitpakt. Verder zeer positief: facturen zijn makkelijk te maken, de klantenservice is vriendelijk en snel etc.

Super organisatie

Het neemt me zoveel werk uit handen. Heb nu meer vrije tijd dan ervoor. En factuur heb je binnen paar minuten opgesteld.

They are very condescending and never admit their mistakes.

They are very condescending and never admit their mistakes. My client paid several days ago, but they just hold onto the money and don't even inform me with a 'hey, the payment has been made, but you need to do something before you can receive it.

Hartelijk dank voor je feedback. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan tijdens de verificatie van je identiteit. Wij zijn wettelijk verplicht om identiteitsverificatie uit te voeren voordat we overgaan tot betaling. Het spijt ons zeer dat dit proces in jouw geval tot een zo te horen aanzienlijke vertraging heeft geleid. Tijdig geld ontvangen voor je arbeid is vanzelfsprekend super belangrijk! Helaas herkennen we het e-mailadres dat je hebt gebruikt niet in ons systeem, waardoor ik niet verder inhoudelijk op je specifieke situatie kan ingaan. We hopen dat je inmiddels je geld hebt ontvangen. Gelukkig is de verificatie een eenmalig proces.

Super bedrijf helpen je met alles als er wat is

Ik werk nu bijna een jaar via verloning ik raad het iedereen aan echt super Zelf geen omkijken naar je boekhouding alles netjes geregeld !!! Ze zijn altijd te bereiken via tel en mail Snel uitbetaald en geen zorgen achteraf met boekhouding gedoe en scheeld je een hoop stress Ik raad het iedereen aan en als je wat heb en je beld ze hebben ze altijd een oplossing voor je dus heb je geen zin in alle rompslomp als je zelf je kvk inschrijf raad ik verloning zeker aan een Dikkie 10 geef ik dit bedrijf

Duidelijk en snel met uitbetalen

Uitgebreid keuzemenu met vele opties als extra. Alles is goed uitgelegd. Snelle uitbetaling.

19-06-2024

Periode januari 2024

Heb een goeie ervaring gehad met gebruik van verloning

Vragen worden heel snel beantwoord. Ook de uitbetalingen verlopen heel erg snel. Zeer tevreden over Verlonen.nl

zeer tevrede

had er nooit van gehoord via iemand er terecht gekomen zeer tevreden me en als er wat mis is word ook gelijk geregeld als je er achter aan belt he ze kunnen natruulijk niet van afstand weten als er wat mis is

Makkelijke site om alles in te vullen. Gebruiksvriendelijk. Snelle uitbetaling..op tijd

Super bureau

Mijn ervaring met Verloning is altijd super. Waarom, omdat als ik bel zeer goed wordt geholpen, met goede uitleg of bemiddeling. Ik ben zeer te vereden. Vriendelijke groet, Cor Stoops

Geweldige en zeer betaalbare dienstverlening. Helemaal zorgeloos aan de slag.

Al die dingen waar ik als zzp-er geen zin in heb noch weet van heb... Belasting enzo. Ik kan gewoon aan 't werk en Verloning zorgt dat ik veilig ben. Factuur opstellen is eenvoudig en bij vragen zijn de mensen aan de telefoon altijd goed geïnformeerd, aardig en zeer behulpzaam

Echt super! Als je een vraag hebt snelle respons, zeer hulpvaardig en vriendelijk

Prima en fijn!

Het is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk! Aan te bevelen!

Top.

Beste manier om snel zelfstandig aan het werk te kunnen gaan. Geen gedoe met administratie.

Een dikke 10

De medewerker met wie ik heb gesproken ik weet niet of ik zijn naam goed typ maar die heet alessio Het duurde een beetje maar geduldig gebleven normaal hang ik op omdat ik meestal het gevoel krijg dat er geen moeite gedaan wil worden om mn probleem op te lossen maar alessio aan de telefoon heel erg positief geeft je het gevoel dat ie je echt wil helpen klinkt ook heel blij aan de telefoon geeft je een goed gevoel een rust gevoel waardoor toch nog geduldig blijft heeft heel veel moeite gedaan om mijn probleem op te lossen ik waardeer het heel erg door zijn hulp kan ik nu mijn vakantie ingaan met een blij gevoel en waardeer zijn moeite die hij voor mij heeft heel erg Gouwe gozer serieus , ik gun iedereen die verloning belt een medewerker als hem aan de telefoon serieus wat een medewerker is het ahahahahahahhahahahaha een hele dikke 10 was het !! Groetjes Kalleb Mambo

Fantastisch!

Wat een geweldige klantenservice! Zo ken ik het niet meer! - Elke vraag word serieus genomen! - Voor elke vraag die je stelt krijg je een uitgebreide uitleg... Tot dat je het snapt! - Je word niet 3x door gestuurd! - Er word oprecht naar je geluisterd - Jullie nemen de tijd!!! - Geen vraag is te gek! & Jullie zijn allemaal vriendelijk en beleefd!

Hele pretige samenwerking

Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend. De klantenservice kan je altijd goed bereiken onder kantoor tijde. Ze beantwoorden al je vragen en kom je er even niet uit staan ze je goed te woord. Het maken van facturen is heel gemakkelijk en je hebt geen rompslomp met een KVK of een boekhouder. Alles is letterlijk onder 1 dak zowel AOV verzekering als bedrijfsverzekeringen. ideaal!

Goede klantgerichte communicatie!

Gedurende 14 aaneengesloten maanden heb ik me door jullie laten verlonen. Mijn tijdelijke zzp-opdracht zit erop. Mocht ik in de toekomst toch weer als zzp-er gaan werken, dan neem ik vanzelfsprekend weer contact met jullie op. Het is me op deze manier uitstekend bevallen. Goede klantgerichte communicatie is voor mij ontzettend belangrijk, ook voor het vertrouwen, wat als het om geld gaat natuurlijk extra belangrijk is. En daarin heb ik op jullie niets aan te merken. Alles is heel duidelijk, ook qua kosten die ik jullie betaal voor jullie service. Jullie geven op alle vragen altijd snel, vriendelijk en duidelijke antwoord. Bedankt.

Helpdesk is snel en efficient!

Ook voor de digibeet onder ons is het team van Verloning.nl uitstekend bereikbaar. Mag ook zeggen dat ze meedenken, contact opnemen als je iets niet goed aangevinkt hebt.

Super bedrijf

Goed geregeld en snel je geld goede zaken doen op deze manier

Ik had iets verkeerd gedaan bij de administratie van mijn salaris. Heel blij met hoe ik geholpen werd en dit weer recht getrokken is.

Kiotoweg 157

3047BG Rotterdam