Filters

10

Systeem is simpel in gebruik, hele fijne persoonlijke service.

Ik maak al 5 jaar gebruik van Sportverloning naar volle tevredenheid. Op een gegeven moment had kreeg ik in de gaten dat er iets mis ging bij de betalingen. Zeer waarschijnlijk omdat ik zelf niet alle benodigde gegevens aangeleverd had. Na telefonisch contact gehad te hebben werden de problemen in no-time verholpen en werd alles keurig in orde gemaakt. Tot mijn verassing kreeg ik zelfs nog een lief 'sorry-kaartje' in de bus. Met ander worden top-service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen!

Terwijl ik hier pas net mijn eerste factuurtje heb opgestuurd had ik natuurlijk nog wat vragen. Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkster Hanaa, complimenten. Ik had een aantal vragen waar ik netjes antwoord op heb gekregen en vervolgens heb ik een aantal dingen uitgelegd gekregen waar ik zelf nog niet aan gedacht had of in de gaten had. Al bij al ben ik erg goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer vriendelijke dame

Zeer vriendelijke dame die duidelijk wist waar ze over sprak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geholpen

Ik word altijd goed geholpen , en ik vind dat jullie super goede medewerkers hebben behulpzaam en heel beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alessio & Bram zijn hele fijne toppers

Hele fijne gesprek gehad enorm goed geholpen door Bram en alessio

  • Aanbevelen? Ja
10

Super hulp gehad

Fijn geholpen als er een probleem was. Prima ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Na eenmaal proberen niet helemaal tevreden, maar door excellente service van Celeste toch tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al 6 jaar werk ik met verloning naar volle tevredenheid

Altijd correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Ik vind Verloning.nl een serieuze, professionele en betrouwbare Bedrijf. Erg vriendelijke en eerlijke personeel met geduld om het goed uit te leggen. Mijn ervaring als beginnende zzp'er is dat Verloning.nl de ideale oplossing is voor mijn administratie met betrekking tot facturatie en betalingen. Ik ben erg tevreden met Verloning.nl Ga zo door \\(*o*)//

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede ervaring met Alessio van de klantenservice.Hij heeft mij duidelijk het e.e.a.uitgelegd en vakkundig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik ben sinds 2021 ingeschreven bij verloning en het is een top bedrijf ! Ik ben blij dat ze er zijn! De klantenservice is goed ! De belastingen worden netjes voor je afgehandeld sterker nog ik krijg elk jaar geld terug van de belastingdienst Het is een aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
8

DUURZAAM SAMENWERKEN

Als freelancer ervaar ik de samenwerking met Verloning.nl als fantastisch! Goede telefonische bereikbaarheid. Prettige, respectvolle en duidelijke communicatie. Hulp en ondersteuning bij onduidelijkheden. Overzichtelijke administratie. Keep up the good work Verloning.nl!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn luisterend en behulpzaam telefonische te woord gestaan door (meerdere keren )

Ook na mis comenecatie met mijn werkgever heel fijn opgelost door hele vriendelijke en oprecht aardige telefoniste m /v Zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zowel door Bob als Celeste uitstekend geholpen.

Ik werd door Bob gelijk welkom geheten en Celeste heeft me geholpen met het aanmaken van de eerste factuur. Echt geweldig, ik ben er heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en professioneel contact!

Wanneer ik een vraag heb aan Verloning.nl wordt ik altijd heel snel en vriendelijk geholpen. De uitleg is heel duidelijk en je merkt dat de medewerkers echt de tijd nemen om ervoor te zorgen dat alle vragen beantwoord zijn. Super tevreden met de klantenservice van Verloning.nl!

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant en betrouwbaar

Zeer prettige service. Doet waar het voor staat. Voor mij een zeer goede uitkomst. Nette loonstroken, goede facturen. Geen verborgen kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echte helden

Ik kom woorden te kort om die service te beschrijven echt een top kwaliteit service alles wat je wilt wordt binnen paar minuten geregeld en goed uitgelegd. Je belt hun ze nemen gelijk op alsof je een mattie belt je hebt die gezeik van andere bedrijven niet “ je bent de zesde in de wachtrij” of zoiets ga je nooit horen bij hun. Als k meer sterren dan vijf kon geven had ik het gedaan. Ps. S/O naar Hannah & Bob

  • Aanbevelen? Ja
10

Dikke shoutout naar Alessio

Al vaker aan de telefoon gezeten met medewerkers waarbij ik het gevoel had alsof ze wel wat konden betekenen, maar het probleem verschuivde naar andere partijen. Maar Alessio is een achterlijke soldaat. Man betekent in een paar calls meer voor me dan met zijn collega’s over een week periode. Geef die man een raise of betaalde verlof. Nogmaals soldaat. (P.s. de sterren is voor me soldaat de rest mag opdonderen.)

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter

Verdient gewoon een dikke 10 qua service. Ik laat eigenlijk nooit reviews achter maar hier moest ik even de tijd voor nemen. Toen ik mij net had aangemeld werd ik gebeld ter introductie, dat trok mij wel over de streep. Het was oprecht behoorlijk spannend om flinke bedragen uit handen te geven maar mijn eerste factuur werd een dag later netjes uitbetaald. Opgespaard vakantiegeld had ik als een test ook al even laten uitbetalen, stond binnen een paar uur op mijn rekening. Ik had nog gebeld, er werd gelijk opgenomen en ik ben vriendelijk en geduldig te woord gestaan met hele duidelijke uitleg. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ik hoop dat ze dit zo blijven vasthouden, dan blijf ik zeker een klant.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gemixte gevoelens

Na het schrijven van de review is er opnieuw contact met mij opgenomen waarbij deze keer het contact een stuk vriendelijker en behulpzamer verliep. Het platform doet in de basis wat het belooft. Het sturen van facturen is in beginsel makkelijk en de optie voor factoring is ook prettig. Wel is heeft het platform veel "veiligheden" ingebouwd die lang niet voor iedereen relevant zijn. Zelf gebruik ik het voor mijn bijbaantje en het is dan ook frustrerend dat vanaf een grens de AOV verplicht is. Dus toen ik een paar weken wat meer werkte moest ik sindsdien ineens een AOV hebben, ook nu ik weer veel minder werk kost dit dus een deel van mijn loon. Ook het minimumbedrag wat wordt gerekend is vrij eendimensionaal waarbij niet gekeken kan worden naar individuele gevallen, zoals vrijwilligersvergoedingen of bijbaantjes. Indien je om deze dingen heen kunt en ze ze al hun klanten voortaan zo behandelen als ik werd behandeld na het indienen van mijn klacht zou ik verloning aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte klantenservice vooral Bob altijd een attitude.

slechte klantenservice vooral Bob altijd een attitude.

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk en snel!

Makkelijke app en snel begreep gelijk hoe het werkte!

  • Aanbevelen? Ja
9

Verloning.nl biedt oplossingen!

Ik ben in loondienst en doe daarnaast wat freelance werk. Verloning.nl is voor mij het ideale kanaal om makkelijk facturen te kunnen versturen en daarbij alles belastingtechnisch meteen netjes geregeld te hebben. Een win-win voor zowel mij, als mijn opdrachtgever!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel transparant en klant gericht

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk nettoninkomen zonder rompslomp.

Het werken als freelancer in loondienst bespaart mij zeer veel administratieve handelingen, waardoor ik mij kan focussen op de opdrachten van mijn opdrachtgevers. Geen zorgen met reserveringen en administratie. Voor mij ideaal.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd