Perfect gestroomlijnd en hardwerkend bedrijf!

Een review schrijven doe ik niet vaak, maar voor De Plataan zeker wel. Mooi ontwerp van mijn tuin, aangepast aan mijn wensen. Hardwerkende prettige mensen, die bij je aan de slag gaan en die alles tot in de puntjes verzorgen. Een bedrijf waar je , zoals ze zeggen, 100 punten voor wilt geven.

Een zeer net, betrouwbaar bedrijf die luistert naar de klant

Ruim 2 weken is deze hovenier bij ons bezig geweest en het valt op dat ze erg netjes werken. Einde van de dag alles weer opgeruimd achter laten. Ook eigen materiaal ziet er tiptop uit. Ook is er altijd ruimte voor een af hoc wijziging in het plan. Al met al zeer blij geweest met de samenwerking en zéker het resultaat!

Betrouwbaar en kundig bedrijf

De plataan... Daar kun je van op aan!

Toppers!

Al jaren komt Corné met andere medewerkers van de Plantaan ons helpen met grote tuinklussen. Harde werkers, bij regen en zonneschijn. Gezellige koffiepauzes, prima werkoverleg. Corne weet veel van planten en dieren, daar leer ik van. Dit jaar kwamen ze tijdens onze vakantie. Dat ik mijn tuin uit handen durf te geven is omdat ze mij en mijn tuin kennen en daar naar handelen. Een chaotische, volle tuin, waar ze bij het snoeien vogelnestjes sparen. Met gesnoeide takken de takkenril aanvullen. Waar planten die spontaan opkomen een kans krijgen. Waar we inmiddels geen gif meer gebruiken om biodiversiteit een kans te geven, omdat ik verantwoordelijkheid heb voor dit stukje aarde. Dit jaar dacht ik op mijn vakantie adres aan de mannen, die vaak in mooie strakke tuinen werken, nu bezig in onze rommelige tuin. Hoe is dat voor hun? De hagen waren mooi strak toen ik thuiskwam....en binnen die hagen nog heerlijk rommelig. Ik prijs me gelukkig met tuinmannen die in staat zijn om zo mee te bewegen met de tuinvrouw!

Geweldig en strakke organisatie

Een prachtige bedrijf met veel ervaring die de aanleg en onderhoud met veel passie en drive uitvoeren elke keer weer. Mensen met een groen hart!

Goede service, vriendelijk personeel en een prachtige tuin!

Snel geleverd en super goed meegedacht over de mogelijkheden voor een stadstuin.

Klantgericht, perfecte service, vriendelijk personeel, zeer tevreden!

Wij laten het tuin regelmatig door medewerkers van de Plataan bijhouden. Wanneer we bellen voor een afspraak, dan is dat meestal snel geregeld. Het personeel is klantvriendelijk en vraagt vooraf altijd naar de wensen. Het wordt tot in de puntjes toe achtergelaten en we zijn dan ook dik tevreden!

Vriendelijk, vakundig en professioneel.

De mensen van De Plataan werken netjes, zijn vriendelijk, vakkundig en in prettige samenwerking met mij als klant.

zeer correcte en nette oplevering

Zeer goede ervaring met de afspraken en oplevering van de beplanting. Ga zo door.

Betrouwbaar en kundig.

Vriendelijk en kundig personeel. Komen afspraken na en zijn betrouwbaar. Hoewel 'aan de prijs', vind ik de prijs/kwaliteit verhouding goed.

Plataan ataat voor fijne mensen die weten wat ze doen!

Al jaren een tevreden klant.

Prima service & komen afspraken altijd na

Wij zijn zeer tevreden over de Plataan. Er wordt goed meegedacht bij de plannen en deskundig advies uitgebracht. Ook de communicatie met alle medewerkers wordt als zeer prettig ervaren. Maar het allerbelangrijkste waar de Plataan voor staat is het nakomen van afspraken en pas tevreden zijn als de klant tevreden is. Al met al, een dik compliment voor alle medewerkers van de plataan.

Bij de Plataan zit kwaliteit en service in de genen!

Wij hebben veel bewondering voor de aangelegde siertuin om ons nieuwe huis. Plataan bracht leuke ideeën, maakte waar wat ze zeggen met een team zeer enthousiaste medewerkers! De bijzondere aandacht voor de details maakt het totaal plaatje perfect.

Super bedrijf

Hele vriendelijke en professionele mensen

Uitstekend.

Prima service zowel voor, tijdens als na. Denken met je mee en adviseren wat wel of niet te doen.

Zeer vakbekwame en creatieve hovenier, met kwaliteit en service hoog in het vaandel.

Deze hovenier neemt uw wensen serieus, maakt daarop een helder ontwerpplan mbt. Tuinontwerp, plantsoorten en kosten. Tevens heeft men mogelijkheden om een 3 dimensionaal ontwerp te kunnen presenteren, zodat men zich beter kan inleven hoe de tuin of complete project er uit komt te zien vanuit verschillende gezichtvelden. (Bijv. vanuit de zitkamerramen, keukenramen etc. Zeker als mensen moeite hebben met ruimtelijk inzicht.) Verder kan men het gehele project van tuinaanleg, bestrating, grondwerkzaamheden tot speciale hout- , korf-, en staalconstructie's in eigen beheer verzorgen. Bij staalconstructie's zijn zeer mooie en creatieve ontwerpen gemaakt in Corten-staal. Verder is het fijn dat je 1 aanspreekpunt voor het gehele project! Wat ons veel organisatiewerkzaamheden uit handen heeft genomen. Zijn dan ook zeer tevreden!

Fijn bedrijf met grote deskundigheid

De Plataan levert vakwerk, deskundig en vriendelijk. Komen afspraken na en geven goede adviezen. Ook duurzaamheid staat hoog bij hen in het vandaal. kortom we zijn zeer tevreden.

goede service, echt vakwerk

Als ik nog een tuin aan moest leggen, zou ik zeker kiezen voor "De Plataan". Goede service, super advies, vriendelijke mensen.

Fantastisch bedrijf

Hele goede ervaring met de Plataan. Fijne medewerkers, denken super goed mee.

Schitterend bedrijf!

Afspraak is afspraak. Hoog servicelevel! Vriendelijke mensen.