Correct en netjes

Bandje laten vervangen, snel en vakkundig gebeurt. Horloge netjes opgepoetst weer terug gekregen. Je wordt uitermate netjes gehopen en goed behandeld.

Een paar dagen geleden ben ik in deze pas verbouwde winkel geweest voor de aanschaf van een prachtig uurwerk. Ik vond dat ik hier toch een paar woorden aan moest wijden, vanwege de prettige aankoop-ervaring. Niet vaak kom ik zo'n mooie winkelinrichting tegen. Maar nog belangrijker is de uitmuntende service die werd geboden. Zo werd uitgebreid de tijd genomen voor goede en bovenal eerlijke advisering waarbij het een en ander goed kon worden afgewogen. Juist hierdoor kwam ik na veel passen uit op het voor mij perfecte horloge. Oprecht superblij mee! Als klap op de vuurpijl kreeg ik er zelfs nog een paar goodies bij van het bekende merk wat daar wordt gevoerd. Nogmaals hartelijk dank en ik kom zeker nog eens terug! Groet, H.

Besteld via de site en de volgende dag al ontvangen

Gebeld of het horloge dat ik wilde hebben op voorraad was. Besteld op de site en de volgende dag ontvangen. Binnen 24 uur om de pols. Wat kan iemand zich nou meer wensen?

Probleem opgelost

Ontspannen geholpen

Goeie service, werd geholpen en geadviseerd zonder opdringerig te zijn. Zou hier zeker terug komen ook al woon ik niet meer in Doetinchem

Uitstekende service, ook na verkoop

Meerdere aankopen gedaan, altijd prettig geholpen!

Vakkundig geholpen met goed advies

Een prettige winkel waar de klant voorop staat. Vakkundig geholpen en goed advies gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer prettige juwelier om zaken mee te doen.

Horloge ingeruild, goede prijs gekregen, en nieuw horloge gekocht. Alles via internet geregeld. Krijg netjes op tijd reacties op mailwisseling. Verzending keurig geregeld. uitermate tevreden over deze juwelier.

Top service

Horloge beviel helaas niet en daarom geretourneerd. Alles werd keurig en zonder extra kosten verzorgd door Kopmels. Terugbetaling had ik binnen 24u binnen. Topservice!

Zeer behulpzaam en vakkundig advies

Kopmels was bereid om als niet vaste klant een horloge paar dagen te reserveren. Toen ik door overmacht alsnog later was bleek dit geen probleem. Eenmaal bij Kopmels warm ontvangst en leuk gesprek. Vakkundige uitleg over het merk en type horloge. Geen snelle verkoop maar oprechte aandacht! Kortom; ik kom hier graag weer.

Super mooi golf horloge mogen bestellen n.a.v. het winnen van het Achterhoeks Open golf toernooi. Ben er super blij mee. Goede service en meedenkend vermogen van Kopmels. Nogmaals veel dank.

Batterij van omega moest vervangen worden, Werd kosteloos vervangen. Helemaal top !!!!!

Klantvriendelijkheid en gedrevenheid

Meerdere horloges gekocht, bij laatste horloge helaas water in het horloge wat niet zou kunnen. Coen heeft zijn nek uitgestoken vanuit Kop Mels en ook gerealiseerd dat de leverancier ook zijn verantwoordelijkheid nam. Hierdoor een oplossing die klantgericht is. Dus ik ben zeer tevreden met Kop Mels!

Zeer positief! Uitstekende service en advisering

Na veel eigen onderzoek en bezoeken aan andere juweliers in diverse steden zijn wij bij Juwelier Kopmels uitgekomen. De ruime collectie Breitling horloges en het deskundig advies hebben ertoe geleid dat we de juiste keuze hebben kunnen maken, met dank aan de uitstekende adviezen, service en deskundigheid van dhr. Cremers. Juwelier Kopmels is een absolute aanrader en zeker een bezoek waard!

Duidelijk, professioneel, veel keuze.

Fijne winkel waar je goed wordt ontvangen en je de aandacht krijgt. Denken mee en hebben zeer ruime collectie om te kijken en te passen. Goed advies en veel product kennis. Koen en collega’s bedankt! Tot ziens!

Perfecte ervaring

Goede ervaring, duidelijk en heldere uitleg gekregen, breed assortiment, mooie winkel, vriendelijk en kundig geholpen

Geweldige service!!

Een jaar geleden mijn Breitling bij Kopmels aangeschaft. Nog steeds erg blij met mijn aankoop! Gisteren de winkel bezocht voor polijsten sluiting. Uitstekende service, en zeer fijne ontvangst met een lekkere kop koffie! Zo hoort het! Hartelijk dank!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Vorige week een mooi horloge uitgekozen. We waren gebonden aan een tijdslot maar in alle rust een mooi horloge uit kunnen kiezen.

Overteft iedere verwachting Fantastisch !

Het aankoopproces van mijn horloge bij Kopmels was destijds al een prettige verrassing. Klant staat centraal en je wordt geholpen door een professioneel team. De service verleend na het aankoopproces of een defect op te lossen was ongekend. Er is een accountmanager van Garmin bijgehaald door mevr. Velthoven en het horloge is een jaar na aankoop kosteloos vervangen. Wat een service. Waarvoor hulde Hartelijke groet Richard Müller.

perfect

vandaag , thuis 3 horloges bekeken fijn gepraat waarom ik er een wilde goed advies gekregen en ja , mijn eerste Breitling is een feit bedankt Coen zoooo blij en trots op mijn watch

Heel klantvriendelijk

Vakkundig, vriendelijk, goede service, prettig persoonlijk contact. Woon niet meer in Doetinchem, maar ondanks dat komen zij het nog persoonlijk thuis brengen. Een prachtige zaak met veel keuze en de juiste hulp.

Perfecte bediening en correspondentie

Online info gevraagd ivm horloge Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen dank

Top juwelier

Gewoon super service, deskundig advies Hiervoor ga je graag naar de winkel

Sehr guter Juwelier !!!! Nur zu empfehlen !!

Ich habe dort schon mehrere Uhren (Breitling) gekauft. Die Beratung war jedesmal kompetent und zuvorkommend. Juwelier Kopmels ist mein Juwelier des Vertrauens !!

Fijne zaak

Voor de 2e keer naar volle tevredenheid een horloge aangeschaft. Veel Breitling modellen em occasions. Nu met inruil en dat ging prima. Dus kan van harte aanbevelen.