Dramatisch qua planning en baliewerk
We kwamen voor een afspraak met de hele familie, in de ochtend werden we eerst al gebeld of we verzet konden worden; 1 van de 5, waarbij ik uitlegde dat dat niet praktisch was en dit gebeurt vaker, op de dag zelf nog gebeld worden over het verzetten van een afspraak.
Toen we er eenmaal waren (2 volwassen en drie kinderen) werd toestemming gevraagd om de afspraak van de kinderen bij een andere tandarts te zetten. Hiervoor heb ik akkoord gegeven, maar door dit geschuif was ineens de afspraak van mijn man uit het systeem verdwenen en bleek er vervolgens geen tijd meer om hem alsnog in te plannen, terwijl hij voor al dit gegoochel door de praktijk gewoon een afspraak had staan.
Als klap op de vuurpijl nog een pinnige opmerking van de nieuwe balie dame over het gebruik van de cadeautjes automaat voor de kinderen. Letterlijk: 'zoveel moeite is het toch niet om je kind op te tillen', terwijl eerder altijd de automaat even voor de kinderen op de grond gezet werd.
Het is evident dat de patiënt hier niet centraal staat en dat maakt ook dat wij op zoek gaan naar een andere tandarts.