PGN, een fijne partner

Al jaren maken wij van Koopman Interlight gebruik van de diensten van PGN. Diverse drukwerk zoals onze licht en elektro catalogi, product flyers, magazine, tot aan sample verpakkingen en kerstkaarten. Alles naar tevredenheid geproduceerd.

Op naar mijn volgende opdracht

Het meedenken, de snelheid waarmee vragen beantwoord worden, het nakomen van gemaakte afspraken en de kwaliteit van het geleverde product. Dit zijn voor mij alle ingrediënten voor een prettige samenwerking. Dit alles vind ik bij PGN en ik hoop op een langdurige samenwerking.

PGN is voor ons een fijne partij.

PGN is voor ons een fijne partij.

We zijn samen één team!

Mijn samenwerking met PGN verloopt altijd in goed overleg. Vaak begint het al met uitwerken van een idee waar de hulp van PGN zeer gewaardeerd is. Afstemming verloopt ook prima. Zo weet ik als opdrachtgever wat ik kan en mag verwachten maar ook wat de leverdatum is. Ondanks dat we bij verschillende bedrijven werken, voelt de samenwerking aan als teamwork!

We zijn samen één team!

Great print. Great service.

We have been working with PGN for a year and a half now, and they have been great. Always quick on getting quotes over (we ask for a lot!), reliable on getting things done and sent on time, and the quality has always been top level. Always happy to give advice when we need it, and they're a nice friendly team too, which always helps...

• Would you recommend us? Yes

Altijd tip-top in orde

Naast de expertise, service en het prijsniveau, die sowieso allemaal goed zijn, denkt PGN altijd mee.

Fijne communicatie en goede service. Het contact verloopt altijd soepel, in ons geval met Robin de Vries, en vragen/bestellingen worden snel behandeld. Kwaliteit van het drukwerk is zeer goed.

Een geweldige partner die meedenkt naar oplossingen

Het mooie van een geweldige partner is dat je niet verder hoeft te zoeken naar een andere print bedrijf, want zij kunnen werkelijk alles maken als het gaat om drukwerk. En wat misschien nog wel belangrijker is dat we elkaar vertrouwen. Dat zit wel goed!

korte lijnen - persoonlijk- goede kwaliteit

Wijzigingen worden prima doorgevoerd. In schaarste van briefpapier direct een oplossing. We bestellen niet vaak, maar als we bestellen zijn we zeer content over de afwikkeling.

Accuraat, goede kwaliteit en altijd top service!

Top ervaring!

Zeer fijne samenwerking

Werk al jaren naar tevredenheid samen met PGN. Prijzen zijn goed en voor ons reden om niet rond te shoppen.

Duidelijk, correct, behulpzaam en vriendelijk. Soms ook goed geholpen met vragen over b.v Indesign als ik er weer eens niet uikom. ;) Ik ben tevreden.

• Persoonlijke betrokkenheid

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Zeker aan te raden!

Robin de Vries top

• Persoonlijke betrokkenheid

Ivm onvrede vorige partner gewisseld naar de printinggroup. Zij voldoen aan alle verwachtingen die we hebben uitgesproken, qua communicatie, kwaliteit en ook als sparringspartner.

snelle levering, meedenken

• Persoonlijke betrokkenheid

Net geen 10, maar wel zeer prettig zaken gedaan met PGN! Kwaliteit van het geleverde drukwerk is zeer goed en ben goed geadviseerd. Ga zo door en de volgende keer alleen maar tienen!