perfect

vandaag , thuis 3 horloges bekeken fijn gepraat waarom ik er een wilde goed advies gekregen en ja , mijn eerste Breitling is een feit bedankt Coen zoooo blij en trots op mijn watch

Heel klantvriendelijk

Vakkundig, vriendelijk, goede service, prettig persoonlijk contact. Woon niet meer in Doetinchem, maar ondanks dat komen zij het nog persoonlijk thuis brengen. Een prachtige zaak met veel keuze en de juiste hulp.

Perfecte bediening en correspondentie

Online info gevraagd ivm horloge Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen dank

Top juwelier

Gewoon super service, deskundig advies Hiervoor ga je graag naar de winkel

Sehr guter Juwelier !!!! Nur zu empfehlen !!

Ich habe dort schon mehrere Uhren (Breitling) gekauft. Die Beratung war jedesmal kompetent und zuvorkommend. Juwelier Kopmels ist mein Juwelier des Vertrauens !!

Fijne zaak

Voor de 2e keer naar volle tevredenheid een horloge aangeschaft. Veel Breitling modellen em occasions. Nu met inruil en dat ging prima. Dus kan van harte aanbevelen.

Fijn geholpen

Ze namen alle tijd voor je en hebben een vriendelijke uitstraling!

Mooie juwelierszaak met een goede service

Ik heb hier onlangs een horloge gekocht en ik ben zeer goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je en geven een goed en eerlijk advies. Het is een prettig (rustige) winkel om te zitten en ze hebben hele mooie sieraden.

Zeer deskundig, voortvarend en objectief adviserend geholpen

Vanaf eerste mail-contact een goed gevoel gehad bij Dhr. Coen Cremers. Snelle reactie, meteen concreet over mogelijkheden en prijs. Tijdens bezoek aan de winkel goed uitleg gekregen over de mogelijkheden en daardoor een keuze naar tevredenheid kunnen maken,

Vriendelijk en deskundig geholpen, gedachten tot realisatie gebracht. Top!

Alle tijd werd er genomen om dat wat in mijn gedachten zat tot realisatie te brengen. Een mooi blijvend sieraad waar het as van mijn lieve papa in zou komen is gerealiseerd. Ontzettend blij, ontroerd en emotioneel was het dan ook bij het zien van het resultaat! Ontzettend dankbaar hiervoor!

Prettig

Goede en vriendelijke service. Weten voldoende over het product.

Zeer klantgericht!

Via email contact gezocht met Kopmels Juwelier voor de aankoop van een horloge. Zelfs na sluitingstijd afspraak kunnen maken in de vestiging in Doetinchem. Bij aankomst lag het artikel (horloge) klaar. Klantvriendelijk, goede service en ook goede koffie. Dank voor de service!! PS: Het horloge is aangekocht.

Goede ervaring bij juwelier Kopmels

We werden in uw zaak, afgelopen zaterdag fijn geholpen door één van uw medewerkers. Ze nam alle tijd voor ons en kregen in alle rust een goed advies.

Deskundig advies in een ontspannen setting!

Ik kwam zomaar langs om mij te oriënteren op een aan te schaffen Breitling horloge. Bij binnenkomst al een gemoedelijke sfeer, ontvangst met een lekkere kop koffie. Er werd door Coen ruim de tijd genomen om de verschillende types te laten zien met bijbehorend advies. Nadat ik de volgende dag een andere leverancier had bezocht van Breitling horloges, ben ik toch weer bij Kopmels uitgekomen. Het hele plaatje klopte hier. Ben echt tevreden! Ik hoop hier weer terug te komen!

Gewoon zoals het hoort

Prettig ontvangen huiskamergevoel geen nummer maar gezien worden als persoon hou vast

Super ontvangst

Na contact te hebben gehad via whatsapp was de Garmin Fenix 6 X pro solar titanium onder weg naar Kopmels Ik werd netjes op de hoogte gehouden toen het gearriveerd was Moest er 150 km voor rijden Zaterdag ochtend 10 uur was ik bij de winkel kreeg lekker bakje koffie horloge werd op maat gemaakt pasvorm perfect uitleg van de Garmin app die ik moest downloaden En de prijs is het goedkoopste dat ik kon vinden in Nederland en omstreken De service is Top

Super goede service met direct persoonlijk contact!

Ik was al een tijd op zoek naar een Garmin Fenix 6X Pro Solar Titanium. Inge gaf gelijk wanneer deze kon worden geleverd. Direct op de dag van levering bij Kopmels contact met mij opgenomen, zoals was afgesproken. Dag later in huis, mooi verpakt met een lekkere reep chocolade erbij. Nogmaals bedankt! Gr. Dave

Een fantastische ervaring !

Kopmels heeft mijn verwachtingen overtroffen van orientatie, aanschaf en nazorg. 1. Gedurende het orientatieproces met zeer professionele voorlichting over de werking van een complex Garmin 6x Solar uurwerk en de status van de levering 2. Gedurende de aankoop met relevante inzichten die bijdragen tot een weloverwogen keus. Het gehele traject doorlopen om de horlogeinstellingen in alle rust uit te leggen en de passing perfect te maken. Engelengeduld van het vakkundig personeel om de band exact goed te krijgen. 3. In de nazorg met het beantwoorden van alle vragen en onvoorwaardelijke zorg om de klant tevreden te houden. Klant is koning is terecht van toepasing bij Kopmels Juweliers. Chapeau !

Formidabele service!

We hadden snel een aantal schaars beschikbare Garmin horloges nodig om cadeau te doen. Kopmels begreep dat als geen ander en zette alles-op-alles om de horloges op tijd geleverd te krijgen. Ze informeerden mij over alle relevante stappen die ze ondernamen en dachten op diverse fronten mee om de verrassing zo speciaal mogelijk te maken. Bovendien kreeg ik nog een extra geschenkje, over empathie gesproken... Echt een feest om met ze zaken te doen. Tot slot werd ik erg vriendelijk en vakkundig in de winkel geholpen. Kortom, een mate van dienstverlening die je zelden meer ziet, zeker niet in het westen. Een feestje en een aanrader voor velen!

Ik heb in totaal 5 breitlings gekocht bij Kopmels en 4 breitlings ingeruild de afgeloen jaren en moet zeggen dat ik zeer correct en professioneel ben behandeld en zal ten alle tijde wederom voor Kopmels kiezen als ok toe ben aan een nieuwe klok.

• Collectie
  • Betrouwbaarheid